Filters

8

Duidelijk en snel

Ik ben bij Rebo geholpen aan een huurwoning. Ik kreeg snel bericht, werd direct geholpen en de bezichtiging kon ook snel. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
1

De communicatie en informatie over de nieuwe huurwoning was zeer slecht.

Ik heb via de Rebo een nieuwbouwwoning gehuurd. De communicatie en informatie was zeer slecht. Zo werden nieuwsbrieven beloofd die er niet zijn geweest, was de noodzakelijke info m.b.t. internet, energie etc op het allerlaatste moment pas beschikbaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Prachtig huis, backoffice top, opzichter kan duidelijk beter.

De hele aanloop tot de sleuteloverdracht liep perfect. Duidelijke communicatie en alles verliep soepel. De opzichter bij de sleutel overdracht was veel te zakelijk en het mag allemaal wat minder direct (je moet dit, wij verwachten dat, het hoort zo, dit mag niet en dat mag niet.) Voor iemand een nieuw huis zou juist bij de sleuteloverdracht een klein feestje moeten zijn i.p.v. door een dirigent op alles gewezen te worden. Niet alles was 100% in orde in het huis, maar is daarna perfect opgepakt en gerepareerd. Verder is het huis ook echt geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Snelle reactie en klantvriendelijk

Het contact verloopt soepel, snelle reactie op vragen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Prima geholpen, snelle communicatie

Prima geholpen, snelle communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

geweldig vriendelijk en snel geholpen en te woord gestaan

Onze eerste bezichtiging hebben wij gekregen en wij zijn er heel erg blij mee. Appartement ie gerenoveerd, nieuwe keuken, wc en badkmer, heel mooi geworden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Prima verlopen

Soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Rebo is Amazing

Rebo is amazing.They will help you from start to end of allocation of house

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Utrecht
8

Goede deskundige service

Goede informatie, deskundige medewerkers, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Prima overdracht

Overdracht als erg prettig ervaren, meneer was erg behulpzaam en naam de tijd. Hij zou nog even met de vorige huurder contact hebben over een aantal zaken dus dat wacht ik nog even af. Wat ik wel erg jammer vond, en echt een tegenvaller, was dat het zo vreselijk vies was. Ik begreep dat de vorige huurder nog de mogelijkheid kreeg om dit te herstellen maar dit wilde ik zelf niet. Bah wat een smerigheid. Vind het jammer dat ik die kosten niet kan verhalen op de vorige huurder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goede overdracht, alles is rustig besproken

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
6

onpersoonlijk maar alles lijkt te kloppen en flexibel. Comms kan beter.

De flat is in orde maar het behang is van lage kwaliteit en is er zonder enige zorg tegen de muur gemikt. De afzuigkap is motorloos en zou op de huisafzuiging moeten werken. Als je dat op de verhoogde stand zet doet dat helemaal niets. (het houdt nog geen tissue tegen het afzuig filter) Er zou daarvoor ook een schakelaar in de keuken moeten zitten maar die is niet aanwezig. Dus moet je de badkamer in om de afzuiging in de verhoogde stand te zetten. Er was ook geen enkele informatie over de recycling vereisten. Wie welke papier bak mag gebruiken, dat er plastic door de gemeente wordt opgehaald, wat er in de rest bak mag en dergelijke. Communicatie over de naamplaatjes was tweestrijdig. (opgelost) Communicatie over verharde vloeren was tweestrijdig. (opgelost)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

Netjes

Alles verliep snel en netjes, we konden zelfde de sleutel wat eerder krijgen wat heel erg fijn was. Alleen moesten er veel reparaties vericht worden die later bleken zoals: - Gat in leiding bij cv - Vaatwasser kraan lekte - Douch kon alleen heel warm water geven - Wc lekte (spoelknop stuk) - Glaszetter moest komen voor raam - Geen stroom in slaapkamer Veel op en neer gebel en komen en gaan van verschillende monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

-

Duidelijk en snel, waarvoor dank.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Klantvriendelijk, zeer positief

Klantvriendelijk, behulpzaam, duidelijke procedures, daadkrachtig

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
7

Vriendelijk en kundig personeel

Eigenlijk was ik heel tevreden tot de sleutel overdracht. Het proces is in het nadeel van de nieuwe huurder. Als het huurcontract per de 1e ingaat dan is het vreemd / niet netjes dat de 2e de overdracht is. Het inleveren vd sleutel door de oude huurder en de overdracht naar de nieuwe gebeurt in een uur. Als er dan iets nog niet goed is dan heeft rebo daar niet echt last van (de huur is al betaald) maar de nieuwe huurder wel. In ons geval had rebo nog geen sleutel. Dus werd de overdracht een dag uitgesteld. Vervolgens bleek er een gaslek welke tot twee keer toe gerepareerd werd. Vier dagen was de woning dus voor ons niet bewoonbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Process was nice

Hi, Thanks for considering my request and understanding my personal situation.I am thankful to rebo and team for providing the accomodation.Entire process was nice and smooth

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Snel en goed.

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Snel en betrouwbaar een huurwoning gevonden

Snelle afhandeling, betrouwbaar bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
9

Fijne, snelle en heldere communicatie

Huis bekeken, en 2 weken later de sleutel, zo snel kan het dus gaan. In de tussentijd moest er nog veel worden geregeld, en door de heldere communicatie ging dit zeer vlot. Appartement is keurig aan mij overgedragen, en alle technische gebreken waren verholpen voordat ik het appartement in ging.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Zeer snel en vriendelijk contact

Na een fout in mijn inschrijving werd ik heel vriendelijk geholpen om dit te verhelpen. Vanaf de bezichtiging totdat we hoorde dat we de woning mochten huren ging zeer snel. Alles was super duidelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Highly recommended

They have a good service, there was always someone who can kindly answer your questions on the phone. At the beginning I found uploading the documents to my account unnecessary but it helped at the end to finish the procedures and get they key.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Efficient and fun

Everything was ok. The only thing is that I asked to change the appointment and they confirmed a new date by email but that was not communicated properly to the agent. But someone came anyway and I only had to wait 10 mins.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
10

Fijne en adequate begeleiding

Ik had een uitnodiging voor een bezichtiging. Helaas was dat niet naar onze wens. Echter tijdens ons gesprek bij deze bezichtiging kwam Andy met een prima voorstel voor een ander huis. Verliep zeer soepel en snel en we zijn inmiddels trotse huurders van het nieuwe huis. Ook de administratieve rompslomp verliep voorspoedig en vlot. Compliment aan het hele team,

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Zeer tevreden

Vriendelijke gesprekken, prima afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd