gastheer probleem

Ik voel me heel gelukkig, Omdat ik met een heel goed advocatenkantoor heb samengewerkt. Heel erg bedankt Dione.

• Geholpen door: Dione Bakker

Professioneel

Vriendelijk, kennis van zaken en helderheid in alle aspecten. Heel tevreden.

• Geholpen door: Mark Huijzer

De communicatie en samenwerking was adequaat en to the point.

De samenwerking was prettig en laagdrempelig. De ondersteuning heeft ons goed geholpen de juiste keuzes te maken en heeft tot een afwikkeling geleid in volle tevredenheid.

proffesioneel en betrokken

Voor ons was dit de eerste ervaring in een rechtszaak. Het hele proces is professioneel verlopen. De communicatie was duidelijk. En was duidelijk een stuk professioneler en beter voorbereid, in vergelijking tot de andere partij. Zeker aan te bevelen!

Zeer positief

Zeer behulpzaam, vol begrip en deskundig advies

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Beoordeling mevrouw Heijkoop Ik wil graag een beoordeling geven voor mevrouw Heijkoop, mijn advocaat in een rechtszaak die ik heb gevoerd. Mevrouw Heijkoop heeft mij bijgestaan tijdens een zeer stressvolle en emotionele periode en ik ben zeer tevreden over haar werk. Mevrouw Heijkoop is zeer professioneel en deskundig. Ze heeft mij op een duidelijke manier uitgelegd wat mijn rechten waren en gaf me altijd goed advies. Hierdoor kon ik weloverwogen beslissingen maken en wist ik wat ik kon verwachten in de rechtszaak. Ook was mevrouw Heijkoop altijd bereikbaar als ik vragen had of als ik behoefte had aan overleg. Wat ik het meest waardeerde aan mevrouw Heijkoop was haar empathie en betrokkenheid. Ze toonde oprechte interesse in mij en mijn zaak en begreep heel goed hoe moeilijk het voor mij was. Haar steun en bemoedigende woorden hebben me erg geholpen tijdens deze periode. Als ik toch een verbeterpunt zou moeten noemen, zou ik zeggen dat de communicatie soms iets beter had gekund. Soms duurde het iets langer voordat ik een reactie kreeg, terwijl ik graag snel wilde weten waar ik aan toe was. Maar dit zijn slechts kleine punten en hebben zeker niet afgedaan aan de hoge kwaliteit van haar werk. Kortom, ik kan mevrouw Heijkoop van harte aanbevelen als advocaat. Ze is zeer deskundig en betrokken en heeft mij fantastisch bijgestaan in mijn zaak. Ik ben zeer dankbaar voor haar hulp en raad haar zeker aan aan iedereen die een advocaat nodig heeft.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Hoeft niet meer voor mij

Lang verhaal kort over Huijzer avocaten. Slechte communicatie, doet niet zijn best voor jou als cliënt.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Incasso-opdrachten worden altijd succesvol afgerond.

Prettige samenwerking en altijd zeer succesvol bij de incasso van niet betalende klanten.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Huijzer advocaten denkt mee en levert persoonlijke service

Huijzer advocaten stelde onze algemene voorwaarden op. Bij de intake dachten ze mee in wat voor onze situatie en voor onze bedrijfsvoering relevant is. Daar heb je wat aan!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Supergoed geholpen en bijgestaan. Duidelijke en transparante communicatie Ik zou huijzer advocaten zeer zeker aanbevelen…

Super goed geholpen

Vriendelijk en professioneel. Wordt goed contact gehouden met client, alles gaat in overleg.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Moeilijke situatie nòg moeilijker gemaakt.

Heel veel woorden en praatjes, geen daden. Bijna mijn zaak verpest. Zeer traag handelend. Afspraken worden niet nagekomen. Slechte communicatie. Nooit meer. Ik raad deze “advocaat” absoluut niet aan.

Gewoon top

Gewoon zeer goed geholpen Ik had mevrouw dione bakker als advocate Maar wie je ook aan de lijn had of mailde ik had altijd super snel andwoord en vriendelijk Ik vind echt dat ze erg goed zijn en luisteren naar de klant Niet alleen het zakelijke gedeelte maar ook het hoe en waarom is tijd en aandacht voor Ik voelde me gehoort ik voelde mens Mijm dank is echt groot

heel prettig geholpen

Hele fijne ervaring gehad bij jullie top.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Snelle actie en afhandeling incassozaak

Wij zijn zeer tevreden over de behandeling van onze incassozaak. Er is snel gehandeld en duidelijk gecommuniceerd.

Snel geregeld.

Netjes en snel geholpen. Snel afgehandeld.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Deskundig, steun biedend en prettig in de omgang

Heb veel ondersteuning ervaren van zowel Mark, Elise alsmede de administratieve medewerkers. Afspraken werden nagekomen, declaratie waren correct en zonodig was er een luisterend oor al dan niet gevolgd door een advies. Tijdens beide zittingen ervaarden we een meerwaarde van de aanwezigheid van beide advocaten.

Direct geholpen en goed

Ontslag binnen de onderneming en ze zijn direct er mee aan de slag gegaan. Dank voor de hulp.

top service

Ben super goed geholpen. Alles stap voor stap uitgelegd wat er gedaan wordt wat er gedaan moet worden hoe ze het gaan aanpakken wat ik heel fijn vond.

Oude Veer 1

3351 AH Papendrecht