Goed geholpen en snel resultaat

Wij zijn erg goed geholpen en hebben al snel resultaat ondervonden van de werkzaamheden die Huijzer advocaten heeft uitgevoerd. Wij raden hen dan ook aan!

Fijne en meelevende mensen

Echt een heel fijn advocatenkantoor. Ik ben heel fijn en goed geholpen hier. Ze reageren snel terug en leven en denken met je mee. Die extra’s zijn heel wat waard!

mijn ervaring was goed

ik ben goed geholpen .het beoordeling van documenten was duidelijk en heel effectief . bij geschil tussen mij en tegen partij hebt bereikt wat ik verwacht had.

• Geholpen door: Dione Bakker

Accuraat en doen wat ze zeggen !

Fijne samenwerking 2 test Pilots gedaan, beide direct goede uitwerking gehad . Zelfs waarvan ik dacht dat dit niet goed zou gaan .

• Geholpen door: Mark Huijzer

Ben fantastisch geholpen; niets wat ik vroeg was te veel.

ELISE heeft mij heel erg goed geholpen bij een ontslagprocedure. Ik zou niet weten wat ik zonder haar had moeten doen. Zij zag veel wat ik niet zag en alles is tot een heel goed einde gekomen: tot mijn volle tevredenheid. En LOTTE was bij afwezigheid van Elise ook altijd paraat! Dank jullie wel!

uitstekend

Er is goed geluisterd en prima advies gegeven. Ik ben heel tevreden met de uitkomst, mede door jullie onderhandelingen met de nogal onprofessionele tegenpartij. Dank voor jullie geduld daarmee

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Doorpakkers en snel resultaat!

Communicatie verloopt heel vlot, dossier wordt accuraat behandeld en de vaart zit er in bij afhandeling van het dossier!

• Geholpen door: Mark Huijzer

Direct en zorgvuldig is mijn zaak opgepakt en bijgestaan.

Toen ik begon te zoeken naar steun van een advocaat kreeg ik diezelfde dag al een reactie. Daarna is mijn zaak opgepakt en hebben ze mij geholpen om de financiële toevoeging aan te vragen. Contact ging altijd goed, kreeg duidelijk antwoord op mijn vragen en het advies wat ik kreeg was verstandig. Ik ben erg tevreden met hun kennis en kunde.

Professioneel, luisterend en gedegen

Het enige punt van commentaar is de potentiele schijn van stem beïnvloeding op het verzoek om een beoordeling achter te laten. Mijn directeur bij het IJkwezen sprak de wijze woorden: "Wij dienen ten alle tijden boven elke verdenking verheven te zijn, want vertrouwen is ons hoogste goed." De beoordeling dient te geschieden op basis van uw gedrag, handelingen en communicatie. Als u moet suggereren op een goede beoordeling "Uiteraard gaat onze voorkeur uit naar een positieve beoordeling", dan is dit een potentieel waarschuwingssignaal. Ik zou dan identificeren waar uw zwakke punten zitten in uw dienstverlening. Kijken of die zwakke punten versterkt moeten worden of gemitigeerd kunnen worden door uw sterke punten. Nimmer verzoeken om goede beoordelingen. Vertrouw op uw eigen kennis, kunde, normen, waarden en principes. Want dat is waar u op beoordeelt dient te worden zodat u over accurate en zuivere informatie beschikt voor verbetering en groei.

Goed en netjes geholpen

Goed bijgestaan, juiste moment aktie genomen, ga zo door.

• Geholpen door: Dione Bakker

Super , nooit eerder een advocaat nodig gehad , maar Top Netjes ontvangst en goed geluisterd en overlegd Top als ooit nog eens een beroep moet doen , wordt het zeker dit Advocaten kantoor

Huijzer Advocaten werkelijk tot in de Top verzorgt

Vanaf onze kennismaking tot aan de uitspraak zijn wij tot in de Top bijgestaan door Huijzer Advocaten kantoor te Papendrecht. Of het nu was uit de gesprekken met de uiterst vriendelijke dames van het secretariaat of collega Advocaten altijd op tijd en in perfectie. Maar in het bijzonder gaat onze grote waardering uit naar mr .H.E.C Heijkoop-Otterman , Op een ongelooflijke zeer professionele manier van werken met een uitmuntende kennis van zaken heeft Mrv Elise Heijkoop ons bijgestaan tot in de rechtbank en deze zaak tot een mooi einde weten te brengen,alwaar zij ook de complimente in ontvangst mocht nemen.

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Snel geholpen en zeer professioneel advies

Ben heel fijn geholpen. Snel en professioneel! Deze advocaten denken met je mee en zijn eerlijk over wat je kunt verwachten. Ik heb me geen moment zorgen gemaakt. De enige wens zou zijn is als de advocaat af en toe zelf met mij contact zou opnemen om te checken of alles goed gaat. Dat zou iets klantgerichter zijn. Maar ik geef zeker 9,5 uit 10 !

• Geholpen door: Elise Heijkoop-Otterman

Een prettige samenwerking met een goed einde.

Ik heb het persoonlijke contact , samenwerking en de nodige overleggen als rustgevend ervaren. Deze zaak was niet eenvoudig door constante tegenwerking van de tegenpartij. Ik heb mij erg gesteund gevoeld door de Advocaat die zich erg in mijn zaak heeft verdiept. Uiteindelijk ben ik na alle ellende een zeer tevreden persoon en is er recht gesproken en kan ik met een gerust hart verder met mijn leven.

goed advies

erg goed

Professioneel en betrokken

Waarschijnlijk realistisch, maar soms leek het alsof Elise meer begrip had voor mijn tegenpartij. Maar dat is denk ik omdat werknemers nu eenmaal veel meer rechten hebben. En uiteraard moest zij mij daarvoor "waarschuwen". Waar ik dacht dat er redenen waren tot ontslag op staande voet wist Elise me te overtuigen dat dit niet zo eenvoudig is.

super!

Ik ben super tevreden en enorm dankbaar voor de manier hoe er gehandeld is! Dankjewel

Fantastisch geholpen!

Zo fantastisch geholpen, en elke keer als er telefonisch contact was, werd er gevraagd hoe t met mij was..

Een zeer goede ervaring

Mijn ervaring kan ik kortsamengevat als zeer goed bestempelen. Ik ben tijdens het zoeken naar een advocaat in contact gekomen met advocaten die, wat betreft correcte hulp aan de cliënt, een voorbeeld aan jullie werkwijze mogen nemen. Vooral eerlijkheid en betrokkenheid hebben op mij diepe indruk gemaakt. Hopelijk raak ik nooit meer verwikkeld in rechtszaken, maar mocht dat het onverhoopt het geval zijn, zal ik zeker weer een beroep op de heer Huijzer doen. Nogmaals hartstikke dank!! Met vriendelijke groet, Andro.

• Geholpen door: Mark Huijzer

Deskundig, denkt mee en prettige samenwerking!

Advocaat Elise Heijkoop heeft mij bijgestaan tijdens een ontslag procedure. Het was een prettige samenwerking die in goed overleg is verlopen. Dankzij haar kennis van zaken zijn we tot een goed eind resultaat gekomen.

Mv. Bakker een topper!!

Ze is zeker de moeite waard heeft ons goed bijgestaan. Reageert snel op zowel telefonisch als e-mail contact. Ze is heel lief en begripvol!

gastheer probleem

Ik voel me heel gelukkig, Omdat ik met een heel goed advocatenkantoor heb samengewerkt. Heel erg bedankt Dione.

Professioneel

Vriendelijk, kennis van zaken en helderheid in alle aspecten. Heel tevreden.

• Geholpen door: Mark Huijzer

De communicatie en samenwerking was adequaat en to the point.

De samenwerking was prettig en laagdrempelig. De ondersteuning heeft ons goed geholpen de juiste keuzes te maken en heeft tot een afwikkeling geleid in volle tevredenheid.

proffesioneel en betrokken

Voor ons was dit de eerste ervaring in een rechtszaak. Het hele proces is professioneel verlopen. De communicatie was duidelijk. En was duidelijk een stuk professioneler en beter voorbereid, in vergelijking tot de andere partij. Zeker aan te bevelen!

Over Advocaatscore.nl