Zoek en vinden prima. Oplevering zeer matig.

Zoeken, reageren en bezichtigen ging snel. De afhandeling van het contract ook prima en snel. Helaas was de oplevering een stuk minder. Huis was vies, vet, kortom buitengewoon smerig. Opzichter heeft hiervoor gewoon akkoord gegeven aan de vorige huurder. Koffie, vet en stof droop van de radiatoren. Wandcontactdozen allemaal dik onder de verf. Eerst desinfecteren voordat je überhaupt aan opknappen kan beginnen.

Communication is terrible

Improve communication: faster and more clear Contacts over telephone is just impossible Colleagues don’t talk to each other

Communicatie slecht

Wij hebben 2,5 week geleden de sleutel gekregen. Tot op heden hebben we het opleverrapport nog niet ontvangen. Ik heb dit 2 keer per mail gevraagd en afgelopen week 3 keer gebeld. Elke dag zou ik teruggebeld worden, maar ook dit is nog steeds niet gebeurd. Verder ontbreken er dingen in huis en ook dit is nog niet opgepakt. Voor een huis met zo'n hoge huurprijs, mag je toch verwachten dat de service goed is.

Fantastisch nieuw huis

Helemaal blij met het nieuwe huis, enige jammerlijke is dat er maar 1 parkeerplek is terwijl ik en mijn vriendin twee auto's hebben en dit nooit is gecommuniceerd dat er geen mogelijkheid is voor een tweede parkeerplek met bijv. een parkeervergunning

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

we hadden een erg goede ervaring met REBO

Erg goed, nooit verwacht zo snel een mooie woning te krijgen.

Goede geregeld

Goed geregeld allemaal. Nette oplevering. Makkelijke online inschrijving. Erg fijn huis. Communicatie was wat robotisch, maar wel correct. Klein minpuntje dat bij de kijkdag er geen mensen aanwezig waren waar je wat aan kon vragen over het huis en hoe het opgeleverd zou worden. Bijvoorbeeld of de vloer geëgaliseerd zou zijn, of de tuin nog omgespit/aangevuld zou moeten worden met tuinaarde. De zeer vriendelijke makelaars die toen aanwezig waren waren prettig, maar konden niet zoveel informatie verschaffen.

Positief

Eenmaal gekozen voor een woning ging het proces verder erg snel. Verder was alles heel erg duidelijk en werd je meegenomen in het gehele proces

Heel secuur en efficient

In het begin lijkt het wat onpersoonlijk want alles gaat online. Het systeem van alle documenten eerst uploaden vind ik goed, als er een keer een geschikte woning vrij komt dan kan alles heel snel. Telefonisch contact met de medewerker en met de technische dienst bij overdracht was heel fijn

professioneel en vriendelijk

Over het algemeen heb ik een goede ervaring gehad, bedankt!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Uitstekend appartement en snelle service.

Uitstekend appartement en snelle service.

Netjes geregeld.

Wij zijn blij met de garagebox.

Prima communicatie

Alles ging zoals beloofd

Goede communicatie

Communicatie voorafgaand aan accepteren huurwoning was helder, zowel per mail als op de site. Ik stond bij meerdere partijen ingeschreven als woningzoekende, en die fijne communicatie is zeker niet vanzelfsprekend. Overdracht ging ook soepel. Snelle reactie op reparatieverzoek. En een hele fijne woning. Zover heel tevreden.

redelijk

Het inmeet half uurtje was veel te kort, vragen die gesteld werden konden door de medewerkers maar mondjes maat beantwoord worden. De medewerker die bij ons de oplevering deed vond ik persoonlijk ongeïnteresseerd, het was zo van oké dan lopen we de woning even door zonder dat er maar enige vorm van uitleg over de installaties werd gedaan. Nadat de medewerker weg was constateerde we een barstje in de onder ruit van de grote slaapkamer waar van we melding hebben gedaan, reactie van jullie was dat het was door gezet maar tot nu toe niks meer vernomen. Graag willen wij als bewoners een legenda (rooster schoonmaak) in het gebouw hebben ( bij de brievenbussen bij voorbeeld) zodat we kunnen zien wanneer er schoongemaakt wordt en wanneer de glas bewassing plaats vind

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Ik vond het perfect.zo meedenkend zulke lieve mensen die mij geholpen hebben.. Rebo top organisatie

erg makkelijk

alles was perfect voor ons

Snel geregeld!

Alles was snel geregeld en er was prettig contact met de medewerker. Let wel, ik had op twee woningen gereageerd, een is uiteraard afgevallen, maar er werd veel mail van uit het systeem verstuurd (ik vermoed automatisch) dat verwarring veroorzaakt.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Heerlijke plek, duidelijke communicatie, en kwaliteit service en oplevering

Titel

Zeer duidelijke communicatie

Tijdens het zoeken werd duidelijk geïnformeerd over de status van een woning. Snel was duidelijk of ik kans maakte of verder moest zoeken. Na toewijzing hetzelfde, duidelijke info. De oplevering vond ik een beetje makkelijk, kleine defecten hadden naar mijn mening al verholpen kunnen/moeten zijn. Maar al met al zeer positief

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Prettig en goed meegenomen.

Oprecht een fijne ervaring. Alles helder en transparant. Kijkdag en sleutelontvangst goed georganiseerd.

Vlekkeloze procedure

Het is een heldere en gemakkelijke procedure waarin je op het webportaal elke stap in het proces kunt volgen. De medewerkers van Rebo zijn allemaal erg behulpzaam en flexibel, van telefoniste, via woonconsulente tot mutatieopzichter.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Professioneel en effectief

Vanaf begin contact is dit goed en professioneel verlopen. Dit maakte het gehele proces zeer makkelijk en prettig.

Simple and Efficient

Process is simple and transparent.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht

Bijzonder positief, goede communicatie

Vanaf het moment van inschrijving is er vanuit Rebo goed meegedacht. Bijvoorbeeld bij het insturen van de benodigde documenten werd tijdig en duidelijk gecommuniceerd welke documenten niet correct waren ontvangen en hoe dit aangepast moest worden. Bij de sleuteloverdracht is alles goed uitgelegd en overgedragen.

Mooie woning, goede communicatie

Onze ervaring met Rebo is erg fijn. De communicatie gaat er goed en de werkwijze vind ik fijn. Daarmee bedoelen wij dat een woning voor 1 huishouden is gereserveerd in plaats van bezichtigingsrondes met veel kandidaten. Ook de manier waarop de woning afgeleverd moet worden is erg netjes. Het enige puntje wat wij wel erg jammer vinden is dat de badkamer niet gerenoveerd wordt. Deze is erg oud en vuil. Voor de rest erg tevreden!

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV