Leerzame en gezellige bijlessen.

Ik heb afgelopen twee jaar regelmatig bijles gevolgd bij mevrouw Smit voor Frans en Engels. Ze heeft me beide keren goed geholpen.

Erg fijne bijles

Ik moest mijn wiskunde bijspijkeren om de SAT te kunnen halen. Dit heb ik bij mevrouw smid gedaan, het waren erg fijne leerzame lessen. Altijd gezellig en een fijne sfeer. Ps de hond is geweldig

Super!

Bijles wordt vaak gezien als negatief. Bij mevrouw Smit was dit zeker niet het geval. Voor het vak Engels heb ik bijles gekregen. Op een gezellige speelse wijze heb ik veel mogen leren.

Erg gezellig en leerzaam

Goed geholpen met economie.

Gezellig en leerzaam

Het is alweer een tijdje geleden dat ik studie begeleiding, maar wat ik mij kan herinneren was het altijd gezellig maar ook heel leerzaam en het heeft mij echt geholpen tijdens mijn vmbo studie.

Ik heb een paar lessen gehad voor mijn her examen m&o op de havo. Wat mij heel erg heeft geholpen. Mevrouw Smit kan erg goed en rustig uitleggen. Was er erg blij mee!

Super!

Mijn oudste kinderen hebben bijles gehad voor het examen. En op dit moment heeft mijn zoon. Wat ik Leia haar kracht vind, is met een grapje de aandacht van de kinderen te krygen. We zijn zo blij met haar!!!

Veel geleerd

Veel geleerd over hulp middelen die je kunt gebruiken bij het rekenen die ik soms nog steeds gebruik

Haalt je uit je comfortzone

Voor mijn opleiding Communicatie aan NHL Stenden Hogeschool moest ik in het Engels uitleggen wie ik had geïnterviewd en moest ik drie Engelse artikelen kunnen samenvatten. Mijn spreekvaardigheid voor Engels is nadat ik met Leia om tafel heb gezeten echt veranderd. Met haar had ik geen schaamtegevoel voor mijn slechte Engels en met het wegnemen van mijn schaamtegevoel heb ik een 6 gehaald, waarmee ik vervolgens mijn propedeuse op HBO-niveau heb gehaald en vervolgens kon beginnen op de universiteit. Kortom, Leia stelt je op je gemak en dat resulteert in een klimaat waarbij je je comfortabel voelt. Zeker een aanrader!

Gezellig

Goeie aandacht en heel veel gezelligheid. Ook volledige aandacht voor je bijles vak zoals rekenen.

Makkelijk en snel leren!

Mijn ervaring met Leia was echt super! Ik wilde graag Nederlands leren, zo snel mogelijk. Na ongeveer een jaar samen ben ik heel blij met mijn niveau en ik heb de basis om nog beter te worden.

Super leuk en leerzaam!

Ik heb altijd erg goede ondersteuning gehad in de dingen waar ik moeite mee had. De lessen waren daarnaast ook nog enorm gezellig.

Gezellig en leerzaam!

Ik heb een aantal lessen bij mevrouw Smit gevolgd om mijn engelse taal te verbeteren. Door de gezelligheid ging het leren vrij makkelijk en was er na een paar lessen al enorme vooruitgang.

Super gezellig en informatief verrijkend

Bij mevr Smit hangt altijd een gezellige en open sfeer, ze neemt de tijd om met jou op de bij jou passende manier te helpen. Voor mij werkt luisteren het best met informatie opnemen, ze las mij elke dag een uur voor en heeft mij op die manier door de 2e helft 3e klas en 4e klas geholpen!

Ik heb een schooljaar lang in groep 8 bijles gekregen en ik heb er zeker veel aan gehad! Goed onderwijs en een gezellige vrouw

Het is leerzaam en leuk!

We maakten altijd de opdrachten die ik voor die week moest maken. Daarbij hoorde altijd een theorie. Over die theorie gaf jij mij altijd meer uitleg zodat ik het beter begreep. Dat vond ik heel fijn. Ook vond ik het altijd gezellig. Met thee en koekjes erbij. En vaak praten over hoe het was. Ik wil je nogmaals bedanken voor je hulp!

Super gezellig en leerzaam

De bijles wiskunde van mevrouw Smit waren altijd super gezellig. Eerst even kletsen met een kopje thee, en dan aan het werk. Ze legde het altijd precies uit zodat ik het snapte. Zonder mevrouw smit had ik waarschijnlijk geen voldoende gehad op mijn examen. Bedankt!

Super goede lessen en daarnaast ook veel gezelligheid!

Ik heb heel veel aan mv. Smit haar lessen gehad! Dankzij haar is mijn gemiddelde voor wiskunde is van een 4 naar 6 gegaan. Daarnaast is het ook altijd heel gezellig!

Mijn ervaring is zeer leerzaam geweest.

Het heeft mij goed geholpen

Door Mevrouw Smit heb ik geleerd om goed mijn huiswerk in te plannen en me daar aan te houden.

Het heeft mij erg geholpen om mijn examen te halen

Ik had zelf erg moeite met een vak wat ik erg lastig vond. Dit ging om boekhouden en hier heeft mevrouw Smit mij erg goed mee geholpen. Hierdoor heb ik dit examen met een voldoende afgerond en ik ben hier erg blij mee. Het was ook altijd erg gezellig. Ik hen hierdoor ook goed huiswerk leren plannen.

Goede ervaring

Ik ging naar mevrouw Smit voor meerdere vakken ik had er bij het ene vak meer aan dan bij de ander. Met name had ik er veel aan bij de talen omdat ik dit lastig vind. Ze gaf goede tips om iets om dingen te leren. Die ik nu nogsteeds gebruik.

ik ben erg geholpen

Ik moest studeren voor mijn examens, en heb veel moeite met wiskunde. Toen ik bij mevr. Smit aan de slag ging heb ik daar veel aan gehad. Mijn examens heb ik uiteindelijk met een 7.9 afgerond. dus ja ik heb er veel aan gehad.

Succesvol

Mevrouw Smit is een hele lieve vrouw die je graag wilt helpen. Mijn ervaring is daarom erg positief. Na elke les begreep ik het steeds meer en werd ik zekerder over de stof. Ik heb zelfs goede voldoendes gehaald door mevrouw Smit. Mevrouw Smit neemt ook de tijd voor je en dat is gewoon erg fijn. Mevrouw Smit is echt een aanrader!

My lessons with Leia was very constructive, informative and done in a relaxed environment.

We covered all aspect of the Dutch language - reading, writing, listening and speaking. In every lesson, Leia was very supportive and had so much patience. I consider myself a success story, as I now have a reception job in a Dutch company. Thank you Leia!!!