Alles is zeer goed en snel verlopen

Op het moment dat ik mij had ingeschreven had ik zeer snel een huis. Zeer tevreden over het verloop.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

De oplevering was erg makkelijk!

Goede informatie vooraf, veel documenten en contact gegevens. Ook voor de oplevering werd de tijd genomen om alles door te nemen, uit te leggen en de gebreken te noteren.

Super service!

Rebo is altijd goed bereikbaar. Er wordt de tijd genomen om je te helpen. Erg deskundig personeel.

Snelle afhandeling, vriendelijke mensen

Ik werdt heel snel geholpen zodra je papieren in orde zijn . Vriendelijke dame die mij geholpen. Een 10 voor haar klantvriendelijkheid en deskundigheid

Grondige manier van werken

Wij hebben een positieve ervaring gehad met de sleutel overdracht. Er waren een aantal aandachtspunten aan de woningen en hier werd goed naar gekeken en waar nodig gaat er wat aan gedaan worden.

Fijne woonervaring

Op een prettige manier gecommuniceerd over (alles wat nodig was voor) de huurwoning. Dank!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Prima administratieve afhandeling, staat van woning (muren) niet in goede staat.

De administratieve afhandeling en follow up is meer dan prima. Alleen de staat van de woning, met name de muren is beneden maat. Ondanks dat er behang op de meeste muren zit, komen de bobbels en gaten van de oorspronkelijke muur door het behang heen zetten. Dit is geen gezicht en vind eigenlijk dat dit wel hersteld moet worden.

Alles ging naar verwachting

Alles verliep hoe het moest lopen. Er was voldoende uitleg over de faciliteiten, hoe er gereageerd moest worden op de woning, etc. Helemaal tevreden

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Snel, duidelijk en goede communicatie

Rebo was snel in reacties en duidelijk in de communicatie. Sleuteloverdracht werd goed geregeld; communicatie met vorige bewoners was erg prettig.

Positief

Het account aanmaken is een aardige opgave, maar daarna verloopt de communicatie goed. Ben erg blij met mijn nieuwe woning!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

My experience with Rebo was exceptional

They were on time and quick to answer any questions I had. Very professional service.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Snel traject, goede communicatie, aardige mensen

Zeer vlot geholpen.

Wanneer er reparaties verricht moeten worden of zaken worden afgemaakt duurt het allemaal vreselijk lang en gebeurd dit niet altijd deskundig. Zo moest er in de woonkamer een dubbele schakelaar worden geplaatst. De oude was verwijderd i.v.m. het verplaatsen van een deur en renovatie van de keuken. Deze is nog niet geplaatst inplaats daarvan is een enkele gemonteerd terwijl er twee zwarte schakeldraden in de doos aanwezig zijn. Helaas zij de monteur. Ik heb geen dubbele dus in plaats een enkele. De dubbele moet nog geplaatst worden terwijl de monteur afgesproken had deze te komen vervangen voor een dubbele. Bij plaatsing van de schakelaar werd dit gedaan met een spaanplatschoef welke schuin geschroefd werd daar deze anders niet in het schroefgat van de montagedoos paste. Het schakel en installatiewerk is van 1969 en dus op de wand geplaatst op afdekplaatjes (rosetten). De afdekplaatjes had de monteur niet bij zich. Een paar dagen eerder had ik er al een paar vervangen welke gebroken waren en ik had er dus nog wel een liggen € 1,75. In deze plaatjes zitten montage schroeven gegoten zodat je het schakelmateriaal wel op een deugdelijke manier kunt plaatsen. Ik kan zo nog wel ff doorgaan met andere soortgelijke voorbeelden, maar ik doe het zelf sneller. Dat voorkomt een hoop ergenis helaas. Gelukkig wonen wonen wij fijn in ons appartement. Ik weet alleen nog niet wat Rebo gaat doen met die subsidie die elke Nederlander krijgt met een gasaansluiting en betaald vastrecht.

Nonchalant en half werk

Heb mijn sleuteloverdracht erg slecht ervaren. Ik heb dit kort na het laten inzinken van de ervaring van de hele overdracht meteen contact gezocht en proberen onderling op te lossen. Want vond de overdracht te snel, gehaast en niet goed gaan gecontroleerd. Hier werd niet goed mee omgegaan en heb nu ook een klacht ingediend. Vond de dames die de telefoon opnemen wel erg vriendelijk en professioneel en maken wel iets goed voor het slechte werk dat geleverd is. Jullie hebben mij toestemming om mijn gegevens te delen om eventueel zsm een oplossing volr mij te regelen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Snel geregeld fijne service!

Behandelaar was zeer behulpzaam en dacht mee. Kon precies vertellen wat er gebeurt moest worden en navigeerde ons de juiste richting in. Hartstikke fijn om bij REBO te zitten!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

moet wel wat aan de woning gebeuren. heb dit ook met de werknemer van Rebo opgenomen, die was het eens dat badkamers en toilet erg verouderd zijn. Verder was de service perfect en duidelijk.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Prima georganiseerd en vlotte afhandeling

Ik ben klantvriendelijk te woord gestaan en goed geholpen. de afhandeling verloopt snel en correct. De overdracht daarentegen was onpersoonlijk en onvolledig. Er was weinig betrokkenheid van de betreffende medewerker en ik heb ook weinig tot geen informatie gekregen als ik er niet naar vroeg. Voelde me geen klant maar een af te werken object. Weinig tact en zeer summiere nuttige communicatie.

Snel contact

Na inschrijving hadden we binnen 3 weken een woning, en nu twee weken later wonen we er al. Het snelle en soepele contact met de verhuurmakelaars van REBO was erg fijn in dit voor ons hectische proces.

Erg goed

Het is een snel en duidelijk proces geweest. Ik heb de overdracht ook als erg prettig ervaren, net als huurovereenkomst tekenen en inschrijven.

positief

van woning veranderen is altijd spannend; eerst is er wat passends te vinden en zo ja, gaat het dan lukken. Na mijn eerste contact met Rebo verliep alles heel soepel en nu zit ik in mijn nieuwe woning deze regels te typen!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Quite a slow process, I have to always ask for timelines and milestones

Well it is a mixed experience, Team answers all the questions I raised. and the process to offer tenancy was done in good time too. The biggest problem was lack of proactiveness and communication. I had to nudge multiple times to start assessment of my documentation. Also had to request to share milestones and timelines, while this should come more proactively. On Key transfer and inspection this is a surprise, I was told this will happen on 3rd October 16:00, but I am getting an email that this has already happened, and I still have not met the official. This could be system generated, but it doesn't give confidence to tenant on the transparency. I don't agree I have received the keys while I am filling this survey at 10.15 Hrs CET on 3rd October.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam

Ik heb tot nu toe alle communicatie als erg plezierig ervaren. Een verademing t.o.v. andere verhuurders

Vlotte en professionele aanpak

Top geregeld. Bij sleutel overdracht niet veel uitleg kunnen krijgen omdat door drukte de vaste rayon beheerder niet aanwezig kon zijn.

Positief maar met verbeterpunten

-Veel gegevens nodig bij inschrijving. -Huur werd dubbel afgeschreven van bankrekening. Moest hier zelf achteraan. -Oplevering van woning was eenrichtingsverkeer van technisch opzichter. Onze aanmerkingen op de woning werden niet serieus genomen. Tot op heden technisch opleverdocument niet mogen ontvangen. Vandaar dat ik de gebreken hier verder vernoem: - huisnummer ontbreekt aan voordeur - vensterbank keuken ontbreekt - kraan keuken functioneert niet naar behoren -douchekop lekt - voordeur beschadigingen - kleur plinten niet wit - kitwerk keuken niet netjes - sierpleister op de muur - douche algeheel smerig opgeleverd - verrot kozijn slaapkamer - wanden cv-kamer niet in wittint

Onvoorbereid en onvolledig

Helaas waren er bij de oplevering veel zaken onbekend bij de makelaar. Tevens waren er nog veel items niet naar behoren die een maand later nogsteeds niet opgelost zijn. Voor deze items hebben we bijna dagelijks contact opgenomen zonder resultaat. We zullen hier nog verder contact opnemen.

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV