uit de kunst

Aan- en verkoop door Rebo laten doen in een persoonlijk moeilijke periode. Enorm fijne, deskundige ondersteuning. Zakelijk, begripvol, persoonlijk én met humor. Zeer tevreden met het eindresultaat van zowel van aankoop als verkoop

Wij zijn zeer tevreden.

We hebben de contacten zowel met Sjoerd als met Yolanda en Inge als zeer prettig ervaren. Zowel de telefonische contacten als onze bezoeken aan het kantoor. We merkten dat er binnen het kantoor een prettige sfeer heerst. En de beloftes werden nagekomen. De terugkoppelingen door Sjoerd na de bezichtigingen waren altijd duidelijk. Ook als prettig ervaren hebben wij de korte lijnen binnen dit kantoor. Kortom: daarom zijn we zeer tevreden.

uitstekend

klantvriendelijk -helder en ter zake in de communicatie - prettig

Erg tevreden over REBO ERA Makelaars

Een heel er prettige ervaring gehad met REBO ERA Makelaars. Communicatie met de makelaar was erg prettig, snel en direct. REBO is een kundige partij, die verstand van zaken heeft.

Professionele ondersteuning.

Zeer professionele ondersteuning tijdens het gehele verkoopproces. Uitstekende inzet van makelaar Jeannet Hagesteijn tijdens het traject van intake , bezichtigingen tot aan de verkoop van onze woning. De juiste en adequate hulp van de binnendienst Rebo tijdens het gehele proces. Zijn uitermate blij dat we voor REBO ERA makelaars gekozen hebben.

• Informatieverstrekking

Het was een prettige samenwerking.

Er werden duidelijke afspraken gemaakt Vragen omtrent de verkoop werden vlot beantwoord. Indien nodig : behulpzaam.

uitstekende enthousiaste makelaars

alle vragen werden in een termijn van 24 uur beantwoord, door de makelaars of door de receptie. Ik kan niet anders zeggen dat wij zeer positief zijn over Sjoerd, Martijn en de receptie(Yolanda), zij hebben ons geholpen met de verkoop en aankoop van onze woning

• Informatieverstrekking

Valse start maar uiteindelijk heel tevreden.

Veel problemen in het begin. Met makelaar, maar ook met bureau. Uiteindelijk heeft een andere makelaar van REBO de casus overgenomen en met hem zijn wij heel gelukkig. We hebben hem later gevraagd om te adviseren bij aankoop van een nieuw huis. Ook daarover zijn we zeer te spreken.

Prima dik tevreden

Alles is keurig verlopen,verkoop ook snel!. En elke keer ben ik goed geïnformeerd! Na iedere bezichtiging.

Uitstekende betrokken makelaar

Sjoerd heeft ons zeer prettig begeleid in zowel de verkoop en aankoop van onze woning. Hij was goed voorbereid bij bezichtigingen, hield ons op de hoogte, gaf goede uitleg, dacht prima mee en was heel prettig in omgang. Ook de communicatie met andere medewerkers van het kantoor, zowel telefonisch als per mail was vriendelijk en correct.

Goede dienstverlening

Goede dienstverlening met vooraf heldere informatie over dienstverlening en prijzen. Professionele presentatie van het huis. Om potentiële kopers tegemoet te komen qua datum wanneer ze willen komen kijken kan het wel zo zijn dat je met meerdere makelaars te maken krijgt (in mijn geval 3). Verder werd ik tijdig op de hoogte gesteld van bezichtigingen en erg goed op de hoogte gehouden van de uitkomst daarvan.

Uitstekende makelaar!

Uitstekend, vele malen plezierig contact. Persoonlijke sfeer. Een "maartje" : we waren niet op de hoogte gebracht over de hoge bemiddelingskosten, die dit alles met zich meebracht. Bovendien schrokken we van de hoge rekening van de funda-fotograaf.

Een fijne makelaar!

Na een fijn voorgesprek gekozen voor Rebo. Jeannet heeft ons op een fijne en heldere manier begeleid gedurende het verkoopproces. Het Move systeem werkt ook fijn en de communicatie met kantoor was prima. Uiteindelijk ons huis zelfs boven de vraagprijs verkocht!

Uitstekende makelaar

Goed contact, snelle handelwijze en het huis voor een goede prijs verkocht

Alles goed geregeld. Goeie service. En goed contact

Ik heb in het verleden vaak te maken gehad met verschillende makelaars maar mijn voorkeur gaat uit naar Rebo.

Prima!

Verkoop verliep prima!

• Informatieverstrekking

Ik ben erg tevreden over Rebo Makelaars.

• Informatieverstrekking

Goed contact en snel verkocht

Het contact over de ontwikkelingen was perfect via Whatsapp en e-mail. Het huis is snel verkocht.

• Informatieverstrekking

Zeer goede ervaring met dit kantoor

Werd altijd goed geholpen, zeer vriendelijke mensen

• Informatieverstrekking

Correcte service en vriendelijk personeel

Vanaf het eerste moment correct en vriendelijk Duidelijke uitleg, afspraken goed nagekomen.

• Informatieverstrekking

Fijne makelaar met een prima service!

Wij zijn heel blij met de snelle verkoop van onze woning. Jeannet heeft ons erg goed geholpen. Altijd bereikbaar en zeer deskundig, een prima makelaar!!

• Informatieverstrekking

Vriendelijk, betrouwbaar en deskundig!

Martijn is geduldig, reageert adequaat op vragen en is altijd beschikbaar.

• Informatieverstrekking

Erg prettig contact gehad met onze makelaar Jose die goed heeft afgestemd op onze wensen en mogelijkheden. Ze is goed bereikbaar waardoor snelle communicatie mogelijk is. Zeer slagvaardig en ze heeft onze woning uiteindelijk 3x verkocht boven vraagprijs waarvan de eerste 2x niet doorging ivm terugtrekken van de kopers. In het contact met de binnendienst misten we het overleg bij het inplannen van bezichtigingen. Deze werden medegedeeld zonder ons vooraf te vragen welke dagen en tijden onze voorkeur hadden. Verder prima bereikbaar en ook prettige communicatie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind het jammer dat ik veel druk ervaarde om maar akkoord te gaan met de verkoopprijs.

• Informatieverstrekking

Doen hun best, wat dan ook resultaten laat zien. Staan dicht bij de klant.

Over REBO ERA Makelaars

REBO ERA Makelaars is een betrokken en onderscheidende vastgoed organisatie. En maakt deel uit van REBO Groep BV, waar ook REBO VVE Management, REBO Bedrijfsmakelaars, REBO Vastgoed Management en REBO Huurwoning onder vallen. REBO ERA Makelaars is een sterke woning makelaardij die zich gespecialiseerd heeft op de gebieden van aan- en verkoop van woningen. Ook is zij op het gebied van taxaties zeer actief. De kantoren van REBO ERA Makelaars bevinden zich in Doetinchem, Deventer, Dieren en Arnhem. REBO ERA Makelaars altijd betrokken, onderscheidend en dichtbij.

Over REBO Groep BV

REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed en VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Amersfoort, Arnhem, Deventer, Doetinchem, Laag Soeren/Dieren, Utrecht (Leidsche Rijn) en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf en opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag Soeren/Dieren en er werken 77 enthousiaste en vakkundige mensen.