Helder, to-the-point advies

Stijn was in staat om een helder overzicht te geven van de mogelijkheden en consequenties van bepaalde keuzes. En heeft mij met to-the-point advies in de goede richting gewezen.

Efficiënt & Effectief

Via een andere advocaat, die ooit in een zaak tegenover hem stond, ben ik bij Stijn terecht gekomen (de andere advocaat kon mijn zaak niet doen). En wat was dit een goede doorverwijzing! Stijn maakte zich de ins en outs van mijn casus supersnel eigen en nam van meet af aan het voortouw en vloog de zaak heel voortvarend aan. Hij is betrokken er voor de volle 100% voor gegaan. Ik heb niet 1 keer het gevoel gehad dat ik één van de vele klanten was. Bij mij ging het erom of ik er met de werkgever 'met wederzijds goedvinden' uit kon komen, of dat het een gang naar het UWV zou worden, en die onderhandeling heeft Stijn tot het gaatje gevoerd. Zelfs toen ik op een zeker moment twijfelde om door te gaan want ik vond het resultaat eigenlijk wel 'goed genoeg', wist Stijn mij te overtuigen van zijn vertrouwen in de zaak dat hij ook dat laatste stukje binnen zou halen. Je merkt aan alles dat Stijn door de wol geverfd is; hij is gedegen in zijn juridische kennis, scherp -maar respectvol- in zijn communicatie, en treedt daadkrachtig op daar waar het moet. Dit alles heeft geleid tot een messcherp resultaat. Ik ben echt heel blij dat ik bij hem terecht gekomen ben en hij mijn belangen heeft behartigd. Ik had dit in de verste verte niet zelf gekund. Hij heeft mijn ex-werkgever alle hoeken van de kamer laten zien en zij zijn met al mijn (onze) eisen akkoord gegaan. Ik heb de samenwerking als zeer efficient ervaren: Hij komt snel to the point, hij denkt snel en hij overlegt snel en daardoor blijft de rekening ook nog te doen (de juridische kosten heeft hij, door middel van goede argumenten, overigens ook op mijn ex-werkgever weten te verhalen). Hij is daarnaast ook heel prettig in de omgang, geen pretenties what so ever. Eerlijk gezegd kan ik niets negatiefs over Stijn vertellen. Ik hoop niet ooit weer in zo'n situatie terecht te komen, maar als dat wel gebeurt dan zal ik hem met zekerheid wederom benaderen.

Snel, duidelijk en betrouwbaar

De heer Maas schakelde snel, gaf duidelijke en realistische feedback. Dankzij de hulp van de heer Maas zijn er enkele significante risico’s voorkomen. Zijn constructieve feedback is geheel overgenomen.

In een woord TOP.

Ik ben uitstekend geholpen door Stijn Maas. Na de kennismaking kreeg ik direct een vertrouwd gevoel voor mijn zaak. Hij is duidelijk en geeft goed inzicht over wat er juridisch mogelijk is. Door zijn vakkennis, deskundigheid en vooral zijn gedrevenheid stort hij zich volledig op de zaak. Dit resulteerde in een positief eindresultaat. Ik zou hem aan een ieder die een advocaat nodig heeft aanraden. Kortom TOP! Ben hem dankbaar voor zijn inzet/hulp.

Persoonlijke en super begeleiding

Stijn heeft mij in mijn case ten allen tijden zeer goed en op een persoonlijke wijze geholpen. Hij is duidelijk in de communicatie en waarschuwt ook voor alle mogelijke gevolgen.

Betrouwbaar en snel advies

Stijn is een weloverwogen advocaat met kennis van zaken.

Ik heb een goeie ervaring met de Heer Maas. Werkt uiterst zorgvuldig

De heer Maas heeft mij bijgestaan met een vso en is heel zorgvuldig te werk gegaan. Heeft alles goed uitgelegd en na een gedegen advies akkoord gegaan met vso.

• Betrokkenheid

Goede snelle reactie en top eindresultaat

Stijn Is een vreselijk goede advocaat kan hem aan iedereen aanprijzen , Tot geregeld Bedankt voor de goede samenwerking

Deskundig advies

Stijn heeft me in korte tijd goed geholpen met deskundig advies. Erg blij mee!

Uitstekend!

Mijn ervaring met mr. Stijn Maas was zeer goed! Een advocaat die scherp, vlot, realistisch en zeer kundig is. Verder was hij goed bereikbaar en betrokken. Hij schakelt snel en de lijntjes zijn kort. Kortom ik raad deze advocaat aan iedereen aan!

Zeer betrokken en kundig

Stijn neemt alle tijd om voor je! Hij reageert heel snel en zeer kundig. Stijn regelt alles voor je. Stijn gaf steeds een keus in strategie voorzien van duidelijk adviezen en communiceerde naar alle partijen snel en adequaat. Zonder hem had ik nooit de vaststellingsovereenkomst kunnen bereiken wat wij nu hebben bereikt. Waar andere arbeidsjuristen adviseerden het voorstel te accepteren om het aan wettelijk (minimale) eisen/basis voldeed, kijk Stijn naar hele situatie (en geschiedenis) en haalt het maximale eruit voor zijn klanten.

Snelle en duidelijke afhandeling

Heldere uitleg van verkregen en opgestelde juridische stukken, met voorbeelden en uitleg vanuit jurisprudentie en daarmee goed onderbouwd advies. Met een resultaat waar beide partijen tevreden mee zijn.

Super fijne advocaat!

Stijn Maas is een super fijne deskundige advocaat. Ik kon vrij snel bij hem terecht en hij heeft mij erg goed geholpen met mijn zaak!

• Betrokkenheid

Deskundig, onderbouwd advies & persoonlijk gericht

Aangezien ik Stijn Maas al kon van een eerder contact betreffende een reorganisatie in het verleden, was ik toch weer verast hoe deskundig hij was over de mogelijkheden om aan te kunnen tonen dat de huidige zaak in mijn voordeel kon worden geslecht. Verder waren de gegeven adviezen & de brief gericht aan mijn huidige werkgever zo sterk onderbouwd, waardoor ik makkelijk voor mijn zelf de afwegingen kon maken om uiteindelijk met mijn huidige werkgever tot een oplossing te komen tot mijn tevredenheid. Ook tijdens de gesprekken met Stijn kreeg ik het overtuigende gevoel dat hij buiten zijn zakelijkheid ook sterk het persoonlijk contact pretendeert. Bij deze kan ik iedereen aanraden wanneer je een zakelijk geschil hebt met je werkgever dat je via Stijn Maas een goede advocaat treft die zeker je belangen zal behartigen.

Helder duidelijk klare taal

Ik heb mijn ‘problemen’ gedeeld en al tijdens het eerste gesprek was er al veel duidelijk voor mij. De wat te doen en hoe verder te gaan. Ik vond het een fijn en duidelijk gesprek. De beste heer begreep mij direct en kon meteen inleven in mijn verhaal. Fijn om de volgende keer weer met Stijn adv. zaken te doen.

Zeer Deskundige advocaat

Stijn Maas is een zeer deskundige advocaat die zich niet “met een kluitje het riet” in laat sturen. Heeft mij zeer deskundig geholpen. Gaat dieper op de zaak in om trend Arbeidsrecht. Zou hem zeker aanbevelen. Praat in “JIP&JANNEKE” taal zodat het voor iedereen te begrijpen valt. Nogmaals 1000x dank Stijn Maas voor alle moeite!!

• Betrokkenheid

Goed bereikbaar en neemt de tijd voor je

Ik had verschillende vragen en hij was bereid deze telefonische allemaal te beantwoorden. Hiervoor nam hij alle tijd en voorzag mij van duidelijke antwoorden. Kortom een erg fijn en behulpzaam telefoongesprek.

• Betrokkenheid

Persoonlijk betrokken, open, kundige en duidelijk communicerende arbeidsrechtjurist

In het arbeidsconflict dat ik als bestuurder van een stichting opliep heeft Stijn Maas mij geweldig veel steun en zelfvertrouwen gegeven. Hij gaf steeds een keus in strategie voorzien van een advies en communiceerde naar alle partijen snel en adequaat. Zonder hem had ik nooit naar mijn tevredenheid een vaststellingsovereenkomst kunnen bereiken. Tijdens het proces was er ook ruimte voor het relativeren en onderlinge humor. Prima advocaat die z'n tarief waarmaakt!

Zeer prettige samenwerking

Stijn is een hele bekwame advocaat die heel bereikbaar is, snel reageert en duidelijk communiceert.

Zeer kundige advocaat!

Kennis van zaken en weet goed advies te geven in belang van de client. Erg tevreden!

• Betrokkenheid

Snel en vriendelijk te woord gestaan.

Stijn Maas heeft de tijd genomen om mijn probleem aan te horen en heeft naar zijn inzicht heldere informatie gegeven. Het was alleen jammer dat mijn probleem niet exact aansloot bij de expertise, maar alsnog geholpen.

Stijn begrijpt zijn vak.

Stijn stelde mij gerust en ging ervoor. Door telefonisch contact en door het mailen heb ik het gevoel dat hij er 100% er achter aan ging. Daardoor had ik veel vertrouwen in hem. Mijn dank is groot!

• Betrokkenheid

Bedreven, betrokken en passie voor het vak

Door reorganisatie had ik de hulp van een arbeidsrecht advocaat nodig. Via vele goede recensies kwam ik bij de heer Maas uit, een schot in de roos! De heer Maas heeft zich goed (en snel) mijn zaak eigen gemaakt. Aangenaam verrast was ik door de passie die hij voor zijn vak heeft. Met regelmaat hebben wij contact gehad over mogelijke scenario's met bijbehorende voor-en nadelen. Hieruit bleek steeds dat de heer Maas bedreven is in zijn vak en ook een luisterend oor heeft voor wat voor mij belangrijk is om te bereiken en ook daar weer adviezen in gaf. Het contact was altijd prettig en duidelijk. Afspraken wanneer er een terugkoppeling zou zijn, zijn altijd nagekomen. Als ik "tussendoor" nog vragen had, nam de heer Maas snel contact op. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn zaak. Gedetailleerd heeft de heer Maas steeds de scenario's geschetst, zodat ik vrij snel kon beslissen wat ik wilde bereiken. Ik heb een hoop van deze periode geleerd en vooral dat ik zonder de heer Maas het gewenste eindresultaat niet had kunnen bereiken. Voor mij is het de eerste keer dat ik een arbeidsrecht advocaat nodig had. Beter dan de inzet, de passie en de vakbekwaamheid van de heer Maas kan het niet worden! Dank!

• Betrokkenheid

Stijn is attent, correct en efficiënt.

Stijn heeft mij bijgestaan in een onzekere en moeilijke periode in mijn werksituatie. Ik vond zijn adviezen en juridische bijstand nuttig en aanbevelenswaardig.

Zeer positieve ervaring

Zeer prettig geholpen door Stijn Maas. Snelle reacties, duidelijke uitleg en erg vriendelijk en begripvol.

Over Advocaatscore.nl