Persoonlijk en snel

Bij het toewijzen van een woning konden we snel handelen zodat de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Een fijne ervaring van bezichtiging tot sleuteloverdracht.

Fijn.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Een fijne ervaring van bezichtiging tot sleuteloverdracht.

Fijn.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Snel duidelijk vriendelijk

Aardige vriendelijke behulpzame medewerkers

Snel duidelijk vriendelijk

Aardige vriendelijke behulpzame medewerkers

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Spoedig een woning toegewezen gekregen die we graag wilden

Ideale woning op een ideale locatie, contact verliep heel soepeltjes. Reparaties laten echter vaak lang op zich wachten, en er raakt veel defect in de gemeenschappelijke ruimtes.

Slechte oplevering

Tot de oplevering goed contact, daarna alleen vanuit eigen initiatief contact en opvolging. Slechte oplevering van woning. Achterstallige onderhoud en reparaties/schoonmaak kwam pas op gang na veel aandringen en bellen naar Rebo zelf of onderaannemers, en is nog steeds niet allemaal geregeld.

ik had hogere verwachtingen van Rebo

- overdracht rommelig en onzorgvuldig proces - mankementen aan de woning niet vermeld (grote brandvlek aanrechtblad b.v.) - ongeinteresseerd

ik had hogere verwachtingen van Rebo

- de overdracht verliep rommelig en ongeinteresseerd - twee belangrijke mankementen niet op de inventarisatielijst, later door mij ontdekt - mankementen zijn na 5 weken huur betalen nog niet gerepareerd - sleutels aan een klein touwtje gebonden dat prompt stuk ging, ik ben sleutels verloren (mooie sleutelhanger van REBO een tip???)

ik had andere verwachtingen

Ik heb al eerder deze vragen van u beantwoord. Maar hierbij nogmaals mijn reactie: Ik heb ook toen aangegeven dat ik het proces van overdracht van de woning rommelig vond , met was niet deskundig en kortaf en achteraf blijkt dat veel mankementen en reparaties niet geinventariseerd waren. Ik heb nu een maand huur betaald, maar de reparaties zijn nog niet uitgevoerd. Ik kreeg een bos sleutels los in de hand geduwd , net een klein touwtje aan elkaar gebonden. Dat is dus ook al misgegaan. Het appartement was vuil en vol hondenharen. Kortom ik had van Rebo, mede gezien de huurprijs hogere verwachtingen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Met de Rebo heb ik nog niet zoveel ervaring. De contacten zijn tot nu toe goed.

Bij de tot stand koming van de woning, waar de Rebo weinig mee van doen had, was ik zeer ontevreden over de communicatie tussen de verhuurder en de aanstaande huurders. Er was veel overmacht in het spel, maar zowel de informatie op de site als de telefonische informatie vond ik ver beneden peil. Vandaar mijn nogal negatieve oordeel die de Rebo eigenlijk niet aan te rekenen is.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Met de Rebo heb ik nog niet zoveel ervaring. De contacten zijn tot nu toe goed.

Alles ging heel snel

Van het inschrijven tot aan de sleuteloverdracht ging alles heel snel. Word netjes geholpen bij vragen. Wij zijn zeer tevreden, bedankt Rebo!

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV