Zeer bekwaam en klantgericht

Vanaf de eerste kennismaking, gelijk duidelijk, helder en eerlijk. Dit geldt voor zowel de mogelijkheden in de zaak en de kosten die het mee gaat brengen. In het verdere verloop van de zaak keurige kostenoverzichten en duidelijke verweerschriften. Weinig tijd nodig voor veel werk. Kortom; Zeer fijn kantoor..

duidelijk en efficiënt

Meester de Vries was zeer duidelijk in zijn communicatie en efficiënt in zijn werkmethode. We hebben dan misschien niet het verhoopte resultaat behaald, maar wel het hoogst mogelijke naar omstandigheden...

• Geholpen door: J.W de Vries.

Na het inwinnen van informatie omtrent ons geschil met het reisbureau in combinatie met onze reisverzekering kregen wij zeer vakkundig en vooral snelle hulp van de heer Woltman. Het contact wat wij hadden was prettig, ook professioneel en adequate. Nadat wij afwachtte hoe het geschil zou worden opgelost werden wij keurig en fijn op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Uiteindelijk is er voor ons op een zeer nette en vakkundig manier het gewenst resultaat behaald. Wij zouden een ieder dan ook aanraden om bij Van der Sluis, van der Zee & Kalmijn Advocaten hun advies of geschil/zaak onder te brengen.

• Geholpen door: I.J. Woltman

Zeer goed.

Zeer toegankelijk en goede communicatie.

goed geholpen en bijgestaan

Ik ben door mijn contactpersoon naar de juiste deskundige verwezen (binnen het kantoor). Resultaat naar verwachting.

• Geholpen door: F. Gietema-van der Heide

Direct en to the point

Snel geholpen en betrokken. Verstand van zaken.

Duidelijk en goed advies

Ik ben zeer tevreden over de manier waarmee hulp is geboden Mr De Vries heeft duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren en ook de qua kosten aangegeven wat verstandig zou zijn

• Geholpen door: J.W de Vries.

Vlotte afhandeling van brieven en goed verwoord.

• Geholpen door: J.W de Vries.

Zeer prettig, kort, bondig en duidelijk. Ik hou er van.

Fijn hoe het contact was met Tanja, we hadden weinig woorden nodig. Op de momenten dat ik het even niet meer wist, kreeg ik goede adviezen. Ik zou haar zeker aanbevelen bij anderen. Bedankt voor alles!

• Geholpen door: T.E. Heslinga

Ik ben heel goed geholpen door mevr.Heslinga, ze heeft mij goed begeleid en altijd voor mij klaar gestaan, ik ben dan ook zeer tevreden over mevr.Heslinga en zal haar zeker weer vragen als het nodig is. Nog heel erg bedankt voor alle genomen moeite!

• Geholpen door: T.E. Heslinga

Zeer kundig en meedenken kantoor! Fijn om mee te sparren.

• Geholpen door: F. Gietema-van der Heide

• Geholpen door: H.D. Postma

Mede door de deskundigheid van Mr v/d Zee, heeft Mr. Croes een jonge zeer gedreven Advocaat met 100% inzet en menselijkheid een complexe procedure aangaande een verstrekte lening aan huurder dit tot een goed einde gebracht. Nogmaals mijn dank daarvoor.

• Geholpen door: J.C. Croes

Heel tevreden.

• Geholpen door: T.E. Heslinga

Vanwege een muurvast zittende zaak waarbij afspraken door onze aannemer niet werden nakomen, hebben wij de hulp in moeten schakelen van Van der Sluis, van der Zee & Kalmijn. Het eerste gesprek met mr. J.W. de Vries voelde direct als een verademing. Bewonderenswaardig hoe binnen één dag de toegekomen stukken bestudeerd, en tot op detailniveau eigen gemaakt waren. Vol vertrouwen de zaak uit handen gegeven. Gedurende (het relatief korte traject) zeer adequaat gehandeld en geadviseerd. Uiteindelijk de zaak binnen 2 weken opgelost. Dit na ruim 1,5 jaar getouwtrek. Bijzonder wat de tussenkomst van een goede advocaat kan bewerkstelligen!

Directe snelle accurate (af)handeling

• Geholpen door: H.D. Postma

Vanaf dag 1 dat ik met Herman Postma en/of zijn collega's contact had heb ik veel vertrouwen en een positief gevoel. Vakkundig en duidelijk gaat men te werk en er wordt goed geluisterd en meegedacht. Ik ben zeer tevreden over de hele manier van aanpak. Herman en Ina zijn fijne mensen en werken hard en goed aan het behandelen van de zaak en het afwikkelen van de werkzaamheden.

• Geholpen door: H.D. Postma

Geweldige advocate betrokken ,, heel aardig fantastisch in haar werk ,, vriendelijk spontaan geweldige vrouw!!!

• Geholpen door: A. van der Pol

Ik heb in een nare situatie veel steun en betrokkenheid ondervonden van Marco Kalmijn. Tevens geen onnodige extra kosten berekend, dus geen onaangename verrassingen! Marco is erg kundig en plezierig in omgang.

• Geholpen door: M.D. Kalmijn

Zeer tevreden juiste actie en advies en daarmee was het probleem uit de wereld

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Geholpen door: J.W. de Vries

Erg tevreden met het advies wat is gegeven en de acties die zijn ondernomen. Goed en deskundig geholpen en een zeer betrokken advocaat.

• Geholpen door: F. Gietma - van der Heide

Zeer positieve ervaring met betrekking tot het opstellen van zakelijke samenwerkingsovereenkomsten. Laten zich goed informeren over de ins & outs van het bedrijf en met dat als basis werken ze een en ander zorgvuldig uit.

Over Advocaatscore.nl