vriendelijk, betrokken

Rosa is betrokken en vriendelijk. Taxatie netjes en naar wens Taxatie precies binnen de deadline rond, ik had stiekem gehoopt dat taxatie iets eerder rond zou zijn.

• Informatieverstrekking

Geweldig om mee samen te werken.

Lekker meedenkend in oplossingen en erg kundig.

• Informatieverstrekking

Prima geholpen, snel en goed!

Op hele korte termijn had ik bedrijfsruimte nodig. Bij Rebo makelaars stonden ze direct voor mij klaar en binnen 2 dagen een ruimte geregeld. Top gedaan Eline!

• Informatieverstrekking

Rosa is echt heel erg goed.

Mijn ervaringen van beide taxateurs waren goed, hadden de tijd, oprecht en vriendelijk. Wat fijn is dat ze duidelijk zijn ook als het niet lukt en niet klaar is vgls de termijn. Er wordt gecommuniceerd.

Vriendelijk en professioneel

Rosa heeft ons geholpen met een taxatie. Het ging prettig en efficient. Aanrader!

• Informatieverstrekking

Deskundige taxateurs met deskundigheid en goede communicatie

Prima taxatie met de benodigde deskundigheid en goede communicatie

• Informatieverstrekking

Goede communicatie, denkt mee, naar verwachting

Naar verwachting

• Informatieverstrekking

Fijn zaken doen met REBO.

Het was fijn om zaken te doen met REBO.

Goede Kwaliteit en Professionaliteit

Konden op korte termijn mijn bedrijfspand taxeren

• Informatieverstrekking

Goed verdiept in de situatie

Zeer prettig te ervaren dat Rebo echt wil weten hoe het zit en de tijd neemt zich te laten informeren. Afspraken zijn allemaal nagekomen.

Uitstekend!

Vrijdag gebeld met een spoedzaak en meteen opgepakt, maandag had ik het rapport al! Duidelijke communicatie.

Snel en adequaat handelen

Goede ervaring

Prettig en goed

Goed en snel

Zeer deskundig en betrouwbaar

Snel en vakkundige begeleiding

Hele goede ervaring met Roy, prettige ongedwongen manier van werken maar zit ook strak in de wedstrijd met belang verhuurder voorop.

• Informatieverstrekking

Fijne ervaring met goed resultaat

He contact ervaarde ik als heel prettig en de communicatie ook. Voor mijn komende taxaties weet ik waar ik moet wezen.

Goed overleg met resultaten

Super geholpen en Rosa! Top persoon. Goed overleg gehad en overal aan mee geholpen!! Zelfs met moeilijke situaties.

Snelle en deskundige taxatie

Rebo bedrijfsmakelaars te Doetinchem is een aangename partij voor de taxatie van vastgoed. De taxatie was binnen 2 weken gereed en op aanvullende vragen werd snel gereageerd, een aanrader!

• Informatieverstrekking

Start was wat moeizaam, vervolg traject uitstekend, soms scherp maar uiteindelijk een goed resultaat

Als HITH Vastgoed Advies waren wij betrokken bij de aanhuur van de commerciële ruimte aan de Smedenstraat 286 te Deventer. In eerste instantie liet een reactie op ons verzoek om een huurvoorstel tot na de gestelde termijn op zich wachten. Daarna werd er echter vlot geschakeld, scherp onderhandeld (vanuit beide kanten) en een voor beide partijen mooi resultaat. Op de juiste momenten werden andere betrokken partijen bij het traject betrokken zoals verhuurder, eigenaar, ontwikkelaar en aannemer. Ondanks soms zeer korte termijnen werden de deadlines naar tevredenheid gehaald. Kortom dank voor de samenwerking.

• Informatieverstrekking

volledig; snel; vakkundig tegen een reeële vergoeding

Voor de taxatie van een niet alledaagspand; een kerk; hadden wij op korte termijn een taxatie rapport nodig. Deze is ruim binnen de afgesproken termijn opgeleverd.

Snel en desundig geholpen

Fijne en snelle communicatie.

• Informatieverstrekking

Professioneel en op een vriendelijke manier geholpen

Goede klik met contactpersoon. Hij heeft mij prima geïnformeerd en uiteindelijk aan een ruimte geholpen.

Vriendelijk, hulpvaardig en geduldig

Als kopende partij hebben wij een prettige samenwerking gehad met REBO. De aankoop van het pand was niet eenvoudig. REBO heeft ons gedurende dit traject zeer goed geholpen. Speciale dank aan Ilse.

• Informatieverstrekking

Ik heb een deskundige behandeling ervaren.

ik heb een deskundige behandeling ervaren.

• Informatieverstrekking

Begeleiding was aangenaam en professioneel

We zijn goed begeleidt door de makelaar in onze zoektocht naar een geschikt kantoor. Uiteindelijk hebben we een zeer geschikte locatie gevonden. De afhandeling daarna was professioneel en snel. Bedankt!

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over REBO Bedrijfsmakelaars

REBO Bedrijfsmakelaars is een betrokken en onderscheidende vastgoed organisatie. En maakt deel uit van REBO Groep BV, waar ook REBO VVE Management, REBO ERA Makelaars, REBO Vastgoed Management en REBO Huurwoning onder vallen. REBO Bedrijfsmakelaars is een sterke bedrijfsmatig onroerend goed makelaardij die zich gespecialiseerd heeft op de gebieden van aan- en verkoop en aan- en verhuur van bedrijfsmatig onroerend goed. Ook is zij op het gebied van valuation&research en beleggingsmakelaardij zeer actief. De kantoren van REBO Bedrijfsmakelaars bevinden zich in Doetinchem, Deventer en Zwolle. REBO Bedrijfsmakelaars altijd betrokken, onderscheidend en dichtbij.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.