Mijn ervaring, vriendelijke behandeld,erg snelle afhandeling.leuke werknemers die altijd klaar staan

Mijn ervaring Vriendelijke werknemers die altijd klaar staan . Snelle afhandeling. Komen beloften na . Erg aanbevolen. Ik woon prettig en voel me thuis in mijn appartement.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Fijn geholpen aan een prachtige woning

De REBO woningen vallen veelal wel wat in de meer prijzigere klasse, maar de bedragen worden duidelijk aangegeven op de site, net als de vereiste inkomenseis. Via de website gaat reageren op REBO heel erg prettig. Je moet een groot aantal documenten aanleveren, maar het is heel duidelijk wat er nodig is en waar je dat kunt uploaden. Binnen een maand werden we benaderd door REBO voor het bezichten van wat achteraf de perfecte woning bleek voor ons! De sleuteloverdracht ging prettig, ook konden we met een formulier van REBO de overname van bijvoorbeeld de vloer makkelijk regelen met de oud bewoners. REBO is ook altijd goed bereikbaar en je wordt snel geholpen. Een echte aanrader dus.

Vlot en duidelijk

Als aanstaande huurder ben ik tot nu toe tevreden over het contact met Rebo. De inspectie wordt nauwkeurig gedaan en alle achterstallige zaken worden genoteerd en opgepakt. Er is tot nu toe niks waarbij ik het gevoel had dat het niet serieus wordt genomen. Vlotte communicatie en duidelijke opdrachtnummers richting huurder en derde partijen voor reparatiewerk.

Vlotte communicatie, goede uitvoering

Vlotte communicatie, dingen worden snel opgepakt

Vlotte communicatie, dingen worden snel opgepakt

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Rebo is een fijne huurorganistatie, en reageren snel! En alles is duidelijk.

• Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Rebo is een fijne huurorganistatie, en reageren snel! En alles is duidelijk.

• Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Duidelijke online omgeving en communicatie

Naast de zeer duidelijke online omgeving was ook de communicatie helder. We wisten telkens goed waar we aan toe waren en de telefoon werd altijd snel beantwoord. Daarnaast ging de sleuteloverdracht zeer netjes en zijn er snel afspraken gemaakt om kleine gebreken aan te pakken.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Een prettige, efficiënte, professionele ervaring.

Ik heb een prettige ervaring met de organisatie. Er werd snelgereageerd op e-mails. Telefonisch was de organisatie slecht te bereiken. Ik heb 3x langer dan 20 minuten in de wacht gestaan, wat ik als erg lang heb ervaren.

Niet top

Als eerste bleek bij de sleutel overdracht dat de vensterbanken nog niet gemaakt waren en dat de vloer niet af was en ongelijk is. Vervolgens is het niet bekend welk parkeerplek ik heb en welke berging nummer. Hebben we de eerste dag geen warm water, blijk er ergens geen stekker in het stopcontact te zitten. Het is toch normaal dat dat soort dingen zijn gecheckt van tevoren? Na 3 weken komt er eindelijk iemand kijken naar de vensterbank (ze waren zo laat omdat ze geen nr of mail adres van mij hadden..had ik toch echt twee keer aan toe gevraagd het door te geven aan de mensen die de sleutel overhandigden)en wordt er gezegd dat het een beetje gedoe is omdat er al iemand woont?!! Alsof het aan mij gelegen zou hebben. Dan wordt er acht dagen over gedaan om het te maken en zit ik nu bijna 2 weken te wachten op de schilder! Ik laat het nu zo want ben er ook echt klaar mee. Mag de eigenaar wel doen wanneer ik eruit ben. Ik begrijp heel goed dat zo’n nieuwbouw project ‘kinderziektes’ heeft maar dit is niet wat ik verwacht had.

Niet top

Hanzeboulevard 18 3825 PH Amersfoort

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV