Ik had geen betere hulp en steun kunnen wensen dan die van Annemarie Broers.

Ik heb juridische hulp gevraagd bij een onderwerp wat mij emotioneel erg aan ging. Ik voelde mij heel erg begrepen, dat had ik ontzettend nodig en dat vond ik dus ook heel erg bijzonder en fijn. Voordat ik bij jullie uitkwam ben ik bij 9 andere advocatenkantoren in gesprek geweest. De betrokkenheid en het begrip was het gene waarin jullie je ver onderscheiden tot alle andere advocatenbureaus. Daarnaast heb ik heel fijn en goed advies gekregen, en ik heb de zaak positief kunnen sluiten.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Betrokken erg goed advies.

Heel erg eerlijk mbt de kansen daardoor het gevoel dat ze erg betrokken zijn

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Ik ben erg goed geholpen

• Geholpen door: Sacha Ruijs-Kreté

Good experience

Mrs Broers has been very helpful and understanding. She listened carefully to what I said and acted very quickly. I am happy and appreciate all her work and assistance during my difficult time. Thank you

Professioneel en betrokken.

Ik heb het als een prettige samenwerking ervaren. Mr. Broers is erg betrokken en professioneel. Er werd door haar snel gehandeld en ik had altijd het gevoel dat ze veel aandacht aan mijn zaak besteedde Ik ben ook erg tevreden over de uitkomst.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Ik ben altijd netjes op de hoogte gehouden van alle zaken en goed geïnformeerd etc.

Een betrokken advocaten kantoor

Een goed kantoor, met begrip en empathie. Er wordt met je meegeleefd en meegedacht. Je wordt serieus genomen.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Zeer goed opgevangen, heldere taal en duidelijke afspraken.

Mijn ervaring was erg prettig. Een moeilijke periode waar ik goed geholpen ben.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

ik ben bijzonder adequaat, professioneel en zeer vakkundig geadviseerd en geholpen

Mijn vragen en twijfels over een aantal zaken rondom mijn scheiding zijn zeer adequaat, duidelijk en professioneel opgepakt en beantwoord. Hierdoor voelde ik me gesteund om verdere stappen te ondernemen die en ben ik goed ondersteund en geadviseerd wat voor mij tot meer dan het gewenste resultaat opleverde. Alle complimenten en dank voor mr. C. van Beukering voor de prettige, menselijke en vriendelijke en professionele ondersteuning, mijn verwachtingen zijn meer dan uitgekomen.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Ik ben heel blij met mijn advocaat ( mvr. Warbroek ) Heel aardig, vriendelijk, meedenkend, geduldig, deskundig vrouw. Dankzij haar, mijn probleem is opgelost. Ik ben dik tevreden met jullie diensten.

• Geholpen door: Laura Warbroek

Goede ervaring, alles netjes behandeld volgens afspraken

We zijn goed en deskundig geholpen. Alles verliep netjes volgens de afspraken en we hadden het gevoel ontzorgd te zijn.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Goede service tegen relatief hoge kosten

Ik heb goede ervaring met Claassen Advocaten en zou ze ook aanbevelen aan anderen. Hou er rekening mee dat de kosten hoog zijn en dat voor elke pennenstreek en gelezen email betaalt dient te worden. Het enige aandachtspunt ging over uitgevoerde werkzaamheden waar ik niet om gevraagd had. Hierdoor ontstond een discussie waar slechts een korting is gegeven op de factuur terwijl de onterecht gemaakte kosten in mijn ogen volledig vergoed hadden moeten worden.

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Goede ervaring en goed consult

Annemarie heeft ons goed geholpen en geadviseerd met onze scheiding. Deze hebben we mede dankzij haar op een eerlijke manier kunnen afronden. Het contact was prettig en goed.

Ik ben goed geholpen.

Ik heb voortdurend vertrouwen gehad in de hele gang van zaken.

Perfecte communicatie en opvolging

Prettige no-nonsense advocatenbureau.

• Geholpen door: Eef Ong

Prima ondersteuning in heldere bewoordingen

Afhandeling en ondersteuning bij afwikkeling van nalatenschap prima verzorgd

• Geholpen door: Eef Ong

Ik ben super geweldig geholpen Het had wat voeten in de aarde maar uiteindelijk gewonnen Met een top advocaat Als ik in toekomst ze weer nodig heb kom ik zeker terug Bedankt

• Geholpen door: Eef Ong

Wij zijn zeer goed geholpen door Mr.Ong en Mr Ruijs.

Mijn notaris en accountant waren niet bereid om ons te helpen bij de afwikkeling van de boedelbeschrijving na het overlijden van mijn moeder. Mr Ong en Mr. Ruijs van advocatenkantoor Claassen deinsden hiervoor niet terug. Ze zijn instaat geweest om de zaak tot een bevredigend einde te brengen. Waarvoor mijn grote dank.

• Geholpen door: Eef Ong

Ik vond in jullie geen partner 'in crime'. Niet een partner die echt 'met de vuist op tafel sloeg' !

Beste, Mijn mededeling betreft ook de 'samenwerking' met Gamze Toprak. Die krijgt van mij een zeer zware onvoldoende. Wat ik miste in jullie ondersteuning en advies was een bepaalde sluwheid. Vergeleken met de advocacte van de andere partij waren jullie veel te timide en te eerbiedig richting de rechters, RvdK en andere key-players. Ik had/heb het idee dat jullie te weinig kennis hebben vd structuren en krachten die spelen mbt familierecht inzake conflictscheidingen. Als je je een beetje verdiept in de materie is het overduidelijk dat het bij de rechtspraak in samenwerking met de RvdK ( en de rest vd keten ) ontbreekt aan voldoende expertise, doortastendheid ( waarheidsvinding/onderzoek ) en onderlinge communicatie. Maak daar gebruik van ten voordele van jullie klanten. Kinderen hebben recht op een moeder én een vader. Ouders hebben recht op hun kinderen. Met dit gegeven is nauwelijks iets gedaan. In mijn zaak; Mijn ex bracht louter niet-onderbouwde argumenten in. Door jullie werd mij geadviseerd die met tegenargumenten te verwerpen. Krachtiger zou zijn om mijn ex alsnog argumenten aan te laten voeren. Dat kon ze nml niet. Dat zou meteen haar case ontkrachten. Mbt Annemarie; haar communicatie en betrokkenheid is ruim voldoende. Mochten jullie meer willen weten mbt soortgelijke casu als de mijne; https://verantwoordscheiden.nl/ Cees van Leuven https://pointer.kro-ncrv.nl/expertteam-wil-hardere-aanpak-vechtscheidingen-huidige-systeem-moet-op-de-schop Van Waterschoot Een uitgebreidere toelichting mijnerzijds is mogelijk. Er zijn jaarlijks duizenden kinderen die één van hun ouders niet meer zien als gevolg van een (hoog)conflictscheiding op initiatief van die andere ouder. Het betreft voornamelijk vaders. Dat is niet alleen ondermijnend voor die ouder, maar ook voor die kinderen. Ik heb inmiddels zo vele ouders gesproken die in hun jeugdjaren ook te maken hebben gekregen met dit falend/failliete systeem. Wat doe je daar als Claassen Advocaten aan ?

• Geholpen door: Annemarie Broers

Gewoon goed, goed gecommuniceerd en afgehandeld

Correct afgehandeld, niets op aan te merken.

• Geholpen door: Rik Sieben

Zeer snel en professioneel

Annemarie is kundig, vriendelijk en reageert altijd zéér snel. Een fijne ervaring.

• Geholpen door: Annemarie Broers

Begripvolle empatische gesprekken gevoerd. Fijn dat het vrouwelijke advocaten waren.

Prettige geduldige bejegening

Betrokken en kundig

Kundig in het vakgebied, goede voorbereiding, heldere communicatie, prettig samenwerken

• Geholpen door: Charlotte van Beukering-Michielsen

Alert, deskundig, professioneel, persoonlijk.

Mijn dossier werd zeer nauwlettend opgevolgd. Van een goed advocatenkantoor verwacht je dit ook maar niet overal krijg je wat je verwacht. Claassen advocaten is geen “mammoetkantoor” waardoor een persoonlijke benadering sterk aanwezig is. Dat alleen al geeft het nodige vertrouwen. Een vertrouwen dat alleen maar groeit door de deskundige adviezen en alerte reacties. Alle lof!

Verstand van zaken.

Ik heb zeer goede ervaring van Claassen Advocaten! Net name van mevrouw Broers die mijn zaken heeft gedaan. Door haar expertise heb ik al mijn rechtzaken gewonnen. Ze weet waar ze over praat, is zeer professioneel en kan alles onderbouwen wat ze zegt. Gewoon een top! Advocaat. Als ik ooit weer een advocaat nodig zou hebben zou ik meteen weer met Claassen Advocaten contact opnemen. Onder één voorwaarde dat ik mevrouw Broers weer krijg

Over Advocaatscore.nl