1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het product is afgesloten en daarna is er niet 1 keer contact geweest.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/tel) N.v.t.
  • Informatieverstrekking website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste Anton, bedankt voor uw feedback. We betreuren uw slechte ervaring. Perlas is een online belegger. U kunt inloggen om de ontwikkelingen van uw vermogensopbouw te volgen. Voor financieel of fiscaal advies werken wij samen met financieel adviseurs. Uiteraard kunt u met vragen of opmerkingen ook altijd bij ons terecht. Wij zijn bereikbaar via email, chat of telefoon.Met vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Businessmanager Perlas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Adviseur heeft toendertijd een prima uitleg gegeven waarbij hij aangaf dat ik de mogelijkheid in 2016 had om geld op te nemen. Kan mij niet meer herinneren hoe en wat precies maar hoor ook niets meer van de adviseur. Weet niet wat te doen nu.

• Informatieverstrekking website

Beste Marcel, bedankt voor uw reactie. Vragen met betrekking tot opname en stortingen mag u ook rechtstreeks aan ons doen via email, telefoon of chat staan wij u graag te woord. Geld opnemen van een vrij vermogen rekening is mogelijk. Wanneer het een geblokkeerde pensioenrekening is gelden andere regels. Wij kunnen u informeren en desgewenst in contact brengen met uw eigen adviseur of een andere adviseur. Vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Businessmanager Perlas

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Weinig contact gehad maar wel tevreden daarmee en heb alle vertrouwen dat als het nodig is ik prettig geholpen word

2 sterren: slechter dan verwacht

Zolang je nog geen klant bent kan alles en worden de spreekwoordelijke gouden bergen beloofd.... zodra 'ze' je geld binnen hebben, is/blijkt het een ander verhaal. En als je je geld terug wil hebben, duurt het erruuug lang voordat ze over de brug komen en gaat het grote smoezenboek open. Dus nee, wij zullen perlas zeker niet aanbevelen. Wij hebben dan ook alles wat we weg kónden halen, weer weggehaald bij perlas.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Bereikbaarheid (e-mail/tel) N.v.t.
  • Informatieverstrekking website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren uw slechte ervaring bij het opzeggen van uw rekening. Het is helaas niet mogelijk om pensioengeld uit te keren op uw prive rekening. Het is altijd mogelijk om uw rekening op te zeggen en uw geld over te laten boeken naar een andere financiële instelling om de opbouw voort te zetten. Vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Businessmanager Perlas

Supersnel gereageerd en alleen omdat ik mijn user naam en wachtwoord kwijt was. binnen 15 minuten kon ik weer inloggen. top

• Informatieverstrekking website

De kwaliteit en de dienstverlening service zijn goed ..

• Informatieverstrekking website

ik heb goede ervaringen met de dienstverlenging van Perlas

Goede ervaring.

• Communicatie N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Beste, Ik heb een account waarop ik spaar en verder geen betaalrekening. Ik ben daardoor niet erg actief en vindt het dan ook lastig om te oordelen. Ik ben tot op heden tevreden, wat u ook uit mijn respons kunt opmaken. Vriendelijke groet, Annette Truijens

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb er spijt van dat ik mijn polis toen heb veranderd, want hetgeen niet vertelt werd is, dat je pas bij 65 jaar je polis krijgt uitgekeerd.

• Informatieverstrekking website

Beste Aart, bedankt voor uw reactie. Bij Perlas kun je pensioensparen of vrij vermogen opbouwen. Pensioensparen kent belastingvoordelen maar de keerzijde is een hoge fiscale boete bij voortijdige beëindiging. Dit geldt ook bij de voortzetting van een oude lijfrentepolis. U kunt altijd contact met ons opnemen als u vragen heeft. Vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Businessmanager Perlas

2 sterren: slechter dan verwacht

Vrijwel direct een nare smaak doordat na het aangaan van de polis binnen het 1ste jaar de administratiekosten van 5€,nu 5,50€ om erbij kwamen.en dat voor t sturen van +-1 mail pm.vanaf 1-2-2013 niks opgeschoten onder de streep en heb bij t oversluiten een aanzienlijk bedrag moeten afdragen aan jullie.beeindigen zou ik t liefst doen maar dan graaien jullie nog meer weg.die strategische aanpak is vooral in jullie belang.

• Informatieverstrekking website

Beste Rene, bedankt voor uw feedback. We betreuren uw slechte ervaring. De kosten die u noemt hebben echter geen betrekking op uw Perlasplan maar op het advies en de bemiddeling van uw adviseur. Graag hebben wij contact met u om uw ervaring met Perlas te verbeteren. Vriendelijke groet, Carla Leeuwerink, Businessmanager Perlas

Daar ik perlas gebruik voor aanvullend pensioen, kan ik zeggen dat ik tot nu toe goed tevreden ben.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er heerst een gevoel dat alles een beetje ver van mijn bed is. En wat blijft er van mijn inleg straks nog over.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

ik verdiep me er weinig in maar ik ben tevreden.

Goed ervaring

geen verdere toelichting

• Informatieverstrekking website

Beste fe, bedankt voor uw reactie, wij zien dat u over het algemeen voldoende tevreden bent met onze dienstverlening, maar dat u ons niet wilt aanbevelen. Wat jammer! Mag ik u vragen waarom dat is? Wellicht dat wij u ergens beter mee van dienst kunnen zijn. U kunt mij rechtstreeks aanschrijven op [email protected]. Alvast hartelijk dank voor de moeite. Met vriendelijke groet, Olga Groot, Perlas Online

• Informatieverstrekking website

Begin van het jaar had ik persoonlijk contact met Perlas over mijn pensioen. Telefonisch contact was niet gelijk. Daarom moest ik mailen. Ik werd wel terug gebeld. Advies om volgend jaar terug te bellen. Ik ging om het berekenen van mijn pensioen voor eind 2017. Ik werd netjes verteld om volgend jaar te bellen en het zal uitgezocht worden.

• Informatieverstrekking website

alles gaat automatisch en heb zodoende weinig vragen. Ik krijg op tijd een overzicht. Ik heb nog nooit een adviseur gezien....verder Prima instantie !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jammer dat wijzigingen veelal nog steeds op papier moeten worden doorgegeven aan Perlas.

• Informatieverstrekking website

Beste Edward, bedankt voor uw reactie! Om veiligheidsredenen hebben wij in bepaalde gevallen (zoals het wijzigen van bankrekeningnummer, of een opzegging) echt een originele handtekening nodig. Dat zal bij andere partijen niet anders zijn. Ook wij werken het liefst digitaal, dus proberen wij het gebruik van papier en post zoveel mogelijk te reduceren. In sommige gevallen weegt het belang van uw privacy echter zwaarder. Met vriendelijke groet, Olga Groot, Perlas Online

Professor J.H. Bavincklaan 2

1183AT Amstelveen

Over Perlas

Met de fondsen van Perlas bouw je tegen lage kosten en op een efficiënte en transparante manier vermogen op voor later. Je bepaalt zelf voor welk doel. Beleg je in Perlas, dan wordt je inleg actief beheerd door ervaren beleggers. Onze actieve beschermingsstrategie op aandelen beschermt je vermogen bij extreme marktomstandigheden. Wij vinden de kwaliteit van onze dienstverlening uiterst belangrijk en zijn daarom erg benieuwd naar uw mening. Door uw ervaring met ons te delen helpt u anderen bij het maken van een keuze. We gebruiken uw review alleen om onze service nog verder te verbeteren.