Ik ben in open arme ontvangen er is naar me geluisterd en er is wat mee gedaan en er is besproken wat ik zelf wil en de mogelijkheden ben super blij met jullie.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Uitstekend geholpen in een zakelijk conflict

Mijn bedrijfje had een probleem met een klant die niet wilde betalen, ondanks dat de werkzaamheden voldeden aan de eisen van de klant. Na een jaar gewacht te hebben en meerdere malen de klant aangespoord te hebben om tot betaling over te gaan, ben ik naar Huijzer Advocaten gegaan en de zaak voorgelegd. Met de hulp van Huijzer Advocaten hebben we de zaak in de rechtbank gebracht en uiteindelijk het geld weten te krijgen. Ik ben zeer tevreden over de samenwerking en wil Huijzer Advocaten graag aanraden voor de professionele manier van werken.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Voor het opmaken van onze algemene voorwaarden ben ik via een tip bij Huijzer Advocaten terecht gekomen. Na ons eerste telefonische contact meteen op zeer korte termijn bij ons op kantoor afgesproken om alles te bespreken. Hierna heb ik akkoord gegeven voor de opdracht en heb ik na enkele weken ( de zomervakantie zat ertussen ) het eerste concept per mail ontvangen. Nadat ik aangaf nog een paar kleine aanpassingen te willen is dit meteen opgepakt en heb ik daarna nogmaals het concept via de mail ontvangen. Na mijn definitieve akkoord heeft Huijzer Advocaten onze algemene voorwaarden gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Kortom....Zeer tevreden hoe alles is verlopen !

Al vele jaren tevreden klant bij Mark Huijzer

Mark Huijzer heeft al diverse zaken voor ons opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld. Het fijne aan Mark is dat hij allround is, altijd voor je klaar staat en eerlijk is ten aanzien van het in rekening brengen van zijn tarief. Op Mark kun je altijd vertrouwen en hij heeft een groot gevoel voor rechtvaardigheid.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Als Zwarte vrouw was ik erg blij dat advocaat Huijzer mij onbevangen en heel goed heeft bijgestaan

advocaat Huijzer werkte snel en gaf in de teksten aan de rechter heel goed weer wat ik wilde vertellen

• Geholpen door: Mark Huijzer

Evenals bij een eerdere zaak: super!!!

Uiterst deskundig advies en inzet. Zeer dankbaar!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Vanaf het begin uitstekende hulp gehad van de Advocaten bij Huijzer. Altijd goede en heldere communicatie en vooral daadkrachtig.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Toen ik in het diep terecht ben gekomen, heeft mevrouw Elise mij heel goed geholpen. Ze gaf mij de juiste adviezen. Ik had soms andere ideeën, maar haar argumenten waren sterk en overtuigend. Ik kon blind vertrouwen op haar advies en uiteindelijk heb ik mijn rechten gekregen. Ik adviseer iedereen om deze advocaat te nemen. Ze luisterde goed en begreep snel de context. Kortom, ik ben zeer tevreden! Ik kan verder met mijn leven en ik heb mijn situatie een plekje kunnen geven. Het recht heeft ze laten zegevieren!

Zeer tevreden!

Goed bereikbaar, korte lijntjes en kennis van zaken. Heel prettig in het contact en betrokken. We hadden er direct een goed gevoel bij. Kan het iedereen aanbevelen!

Goede dienstverlenig

Alles erg professioneel aangepakt. Duidelijke communicatie en kundig advies.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Professioneel, vakkundig en correcte snelle communicatie.

Huijzer Advocaten is zeer getrokken en goed bereikbaar met een heldere communicatie en gedege advies. Prettige omgang en je wordt niet als een nummertje behandeld.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Een prettig kleinschalig kantoor.

Efficiënte afhandeling.

fijne samewerking, goede resultaten

samenwerking heel fijn ervaren, vriendelijk, correct, betrokken en kordaat. samen met het team tot goede resultaten uitgekomen, mijn belang werd op een kordate manier verdedigd voor een betaalbare tarief. bedankt dat ik met gerust verder met mijn leven kan :).

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Ben heel dankbaar dat Elise me heeft bijgestaan in deze zaak, een super expertise! Mocht ik in de toekomst weer een advocaat nodig hebben dan weet ik precies naar wie mijn voorkeur uitgaat.

Zeer kundige ondersteuning

Had dringend behoefte aan ter zake kundige ondersteuning op het gebied van het opstellen/finetunen van een aandeelhoudersovereenkomst in het kader van een wijziging in één van onze holdingmaatschappijen. Mr. Huijzer was vlot beschikbaar, passend flexibel gegeven de urgentie en korte tijdlijn, en kon in samenspraak met een ander financieel adviseur op het gewenste moment de juiste juridische ondersteuning inzetten. Heb zowel de kennis en kunde als ook het schakelen op de steeds korte termijnen bijzonder gewaardeerd.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Prima uitleg en zorgvuldige afhandeling

Prettig overleg en goede terugkoppeling.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Helemaal geweldig, snel, acuraat en ondersteunend!

Helemaal goed, geen aan- of opmerkingen.

• Geholpen door: Mark Huijzer

In de spaarzame contactmomenten per email niet echt goed beeld van Huijzer Advocaten kunnen vormen.

Omdat Huijzer Advocaten in een lopende zaak is gesprongen die reeds teneinde liep hebben wij weinig contactmomenten gehad en heb ik mij in de korte tijd geen goed beeld kunnen vormen van de deskundigheid van Huijzer Advocaten. Zaak is gelukkig voortvarend en goed opgepakt en snel afgewikkeld, dus dat is mooi. Dank daarvoor.

• Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Geholpen door: Mark Huijzer

Top service, reaction and handling!

Have received fast and very good service. Fully satisfied.

Uitstekend kantoor

Enkele zaken via u kantoor laten lopen en zit niet te wachten op een volgende zaak maar als het weer moet horen jullie weer van mij.

Persoonlijk en prettig

Het contact was vanaf het begin prettig. De route van het proces werd duidelijk uitgelegd. Ik werd uitgehoord en vervolgstappen werden gezet. Van A t/m Z was er duidelijk contact met realistische doelen. Hopelijk is het nooit meer nodig, maar als ik hulp nodig heb zal ik zonder twijfels terug gaan.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Zeer goede ervaring met Elise gehad!

Mijn conflict is erg snel opgelost door Elise, inzake een geschil werknemer en werkgever! Deze casa is dan ook voor mij zeer positief ervaren en vakkundig opgepakt door Elise Heijkoop! Met een gunstig resultaat voor mij.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Beste van de beste gewoon!

Toen had ik van meerdere advocaten kantoren gehoord dat ik sta niet sterk in mijn schoenen en om een procedure te beginnen heeft geen zin, Had ik eigenlijk mijn hoop een beetje opgegeven. Gelukkig kwam ik Huijzer advocaten tegen!! Elise heeft mij hartstikke goed geholpen ten alle tijden en wij waren altijd in contact geweest! Dus wat dat betreft ik zal al mijn kennissen en vrienden in het geval van procedures hierheen sturen! Bedankt voor alles jullie zijn de beste!

Perfect geholpen

Alle waardering voor zo als wij geholpen zijn.

top advocaat

top advocaat in de zin van realiteit, duidelijk en waarom geen 10 , dat komt omdat het verkeer toch net ff iets sneller kon. maar dat kan ook aan de zenuwen liggen.

Over Advocaatscore.nl