Betrouwbare vermogensbeheerder

Spelen op tijd in op veranderde situaties.

• Bereikbaarheid

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat onze aanpak zorgt, voor een tevreden gevoel. Mochten er vragen zijn, dan horen we die graag. Groet, Ostrica

Rustgevende belegging met uitstekend rendement.

Ik ben zeer tevreden over het rendement van mijn beleggingen bij Ostrica. Dat geldt voor het lange termijn rendement, ik beleg vanaf 2012, als de resultaten in 2021 en vooral 2022. In een onrustige markt is het rendement licht positief en stabiel.

• Bereikbaarheid

Beste Hans, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen dat onze aanpak zorgt, voor een tevreden gevoel. Mochten er vragen zijn, dan horen we die graag. Groet, Ostrica

Ostrica help mij om mijn beleggingsdoelen te halen en ontzorgt

Ik kijk niet dagelijks naar de portefeuille, maar 1 x per maand. Ik weet dat ostrica een gedegen strategie heeft die mijn vermogen beschermd en een goed rendement geeft. Dit is heel prettig als ook nog andere dingen wilt doen en niet de waan van de dag hoeft op te volgen.

• Bereikbaarheid

Beste Kees, Hartelijk dank voor je mooie review. Goed om te lezen dat onze strategie en manier van aanpak, goed voor je werken. Mochten we je kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Met Ostrica word ik geheel ontzorgd .

Goede afspraken over vermogensbeheer zonder zorgen.

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Coen, Hartelijk dank voor je review. Goed om te lezen, dat er goede afspraken zijn, waardoor je geen zorgen ervaart. Mochten we je kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Deskundig en betrouwbaar

Al jarenlang tevreden klant van Palladyne/Ostrica Door de jaren heen steeds alert geweest in de ontwikkeling van technische ontwikkelingen en modellen om beursklimaat et analyseren en waar mogelijk te voorspellen. Hierop wordt tijdig in gespeeld hetgeen het rendement van de beleggingen sterk ten goede komt.

• Bereikbaarheid

Beste Nico, Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te lezen, dat onze aanpak, zo'n goede ervaring geeft. Dat is waar het uiteindelijk om draait. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Groet, Ostrica

Betrouwbaar!

Nooit teleurgesteld

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Frans, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen, dat Ostrica u nog nooit heeft teleurgesteld en we een betrouwbare indruk achterlaten. Mocht u vragen hebben, dan horen wij deze graag. Dan gaan we u direct ondersteunen. Met vriendelijke groet, Ostrica

Professioneel, betrouwbaar, kundig.

Goede voorlichting, zeker met de (voor mij) nieuwe aanpak via WhatsApp en e- mail. Zeer goede prestaties, gezien de turbulente ontwikkelingen in de wereld. Iets meer profijt van stijgende lijnen in koersen zou prettig zijn (maar: beperken verlies is voor mij veel belangrijker dan hoge winsten). Prettig contact.

• Bereikbaarheid

Goedemiddag Marcel, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Goed om te lezen, dat onze manier van beleggen, past bij uw verwachtingen. Daarnaast is het mooi om te lezen, dat u de voordelen merkt, van onze manier van beleggen. Mochten we u kunnen helpen of informeren, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Goed rendement, zeker in vergelijking met mijn portefeuille elders

Bij stijgende markten volgt mijn portefeuille aardig het marktrendement maar nu bij dalende markten maakt Ostrica een positief verschil, ik sta gewoon in de plus dit jaar..

• Bereikbaarheid

Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen, dat onze manier van investeren, voor gewenste resultaten zorgt. Mochten we ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Fijn dat ik er niks voor hoef te doen om mijn vermogen te laten groeien.

Alles wordt voor mij geregeld, ik heb er geen omkijken naar. Heel prettig.

• Bereikbaarheid

Goedemiddag Jan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat alles zo goed verloopt en de ondersteuning, goed bevalt. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica.

Professionele organisatie

Een goede communicatie Prima overzichten Een goed en vertrouwd gevoel zo alles gaat

• Bereikbaarheid

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen, dat u zo tevreden bent en een vertrouwd gevoel heeft bij Ostrica. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Heel plezier ontmoeting

Prettige samenwerking! Het is prima

• Bereikbaarheid

Beste Jun, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat zowel de ontmoeting, als de samenwerking, bevallen. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Goede ervaring er word met je mee gedacht

Goede mensen goed contact

• Bereikbaarheid

Beste meneer Fidder, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen dat het contact en onze manier van handelen, wordt gewaardeerd. Mocht u vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Betrouwbaar

Deskundig en betrouwbaar

• Bereikbaarheid

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen, dat u ons ervaart als deskundig en betrouwbaar. Mocht u punten van feedback hebben, dan horen wij die graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Duidelijkheid is top

Goede info voor verdere mogelijkheden

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goedemorgen Max, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat we zorgen voor duidelijkheid. Mochten er toch vragen zijn, dan horen we die uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

degelijke club, weten wat ze doen en doen ze goed.

Sinds 1999 beleg ik hier. Nette en degelijke organisatie die veel geld en tijd in eigen onderzoek steekt. Prettige mensen en bewondering voor de dagelijkse omgang met de AFM, overheidstoezicht en regelgeving. Weten veel beleggers niet moet dit is een continue bezigheid. Beleggen kunnen ze en ook dekken ze terugval van koersen af. Voor mij een aanbeveling voor Ostrica.

• Bereikbaarheid

Beste Maurits, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Mooi om te lezen dat ons product, en onze manier van werken, zo goed bevalt. Mocht u punten van feedback tegenkomen, dan vernemen we die graag van u. Uiteraard staan we ook klaar, voor al uw vragen. Met vriendelijke groet, Ostrica

Kundig en excellente customer service

Zeer fijne samenwerking. Zeer snelle reacties en goede customer focus.

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Arnout, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen, dat onze customer service, zo goed bevalt. Hier steken we veel tijd en moeite in. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Prettig, vakkundig en informeel

Geduldig, informeel en met kennis van zaken beantwoordde Ad van Ling mijn vragen. De keus uit vermogensbeheerders bleek groter dan ik dacht, maar ik ben blij dat ik voor Ostrica heb gekozen. Eenmaal aan boord bracht het rust en het besef dat ons bescheiden vermogen bij hen in goede handen is.

• Bereikbaarheid

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw review. Ontzettend fijn om te lezen, dat het contact en de ervaring met Ostrica, zo goed bevallen. Mocht u vragen hebben, dan horen wij die graag van u. Met vriendelijke groet, Ostrica

Problemen worden snel en goed opgelost

Bij de overgang naar een nieuwe bankpartner is mijn periodieke overschrijving niet overgezet. Toen ik dit merkte ben ik zeer snel en deskundig geholpen. Geen 5 sterren omdat m.i. het probleem niet had mogen optreden.

accuraat, alert en persoonlijk

Ik heb vertrouwen dat mijn vermogen bij Ostrica met grootste zorg en deskundigheid wordt beheerd. Vooral de persoonlijke aandacht en zorg waardeer ik zeer.

• Bereikbaarheid

Heel goede service. Prettig contact. Voorspellen van de markt is natuurlijk moeilijk.

Ik kan wel enigszins vergelijken, maar niet echt professioneel. Ostrica is altijd goed bereikbaar, afspraken zijn vlot gemaakt. De communicatie is duidelijk. De eindafweging (hoe ziet je profiel eruit, de afweging tussen risico en opbrengst) moet ik zelf maken, dat maakt het blijvend een lastig onderwerp.

• Bereikbaarheid

Ik ben als ondeskundige best te vrede over de informatie die ik van jullie krijg.

redelijk tot goed

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Super service

Fijn contact gehad met jullie medewerkers. Ik kreeg mijn document niet juist verzonden en ik werd hier fijn in geholpen. Ik had 2 cijfers per ongeluk omgedraaid, dit hebben jullie voor mij veranderd zodat ik niet alles opnieuw hoefde te verzenden! Top service!

vriendelijk

Het telefoontje kwam niet gelegen. Hier werd goed op in gegaan. Omdat ik verder geen vragen had hebben we het snel af kunnen handelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goed en duidelijk advies

Ostrica geeft duidelijk advies en altijd bereid om uitleg te geven.

• Bereikbaarheid

Een betrouwbare vermogensbeheerder die zorgvuldig je geld belegd

Er worden geen onnodige risico's genomen met je vermogen en proberen een zo goed mogelijk rendement te maken.

Over Ostrica

Als u vermogensoplossingen zoekt die naadloos aansluiten bij uw ambities dan is Ostrica uw ideale partner. Ostrica is een onafhankelijke financiële dienstverlener en biedt vermogensbeheer, risicomanagement, inkomensstrategieën en fondsoplossingen voor zowel ondernemers en particulieren als voor instituten. Wij hebben ons in de afgelopen twintig jaren ontwikkeld tot een brede dienstverlener op het gebied van vermogensoplossingen. Met moderne strategieën, inspelend op actuele marktontwikkelingen beschermen wij uw vermogen en optimaliseren wij uw portefeuille op rendement en risico. Sinds onze oprichting in 1997 realiseren wij met ons gestructureerde beleggingsproces bovengemiddelde resultaten.