Fijne communicatie tussendoor

Ik ben erg blij met mijn nieuwe woonplek. Vanaf het moment dat ik werd gebeld om te bezichtigen, ging het allemaal erg snel. En de sleuteloverdracht heb ik ook als erg prettig ervaren, dat ik echt samen met iemand van REBO alles heb nagelopen in het appartement en dingen die nog gemaakt moeten worden, dat ik hier nu ook al een afspraak voor heb staan.

• Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Very great experience. With out a single direct communication even like a mobile call, I got a Home such a 100% automation and felt like only bots communicate with you with out any human involvement if you meet all the required clause and documents. One particular situation I felt like is it happening truly or its a kind of online intelligent bot communicating with you? this question was in my mind until I received the key. it was very happy moment when I got the house and I am very happy in receiving house from Rebo housing group. the structure and quality of house to live for longer time is very nice and I cannot express in my words. I really recommend Rebo to other members who are in need of rental house.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht

Super!

Prettig contact, en snelle reactie

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Heldere communicatie

In de korte tijd die er was is er veel tijd voor mij vrijgemaakt. Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Alles verliep snel en soepel

Van het moment dat ik geselecteerd was tot het moment van de sleuteloverdracht ; alles ging snel en efficiënt . Geen problemen of onverwacht het dingen . Ik vind het heel fijn gaan .

Excellent so far

I was luckily chosen for an apartment from REBO and so far everything run pretty smoothly. The communication with Luis was quick and effective. Even for the repairs in the apartment, the office replies fast. I'm satisfied and I wish it will continue like that.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Tijdens de sleuteloverdracht is mij te veel dingen verteld om alles te kunnen onthouden.

Tijdens de overdracht werd verteld dat de intercom niet goed werkt,maar snel hersteld zou worden. Dat snelle herstel gebeurde pas na div. telefoontjes. U weet niet wat een ellende dit geeft voor leveranciers van de spullen waar je op zit te wachten midden in je verhuizing. Het naambordje is er nog niet en steeds uit en instappen met melden bij in-of uitrijden is ook niet fijn meer. Het appartement is goed. op enkele punten na, die in nog zal melden.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Ondanks een wat rommelige start door gebrek aan communicatie, toch een redelijke sleuteloverdracht.

Communicatie tussen voorgaande huurder en REBO en de de communicatie tussen de nieuwe huurder en REBO was niet helemaal naar wens, vooral het kortsluiten tussen hurende partijen. Oplevering en sleuteloverdracht vonden direct na elkaar plaats zonder dat beide hurende partijen hiervan op de hoogte gesteld waren, wat voor enige verwarring/verbazing zorgde. Verder nog een aantal kleine dingen zoals het ontbreken van een plattegrond met afmetingen. Al met al een prima samenkomen maar nog ruimte voor verbetering.

Professioneel

De afhandeling van de aanvraag tot en met de sleuteloverdracht was zeer vlot en professioneel. De communicatie verliep prettig.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Ruim betaalbaar apartement, met helaas veel gebreken

Bij het vinden van een apartement ben ik fantastisch geholpen door het verhuurspecialisten team. Ik ben erg blij met hun samenwerking. Helaas waren er veel gebreken bij de oplevering van het apartement en zijn er geen gepaste oplossingen geboden om deze tijdig op te lossen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Prima bedrijf om een woning bij te huren!

Snelle dienstverlening Vriendelijk contact

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Slechte oplevering Navarrastraat 3 Lent

1 juli sleutel gekregen. Tijdens overdracht was de oude huurder er omdat hij de zaken niet op orde had(mijn contact met de oude huurder was niet lekker verlopen vanwege een mislukte overname). Dus opgelaten maak je een checkronde waar terwijl de oude huurder nog dingen aan het "repareren" is en een "schoonmaakploeg" opgetrommeld moet worden door de oude huurder. Daardoor zijn in de check ronde zijn er vele detail vergeten op te schrijven of duidelijke afspraken over gemaakt. Vervolgens mail ik de overige gebreken, en wordt daar niet meer op gereageerd? 1 deur heeft een flinke breuk/deuk die de oude huurder op de overdrachtdag nog een beetje lafjes met plamuur heeft bijgewerkt. Blijkt uiteindelijk dat meerdere deuren dit hebben. Stopcontact kastje kapot, vele deuren in keuken lopen aan, van de 5 sleutel is 1 sleutel een totaaaaal andere sleutel, trapleuning trek je bijna uit de muur aan 1 kant, scheurtje in wc bril. Het zijn dingen waar je na een paar dingen pas achterkomt als je gaat klussen/verven/gebruikt/schoonmaken. En dan heb ik nog lang niet alles benoemd. Ik betaal bijna €1200 voor een uitgeleefde en te ranzige woning van 9 jaar oud. Jullie zijn streng met selectie, financiële papieren en documenten. Maar vervolgens zie ik niks terug van dit strenge beleid in deze woning en kan de de helft van reperaties voor eigen kosten nemen wat niet hoort. Ik wil die oudere huurder niet nog een aantal dagen in mijn woning hebben om te poetsen en klussen. Ik kan daarna toch alles overdoen omdat het ze gewoonweg niet interesseert en er geen interesse meer is in de woning. Ik heb afspraken staan met werklui om te verven en een vloer erin te leggen. Mijn tip: laat bij woningen die een slechte beoordeling hebben in de voorinspectie meer ruimte tussen eindinspectie en overdracht. 1 dag aan 't eind van de huurperiode inlassen als nooddag, zodat de nieuwe huurder niet met oude huurder in contact komt en alle noodklussen bij inspectie in 1 dag geregeld zijn. Heel jammer Rebo.

Redelijk tevreden

Rebo reageerde in het begin heel snel en een bezichtiging was snel geregeld. Daarna bleef het weken stil omdat mijn documenten gecontroleerd moesten worden. Dit duurde veel te lang waardoor ik genoodzaakt was om een andere woning te zoeken en accepteren.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Perfect, het ging allemaal super snel!

Alles lekker snel geregeld, fijn!

Prima service, aardige mensen

Geen uitleg gekregen over alle systemen (ventilatie, verwarmingsinstallatie, filters etc.)

Goede en prettige communicatie

Professionele organisatie. Prettig en goed contact.

Prettige bemiddelaar voor huurwoning

In het verleden al bij Rebo gehuurd. Nu ter overbrugging huurwoning gehuurd via Rebo. Goed bereikbaar, prettige organisatie, vriendelijke medewerkers.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Prima en snel contact met verhuurder

Goed mail- en telefonisch contact, contract werd snel opgestuurd en ondertekend

Prima geregeld

Duidelijke communicatie, goed bereikbaar. Komen afspraken na.

Excellent

Satisfied

Goede communicatie, snelle interactie

Het communicatie met de REBO personnel was makkelijk en snelle. Ik heb antwoorden voor alle vragen ontvagen. Alle informatie over de procedure was duidelijk en transparant. Ik kon het personeel gemakkelijk telefonisch bereiken.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Perfect geregeld en heel snel een prachtig appartement!

Een uitstekend contact met Lucinda die ervoor gezorgd heeft dat ik dit mooie en ruime appartement met prachtig uitzicht mocht gaan huren. Ik heb diverse mailtjes gestuurd en de hoop niet opgegeven in een voor mij moeilijke tijd. Op Goede Vrijdag kwam het telefoontje dat ik mocht gaan bezichtigen. Aardige en fijne huurders getroffen, waarvan ik veel mocht overnemen. Top! Dank aan allen!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Verhuurafdeling Top

Met de verhuurafdeling, Eala was het een 5 sterren-ervaring! Telefonisch goed bereikbaar en bereid met de klant mee te denken. Wat een contrast met de woning inspecteur die leek vooral snel klaar te willen zijn.

Het was positief

Het hele proces verliep soepel en er waren geen problemen.

Goed en klantvriendelijk

Het contact telefonisch was prima, begripvol, duidelijk en klantvriendelijk. Iedere keer de zelfde persoon (Andy in dit geval) aan de telefoon en ook met de bezichtiging. De overdracht is prima gegaan met de opzichter, en meteen afspraken gemaakt over wat kleine reparaties. Een klein minpuntje vond ik dat de teun/erf slecht onderhouden was, had naar mijn mening er redelijk netjes uit moeten zien want het hoort bij het huis. Misschien een idee als jullie een woning toekennen dat de tuin netjes is of dat de vorige bewoners het netjes achterlaten zoals het misschien was. Voor de rest zeer tevreden en wij gaan genieten in deze woning als hij helemaal klaar is.

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV