Wijzigingen data en te laat afspraak en vuilrond gebouw en tekort vuilopslag

Uit mijn bovenstaande blijkt een adviserend geluid. Geen wijzigingen in sleuteloverdracht. Op tijd bij sleutel overdracht zoals is afgesproken Geen aanwijzing bij sleutel overdracht van parkeerplaats in 'garage' en opslag in kelder. Verder is sprake van zeer vervuilend beeld door zwerfvuil. Daarnaast is zeker bij beschikbaar stellen koop en huur flats/woningen zinvol om een aparte afgedekte vuilcontainer een maand te plaatsen. Huidig verhuisafval kan niet in bestaande afval containers.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Prettig en adequaat

Alhoewel ik vind dat op het terrein van communicatie er nog wel wat te verbeteren valt ben ik voldoende tevreden over de dienstverlening. Dat komt ook omdat wij het appartement konden huren dat we op het oog hadden. 1, Wat ik heel prettig vind is dat er echt moeite wordt gedaan om geconstateerde gebreken bij oplevering, snel te verhelpen. 2. Wat ik mis is één vaste persoon die ik zou kunnen bellen op het moment dat ik al mijn gegevens heb verstrekt en dus een serieuze belangstellende ben om te huren. Dit is belangrijk omdat veel zaken over diverse schijven lopen. Ook als de sleutel is overhandigd is het belangrijk om gedurende een maand bijv. nog eenzelfde contactpersoon te kunnen benaderen. Zo hadden wij nog een vraag over het electra in de berging (die niet werkt). Daarvoor moeten wij weer bij een VVE zijn en niet bij de REBO. Het was best lastig om hier de goede info over te verkrijgen.

Slechte oplevering en communicatie

Voorafgaand het betrekken van de woning zeer snelle reactiesnelheide en prettig contact. Sinds het betrekken van de woning haast geen contact te krijgen. Slechte oplevering van de woning (renovatie nog niet klaar, slecht onderhouden en gebrekken) en slechte opvolging van reparaties en onderhoud. Kost enorm veel eigen initiatief om alle werkzaamheden afgerond te krijgen en basis informatie te krijgen zoals de meterstand. Teleurstellend.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Geen reactie op mijn reparatieverzoek

Geprobeerd telefonisch contact te krijgen en kreeg via bandje instructies om reparatieverzoek via e-mail in te dienen. Op 6 december e-mail gestuurd en verder dan een automatisch gestuurde e-mail (soort bevestiging van het verzoek) geen enkele reactie ontvangen.

Geen reactie op mijn reparatieverzoek

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Ons huis is niet warm, tochtig en matig onderhouden

Zijn enkele mankementen die langzamerhand problematisch worden denk ik. Voordeur, lekkend kozijn, tochtig Maar verder wonen we er prima maar achterstallige dingen zijn er wel ja Gr Familie Bakhuis

Vriendelijk contact

Wij hadden het gevoel bij de bezichtiging dat er een beetje weinig tijd was om rond te kijken. Het was of de dame in kwestie wat haast had!

Vriendelijk contact

Het ging erg soepel

Een fijne ervaring waar alles snel en heel soepel verliep.

Het ging erg soepel

Een fijne ervaring waar alles snel en heel soepel verliep.

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Vriendelijk personeel aan de telefoon en via de mail. Duidelijk wat er van mij wordt verwacht als huurder en wat ik van REBO kan verwachten.

Nvt

Deze mail is niet voor mij bedoeld

• Communicatie N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.

Slechte hulp en huis in zeer slechte staat

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

Vriendelijke en goede service

Geduldig en fijne medewerkers, buitengewoon professioneel

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Medewerkers zijn zeer vriendelijk, snelle afhandeling. Rustig benadering, luisteren oor. Zeer aangeraden voor iedereen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV