Professionele organisatie

Een goede communicatie Prima overzichten Een goed en vertrouwd gevoel zo alles gaat

• Bereikbaarheid

Beste Gerrit, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen, dat u zo tevreden bent en een vertrouwd gevoel heeft bij Ostrica. Mochten we u kunnen helpen, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Heel plezier ontmoeting

Prettige samenwerking! Het is prima

• Bereikbaarheid

Beste Jun, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat zowel de ontmoeting, als de samenwerking, bevallen. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Goede ervaring er word met je mee gedacht

Goede mensen goed contact

• Bereikbaarheid

Beste meneer Fidder, Hartelijk dank voor uw review. Mooi om te lezen dat het contact en onze manier van handelen, wordt gewaardeerd. Mocht u vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Betrouwbaar

Deskundig en betrouwbaar

• Bereikbaarheid

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen, dat u ons ervaart als deskundig en betrouwbaar. Mocht u punten van feedback hebben, dan horen wij die graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Duidelijkheid is top

Goede info voor verdere mogelijkheden

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goedemorgen Max, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat we zorgen voor duidelijkheid. Mochten er toch vragen zijn, dan horen we die uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

degelijke club, weten wat ze doen en doen ze goed.

Sinds 1999 beleg ik hier. Nette en degelijke organisatie die veel geld en tijd in eigen onderzoek steekt. Prettige mensen en bewondering voor de dagelijkse omgang met de AFM, overheidstoezicht en regelgeving. Weten veel beleggers niet moet dit is een continue bezigheid. Beleggen kunnen ze en ook dekken ze terugval van koersen af. Voor mij een aanbeveling voor Ostrica.

• Bereikbaarheid

Beste Maurits, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Mooi om te lezen dat ons product, en onze manier van werken, zo goed bevalt. Mocht u punten van feedback tegenkomen, dan vernemen we die graag van u. Uiteraard staan we ook klaar, voor al uw vragen. Met vriendelijke groet, Ostrica

Kundig en excellente customer service

Zeer fijne samenwerking. Zeer snelle reacties en goede customer focus.

• Bereikbaarheid

Goedemorgen Arnout, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te lezen, dat onze customer service, zo goed bevalt. Hier steken we veel tijd en moeite in. Mochten wij u ergens bij kunnen helpen, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Ostrica

Prettig, vakkundig en informeel

Geduldig, informeel en met kennis van zaken beantwoordde Ad van Ling mijn vragen. De keus uit vermogensbeheerders bleek groter dan ik dacht, maar ik ben blij dat ik voor Ostrica heb gekozen. Eenmaal aan boord bracht het rust en het besef dat ons bescheiden vermogen bij hen in goede handen is.

• Bereikbaarheid

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw review. Ontzettend fijn om te lezen, dat het contact en de ervaring met Ostrica, zo goed bevallen. Mocht u vragen hebben, dan horen wij die graag van u. Met vriendelijke groet, Ostrica

Problemen worden snel en goed opgelost

Bij de overgang naar een nieuwe bankpartner is mijn periodieke overschrijving niet overgezet. Toen ik dit merkte ben ik zeer snel en deskundig geholpen. Geen 5 sterren omdat m.i. het probleem niet had mogen optreden.

accuraat, alert en persoonlijk

Ik heb vertrouwen dat mijn vermogen bij Ostrica met grootste zorg en deskundigheid wordt beheerd. Vooral de persoonlijke aandacht en zorg waardeer ik zeer.

• Bereikbaarheid

Heel goede service. Prettig contact. Voorspellen van de markt is natuurlijk moeilijk.

Ik kan wel enigszins vergelijken, maar niet echt professioneel. Ostrica is altijd goed bereikbaar, afspraken zijn vlot gemaakt. De communicatie is duidelijk. De eindafweging (hoe ziet je profiel eruit, de afweging tussen risico en opbrengst) moet ik zelf maken, dat maakt het blijvend een lastig onderwerp.

• Bereikbaarheid

Ik ben als ondeskundige best te vrede over de informatie die ik van jullie krijg.

redelijk tot goed

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Super service

Fijn contact gehad met jullie medewerkers. Ik kreeg mijn document niet juist verzonden en ik werd hier fijn in geholpen. Ik had 2 cijfers per ongeluk omgedraaid, dit hebben jullie voor mij veranderd zodat ik niet alles opnieuw hoefde te verzenden! Top service!

vriendelijk

Het telefoontje kwam niet gelegen. Hier werd goed op in gegaan. Omdat ik verder geen vragen had hebben we het snel af kunnen handelen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Goed en duidelijk advies

Ostrica geeft duidelijk advies en altijd bereid om uitleg te geven.

• Bereikbaarheid

Een betrouwbare vermogensbeheerder die zorgvuldig je geld belegd

Er worden geen onnodige risico's genomen met je vermogen en proberen een zo goed mogelijk rendement te maken.

Altijd goed advies

Duidelijk helder gesprek.

Goeie uitleg m.b.t. mijn profiel en jaaropgaves.

Prima vermogensbeheerder

Duidelijke overzichten. Rendement is prima.

geen problemen

Ik heb een goed gesprek gehad , en ben goed geholpen.

• Bereikbaarheid

Doen wat ik er van verwacht had

Betrouwbaar en goed bereikbaar bij vragen

Goede ervaring

Goed te woord gestaan.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar beleggen zonder omkijken, ideaal voor mensen zoals ik.

Ik was een tijdje aan het denken om te gaan beleggen met spaargeld dat ik de komende jaren toch niet zou aanraken. Ostrica is mijn eerste serieuze ervaring met beleggen (medio 2019) en dan is het natuurlijk best spannend als je de waarde van de portfolio enorm ziet dalen tijdens de eerste tekenen van de Covid-19 pandemie aan het begin van 2020. Het is juist dan van belang om de rust te bewaren, want de koers veert (historisch) altijd weer terug, aldus het advies van Ostrica. De beschermingstrategie van Ostrica heeft bewezen dat de daling door de juiste beslissingen binnen proporties is gebleven. Al mijn vragen zijn altijd deskundig beantwoord, waardoor ik op dit moment geen omkijken heb naar mijn portfolio. Ostrica is een echte aanrader voor mensen zoals ik: in loondienst, geen tijd om zelf te beleggen maar toch graag maandelijks willen inleggen voor een goed/realistisch rendement op de lange termijn (10-15 jaar).

• Bereikbaarheid

I am very happy that I made the decision to move my assets to Ostrica

I was originally introduced to Ostrica via a telemarketing call. On this call the representative was able to answer a few of the basic questions I asked. On asking more complex questions the representative suggested that we set up a conference call with Ostrica. Very soon after I was introduced to a partner where he gave an hour long presentation with accompanying graphics. I was very impressed with the level of competence and their strategies to obtain the best from market movement combined with a healthy level of risk management. This combination was a compelling argument for me. I made the decision to move my assets from BND and NN in full to take advantage of this new approach. Ostrica did all the leg work to move my assets in a safe and secure manner. I have been with Ostrica for some six months now. In that period I have tracked their performance against that of my previous positions with BND and NN and I am extremely pleased with the positive comparison. I have further assets with other wealth management institutions where I am considering to move these assets as well to Ostrica. I have a single point of contact at Ostrica where I can expect reliable and timely responses whenever I have any questions or require an update to my portfolio. I recommend this company for those who require professional wealth management services. Regards Dave Allen

• Bereikbaarheid

Deskundigadvies en zegt waar het op staat

zoals boven

Over Ostrica

Als u vermogensoplossingen zoekt die naadloos aansluiten bij uw ambities dan is Ostrica uw ideale partner. Ostrica is een onafhankelijke financiële dienstverlener en biedt vermogensbeheer, risicomanagement, inkomensstrategieën en fondsoplossingen voor zowel ondernemers en particulieren als voor instituten. Wij hebben ons in de afgelopen twintig jaren ontwikkeld tot een brede dienstverlener op het gebied van vermogensoplossingen. Met moderne strategieën, inspelend op actuele marktontwikkelingen beschermen wij uw vermogen en optimaliseren wij uw portefeuille op rendement en risico. Sinds onze oprichting in 1997 realiseren wij met ons gestructureerde beleggingsproces bovengemiddelde resultaten.