Correcte service en vriendelijk personeel

Vanaf het eerste moment correct en vriendelijk Duidelijke uitleg, afspraken goed nagekomen.

• Informatieverstrekking

Fijne makelaar met een prima service!

Wij zijn heel blij met de snelle verkoop van onze woning. Jeannet heeft ons erg goed geholpen. Altijd bereikbaar en zeer deskundig, een prima makelaar!!

• Informatieverstrekking

Vriendelijk, betrouwbaar en deskundig!

Martijn is geduldig, reageert adequaat op vragen en is altijd beschikbaar.

• Informatieverstrekking

Erg prettig contact gehad met onze makelaar Jose die goed heeft afgestemd op onze wensen en mogelijkheden. Ze is goed bereikbaar waardoor snelle communicatie mogelijk is. Zeer slagvaardig en ze heeft onze woning uiteindelijk 3x verkocht boven vraagprijs waarvan de eerste 2x niet doorging ivm terugtrekken van de kopers. In het contact met de binnendienst misten we het overleg bij het inplannen van bezichtigingen. Deze werden medegedeeld zonder ons vooraf te vragen welke dagen en tijden onze voorkeur hadden. Verder prima bereikbaar en ook prettige communicatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind het jammer dat ik veel druk ervaarde om maar akkoord te gaan met de verkoopprijs.

• Informatieverstrekking

Doen hun best, wat dan ook resultaten laat zien. Staan dicht bij de klant.

• Informatieverstrekking

Vriendelijk en professionele mensen met stuk voor stuk hart voor de zaak. Denken altijd met je mee. Top makelaars!!

• Informatieverstrekking

Open,eerlijk en professionele aanpak.

• Informatieverstrekking

Zeer goed en duidelijk ook handig met de proepsaapp heb je meteen korte lijnen

• Informatieverstrekking

Jeannet heeft ons huis zeer snel en deskundig verkocht. Wij zouden haar bij iedereen aanraden.

• Informatieverstrekking

Mv Ligtenbelt, heeft als vertegenwoordiger van Rebo Era makelaars, mijn belangen prima behartigd.

• Informatieverstrekking

Zeer bekwame makelaar, marktbewust en realistisch. Zeer bekwaam in taxatie en geven van adviezen om de presentatie te verbeteren. De presentatie is oprecht, 'What you see is wat you get'.

• Informatieverstrekking

Simpelweg top! Ervaren, realistisch, professioneel!

• Informatieverstrekking

Heb ervaren dat Rebo - in mijn geval als makelaar voor de verkoop van appartement - deskundig te werk is gegaan. Ik beveel het bedrijf van harte aan.

• Informatieverstrekking

Prima professioneel met persoonlijke aandacht

• Informatieverstrekking

Fijne gesprekken, goed overleg en snelle verkoop.

• Informatieverstrekking

Bijzonder goede ervaring. De makelaar staat in direct contact en is eigenlijk altijd wel bereikbaar. Gaat ver in het onderzoek voor je nieuwe aankoop en is goed in de onderhandeling; goed op de hoogte van wat de markt doet. Verder heeft deze makelaar ook meer verstand van 'rand'zaken zoals het van toepassing zijnde bestemmingsplan, verdiept zich in eventuele kettingbedingen en gaat is volledig in informatievoorziening naar de klant. Wij zijn echt top geholpen!

• Informatieverstrekking

Uitermate prettige behandeling en promotie bij de verkoop van de woning. Heb eigenlijk geen op of aanmerkingen. De presentatie van de woning was zeer professioneel.

• Informatieverstrekking

Hele fijne samenwerking en goede begeleiding!

• Informatieverstrekking

Prettig contact voor, tijdens en na de verkoop. Complimenten voor de binnendienst voor tijdige aankondiging en goede voorbereiding op bezichtigingen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede overdracht gehad

• Informatieverstrekking

prima gesprekken doen wat ze beloven snelle afwikkeling

• Informatieverstrekking

Het contact met Ninke en Martijn was van af het eerste moment vlot, professioneel en ontspannen. De bereikbaarheid van beide beperkt zich zeker niet tot kantooruren! Wij zijn erg positief over de aanpak, werkwijze en bereikbaarheid van Rebo Era Makelaars.

Hanzeboulevard 18

3825 PH Amersfoort

Over REBO Woningmakelaars

REBO Woningmakelaars heeft zich gespecialiseerd op de gebieden van de aan- en verkoop van woningen, de aan- en verhuur van woningen en het taxeren van woningen. De kantoren van REBO Woningmakelaars bevinden zich in Doetinchem, Deventer, Dieren en Arnhem. REBO Woningmakelaars altijd betrokken, onderscheidend en dichtbij. REBO Woningmakelaars maakt deel uit van REBO Groep BV, waar ook REBO VVE Management, REBO Bedrijfsmakelaars, REBO Beleggingsmakelaars, REBO Valuation & Research, REBO Vastgoed Management en REBO Huurwoning onder vallen.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.