Uitstekende service!

Wij zijn heel erg goed geholpen door Hellen de Werd. Ze heeft ons goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we alles naar tevredenheid van beide partijen kunnen afronden.

Goed Raad Is Niet Altijd Duur

Enige tijd geleden heeft men geprobeerd advertentiefraude te plegen bij mijn bedrijf. Na aanmaningen en dreigen met incasso bureaus heb ik mij gewend tot Goud-Advocaten. Daar ben ik zeer deskundig en betrokken bijgestaan door Anne Jo Broekhuizen. Mevrouw Broekhuizen heeft, namens mijn bedrijf, op een zeer duidelijke en professionele manier contact opgenomen met deze firma. Het eindresultaat is dat zij hun poging gestaakt hebben en niets meer van zich hebben laten horen. Nogmaals dank aan Goud Advocaten, in het bijzonder Anne Jo Broekhuizen

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Ik heb het gevoel gehad dat ik altijd bij mevrouw de Werd terecht kon en ze heeft mij goed geholpen.

In het begin van mijn zaak heeft mevrouw de Kuiper mij goed geholpen en op het moment dat mevrouw de Werd weer aanwezig was, heeft zij de zaak overgenomen. Ik vind het fijn dat ik jullie altijd kan bellen als er iets is en ik krijg dan ook altijd het gevoel dat ik echt geholpen word. De beslissingen die ik soms moest maken waren voor mij niet altijd makkelijk, maar hiervoor kon ik ook altijd om advies vragen bij Hellen de Werd en dit vond ik erg fijn. Verder ben ik altijd goed op de hoogte gehouden qua mailcontact tussen mevrouw de Werd en het UWV of de curator. Ook de rechtszaak was helemaal nieuw voor mij, maar Hellen de Werd stelde mij echt op mijn gemak waardoor het wat minder spannend voor mij was. Kortom, ik ben erg tevreden over jullie en zeker over Hellen de Werd

Goed inlevingsvermogen

Is mij goed bevallen. Duidelijke informatie en oplossinggericht. Zijn uiteindelijk tot goed einde gekomen toch wel in mijn voordeel ben ik blij om na een vervelende tijd. Dank je wel. Ik zal jullie zeker aanbevelen.

Uiterst positieve ervaring

Ik ben uiterst tevreden op de manier waarop ik geholpen ben. De communicatie was erg goed en duidelijk. Ik zal jullie praktijk zeker aanraden!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Kantoor met veel kennis van zaken

Hellen de Werd heeft ons bijgestaan in een zaak wat ze zeer kundig heeft gedaan. Bovendien is het een vriendelijke vrouw in de omgang wat ook niet onbelangrijk is. Zaak is uiteindelijk naar tevredenheid afgerond.

Zeer correct en doortastend

De dienstverlening bij Goud Advocaten heb is ervaren als zeer doortastend, correct en reëel. Zowel bij het voorgesprek, de afhandeling zelf en de nazorg heb ik in het kundige verkregen advies steun, rust en professionaliteit ervaren.

Betrouwbaar, betrokken en deskundig

Een zeer prettige ervaring, waarbij het persoonlijke aspect niet vergeten wordt. Het advies was snel en duidelijk en heeft me verder gebracht dan waar ik zonder deze hulp zou zijn uitgekomen.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Inlevingsvermogen, betrokken, deskundig, efficiënt en professioneel

Ik heb niet eerder een advocaat in moeten schakelen en ik vond het best spannend om een deel van mijn privé leven bloot te leggen. Eén van de dingen die ik als erg prettig heb ervaren is het begrip en inlevingsvermogen waardoor ik merkte "ik ben niet de enige die dit overkomt", hierdoor voelde ik mij erg gesteund in mijn keuze om dit traject op te starten, maar ook voor dit kantoor. Daarnaast vond ik het erg prettig om te merken dat er steeds zorgvuldige keuzes en afwegingen gemaakt werden waarbij ik goed werd mee genomen en er werd gekeken hoe dit zo efficiënt mogelijk kon om de kosten binnen de perken te houden. Ook werd ik goed geïnformeerd over de haalbaarheid van mijn zaak. Ook was mijn advocaat altijd bereikbaar als ik aanvullende vragen had of iets kwijt wilde.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Vriendelijk, professioneel en doen wat ze zeggen.

Goede ervaring met Goud Advocaten.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Goed en deskundig geholpen.

Goed en deskundig geholpen, duidelijk en snel in de communicatie richting beide partijen. Ik zou Goud Advocaten zeker aanbevelen.

vakkundig en betrokken

weet wat ze doet. heeft oog voor de persoon van die ze verdedigt niet alleen de juridische belangen. blijft in contacten naar de tegenpartij netjes ,ook als de advocaat van de tegenpartij dat niet is.

Snel en vaardig

Gewoon goed

No Nonsens en vlot geholpen top

• Geholpen door: Hellen de Werd

Goed kantoor, effectief handelend, zeer aan te bevelen.

Mijn ervaring is vanaf t begin dat er serieus werd geluisterd. Daarna is er snel gehandeld en altijd in goed overleg. Er werd voortdurend geïnformeerd of alles in orde was en nageleefd werd door de wederpartij.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Ze hebben me heel goed geholpen en zijn super vriendelijk.

Zeer tevreden.

Goed en een kundig advies met een goed resultaat.

Vertrouwd en professioneel

Ik ben heel blij dat ik ben geholpen door Putters Advocaten. Na 1 gesprek wisten ze mijn zaak juist te verwoorden en op papier te zetten. Alles is naar tevredenheid afgehandeld en in goed overleg gecommuniceerd met de tegenpartij. Ik kan Putters Advocaten zeker aanbevelen.

Duidelijke communicatie

Erg goed! Snelle actie, duidelijke communicatie en goede service

• Geholpen door: Elize van Veen

Lieve dame's met goede kennis van zaken

Elize en ook Anne Jo hebben goed voor mij gewerkt in deze zaak ,het was een lastige zaak maar het is uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

• Geholpen door: Elize van Veen

Ik heb Hellen ervaren als een prima sparringspartner.

Hellen heeft mij en snel en op een zakelijke wijze geholpen met een lastig dossier. Haar betrokkenheid en vasthoudendheid hebben mij aangenaam verrast.

Heel erg tevreden!

Mijn ervaring met Elise en Anne Jo was heel goed. Ze namen allebei de tijd om mijn verhaal aan te horen en hebben mij daarna heel goed geholpen om de juiste weg te volgen.

Deskundigheid zeer goed

deskundig, snel en doeltreffend

fantastisch geholpen, onder de indruk hoe snel de advocaat het dossier tot zich nam.

• Geholpen door: Hellen de Werd

Echt een aanrader, professioneel en oplossingsgericht ipv urengericht.

Dit kantoor is zeer professioneel, ze schakelen snel en communiceren in zeer begrijpelijke taal.