Fijne samenwerking.

Helder traject met een goede communicatie.

• Informatieverstrekking

Prima organisatie, komen afspraken na!

Professioneel

Duidelijke werkwijze! Komen afspraken na

Wij hebben de samenwerking met Pim Vermue van Rebo als zeer prettig ervaren!

Vriendelijke klantgerichte service

Mijn ervaring met REBO Bedrijfsmakelaars is zeer positief bevallen. Het personeel is vakkundig, vriendelijk en flexibel. Daarnaast wordt er meegedacht met andere niet voor de opdracht relevante zaken. Daarmee getuigen zij voldoende kennis en expertise in huis te hebben en mee te willen denken met de klant. Ik zou een ieder REBO Bedrijfsmakelaars aanbevelen.

Zowel positief als negatief

Positief over dat de gewenste korte deadline werd gehaald. Negatief over het feit dat in het rapport opgenomen taxatiewaarde foutief was. Daar moest ikzelf achter komen.

• Informatieverstrekking

Deskundig en breed in vastgoed

Betrokken en deskundig op het gehele speelveld van (maatschappelijk)vastgoed.

Kundig, klantgericht en bereikbaar

Proactief vanuit Rebo. Zie boven. Taxateur denkt mee in belang van doel taxatie en bepalen reële marktwaarde. Komt gemaakte afspraken na.

traject goed verlopen

Na uitleg werd goed opgepakt wat onze wensen waren. Een aantal malen overleg over details. Met 1 persoon alles geregeld. Binnen de afgesproken termijn de taxatie ontvangen.

Naar wens verlopen

Eenvoudig en goed geregeld, communicatie verliep ook soepel.

Keurig afgehandeld

1e kennismaking via Rabelink advies en door Michel Rabelink aanbevolen. Keurig RAPPORT

Advies op maat

Wij werden geadviseerd door Rosa Baake die onze unieke situatie perfect aanvoelde (wij wonen in Zuid Afrika). Omdat de financieringsaanvraag complexer is voor mensen buiten de EU was er wat haast met de taxatie. Als kers op de taart adviseerde Rosa ons nog even te wachten met de taxatie totdat de nieuwe WOZ waarde beschikbaar werd wat vervolgens ervoor gezorgd heeft dat onze investeringsflat niet in de sociale maar in de vrije sector viel, met alle financieringsvoordelen van dien. Rosa, bedankt!

Goede terugkoppeling

Goed overleg en terugkoppeling, goede Service

zeer goed

zeer goed

• Informatieverstrekking

Meerdere taxaties naar onze zin!

We hebben inmiddels meerdere vastgoedobjecten laten taxeren i.v.m. herfinancieringen en dat is telkens naar volle tevredenheid verlopen.

Ervaren en doortastend

Prettig contact, groot oplossingsvermogen. Denken verder dan alleen gebouwen schuiven.

prettig, behulpzaam, deskundig,

Wij zijn ook als koper met respect behandeld en er werd actief gereageerd op onze vragen. Ook de verkopende partij was blij met deze makelaar. Twee partijen blij maken was zonder haar niet gelukt.

• Informatieverstrekking

Eline Roelofsen heeft uitstekend bemiddeld bij de complexe verkoop van ons bedrijfspand!!

Eline zorgt dat ze het dossier kent. Ze is Inhoudelijk zeer zorgvuldig, maar communiceert ook heel goed. Als de emoties oplopen weet ze haar rust te bewaren en leidt ze de zaken in goede banen. Iemand die je met een gerust hart de zaak uit handen kunt geven!

• Informatieverstrekking

Professioneel, zakelijk kennis van de markt

In het voor traject telefonisch en via email contact gehad met mevrouw Baake. Via de email instructies gekregen wat we moesten aanleveren om de taxatie goed te laten verlopen. Op de afspraak dag waren d eheren Alofs en mevrouw Baake aanwezig, de heer Alofs is een ervaren taxateur die kennis van de markt heeft hij geeft duidelijk aan op welke basis hij tot een taxatie waarde komt. Op de dag hebben we de vier locaties bezocht en zijn alle relevante vragen met elkaar besproken. Later hebben we digitaal alle taxatierapporten ontvangen waar mee we de komende vijf jaren mee vooruit kunnen.

• Informatieverstrekking

Vlotte en deskundige benadering. Koste wel enige tijd voordat ze beschikbaar waren maar dat had alles te maken met de drukte in hun segment. Gegeven die omstandigheid waren ze correct en professioneel met een goede afhandeling

• Informatieverstrekking

Fijne samenwerking in het zoeken naar een nieuwe locatie!

Ik ben bij REBO terecht gekomen door te reageren op een locatie op Funda. Dit werd hem uiteindelijk niet, maar REBO heeft goed meegedacht om tot een nieuwe locatie voor ons te komen. Ik beveel REBO dus zeker aan!

Goede en deskundige taxatie van mijn bedrijfspand met woning

Goede en deskundige taxatie van mijn bedrijfspand met woning

Uitstekende dienstverlening!

Duidelijke afspraken met een vriendelijke professionele benadering. Verder was de communicatie top wat resulteerde in erg goede dienstverlening. Zeer tevreden.

• Informatieverstrekking

Prettige ervaring met personen, die verstand van het vak hebben.

Prettige ervaring met personen, die verstand van het vak hebben.

Goed en professioneel

goede en professionele taxatie die snel wordt geaccepteerd bij RNHB

• Informatieverstrekking

Snelle reactie en taxatiemogelijkheid.

Persoonlijke communicatie met taxateur. Kan vantevoren bespreken naar de mogelijkheden.

Over REBO Bedrijfsmakelaars

REBO Bedrijfsmakelaars is een betrokken en onderscheidende vastgoed organisatie. En maakt deel uit van REBO Groep BV, waar ook REBO VVE Management, REBO ERA Makelaars, REBO Vastgoed Management en REBO Huurwoning onder vallen. REBO Bedrijfsmakelaars is een sterke bedrijfsmatig onroerend goed makelaardij die zich gespecialiseerd heeft op de gebieden van aan- en verkoop en aan- en verhuur van bedrijfsmatig onroerend goed. Ook is zij op het gebied van valuation&research en beleggingsmakelaardij zeer actief. De kantoren van REBO Bedrijfsmakelaars bevinden zich in Doetinchem, Deventer en Zwolle. REBO Bedrijfsmakelaars altijd betrokken, onderscheidend en dichtbij.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.