zeer tevreden

Altijd netjes en behulpzaam , goede ondersteuning !

Snel en deskundig

Huijzer advocaten reageert snel op vragen en communiceert prima. Is tevens realistisch over de kansen van slagen in een case.

deskundig en betrokken

Prettige en constructieve samenwerking met een goed resultaat.

• Geholpen door: Mark Huijzer

concreet en helder; zeer doelmatig advocatenkantoor

Heldere en concrete communicatie, vlotte uitvoering. Effectieve en doelmatige opvolging van afspraken.

Fijne hulp!

Ontzettend goed geholpen door Elise! Ik kreeg iedere dag antwoord op mijn vragen en dat stelde me gerust in een periode van onzekerheid. Heel fijn!!

Snel en duidelijk.

Snel en duidelijk geholpen en mede daardoor is het probleem snel verholpen door wederpartij.

Tevreden

Wij kunnen Huijzer advocaten ten zeerste aanbevelen. Mark heeft ons uitstekend geholpen. Hij is deskundig, betrouwbaar, betrokken en de communicatie verloopt soepel. Een advocaat inschakelen doe je nooit voor je plezier, maar dankzij de fijne persoonlijke communicatie van Mark, zijn zorgen beperkt gebleven en hebben we van de tegenpartij gekregen waar we recht op hebben.

Fijn en betrouwbaar

Een fijne advocaat duidelijk zonder moeilijk woorden

Super fijne mensen.

Zeer fijn advocaten kantoor.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Een klein dossier, maar ondanks dat een snel en deskundig advies.

Een klein dossier, maar ondanks dat een snel en deskundig advies.

Echt super top!

Elise denkt erg mee en kijkt ook verder voor je en met je mee. Ze is erg vriendelijk! Elise heeft mij echt enorm geholpen.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Snelle communicatie, wel zo fijn.

Mark heeft ons geholpen met een IE-zaak. Communiceren ging altijd snel en inhoudelijk was het ook prima. Duidelijke communicatie.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Mensen die echt van aanpakken weten.

Na lang twijfelen nam ik de beslissing om op zeer korte termijn het bureau aan te bespreken ik kreeg binnen de 2 u al een positief bericht. Ze belden mij op en vroegen het nodige het was echt een fantastisch gevoel weten je niet alleen staat.

Gewenste resultaat bereikt

Een prettige samenwerking met passend advies en deskundigheid. Het belangrijkste is dat de vordering is betaald!

Hulp bij copyright

Een tijdje geleden kwamen wij er achter dat een concurrent onze afbeeldingen gebruikten voor zijn promotiedoeleinden, hierop hebben wij contact opgenomen met Dhr Huijzer van Huijzer advocaten. Eerst hadden wij al het bewijs aangeleverd en op basis hiervan is een haalbaarheidstoets gedaan. De zaak was duidelijk en snel geregeld met de tegenpartij. Er is een goede financiële schikking uitgekomen waar wij content mee zijn. Zeker een aanrader in het geval u een advocaat zoekt.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Persoonlijk, luisterend oor en deskundig

Mark heeft mij geweldig geholpen met een vastlopende zaak. Goed de opties doornomen en een goed pad uitgestippeld welke juridische weg te bewandelen. In één woord klasse!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Prettig kantoor en betrokken medewerkers

Ik werd heel prettig geholpen en medew. was erg betrokken.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Prettig en snel geholpen, betrokken bij de zaak.

Prettig om een advocaat te hebben die voor jouw de zaak behartigt, en de communicatie met de tegenpartij voert. Ook de overeenkomst die gesloten is ligt vast, en kan worden bevestigd door een onafhankelijke derde partij.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Een prettige persoonlijke samenwerking zonder poes pas

Vanaf het eerste moment is er een heldere, persoonlijke en eerlijke samenwerking. Afspraken worden goed nagekomen en er wordt een heel rieel beeld geschetst van wat haalbaar is. Zonder de mensen van Huijzer advocaten was mijn probleem nooit zo succesvol opgelost.

Uitstekend geholpen

We hebben Duidelijk advies gekregen. En daar ook aangehouden. We hebben meerdere zaken voorgelegd bij Mark Huijzer. Maar de uitleg en de service was top.

Uitermate klant-gericht

Aan dhr. Mark Huijzer de vraag voorgelegd om mijn versie Algemene voorwaarden te beoordelen. Als antwoord hierop ontving ik een keurig overzicht met daarop de geadviseerde wijzigingen plús daarbij de motivatie waarom de wijziging is geadviseerd. Al met al een zeer professionele afhandeling van mijn vraag en een persoonlijke benadering als klant.

Prima geholpen!

Het afgesproken resultaat is zonder overbodige communicatie bereikt binnen de afgesproken termijn en tegen het afgesproken tarief.

wij zijn optimaal ontzorgd

het trajact is van a tot z voor ons prima verlopen.

Deskundig en snel geholpen

Goed en duidelijk geadviseerd

• Geholpen door: Mark Huijzer

Nou heb niks te klagen hoor over de service die heb gehad is TOPPIE

Westeind 10

3351 AP Papendrecht