Uiterst correct, vakkundig en persoonlijk geholpen

In een arbeidsrechtdossier heb ik een beroep gedaan op Goud Advocaten. Vanaf het eerste contact uiterst betrokken en persoonlijk geholpen. Dossier is inmiddels afgewikkeld naar alle tevredenheid. Een advocatenkantoor waar de klant nog koning is.

Doortastend, vol overtuiging

Mijn keuze viel op Goud advocaten om de strijdlustige Elize. Een advocaat waar ik meteen het uiterst vertrouwen in had. Met haar durfde ik “alles” aan De rechtszaak is naar tevredenheid verlopen en het desbetreffende resultaat ook

• Geholpen door: Elize van Veen

Vertrouwen deze keer verminderd.

Door drukte soms lang moeten wachten voordat ik update kreeg. Twee keer een alimentatie laten berekenen die wat later bleek niet correct waren, voelde me hierdoor niet fijn naar mijn ex toe. Wel vriendelijke en netjes te woord gestaan, geluisterd naar mijn wensen, geprobeerd de kosten laag te houden, dat heb ik gewaardeerd.

• Geholpen door: Elize van Veen

Heb een slechte ervaring doorgegeven, na contact een en ander rechtgetrokkentrokken.

Zoals hierboven. Er zou contact worden opgenomen. Ik werd gebeld en hebben eea uitgesproken.

• Geholpen door: Elize van Veen

Bijzonder prettige, slimme en doortastende aanpak en samenwerking

Goud Advocaten heeft een second opinion gemaakt van onze zaak. Nadat een ander advocatenbureau deze als kansloos teruggegeven had aan de verzekering. Zij heeft de verzekering geadviseerd wel verder te gaan met deze zaak daar er volop kansen waren met een positieve afloop. De verzekering heeft hierop een uitzondering op haar interne processen gemaakt zodat wij Goud Advocaten mochten inhuren om ons bij te staan. Wij hebben ervaren dat het team er altijd voor ons was, punctueel en zo betrokken dat onze advocaat zelfs beschikbaar was (als nodig) tijdens haar zwangerschapsverlof. Wij zijn bijzonder onder de indruk van de vertaling van deze zaak naar kansen om het in ons voordeel te buigen en de samenwerking daarin. Waar wederpartij alles eraan gedaan heeft om de procesgang te traineren en anderen zwart te maken, is Goud Advocaten consequent, slim, netjes en taalvaardig. Dus een leesbaar en begrijpbaar betoog en slimme interventies naar en tijdens de zitting. De uitkomst is naar volle tevredenheid het maximaal haalbare.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Kundig. De betrokkenheid zou iets beter kunnen.

Mijn vechtscheiding is behandeld door goud advocaten. Deze zaten net in een transitie van putters advocaten naar goud advocaten. Daardoor ontstond het gevoel dat ik een beetje vergeten werd als mens en meer een nummer was. Dat gevoel bleef knagen bij mij. In een review heb ik mijn ongenoegen kenbaar gemaakt. Hierna ben ik benaderd door mevr. Veen en hebben een zeer open en verhelderend gesprek gehad begrip van beide kanten. Alle lof hoe ze het heeft op gepakt. Mbt deskundigheid en advies geen betere te vinden denk ik.

• Geholpen door: Elize van Veen

Een klacht is net zoveel waard als een compliment! Wij zijn vreemd genoeg dus ook "blij" met dit soort reviews. Alle klanten kunnen en mogen bij ons reviews achterlaten, want daar leren wij alleen maar van. Met deze klant nemen wij contact op en gaan met hem in gesprek, mist hij dat ook wil. Als er onvrede is, nemen wij die waar mogelijk weg.

Een succesvolle eerste (en hopelijk enige) ervaring!

Toegankelijk, kundig en serieus! Daarbij hebben we ook nog eens gekregen waar we naar op zoek waren, ik ben dik tevreden! Bedankt!

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Tevreden

het is eerst keer proces met Advocaat,

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Zeer professioneel, behulpzaam en doeltreffend

Mijn zaak is met succes afgerond. Zonder de bijstand van Goud Advocaten zou dit een moeizaam en lang traject zijn geweest.

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Deskundig, prettig en open!

Afgelopen maanden met Hellen diverse malen contact gehad. Zeer prettige dame, verstand van zaken en oog voor de client. Ook op vrije dagen draaide haar mailfabriek gewoon door. Beoogde doel/resultaat: ruimschoots behaald!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Beste advocaten ben super blij dat we bij jou terecht zijn gekomen!!!!!

Beste advocaten !!!!!!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Geen woorden voor zo goed vind ik Dit advocatenkantoor

• Geholpen door: Hellen de Werd

De samenwerking met Goud Advocaten was uitmuntend.

Ik heb de samenwerking met Goud Advocaten (met name met Anne-Jo van Broekhuizen) als zeer prettig ervaren. Persoonlijke aandacht en detail staan hoog in haar vaandel. Er werd zeer gestructureerd gewerkt, altijd correct en op tijd. Communicatie was altijd zeer goed, helder en erg prettig.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

snel, betrokken, persoonlijk, deskundig, WAARDEVOL!

In een uitermate moeilijke periode van mijn leven ben ik uitstekend bijgestaan door mw Broekhuizen op aanraden van een vriendin. Ze heeft mij vanaf dag 1 op alle mogelijke manieren met raad en daad terzijde gestaan en geholpen met een afloop, die ik niet voor mogelijk had gehouden bij de start waarin ik radeloos was. Alle lof! Ik zal jullie zeker aanbevelen aan anderen als die in soortgelijke situaties jullie hulp nodig hebben. Ga zo door!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Persoonlijk, daadkrachtig en resultaatgericht.

Ik ben door Goud Advocaten geholpen bij een zeer ingewikkeld arbeidsconflict. Door bovenstaande kwaliteiten, over welke Goud Advocaten beschikt, ben ik boven verwachting tevreden met de uitkomst.

Uitstekend geholpen

Sinds 2018 ben ik genoodzaakt geweest om de hulp in te roepen van Goud Advocaten. Al snel merkte ik dat ik te maken had met een team wat bestaat uit zeer professionele, menselijke en betrokken advocaten. Zij hebben mij bijgestaan in twee persoonlijk lastige kwesties die door hun vakkundigheid uiteindelijk vandaag tot een goede afwikkeling zijn gekomen. Ik wil met name Elize van Veen en Anne-Jo Broekhuizen heel erg bedanken voor hun hulp en zal ze ten aller tijde positief aanbevelen. Dames, jullie zijn kanjers en doen de naam van jullie kantoor 100% eer aan! Dank jullie wél!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Hele fijne begeleiding tijdens mijn scheiding!

Tijdens mijn scheiding was ik niet op m'n allerbest. Ik had veel last van de dingen die op mijn pad kwamen. Waaronder de emoties van de kinderen en sociale contacten, verkoop van het huis en het zoeken naar een nieuw huis. Elize heeft mij heel goed geholpen en luisterde naar mijn wensen. Ze dacht aan dingen waar ik zelf nooit aan gedacht had. Ik heb daardoor deze lastige tijd beter en sneller kunnen afsluiten!

TOP advocaten!

Wij hebben een hele goede ervaring, doen er alles aan om je goed bij te staan. Persoonlijk, zorgvuldig, klasse! Wij bevelen Goud Advocaten zeker aan.

Ontzorging ten TOP!

Ik heb een hele prettige ervaring met Goud Advocaten. Juist in een fase waarin je zelf niet helder hebt met welke do’s and don’ts je rekening moet houden, ontzorgt Goud Advocaten. Het uit handen nemen, de flexibiliteit, het empathisch vermogen én de juiste kennis en kunde met een mooi resultaat, maken het een keuze van GOUD voor mij!

Zeer goed geholpen

Betrokken en profesioneel.

In mijn persoonlijke kwestie werd ik zeer goed begeleid. Het contact was warm, ik voelde me veilig om de situatie aan te kunnen en om tot een goed einde te brengen. Met als resultaat dat beide partijen een goed gevoel overhielden en zaken naar tevredenheid hebben opgelost.

• Geholpen door: Elize van Veen

No nonsense benadering. To the point en direct waar om het om gaat.

Elize heeft een luisterend oor en een scherp gevoel voor waar het om draait en wat de cliënt nodig heeft. Het contact is duidelijk, helder en to the point. Erg prettig om mee samen te werken!

Geweldig!

Zeer goed bijgestaan, het was een bijzondere zaak, niet alledaags. Door de advokate zeer deskundig geholpen en tot een goed einde gebracht. Dik tevreden!

Vakkundig en meedenkend

Vakkundig en meedenkend en denken in oplossingen

Vakkundige kennis en advies

Ik heb mijn ervaring als prettig ervaren ondanks dat je liever niet bij een advocaat terecht komt. Maar als je er dan een nodig hebt raad ik zeker Goud Advocaten aan.