Ik werd gehoord

Eindelijk werd ik gehoord en kreeg ik daarbij de juiste adviezen en hulp. Ik werd goed voorbereid op de zitting met alle mogelijke situaties en uitkomsten. Tussentijds werd ik goed op de hoogte gehouden en kon ik met vragen terecht.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Fijn geholpen met duidelijke uitleg en goede uitkomst

Ik ben bij Claassen Advocaten goed en duidelijk geholpen.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Mijn ervaring met de advocaat was erg goed. ik raad het aan

• Geholpen door: Titus Weller

Communicatief sterk en vlot, deskundig

Prettig en snel door mr Broers geadviseerd en geholpen in een zaak over door ons gewenste kinderalimentatie ná het 21e levensjaar kind (ja, dat kan). Uitkomst rechtzaak in ons voordeel. Mr Broers communiceerde snel, correct en deskundig.

professioneel en met empathie

Goed, snel en met de juiste aandacht voor 'de mens achter het geschil' geholpen door Danielle. Uiterst tevreden over het proces en de uitkomst!

Vakkundig

Prima ervaring . Samen hebben we ons doel bereikt . Belangrijk was voor mij dat ik begrepen werd .

Fijn geholpen

Schakenraad heeft alle stukken in orde gemaakt en Claassen heeft de akte van overlijden verder opgepakt. Mijn ervaring en communicatie was heel fijn met Sascha Ruijs. Ze was heel betrokken.

• Advies N.v.t.

Goede ervaring

Ik ben bij onze scheiding geholpen door mr. Broers. Erg vriendelijk, professioneel en duidelijk geholpen gedurende het gehele proces. Uiteindelijk is het proces ook snel verlopen wat erg prettig was. Kortom een fijne ervaring waardoor alles uiteindelijk goed geregeld is voor alle partijen.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Mijn zaken waren gecompliceerd en mijn advocaat wist hierin een goede lijn te houden en zich te richten op de kernpunten. Een advocaat die oog heeft voor het belang van het kind en zeer goede kennis van zaken heeft.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Van begin tot het eind een goed gevoel gehad,

Door Mr. Ong ontzettend goed geholpen m.b.t. mijn recht!

• Geholpen door: Eugène Ong

perfecte advisering en compleet ontzorgd

Als leek werd ik geadviseerd en gestuurd, bij het uitblijven van reacties en/of het niet nakomen van afspraken werd er direct en adequaat gereageerd door de mensen van Claassen zodat ook de vaart erin werd gehouden. Ik hoop niet snel weer een advocaat nodig te hebben maar mocht het zo zijn dat wordt het toch weer deze club.

• Geholpen door: Eugène Ong

Klantvriendelijkheid krijgt een negen

Mijn ervaring. Na elf jaar erachter komen dat mijn hulpvraag van toen niet was nagekomen.

kundig en vertrouwd menselijk

een kundig en mensen-mensen kantoor met een sociaal en maatschappelijke betrokkenheid

• Geholpen door: Annemarie Broers

Zeer kundig, maar prijs-kwaliteit onvoldoende (te hoog uurtarief)

Zeer kundig, maar prijs-kwaliteit onvoldoende (te hoog uurtarief)

Gewoon geweldig

Ik ben zeer tevreden hoe het allemaal geregeld is. Ik voelde mijn op mijn gemak.

Het resultaat was ernaar

Prima zakelijke aanpak.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Ondanks nare gebeurtenis zeer fijn gevoel!!

Ik had mij geen betere, fijnere, betrouwbare bijstand kunnen wensen. Op alle vlakken zowel emotioneel en juridisch ben ik zeer goed ondersteund, niks was teveel gevraagd en had vooraf niet kunnen hopen dat ik zo een goede en fijne begeleiding zou krijgen. Al met al hoop ik in de toekomst geen gebruik meer te hoeven maken van de diensten maar mocht dit wel zo zijn weet ik wel bij wie ik aanklop. M.v.g. Bas Boekema

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

Betrokken is inderdaad jullie sleutelwoord

Ik wist in het begin totaal niet waar we aan begonnen en wat mijn kansen waren tegenover mijn werkgever. Ik kwam via mijn vrouw in contact met mr. D. Schipper. Zij had een kennismakingsgesprek met haar gehad en had dus een goed gevoel bij haar. Het is een behoorlijke stapel papierwerk geworden en ik vond het enorm knap van haar dat zij toch nog dingen eruit wist te vissen. Daarnaast werden wij enorm goed begeleid en op de hoogte gehouden. Ook aan haar secretaresses op kantoor willen wij onze dank mededelen, ook zij waren zeer betrokken en dat is toch een prettig gevoel als je weet wat je meemaakt tijdens de duur van een procedure. Daarnaast is het een prachtig kantoor. Met diepe bewondering voor mr. D. Schipper ben ik haar eeuwig dankbaar voor haar inzet, loyaliteit, vertrouwen. Ook door haar betrokkenheid wist ze ons ook sterk te houden. Ik vind het gek genoeg ergens toch jammer dat het bijna allemaal voorbij is.. Ik wens haar ook alle succes toe...Wat een kanjer!

Gewoon perfect geholpen

Eef heeft me super opgevangen en me perfect op een fijne en menselijke manier geholpen Heel dankbaar daarvoor Groet Patrick

• Geholpen door: Eef Ong

De zaak keurig opgelost

Betrokken, deskundig en adequaat. Houdt zich aan afspraken en denkt mee. Vertoont een zeer proactieve houding.

• Geholpen door: Gamze Toprak

Zeer betrokken, actief, intensieve communicatie, het doel steeds voor ogen houdend.

Met een zeer dringend, tijdgebonden verzoek heb ik contact gelegd met 'Claassen advocaten'. Er was direct en ruimhartig gelegenheid voor introductie en verdere ondersteuning mbt de casus. Er was vooral een gevoel van samenwerking met oor en oog voor diverse perspectieven. De mate van voortvarendheid in de aanpak richting situatie en gewenste uitkomst, is zeer opvallend te noemen en uitermate positief door mij/ons ontvangen. Het was een spannend traject, wat waarschijnlijk bij geen enkel ander kantoor een betere uitkomst had kunnen opleveren voor mij cq ons als cliënt(en).

• Geholpen door: Eef Ong

Persoonlijk en eerlijk advies

Erg goed geholpen, prettige communicatie en deskundig en eerlijk advies. Daarbij is het resultaat ook nog eens naar tevredenheid.

vakkundig.

Het was voor mij een nare zaak wat erg veel stress opleverde. De advocate heeft mij heel erg gerust gesteld met haar kennis van zaken.

• Geholpen door: Daniëlle Schipper

Snel en vriendelijk geholpen en snel opgelost

Ze heeft de zaak voor mij netjes en snel opgelost super tevrede

Professioneel en kundig

Na negatieve ervaringen met andere advocaten werd er hier geluisterd en ook betrokkenheid en deskundigheid getoond

Vondellaan 12

5611 NX Eindhoven