snel, betrokken, persoonlijk, deskundig, WAARDEVOL!

In een uitermate moeilijke periode van mijn leven ben ik uitstekend bijgestaan door mw Broekhuizen op aanraden van een vriendin. Ze heeft mij vanaf dag 1 op alle mogelijke manieren met raad en daad terzijde gestaan en geholpen met een afloop, die ik niet voor mogelijk had gehouden bij de start waarin ik radeloos was. Alle lof! Ik zal jullie zeker aanbevelen aan anderen als die in soortgelijke situaties jullie hulp nodig hebben. Ga zo door!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Persoonlijk, daadkrachtig en resultaatgericht.

Ik ben door Goud Advocaten geholpen bij een zeer ingewikkeld arbeidsconflict. Door bovenstaande kwaliteiten, over welke Goud Advocaten beschikt, ben ik boven verwachting tevreden met de uitkomst.

Uitstekend geholpen

Sinds 2018 ben ik genoodzaakt geweest om de hulp in te roepen van Goud Advocaten. Al snel merkte ik dat ik te maken had met een team wat bestaat uit zeer professionele, menselijke en betrokken advocaten. Zij hebben mij bijgestaan in twee persoonlijk lastige kwesties die door hun vakkundigheid uiteindelijk vandaag tot een goede afwikkeling zijn gekomen. Ik wil met name Elize van Veen en Anne-Jo Broekhuizen heel erg bedanken voor hun hulp en zal ze ten aller tijde positief aanbevelen. Dames, jullie zijn kanjers en doen de naam van jullie kantoor 100% eer aan! Dank jullie wél!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Hele fijne begeleiding tijdens mijn scheiding!

Tijdens mijn scheiding was ik niet op m'n allerbest. Ik had veel last van de dingen die op mijn pad kwamen. Waaronder de emoties van de kinderen en sociale contacten, verkoop van het huis en het zoeken naar een nieuw huis. Elize heeft mij heel goed geholpen en luisterde naar mijn wensen. Ze dacht aan dingen waar ik zelf nooit aan gedacht had. Ik heb daardoor deze lastige tijd beter en sneller kunnen afsluiten!

TOP advocaten!

Wij hebben een hele goede ervaring, doen er alles aan om je goed bij te staan. Persoonlijk, zorgvuldig, klasse! Wij bevelen Goud Advocaten zeker aan.

Ontzorging ten TOP!

Ik heb een hele prettige ervaring met Goud Advocaten. Juist in een fase waarin je zelf niet helder hebt met welke do’s and don’ts je rekening moet houden, ontzorgt Goud Advocaten. Het uit handen nemen, de flexibiliteit, het empathisch vermogen én de juiste kennis en kunde met een mooi resultaat, maken het een keuze van GOUD voor mij!

Zeer goed geholpen

Betrokken en profesioneel.

In mijn persoonlijke kwestie werd ik zeer goed begeleid. Het contact was warm, ik voelde me veilig om de situatie aan te kunnen en om tot een goed einde te brengen. Met als resultaat dat beide partijen een goed gevoel overhielden en zaken naar tevredenheid hebben opgelost.

• Geholpen door: Elize van Veen

No nonsense benadering. To the point en direct waar om het om gaat.

Elize heeft een luisterend oor en een scherp gevoel voor waar het om draait en wat de cliënt nodig heeft. Het contact is duidelijk, helder en to the point. Erg prettig om mee samen te werken!

• Geholpen door: Elize van Veen

Zeer goed bijgestaan, het was een bijzondere zaak, niet alledaags. Door de advokate zeer deskundig geholpen en tot een goed einde gebracht. Dik tevreden!

Vakkundig en meedenkend

Vakkundig en meedenkend en denken in oplossingen

Vakkundige kennis en advies

Ik heb mijn ervaring als prettig ervaren ondanks dat je liever niet bij een advocaat terecht komt. Maar als je er dan een nodig hebt raad ik zeker Goud Advocaten aan.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

In één zin: Elize professionele hulp zoonder tekortkomingen

Zakelijk zoals het hoort.

• Geholpen door: Elize van Veen

Zeer deskundig, pragmatisch en een realistische benadering van situaties

Mijn ervaring met de advocaat van deze organisatie is erg positief. O.a. door het snelle schakelen heeft ertoe geleidt dat er snel duidelijkheid kwam over onze juridische positie. Ook het ongevraagde advies gaf zicht op zaken waar we zelf nog niet aan hadden gedacht. Vervolgens is op een pragmatische manier contact geweest over de te nemen stappen waardoor ook dat snel kon worden afgewikkeld. Gelukkig was een officiële procedure uiteindelijk niet nodig, dit werd grotendeels voorkomen door de stappen die we op advies van de advocaat hebben genomen.

zeer tevreden!

We zijn erg tevreden op de manier waarop we geholpen. We zijn goed geholpen door Saidja de Kuiper,Ze is super vriendelijk. Heel erg blij met het eind resultaat. Ik zou Goud Advocaten zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Elize van Veen

Top communicatie, zeer deskundig!

De communicatie is super! Van begin tot eind is alles bespreekbaar en is er tijd voor uitleg (waar nodig). Zeer deskundig en goede resultaten. Kortom, zeker aan te bevelen!

Uitstekende service!

Wij zijn heel erg goed geholpen door Hellen de Werd. Ze heeft ons goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we alles naar tevredenheid van beide partijen kunnen afronden.

Goed Raad Is Niet Altijd Duur

Enige tijd geleden heeft men geprobeerd advertentiefraude te plegen bij mijn bedrijf. Na aanmaningen en dreigen met incasso bureaus heb ik mij gewend tot Goud-Advocaten. Daar ben ik zeer deskundig en betrokken bijgestaan door Anne Jo Broekhuizen. Mevrouw Broekhuizen heeft, namens mijn bedrijf, op een zeer duidelijke en professionele manier contact opgenomen met deze firma. Het eindresultaat is dat zij hun poging gestaakt hebben en niets meer van zich hebben laten horen. Nogmaals dank aan Goud Advocaten, in het bijzonder Anne Jo Broekhuizen

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Ik heb het gevoel gehad dat ik altijd bij mevrouw de Werd terecht kon en ze heeft mij goed geholpen.

In het begin van mijn zaak heeft mevrouw de Kuiper mij goed geholpen en op het moment dat mevrouw de Werd weer aanwezig was, heeft zij de zaak overgenomen. Ik vind het fijn dat ik jullie altijd kan bellen als er iets is en ik krijg dan ook altijd het gevoel dat ik echt geholpen word. De beslissingen die ik soms moest maken waren voor mij niet altijd makkelijk, maar hiervoor kon ik ook altijd om advies vragen bij Hellen de Werd en dit vond ik erg fijn. Verder ben ik altijd goed op de hoogte gehouden qua mailcontact tussen mevrouw de Werd en het UWV of de curator. Ook de rechtszaak was helemaal nieuw voor mij, maar Hellen de Werd stelde mij echt op mijn gemak waardoor het wat minder spannend voor mij was. Kortom, ik ben erg tevreden over jullie en zeker over Hellen de Werd

Goed inlevingsvermogen

Is mij goed bevallen. Duidelijke informatie en oplossinggericht. Zijn uiteindelijk tot goed einde gekomen toch wel in mijn voordeel ben ik blij om na een vervelende tijd. Dank je wel. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Uiterst positieve ervaring

Ik ben uiterst tevreden op de manier waarop ik geholpen ben. De communicatie was erg goed en duidelijk. Ik zal jullie praktijk zeker aanraden!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Kantoor met veel kennis van zaken

Hellen de Werd heeft ons bijgestaan in een zaak wat ze zeer kundig heeft gedaan. Bovendien is het een vriendelijke vrouw in de omgang wat ook niet onbelangrijk is. Zaak is uiteindelijk naar tevredenheid afgerond.

Zeer correct en doortastend

De dienstverlening bij Goud Advocaten heb is ervaren als zeer doortastend, correct en reëel. Zowel bij het voorgesprek, de afhandeling zelf en de nazorg heb ik in het kundige verkregen advies steun, rust en professionaliteit ervaren.

Betrouwbaar, betrokken en deskundig

Een zeer prettige ervaring, waarbij het persoonlijke aspect niet vergeten wordt. Het advies was snel en duidelijk en heeft me verder gebracht dan waar ik zonder deze hulp zou zijn uitgekomen.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Inlevingsvermogen, betrokken, deskundig, efficiënt en professioneel

Ik heb niet eerder een advocaat in moeten schakelen en ik vond het best spannend om een deel van mijn privé leven bloot te leggen. Eén van de dingen die ik als erg prettig heb ervaren is het begrip en inlevingsvermogen waardoor ik merkte "ik ben niet de enige die dit overkomt", hierdoor voelde ik mij erg gesteund in mijn keuze om dit traject op te starten, maar ook voor dit kantoor. Daarnaast vond ik het erg prettig om te merken dat er steeds zorgvuldige keuzes en afwegingen gemaakt werden waarbij ik goed werd mee genomen en er werd gekeken hoe dit zo efficiënt mogelijk kon om de kosten binnen de perken te houden. Ook werd ik goed geïnformeerd over de haalbaarheid van mijn zaak. Ook was mijn advocaat altijd bereikbaar als ik aanvullende vragen had of iets kwijt wilde.

Over Advocaatscore.nl