goede communicatie prima verhuur

Leeggekomen winkel is netjes opgeleverd en voor oplevering al in verhuur gebracht waardoor er geen leegstand is ontstaan.

• Informatieverstrekking

Goed contact info kan sneller

betrokken, goed contact, informatievoorziening en opvolging moeten sneller.

Snelle en duidelijke communicatie

Het contact verliep hartstikke vlot en duidelijk

slecht

Wat betreft Marnic Grondman die deed het juist heel goed en verdiend voor zijn deskundigheid een pluim . Maar daarvoor was het echt een drama!

• Informatieverstrekking

Goede makelaars met veel ervaring

• Informatieverstrekking

Rebo maakt zeer uitgebreide, duidelijke taxatierapporten.

De taxatierapporten van Rebo blinken uit in de omschrijving van het onroerend goed. Er ligt een uitgebreide research aan ten grondslag.

Gedegen maar traag

Uiteindelijk is er een taxatie gekomen maar wel heel erg laat waardoor problemen met de financiering konden ontstaan. De communicatie over het tijdsverloop was erg slecht.

Taxatie bedrijfsmatig vastgoed

Taxatieopdracht deskundig, correct en binnen aangegeven tijdspad afgewikkeld. Erg prettig werken zo.

• Informatieverstrekking N.v.t.

Prima, zaken goed geregeld

Gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Flexibel en klantvriendelijk.

• Informatieverstrekking

De Taxateur van Rebo is zeer goed in het vak en luistert goed naar de klant.

Ik heb nu twee keer met de REBO samengewerkt bij een taxatie. Opvallend is de kennis van niet alleen het makelaarsvak, maar ook de kennis vanuit de zorg waardoor communicatie zeer soepel verloopt. We zijn zeer tevreden over de taxaties.

Duidelijke communicatie, professionaliteit.

• Informatieverstrekking

Prima aanpak, zakelijk en relationeel

Bjorn heeft een adequate rol gespeeld in het proces dat uitgemond is in een huurovereenkomst. Hij heeft een goede tussenpositie ingenomen tussen verhuurder en ons, was ter zake kundig, heeft vlot op vragen gereageerd en was bereid onze wens tot een stukje maatwerk serieus te nemen. Hoewel het proces wat langer heeft geduurd dan gehoopt, zijn we tevreden met zijn aanpak en kunnen we hem van harte aanbevelen.

Leuk en duidelijk contact

Prima communicatie en duidelijke afspraken

• Informatieverstrekking

Snel, kundig en erg vriendelijk

Prettige taxateur(s) om zaken mee te doen. Zocht een partij die snel kon schakelen. Bleek ook nog zeer kundig te zijn. Prettige communicatie en redelijke prijs. Eigenlijk niks op aan te merken.

top

Ik raad REBO bedrijfsmakelaars altijd aan.

• Informatieverstrekking

Professioneel, goede communicatie en super snel

Ik heb mijn vaste taxateur gevonden, er is er geen die zo goed communiceert, de afspraken nakomt en zelfs ver voor de afspraken levert. Dat allemaal in een maand als december. Erg bedankt voor de hulp rebo (en met name Rosa) tot snel

Snel, vriendelijk en overzichtelijk

Snel: binnen een week Vriendelijk: denken objectief mee Overzichtelijk: waardevolle informatie

Goed en duidelijk

Begrip voor informatie

Goed advies

Zeer deskundig en snel

Ik ben heel tevreden over de snelheid en de kwaliteit van de aangeleverde taxatierapport! Daarnaast vind ik het kantoor telefonisch en/of per mail uitstekend bereikbaar.

• Informatieverstrekking

Voor een spoedtaxatie contact met REBO opgenomen. Deze opdracht wilden ze wel aangaan. Ze hebben dit boven verwachting meer dan waar gemaakt en was zeker geen loze belofte. Ze hebben mij hier enorm mee uit de brand geholpen. Snel en correct afgehandeld.

Professioneel en toegankelijk

Goede prijs kwaliteit verhouding

• Informatieverstrekking

Super snel en goed geregeld

Vriendelijk

• Communicatie N.v.t.
  • Informatieverstrekking

Perfect, korte lijnen goede uitleg, dus een aanrader die Pim.

Wij zijn al vele jaren klant bij de REBO en eigenlijk doet Pim Vermune voor ons alles op het gebied vastgoed en dat bevalt heel goed.

snel uitgevoerd

nvt

Over REBO Bedrijfsmakelaars

REBO Bedrijfsmakelaars is een betrokken en onderscheidende vastgoed organisatie. En maakt deel uit van REBO Groep BV, waar ook REBO VVE Management, REBO ERA Makelaars, REBO Vastgoed Management en REBO Huurwoning onder vallen. REBO Bedrijfsmakelaars is een sterke bedrijfsmatig onroerend goed makelaardij die zich gespecialiseerd heeft op de gebieden van aan- en verkoop en aan- en verhuur van bedrijfsmatig onroerend goed. Ook is zij op het gebied van valuation&research en beleggingsmakelaardij zeer actief. De kantoren van REBO Bedrijfsmakelaars bevinden zich in Doetinchem, Deventer en Zwolle. REBO Bedrijfsmakelaars altijd betrokken, onderscheidend en dichtbij.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.