Kundige en doortastende arbeidsrechtadvocaat

Ik ben snel en goed geholpen conform offerte. Mr. Van Wegen is een kundige en professionele advocaat die je zaak voortvarend oppakt en je dankzij een doortastende en nuchtere aanpak goed weet gerust te stellen. Daarbij geeft hij de cliënt een realistische voorstelling van zaken en goede communicatieadviezen in de relatie werkgever-werknemer. Hij weet als advocaat empathie met de nodige zakelijkheid te combineren. Hij analyseert goed en communiceert kort maar helder en reageert binnen een aanvaardbare termijn op berichten. Over het behaalde resultaat en de voortgang van de aanpak van de zaak ben ik vooral zeer tevreden.

Professioneel en efficient

Ik ben zeer tevreden met de hulp die ik heb gekregen. Professioneel, vriendelijk en efficiënt.

Top advocaat!

Mijn ervaring met Dhr van Wegen is ontzettend positief. Hij heeft mij tijdens een ontslagprocedure zeer kundig en realistisch bijgestaan en wekt geen valse verwachtingen. Ik ben zeer tevreden over de professionele werkwijze, vakkundigheid en kwaliteit. Het is absoluut een aanrader om met Dhr van Wegen in zee te gaan als u arbeidsrechtelijk bijgestaan wilt worden!

Goede begeleiding

Zoals in mijn situatie, zeker als je niet weet waar je aan toe bent in het kader van arbeidsrecht, wordt je heel goed begeleid en weet je waar je aan toe bent. Ook wordt heel veel rekening gehouden met je persoonlijke situatie, waarvoor mij oprechte dank.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Een bijzondere advocaat die niet alleen handelt vanuit de zakelijk kant maar ook menselijke/emotionele aspecten meeweegt.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Wij hebben alleen maar positive ervaring met Advocaat van Wegen. Zeer begaan met cliënten en gaat ver met begeleiden, hiermee bedoel ik zelfs meegaan naar medische keuringen (UWV) en/of werkgever. Kan niets anders zeggen Top Advocaat. Heeft ons meer dan 4 jaar bijgestaan en zou deze advocaat iedereen aanraden.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Deskundige jurist die weet de pijnpunten goed bloot te leggen in de casus. Juist deze eigenschap is van belang voor een goed resultaat, wat wij hebben geboekt in mijn zaak. Ik beveel deze jurist ten zeerste aan.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Voor het eerst in 26 jaar binnen ons bedrijf een ziekmelding gehad die naar ons idee onterecht was. Met alle adviezen en de snelle reacties van de Dhr. van wegen zijn wij op een zeer deskundige manier geholpen.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Ik vond het erg fijn om meneer van wegen als mijn advocaat te mogen hebben. Hij heeft mij goed op de hoogte gehouden van alles en ook zijn uiterste best gedaan om mij zo goed mogelijk te helpen.

• Geholpen door: Peter van Wegen

kon snel terecht voor een gesprek dat was prettig

• Geholpen door: Peter van Wegen

Zeer tevreden! Erg kundig en betrokken, met heel veel empathie, zijn steun was buiten gewoon en onmisbaar! Voor mij een erg positief resultaat. Ik zou hem zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Peter van Wegen

De heer Van Wegen luisterde goed, nam de tijd voor al mijn vragen en hield mij voortdurend op de hoogte van de status van het traject. Vragen werden vlot beantwoord en ik kreeg eerlijke adviezen. Ik ben tevreden met het tesultaat dat geboekt is.

• Geholpen door: Peter van Wegen

De heer Van Wegen verstaat zijn vak. Hij is kundig, bijzonder snel, goed bereikbaar, reeel en accuraat. Ik zou deze advocaat zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Beste advocaat, zeer duidelijk in zijn communicatie en echt deskundige hulp. Gaat tot de maximum in de voordeel van de cliënt en bespreekt alles duidelijk en geeft de nadelen en voordelen vooraf door. Echt een aanrander. Zeer tevreden mee.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Duidelijk, snelle reactie, begrip en betrokken.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Heldere taal, zeer deskundig heeft mijn "zaak" uitstekend verdedigd met voor mij een prima resultaat.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. drs. Peter van Wegen, is een advocaat die u serieus neemt. Hij is goed bereikbaar, bekwaam, betrokken, helder, pro-actief, professioneel en ruimdenkend. Het is iemand die met hart en hoofd bij een zaak betrokken is. Ik zou dit zelfstandig advocatenkantoor zeker aanbevelen!

• Geholpen door: Peter van Wegen

Uitstekend advies en 'no nonsense'. Altijd mijn belang voorop gesteld en de zaak met het best mogelijk resultaat geschikt daags voor de rechtsgang. Denkt in oplossingen.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Correct en duidelijk over de opbouw en afhandeling van de zaak

• Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. Van Wegen heeft mij goed geadviseerd waardoor ik een volledig beeld kreeg van mijn rechtspositie en de te ondernemen acties. Daarnaast heb ik waardering voor zijn parate kennis, betrokkenheid en no-nonsense stijl. Ik beveel dit kantoor van harte aan.

• Geholpen door: Peter van Wegen

Mr. van Wegen (Peter) kon mij in mijn eerste consult op weg helpen met een arbeidsconflict dat mede door zijn advies geen slepend verhaal is geworden. Parate kennis waardoor ik snel verder kon. Heel fijn gesprek met een gewenste uitkomst!

Over Advocaatscore.nl