professioneel en vriendelijk

Over het algemeen heb ik een goede ervaring gehad, bedankt!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Uitstekend appartement en snelle service.

Uitstekend appartement en snelle service.

Netjes geregeld.

Wij zijn blij met de garagebox.

Prima communicatie

Alles ging zoals beloofd

Goede communicatie

Communicatie voorafgaand aan accepteren huurwoning was helder, zowel per mail als op de site. Ik stond bij meerdere partijen ingeschreven als woningzoekende, en die fijne communicatie is zeker niet vanzelfsprekend. Overdracht ging ook soepel. Snelle reactie op reparatieverzoek. En een hele fijne woning. Zover heel tevreden.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

redelijk

Het inmeet half uurtje was veel te kort, vragen die gesteld werden konden door de medewerkers maar mondjes maat beantwoord worden. De medewerker die bij ons de oplevering deed vond ik persoonlijk ongeïnteresseerd, het was zo van oké dan lopen we de woning even door zonder dat er maar enige vorm van uitleg over de installaties werd gedaan. Nadat de medewerker weg was constateerde we een barstje in de onder ruit van de grote slaapkamer waar van we melding hebben gedaan, reactie van jullie was dat het was door gezet maar tot nu toe niks meer vernomen. Graag willen wij als bewoners een legenda (rooster schoonmaak) in het gebouw hebben ( bij de brievenbussen bij voorbeeld) zodat we kunnen zien wanneer er schoongemaakt wordt en wanneer de glas bewassing plaats vind

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Ik vond het perfect.zo meedenkend zulke lieve mensen die mij geholpen hebben.. Rebo top organisatie

erg makkelijk

alles was perfect voor ons

Snel geregeld!

Alles was snel geregeld en er was prettig contact met de medewerker. Let wel, ik had op twee woningen gereageerd, een is uiteraard afgevallen, maar er werd veel mail van uit het systeem verstuurd (ik vermoed automatisch) dat verwarring veroorzaakt.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Heerlijke plek, duidelijke communicatie, en kwaliteit service en oplevering

Titel

Zeer duidelijke communicatie

Tijdens het zoeken werd duidelijk geïnformeerd over de status van een woning. Snel was duidelijk of ik kans maakte of verder moest zoeken. Na toewijzing hetzelfde, duidelijke info. De oplevering vond ik een beetje makkelijk, kleine defecten hadden naar mijn mening al verholpen kunnen/moeten zijn. Maar al met al zeer positief

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Prettig en goed meegenomen.

Oprecht een fijne ervaring. Alles helder en transparant. Kijkdag en sleutelontvangst goed georganiseerd.

Vlekkeloze procedure

Het is een heldere en gemakkelijke procedure waarin je op het webportaal elke stap in het proces kunt volgen. De medewerkers van Rebo zijn allemaal erg behulpzaam en flexibel, van telefoniste, via woonconsulente tot mutatieopzichter.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Professioneel en effectief

Vanaf begin contact is dit goed en professioneel verlopen. Dit maakte het gehele proces zeer makkelijk en prettig.

Simple and Efficient

Process is simple and transparent.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht

Bijzonder positief, goede communicatie

Vanaf het moment van inschrijving is er vanuit Rebo goed meegedacht. Bijvoorbeeld bij het insturen van de benodigde documenten werd tijdig en duidelijk gecommuniceerd welke documenten niet correct waren ontvangen en hoe dit aangepast moest worden. Bij de sleuteloverdracht is alles goed uitgelegd en overgedragen.

Mooie woning, goede communicatie

Onze ervaring met Rebo is erg fijn. De communicatie gaat er goed en de werkwijze vind ik fijn. Daarmee bedoelen wij dat een woning voor 1 huishouden is gereserveerd in plaats van bezichtigingsrondes met veel kandidaten. Ook de manier waarop de woning afgeleverd moet worden is erg netjes. Het enige puntje wat wij wel erg jammer vinden is dat de badkamer niet gerenoveerd wordt. Deze is erg oud en vuil. Voor de rest erg tevreden!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Even afwachten en ineens een huis

Tot ik bericht kreeg dat ik nr 1 was bij een huis om te bezichtigen was het wat onduidelijk hoe de procedures liepen en of ik kans maakte. Ik kreeg niets terug v al mijn aanmeldingen. En toen ineens mocht ik een huis bezichtigen en was ik nr 1. Vanaf dat moment ging het heel snel en was het contact met rebo heel prettig! Ik ben tot nu toe zeer tevreden! Ik denk dat ik in 2 maand een huis heb gevonden via Rebo.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Alles ging heel snel en was duidelijk

De bezichtiging en daarna het huurcontract krijgen gong heel snel. En was allemaal heel duidelijk. Dat was heel fijn. Wat ik wel jammer vind is dat de woning echt biet netjes was. Vooral de muren waren allemaal heel erg vies. Overal zwarte vegen en vlekken. Heb echt alle muren moeten schilderen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

De communicatie was helder en volledig.

REBO was erg volledig wat betreft het verstrekken van informatieve documenten over de woning en het bouwproces. Als huurder (destijds huurder to be) is dat erg fijn omdat de woning dan meer ‘eigen’ voelt.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Super manier om aan een eerlijke huurwoning te komen

Het hele verhuurproces is zeer duidelijk en gaat ook vlot. Niet eeuwig wachten op een loting, maar gewoon snel weten waar je aan toe bent. Na 2 maanden intensief zoeken hebben wij een mooie huurwoning gevonden. De oplevering is ook heel netjes. Kleine puntjes die ons niet eens waren opgevallen worden gewoon netjes gemaakt.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Prima!

Duidelijke communicatie, goed afstemming, veel digitaal (positief)

Rommelig

De overdracht/oplevering was rommelig georganiseerd. Achteraf bleken tags en sleutels niet overhandigd te zijn. De follow up was beter geregeld en werd achterna gezeten.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Overdracht ok, afhandeling van en communicatie over gebreken matig

De overdracht was slordig geregeld, wij waren de eerste groep en er was nog niet een duidelijke plan van aanpak. Uiteindelijk in de woning was de overdracht met de afgevaardigde van Rebo goed. Hij keek kritisch mee in de woning en kon de meeste van onze vragen beantwoorden. De oplever staat van de woning is matig. Je ziet dat er haast gemaakt is bij de oplevering en dat is jammer. Sommige design keuzes kunnen wij niet begrijpen; o.a. 1. een glazen douche deur die amper open kan omdat het tegen de wasbak aan komt en waaronder tijdens het douchen veel water onderdoor komt, 2. een extra lichtpunt die achter de spiegel is geplaatst, 3. De onbewerkte prefab panelen die in de schuine delen zijn geplaatst en afgewerkt zijn met een lelijke plastic strip. De panelen zijn besmeurd met pleisterwerk en verf van andere bouwwerkzaamheden, maar niet netjes hersteld. 4. De ‘hoogwaardige’ afwerking is in de gemeenschappelijke delen netjes gemaakt, maar laat in de woning soms wat te wensen over. 5. De keuze voor lelijk goedkoop uitziend tapijt in de gemeenschappelijke hal voor onze deur, i.p.v. de authentieke tegel vloer. Kortom, het ziet er uit alsof het snel af moest. Daarnaast vind ik het jammer dat deze gebreken slecht worden opgepakt door Rebo. Het is nieuwbouw, dus gebreken kun je verwachten. Maar Rebo is niet transparant in het opvolgen van de gebreken. Op willekeurige momenten staat er soms iemand voor de deur om wat te repareren. Maar de voortgang wordt nergens geregistreerd. Er is iemand geweest voor de schuine panelen, daar zou een tweede keer iemand voor langs komen en een afspraak voor gemaakt, maar die persoon hebben we vervolgens nooit meer gezien. Wanneer weet ik nu of Rebo denkt, ‘het is wel goed zo?’ of dat ik nog rustig moet afwachten voor een reparatie. Dat zou beter kunnen… Een terugkoppeling per mail als incidenten (zoals het niet hebben van warm water) zijn opgelost, met inzage in het probleem en oplossing zou erg fijn zijn.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Zeer positief tot aan de sleuteloverdracht

Laat ik voorop stellen dat wij allereerst heel erg blij zijn met de woning en dat we tot aan de sleuteloverdracht zeer tevreden waren over de gang van zaken. Het proces van reageren en dossier opbouw verliep zeer voorspoedig en het contact met Rebo Utrecht (Denise) was ook zeer prettig. Echter werden wij bij de bezichtiging verrast met een zeer oude keuken met diverse kapotte onderdelen. Hier schrokken wij wel van gezien de huurprijs van rond de €1500 en omdat er op de foto’s wel een nieuwe keuken stond. Echter kregen wij snel te horen dat er leveringsproblemen waren met de nieuwe keukens, maar dat de keuken wel vervangen zou gaan worden. Alles wat kapot was zou gemaakt worden. Bij de sleuteloverdracht bleek echter dat er nog niks was gemaakt/vervangen. Hierdoor hebben wij nu een koel-vries combinatie die het niet doet en nog wat beschadigingen en matig werkende onderdelen (waar overigens niks aan gedaan gaat worden …). Ons werd verzekerd dat de opdracht voor de koel-vries combinatie met urgentie zou worden doorgezet. Echter bleek dit na een paar dagen niet het geval te zijn. Het inspectierapport bleek niet in het systeem te zijn gezet en daarmee ook de opdracht niet. Wij hebben nu zelf een paar keer met Rebo en Atag moeten bellen. Hopelijk wordt de koel-vries combinatie volgende week vervangen. Echter hebben wij nog altijd geen inspectierapport, waardoor de andere gebreken vermoedelijk ook nog niet zijn doorgezet en wij ons niet kunnen aanmelden bij Vitens en Eneco, want wij hebben de meterstanden niet van dat moment. Al met al een zeer vervelende start. Wij willen volgende week de woning betrekken, maar dan zitten we dus wel zonder een werkende koelkast. Voor €1500 vinden wij dat eigenlijk niet kunnen. Dat maakt dat wij tot een score van ‘matig’ komen. Helaas!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV