Een heel fijn kantoor!

Ons dossier was in zeer goede handen bij Mark. Een prettig persoon en heel kundig advocaat! Ik kan dit kantoor van harte aanbevelen!! Koen

• Geholpen door: Mark Huijzer

Geweldig geholpen, meedenkend en sympathiek

Van begin tot eind inde alles goed uitgelegd. Fijne persoonlijke hulp. Meedenkend en meelevend van begin tot eind

zeer goed

Ik ben op een goede positieve manier naar waarhied geholpen

Keurige bijstand ontvangen!

In een onverkwikkelijke zaak ben ik zeer goed rechtskundig bijgestaan. Met duidelijke kennis van zaken, vakkundig en alertheid die hier nodig was. Mijn hartelijke dank!

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

van het begin tot het einde ontzorgt

Onze samenwerking met Huijzer Advocaten hebben wij als deskundig, snel en plezierig ervaren. Mede door de brede kennis van de medewerkers, kwamen zij snel tot een passend voorstel. Ook voor toekomstige zaken zullen wij Huijzer Advocaten benaderen.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Een uitstekende service met snelheid

Ik kwam bij Huijzer Advocaten terecht nadat een vracht van mij op Schiphol in beslag werd genomen, dat was op donderdag middag, voor mij was snelheid een must. En heb alles geprobeerd om de vracht vrij te krijgen zonder success! Mevr Heijkoop, van Huijzer Advocaten heeft mij in deze kwestie bijgestaan en na een telefonische gesprek en één meeting via Skype heeft zij de tegenpartij de zending de volgende dag vrijdag om 10:00 vrij laten geven! Wij zijn daar eg blij mee en waarderen de snelheid maar vooral het begrip voor de situatie en zelfs vanuit thuis laat in de avond nog een mailtje beantwoorden en doorpakken. Geen 8 tot 5 mentaliteit maar doorpakken en de probleem verhelpen. Echt dankbaar voor de inzet die is gemaakt.

Prettig en meedenkend

Zeer blij met de hulp van Mark, kan niet anders zeggen!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Zeer prettige en persoonlijke aanpak, doorpakken met goed resultaat.

In het contact met Huijzer ervaar ik persoonlijke aandacht en professionaliteit. Het kantoor kan snel schakelen en denkt mee in pragmatische oplossingen. Ook met de (financiële) afhandeling merk ik de faire en transparante werkwijze. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Heel fijn geholpen

Snel, vriendelijk en enorm goed geholpen.

prettig en fijn

Kantoor heeft niet alleen oog voor de inhoud van een zaak maar ook de persoonlijke kant. De bereikbaarheid en reactietijden zijn goed en vlot te noemen.

duidelijk advies

Mark is een uitstekend advocaat. hij geeft duidelijk advies.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Huijzer advocaten is betrouwbaar heeft een gedegen en professionele aanpak.

Met betrekking tot mijn hulpvraag ben ik op een prettige en vriendelijke manier te woord gestaan. Ik voelde mij gehoord en serieus genomen, waardoor ik vertrouwen had in een goede aanpak en afhandeling van mijn 'zaak'. Hierin ben ik niet teleurgesteld. Ik heb de dienstverlening van Huijzer advocaten als zeer ter zake kundig ervaren. Met de door mij aangeleverde informatie en de informatie die Huizer advocaten zelf heeft achterhaalt, hebben zij mij adequaat en naar tevredenheid kunnen helpen.

Professioneel, betrokken en behulpzaam

Vanaf het eerste telefonisch contact kon Marc Huijzer ons een zeer duidelijk beeld geven van hoe wij onze zaak betreffende auteursrechtenschending konden aanpakken. Vooraf heeft hij met ons alle punten, zowel voor als tegen goed besproken, dit creëerde op voorhand direct een gevoel van vertrouwen. Het bleek geen makkelijke zaak maar dankzij de strakke en doeltreffende aanpak van Marc hebben wij op een simpele, zuivere en eerlijke manier gelukkig toch ons gelijk gekregen. De contacten zijn altijd goed verlopen en Marc en Conny zijn te allen tijde eerlijk, attent en toegankelijk geweest. Grote complimenten voor Marc en ook Conny voor hun vriendelijke en persoonlijk aanpak. Wij hebben niets anders dan goede woorden over hun manier van werken en het behaalde resultaat en zouden indien nodig direct weer van hun diensten gebruik maken.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Advocaatkosten staan niet in verhouding tot de wettelijke vergoeding bij toewijzing vonnis

Een in mijn ogen gemakkelijke te winnen zaak heeft geleid tot zeer hoge advocaatkosten die in geen enkele verhouding staan tot het toegewezen bedrag dat de tegenpartij ons heeft moeten betalen, nadat de rechter (na een jaar) vonnis heeft gewezen in ons voordeel. Na beslaglegging en het dagvaarden van de tegenpartij hebben we een conclusie van antwoord _ conclusie van repliek ook nog een zitting gehad. Het advies v.w.b. het te vorderen bedrag in tegenstelling tot de gemaakte advocaatkosten hadden mijn inziens beter gecommuniceerd te worden evenals de procedures die gelden in een civiele zaak. De heer Huijzer is een prettig persoon, echter wordt iedere minuut bijgehouden en gefactureerd.

Prettige samenwerking

Elise heeft mij goed geholpen. De communicatie was prettig, telefonisch en via de mail goed bereikbaar. Elise bood een luisterend oor.

Erg tevreden!

Fijn contact, snelle opvolging, goed advies. Al met al ben ik erg tevreden!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Kundig en prettig kantoor voor diverse zaken

Prettige, nuchtere mensen die zaken reëel bekijken. Ook bij minder sterke standpunten durft men hierop in te gaan en tijdig te attenderen. Flexibel en van veel markten thuis. Een betrouwbare medestander in moeilijke tijden.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Zeer deskundig, meedenkend, accuraat bijgestaan en onze zaak positief afgehandeld. Vanaf eerste telefonisch contact al een fijn gevoel gehad.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Huijzer Advocaten werkt service- en doelgericht aan een oplossing

Hele positieve ervaring met een persoonlijke aanpak, service en doelgericht.

Van begin tot einde: TOP

In eerste aanleg de heer Huijzer benaderd met de vraag of , in het geval een lopend probleem in zake huurcontract uit de hand mocht lopen , wij een beroep op hem zouden kunnen doen. Een prima eerste contact dat ons vertrouwen gaf dat Huijzer Advocaten voldoende expertise in huis heeft. Het probleem liep inderdaad uit de hand waarna wij de onderliggende stukken aan HuAdv hebben toegezonden. Hierna volgde een eerste bespreking met ons (eigenaar van het bedrijf en mijzelf als adviseur) op het kantoor van HuAdv. De aanpak van HuAdv bleek snel, deskundig en efficiënt. In het proces van geven en nemen bleek HuAdv een vindingrijke juridisch adviseur. Voor ons heeft hij ons probleem snel en deskundig , tot onze volle tevredenheid weten op te lossen!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Keurige afhandeling van een vervelende zaak.

Zoals al door Huijzer was voorspeld zouden we er niet zo veel mee opschieten maar het recht heeft wel zijn loop gehad. Dat is dan toch een positieve ervaring.

Ik ben blij geweest met een advocaat als Mark Huijzer

Ik ben als directeur/aandeelhouder van een MKB bedrijf bij toeval terecht gekomen bij het kantoor van Mark Huijzer. Mijn zaak was best ingewikkeld en grensoverschrijdend, dus niet alleen in Nederland. Ik heb de zaak aan Mark voorgelegd met het verzoek hierin advies uit te brengen. Ik wilde weten of ik een juridisch haalbare zaak had. Ik heb om een eerlijk advies gevraagd. Als het niet haalbaar was, had ik me daarbij neergelegd. Hij heeft een uitgebreid advies uitgebracht waarin hij onderbouwde welke mogelijkheden er waren. Ik heb hieruit een keuze gemaakt en ben met Mark in zee gegaan. Mark kwam bij mij over als een hele correcte en eerlijke man. Zekerheid kon hij niet geven zo zei hij nog, want je hebt altijd te maken met de Rechtspraak. Maar ik besloot ervoor te gaan. Uiteindelijk heeft mijn zaak bijna 2 jaar geduurd, waarbij Mark en zijn kantoorgenoten, waaronder zijn office manager Conny van Helden mij met raad en daad hebben bijgestaan in deze voor mij hele zware en moeilijke tijd. Een juridisch gevecht gaat je niet in de koude kleren zitten, maar ik kon altijd bij Mark en de zijnen terecht, zelfs in de avonduren of tijdens zijn vakantie. Mark is heel erg met zijn cliënten begaan en hij gaat ervoor om het hoogst haalbare eruit te halen, zo ook bij mij. Hij kan niet tegen onrecht, net als ik. Ik heb van veel specialisme van Mark gebruik gemaakt, waaronder ondernemings-, arbeids-, faillissements-, beslag- en executierecht. Mark heeft veel relaties, bij wie hij terecht kan om te sparren over verschillende onderwerpen, waaronder buitenlandse advocaten, notarissen, accountancy of hoogleraren op de universiteit, van wie hij dan ook in mijn zaak gebruik heeft gemaakt om zijn strategieën voor te leggen. Zo kwamen wij goed beslagen ten eis tijdens het juridisch gevecht. Ik heb tijdens mijn carrière al met meerdere advocaten zaken gedaan, maar Mark spreekt mij het meest aan om zijn betrokkenheid en kennis van zaken. Ik kan een ieder zijn kantoor aanbevelen.

Vriendelijk en Professioneel.

Vriendelijk en heel professioneel.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Heel goed geholpen door Elise. Zij geeft hele goede adviezen, daar waar ik zelf vast liep. Fijn dat zij het goed voor mij op heeft genomen toen ik zelf door de bomen het bos niet meer zag!

Snel, goed, meedenkend

Snelle reacties, goed telefoongesprek gehad, toegankelijk. Je word begrepen.

Westeind 10 3351 AP Papendrecht

Over Advocaatscore.nl