Super goed geholpen. Toppers

We hadden geen geluk met eerdere biedingen, maar we hebben toch een tophuis gevonden. Dankzij REBO.

• Informatieverstrekking

Bedankt voor deze mooie review en wat zijn wij blij voor jullie dat jullie uiteindelijk zo'n prachtige woning hebben gevonden. Groeten het team van REBO Woningmakelaars

Professioneel en klantvriendelijk

Onze ervaring is zeer prettig geweest. Martijn en Inge hebben ons perfect geholpen. De presentatie van de woning met video is uitstekend en de bereikbaarheid van de makelaar en het kantoor was erg goed en klantvriendelijk. We zijn zeer tevreden over hoe alles verlopen is.

• Informatieverstrekking

Dank voor deze prachtige review! Wat fijn om te horen dat de samenwerking jullie zo goed bevallen is. En nu op naar de overdracht! Met vriendelijke groet, Martijn, Inge en team.

Mijn ervaring met Sjoerd Assink is uitstekend!

Samenwerking is prettig en duidelijk. De foto en videopresentatie is prachtig. Wat je ziet is wat je krijgt.

• Informatieverstrekking

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling! Dank dat u hiervoor de tijd heeft genomen. Met vriendelijke groeten van Sjoerd en het team

.Het geheel was goed ,ondanks de problemen met de koper.

Makelaar mevrouw Boeve had volkomen begrip voor het feit dat wij geen ervaring hebben met computerwerken en daar ook niemand voor in konden schakelen.Zij heeft ons daarin reuze gesteund en geholpen. De door de kandidaatkoper opgeworpen problemen werden prima en voortvarend aangepakt en tot nu toe,een week voor de overdracht van onze oude woning,lijkt alles in orde te komen.

• Informatieverstrekking

Dank voor de mooie woorden en wat fijn om te horen dat u de samenwerking als positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Inge Boeve en team

Straalt een en al positiviteit uit.

Onze ervaring is zeer prettig geweest. Een prima bedrijf dat zeer goed met de wensen van haar cliënten om gaat. Met name de presentatie van de woning staat op een hoog niveau , en de bereikbaarheid van de makelaar en kantoor was zeer goed en klantvriendelijk. We zijn zeet tevreden over hoe alles verlopen is.

• Informatieverstrekking

Ze maken een plan en voeren deze uit

Vanaf de eerste kennismaking hadden we vertrouwen in deze makelaardij en in Sjoerd. Ze zijn specialisten in de wijk waar we woonden. Van meet af aan was Sjoerd enthousiast en duidelijk maar volgens mij is hij altijd enthousiast en dat is nodig in dat vak. Zorgen dat de klant in mogelijkheden denkt. Alles kun je goed volgen op de site move.nl van dag tot dag. Daar is ook de kracht van Rebo, duidelijk in de communicatie. Voor ons een verademing om met mensen te zien die hun vak volledig beheersen. Daar hou ik van. Waar verkoop van een huis wat stress kan opleveren was dat nu niet nodig. We vertrouwden blind op Sjoerd . En dat bleek terecht.

• Informatieverstrekking

Wauw René! Ook hier zo'n mooie beoordeling, super bedankt! Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Sjoerd en het hele team

Duidelijke en effectieve support

Rebo heeft ons goed geholpen tijdens onze zoektocht naar de juiste woning. Hun ondersteuning als aankoopmakelaar was positief en realistisch. Copaan gaf vele leads en Martijn te Velthuis, Rebo Doetinchem, heeft ons tijdens een aantal bezichtigingen goede adviezen gegeven over de staat van de woningen en de reële waarde mbt plaatsen bieding. Ook de support tijdens de aankoop, inclusief bouwkundig onderzoek, taxatie en advies notariskantoor, was effectief.

• Informatieverstrekking

Heel erg bedankt voor deze beoordeling Frank! Het was een prettige samenwerking en we zien elkaar nog! Met vriendelijke groet, Martijn en het team

Professioneel, pro actief, communicatief, klantvriendelijk.

We zijn door Rebo makelaars in zijn geheel meer dan goed meegenomen in het verkoop proces van onze woning. Zeer professionele makelaardij die pro actief zijn klanten helpt van begin tot eind.

• Informatieverstrekking

Een betrokken en professionele partner!!

Een betrokken en professionele partner, zeer netjes te woord gestaan, ontzorgend in en bij de verkoop van een huis.

Prima ervaring met REBO makelaars

Alles is 100% naar tevredenheid verlopen. Vanaf het eerste contact, de 1e taxatie welke door Martijn aangegeven is komt precies overeen met de daadwerkelijke bieding. In goed overleg kijkdagen ingepland, goede en snelle contact momenten in alle opzichten. REBO is voor ons de juiste makelaar geweest, een echte aanrader.

• Informatieverstrekking

Nooit eerder zo’n goede Makelaar als REBO meegemaakt.

Vanaf het eerste verkennend gesprek met makelaar Sjoerd Assink en makelaar Inge Boeve en het prachtige promotiefimpje en profes-sionele fotosessie resulteerden in een vlotte verkoop van twee appartementen van meer dan 500 jaar oud. Niet de hoofdprijs, maar we zijn er wel zeer tevreden mee. Met veel plezier beveel ikRE O aan als uw makelaar.

Prima gedegen begeleiding

Martijn heeft ons prima begeleid in het verkopen van ons huis. De communicatie was goed, we zijn tevreden.

• Informatieverstrekking

REBO ERA Makelaars heeft zondermeer aan alle verwachtingen voldaan.

Vanaf het eerste contact werd er open en regelmatig gecommuniceerd en in goed overleg de verkoopprijs bepaald. Er werd voldoende gesproken over kansen en bedreigingen in de onroerendgoed markt. Het hele traject werd voortvarend en vakkundig ondersteund door onze makelaar Jeannet . Voor haar alle complimenten!

• Informatieverstrekking

Bij een volgende verkoop kiezen we weer REBO

Met een tussenliggende periode van dik tien jaar heeft REBO wederom een huis van ons weten te verkopen. Constante hoge kwaliteit dienstverlening.

• Informatieverstrekking

zeer prettige en goede service

We zijn op een klantvriendelijke manier bejegend. Duidelijke afspraken gemaakt die ook nagekomen werden. We werden goed op de hoogte gehouden via het kantoor. Makelaar was discreet.

• Informatieverstrekking

Prachtige reportage van de woning heeft zeker bijgedragen in een snelle verkoop van de woning. Daarnaast snelle en vakundige informatie tijdens het gehele verkoopproces.

Deskundig en gedegen.

Deskundig en niet opdringerig; was, als dat nodig was, bereikbaar voor ons; prettig om zaken mee te doen;

Helemaal super

Rebo Makelaars is een aanrader voor iedereen die een huis wil kopen of verkopen. Zij hebben ontzettend ervaren makelaars in dienst en komen alle afspraken uitstekend na. Ze denken met je mee en kunnen met hun ervaring hele goede adviezen geven.

• Informatieverstrekking

Vakkundig, snel schakelen en goed geïnformeerd

Een woning verkoop je niet elke dag en het gaat toch over grote bedragen. Heerlijk om te werken met een club die ervaring heeft en nel kan schakelen als het nodig heeft. Vriendelijke begeleiding en goede terugkoppeling na bezichtigingen

• Informatieverstrekking

Uitermate plezierig en vakkundig Team van makelaars en collega's

Onze ervaring is uitermate positief. Eerlijk en gedegen advies. Snelle acties uitgezet en opgevolgd. We werden continue op de hoogte gehouden van de status en voortgang. Kortom top.

• Informatieverstrekking

Adequate,deskundige ondersteuningvan verkoper en koper.

Ben tijdens het,in mijn geval korte, proces uiterst vriendelijk en correct begeleid.Goede bereikbaarheid en zorgvuldig werd rekening gehouden met corrona.Beschermende materialen aanwezig bij bezichtegingen.Goede inschatting van marktwerking dmv. biedingen.

• Informatieverstrekking

Fijne samenwerking,alles prima op elkaar afgestemd

alles is uitstekend verlopen. Na iedere bezichtiging had Rebo contact met ons. Wij hebben prima op de hoogte gehouden. Ons huis met 1,5 week verkocht dus wat wil je nog meer. De samenwerking tussen Inge en ons verliep goed en makkelijk.

Volledige en snelle service

We zijn door Rebo uitstekend geholpen/begeleid met de verkoop van onze woning. De makelaar van Rebo adviseerde ons goed en we werden goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

• Informatieverstrekking

Vol vertrouwen volhardend en zelfverzekerd makelaar .

Zat ruim een ton boven een adviesprijs van andere makelaars. En heeft het waargemaakt . En deskundig advies van de secretaresse via telefoon .

• Informatieverstrekking

Een makelaar die van aanpakken weet! Heeft een mooie video presentatie gemaakt welke zeker tot de snelle verkoop van ons huis heeft geleid. Ook de back office heeft zijn best gedaan,geen vraag was te veel. Kortom een geweldig team welke ik van harte aanbeveel aan aspirant huizen verkopers. Hans en Joke Bosch

Over REBO Woningmakelaars

REBO Woningmakelaars heeft zich gespecialiseerd op de gebieden van de aan- en verkoop van woningen, de aan- en verhuur van woningen en het taxeren van woningen. De kantoren van REBO Woningmakelaars bevinden zich in Doetinchem, Deventer, Dieren en Arnhem. REBO Woningmakelaars altijd betrokken, onderscheidend en dichtbij. REBO Woningmakelaars maakt deel uit van REBO Groep BV, waar ook REBO VVE Management, REBO Bedrijfsmakelaars, REBO Beleggingsmakelaars, REBO Valuation & Research, REBO Vastgoed Management en REBO Huurwoning onder vallen.

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.