heel veel beloftes, alles wordt gedeclareerd, weinig empathie

In eerste aanleg was ik hoopvol om mijn (vecht)scheiding te laten regelen door mevr, van Veen. Ze zou het gevecht wel aangaan voor mij. De perikelen rondom de scheiding werd steeds grimmiger. Buiten de rekeningen die bleven komen werd geadviseerd om ,voor de rust, alles maar voorlopig, toe te geven. Advies werd gegeven over hoe om te gaan met betalingen van het koophuis en dergelijke omdat de ex partner dat niet deed waardoor de hypotheekverstrekker bij mij aanklopte terwijl ik ook nog voorlopige alimentatie betaalde. Advies was om hypotheek te betalen en te stoppen met de alimentatie totdat de ex ook een deel zou betalen. Later krijg je dan te horen dat het niet slim was om dat zo te doen, omdat nu de alimentatie torenhoog werd berekend, terwijl het haar advies was dat door mij opgevolgd werd. Daarnaast bleef het beloofde "gevecht" uit. Ik moest tijdelijk overal maar mee instemmen voor de lieve vrede, want ons moment kwam nog. Er zou tijdens de zitting van alles aangekaart worden. Integendeel, als klap op de vuurpijl stond mevr. van Veen tijdens de zitting van de rechtbank regelmatig met de mond vol tanden omdat bepaalde zaken niet geregeld waren of voorhanden waren. Zelfs de opmerking van de rechter of ze zich wel had voorbereid viel op een gegeven moment. Het excuus van haar was dat het nogal druk was op kantoor. Weg vertrouwen bij mij. Ik ben van mening dat mevrouw Veen meer bezig was met de overgang van haar advocatenkantoor naar het nieuwe Goud advocaten en dat dat ten koste is gegaan van mijn zaak. Ik snap heel goed dat niet iedere zaak gewonnen kan worden, maar dan wel met het idee dat er alles aan gedaan is. Op het moment dat alles wat naar voren gebracht werd van tafel geveegd werd wegens onduidelijke uitleg of ontbreken van stukken zegt dat genoeg denk ik. Naast heel veel geld aan declaraties vertrouwen in ieder geval weg en ben overgestapt naar een andere advocaat. Heb constant het gevoel gehad een "declaratienummer" te zijn en geen cliënt.

• Geholpen door: Elize van Veen

Een klacht is net zoveel waard als een compliment! Wij zijn vreemd genoeg dus ook "blij" met dit soort reviews. Alle klanten kunnen en mogen bij ons reviews achterlaten, want daar leren wij alleen maar van. Met deze klant nemen wij contact op en gaan met hem in gesprek, mist hij dat ook wil. Als er onvrede is, nemen wij die waar mogelijk weg.

Een succesvolle eerste (en hopelijk enige) ervaring!

Toegankelijk, kundig en serieus! Daarbij hebben we ook nog eens gekregen waar we naar op zoek waren, ik ben dik tevreden! Bedankt!

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Tevreden

het is eerst keer proces met Advocaat,

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Zeer professioneel, behulpzaam en doeltreffend

Mijn zaak is met succes afgerond. Zonder de bijstand van Goud Advocaten zou dit een moeizaam en lang traject zijn geweest.

• Geholpen door: Saidjah de Kuiper

Deskundig, prettig en open!

Afgelopen maanden met Hellen diverse malen contact gehad. Zeer prettige dame, verstand van zaken en oog voor de client. Ook op vrije dagen draaide haar mailfabriek gewoon door. Beoogde doel/resultaat: ruimschoots behaald!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Beste advocaten ben super blij dat we bij jou terecht zijn gekomen!!!!!

Beste advocaten !!!!!!

• Geholpen door: Hellen de Werd

Geen woorden voor zo goed vind ik Dit advocatenkantoor

• Geholpen door: Hellen de Werd

De samenwerking met Goud Advocaten was uitmuntend.

Ik heb de samenwerking met Goud Advocaten (met name met Anne-Jo van Broekhuizen) als zeer prettig ervaren. Persoonlijke aandacht en detail staan hoog in haar vaandel. Er werd zeer gestructureerd gewerkt, altijd correct en op tijd. Communicatie was altijd zeer goed, helder en erg prettig.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

snel, betrokken, persoonlijk, deskundig, WAARDEVOL!

In een uitermate moeilijke periode van mijn leven ben ik uitstekend bijgestaan door mw Broekhuizen op aanraden van een vriendin. Ze heeft mij vanaf dag 1 op alle mogelijke manieren met raad en daad terzijde gestaan en geholpen met een afloop, die ik niet voor mogelijk had gehouden bij de start waarin ik radeloos was. Alle lof! Ik zal jullie zeker aanbevelen aan anderen als die in soortgelijke situaties jullie hulp nodig hebben. Ga zo door!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Persoonlijk, daadkrachtig en resultaatgericht.

Ik ben door Goud Advocaten geholpen bij een zeer ingewikkeld arbeidsconflict. Door bovenstaande kwaliteiten, over welke Goud Advocaten beschikt, ben ik boven verwachting tevreden met de uitkomst.

Uitstekend geholpen

Sinds 2018 ben ik genoodzaakt geweest om de hulp in te roepen van Goud Advocaten. Al snel merkte ik dat ik te maken had met een team wat bestaat uit zeer professionele, menselijke en betrokken advocaten. Zij hebben mij bijgestaan in twee persoonlijk lastige kwesties die door hun vakkundigheid uiteindelijk vandaag tot een goede afwikkeling zijn gekomen. Ik wil met name Elize van Veen en Anne-Jo Broekhuizen heel erg bedanken voor hun hulp en zal ze ten aller tijde positief aanbevelen. Dames, jullie zijn kanjers en doen de naam van jullie kantoor 100% eer aan! Dank jullie wél!

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

Hele fijne begeleiding tijdens mijn scheiding!

Tijdens mijn scheiding was ik niet op m'n allerbest. Ik had veel last van de dingen die op mijn pad kwamen. Waaronder de emoties van de kinderen en sociale contacten, verkoop van het huis en het zoeken naar een nieuw huis. Elize heeft mij heel goed geholpen en luisterde naar mijn wensen. Ze dacht aan dingen waar ik zelf nooit aan gedacht had. Ik heb daardoor deze lastige tijd beter en sneller kunnen afsluiten!

TOP advocaten!

Wij hebben een hele goede ervaring, doen er alles aan om je goed bij te staan. Persoonlijk, zorgvuldig, klasse! Wij bevelen Goud Advocaten zeker aan.

Ontzorging ten TOP!

Ik heb een hele prettige ervaring met Goud Advocaten. Juist in een fase waarin je zelf niet helder hebt met welke do’s and don’ts je rekening moet houden, ontzorgt Goud Advocaten. Het uit handen nemen, de flexibiliteit, het empathisch vermogen én de juiste kennis en kunde met een mooi resultaat, maken het een keuze van GOUD voor mij!

Zeer goed geholpen

Betrokken en profesioneel.

In mijn persoonlijke kwestie werd ik zeer goed begeleid. Het contact was warm, ik voelde me veilig om de situatie aan te kunnen en om tot een goed einde te brengen. Met als resultaat dat beide partijen een goed gevoel overhielden en zaken naar tevredenheid hebben opgelost.

• Geholpen door: Elize van Veen

No nonsense benadering. To the point en direct waar om het om gaat.

Elize heeft een luisterend oor en een scherp gevoel voor waar het om draait en wat de cliënt nodig heeft. Het contact is duidelijk, helder en to the point. Erg prettig om mee samen te werken!

Geweldig!

Zeer goed bijgestaan, het was een bijzondere zaak, niet alledaags. Door de advokate zeer deskundig geholpen en tot een goed einde gebracht. Dik tevreden!

Vakkundig en meedenkend

Vakkundig en meedenkend en denken in oplossingen

Vakkundige kennis en advies

Ik heb mijn ervaring als prettig ervaren ondanks dat je liever niet bij een advocaat terecht komt. Maar als je er dan een nodig hebt raad ik zeker Goud Advocaten aan.

• Geholpen door: Anne Jo Broekhuizen- Termaat

In één zin: Elize professionele hulp zoonder tekortkomingen

Zakelijk zoals het hoort.

• Geholpen door: Elize van Veen

Zeer deskundig, pragmatisch en een realistische benadering van situaties

Mijn ervaring met de advocaat van deze organisatie is erg positief. O.a. door het snelle schakelen heeft ertoe geleidt dat er snel duidelijkheid kwam over onze juridische positie. Ook het ongevraagde advies gaf zicht op zaken waar we zelf nog niet aan hadden gedacht. Vervolgens is op een pragmatische manier contact geweest over de te nemen stappen waardoor ook dat snel kon worden afgewikkeld. Gelukkig was een officiële procedure uiteindelijk niet nodig, dit werd grotendeels voorkomen door de stappen die we op advies van de advocaat hebben genomen.

zeer tevreden!

We zijn erg tevreden op de manier waarop we geholpen. We zijn goed geholpen door Saidja de Kuiper,Ze is super vriendelijk. Heel erg blij met het eind resultaat. Ik zou Goud Advocaten zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Elize van Veen

Top communicatie, zeer deskundig!

De communicatie is super! Van begin tot eind is alles bespreekbaar en is er tijd voor uitleg (waar nodig). Zeer deskundig en goede resultaten. Kortom, zeker aan te bevelen!

Uitstekende service!

Wij zijn heel erg goed geholpen door Hellen de Werd. Ze heeft ons goed geadviseerd over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we alles naar tevredenheid van beide partijen kunnen afronden.