Uiterst kundig

Goed luistert oor en goede advies en afhandeling.

Professioneel en vriendelijk

Niks te klagen, stond altijd klaar voor me.

• Betrokkenheid

De aanleiding onprettig, de ervaring met de heer Bos prettig.

Ik heb de heer Bos ervaren als een correcte en vriendelijke man, die mijn belangen goed heeft behartigt.

• Betrokkenheid

Zeer vriendelijk en humoristisch, maar ook een heel zakelijke advocaat waar je wat aan hebt. Mvg Dhr J. de Vos

Eerlijk en professioneel geholpen

Ik ben zeer goed geholpen door de heer Van Meerkerk er was altijd een goede communicatie en alles word altijd eerlijk en op een duidelijke manier uitgelegd. Verder heeft de heer Bos mij ook in een andere zaak bijgestaan en ook over hem ben ik net zo tevreden als over de heer van Meerkerk. Hierbij wil ik dan ook advocatenkantoor De Koning complimenteren. Dit kantoor zal ik zeker aanbevelen aan anderen.

• Betrokkenheid

Hoge kwaliteit van begeleiding en snelle respons

Er wordt goed mee gedacht en de begeleiding is kwalitiatief hoog. Er is veel kennis van zaken en deze kennis wordt duidelijk overgedragen. Zaken worden snel afgehandeld en de respons op bellen en mail is snel.

perfect

altijd goed bij de koning

Zeer professionele advocaten.

Zeer professioneel, betrouwbaar en hele goede communicatie. Raad dit advocatenkantoor zeer zeker aan, complimenten.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocatuur op alle vlakken

De gehele periode van contact verliep zeer goed. Vanuit de advocaat werd er continu uitgebreid contact gehouden per e-mail en telefoon, ook was langskomen op locatie geen enkel probleem. De advocaat heeft op zeer professionele wijze snelle terugkoppelingen gemaakt en is nauw betrokken geweest bij iedere stap in het proces. Ook is de communicatie algeheel recht door zee geweest. Kortom, zeer aan te raden.

Prettige pro actieve opstelling

Er is steeds helder en op tijd gecommuniceerd. Er werd pro actief meegedacht. Ik ben tevreden met de uitkomst en dat is precies het gevoel dat je over moet houden.

Heel goed geholpen .

Voor een bezwaarschrift heb ik contact opgenomen met de konings advocaten . Erg blij dat ik dit gedaan heb . Heel goed bijgestaan tijdens het proces en de hoorzitting. Zonder advocaat was het nooit gelukt.

• Betrokkenheid

Snel, accuraat en positief contact.

Advocaat Mw J. Gonlag heeft mijn zaak snel en kundig behandeld met een positieve uitkomst. Goede communicatie en bereikbaarheid.

Pro-actief

In moeilijke tijden nemen zij de zorg uit handen.

Zeer professionele organisatie

Mijn ervaring met De Koning Advocaten was zeer goed. We hebben het hier over een zeer professionele club. Maurits Visser heeft mij van A tot Z begeleid. Wat ik als prettig heb ervaren is dat Maurits op elk moment heel duidelijk is geweest over de stappen, de risico's en de kansen van elke mogelijkheid. Ik hoop natuurlijk niet dat ik Maurits vaker nodig heb, maar als dat zo is dan bel ik hem meteen.

• Betrokkenheid

goede ervaring en contact met het kantoor gehad

mijn zaak werd netjes en zorgvuldig behandeld en alles in overleg met luisterend oor.

• Betrokkenheid

Top kantoor inlevingsvermogen is uitstekend!

20jaar ervaring met dit uitstekend functionerend kantoor c.q. Advocaten.

Zeer kundig

Zeer kundig terzijde gestaan in de alimentatiezaak.

Super goede advocaat

Heel goed nemen alle tijd voor je en je kan ze altijd bellen als je met problemen zit. Leggen alles goed uit als je iets niet snap. Een aanrader als je een advocaat nodig hebt.

Goede ervaring

Goed en netjes geholpen. Ik ben zeer tevreden.

• Betrokkenheid

Dhr. M.M.J. Bos stond mij goed te woord en heeft de zaak afgesloten met een dikke plus.

Zonder afspraak mocht ik er altijd terecht voor vragen en eventueel voor een advies.

Altijd rechtszaken gewonnen

De Koning Advocaten staan je altijd op tijd te woord en zetten zich voor de volle 100% in. Ik zal zelf altijd De Koning Advocaten bellen

• Betrokkenheid

Fijne en snelle samenwerking met de klant

Er word altijd een eerlijk en goed advies gegeven in het belang van de klant. Verder word er veel geduld en tijd aan besteed. Fijne samenwerking, zeker aan te raden.

• Betrokkenheid

Altijd heel goed altijd netjes te woord gestaan en overal goed van op de hoogte gehouden .

• Betrokkenheid

Zeer vakkundig en heel professioneel, inleving en toch laagdrempelig.

Bij binnenkomst al direct een goed gevoel. Geen poespas en na het verhaal van mijn kant een goed en eerlijk antwoord dat het geen verkeerd aanbod was van mijn werkgever met het advies om toch het een en ander te proberen om er iets meer uit te halen. Heel vakkundig aangepakt en er meer uitgehaald da het aanbod was. Uitermate tevreden over de aanpak, communicatie en afhandeling van de zaak.

Kundige advocaten

3 jaar lang ben ik bijgestaan door 2 advocaten van de Koning Advocaten. Ze hebben mij goed geholpen, waren kundig en hebben tot het laatste moment voor me gestreden.

Over Advocaatscore.nl