The problem is not resolved

I have made multiple attempts at resolving noise issue in my apartment. The request was closed on online platform mentioning that it was being looked into. No one has come for a visit. I called and checked again, but the issue has not been taken care of.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Mooie woning en goed geholpen door de verhuurspecialisten.

Heel goed contact gehad met Luis. Wil hem graag bedanken voor de goede service!

Fijn contact, oplevering redelijk

Contact rondom het opstellen en accepteren van het huurcontract was prettig. Appartement had een stuk netter achtergelaten kunnen worden. Bij pennenstrepen op het bouwbehang had ik toch verlangd dat de wand gewit zou worden alvorens deze op te leveren. Gebreken zijn naast bovenstaande netjes genoteerd. Afspraak met BAM moet nog volgen.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met Rebo tot nu toe!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Zwolle

Goeie service

Ze staan klaar voor je wanneer jij ze nodig hebt

Vriendelijke en goede service

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Hele snelle service en zeer goed geholpen

Wij hebben een hele fijne ervaring met Rebo en zijn super blij met ons nieuwe huis. Het ging heel snel en de service was erg goed.

Heel goed

Goed bereikbaar, snel reagerend en flexibel bedrijf. Zaten wat foutjes in het huurcontract maar die werden snel aangepast. Daarnaast zijn ze altijd heel vriendelijk aan de telefoon.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Goede informatie verstrekking, altijd vriendelijk en duidelijk geholpen.

Goede ervaring met rebo

Prima organisatie, snelle reactie op mijn vragen en vriendelijke medewerkers. Enige tip die ik kan meegeven is zorgen dat de FAQ echt helemaal consistent is met de antwoord.

prima!

Helder, strak en duidelijk

De communicatie over het appartement verliep helder en snel. We hebben dit dan ook als zeer prettig ervaren. Waarom het een 9 en geen 10 is, is dat er maar één moment voor de sleuteloverdracht beschikbaar was. We konden op dat tijdstip niet en daardoor moesten we iemand machtigen.

Communicatie iets onprofessioneel, tot 2x toe verkeerde sleutels meegeven

Toen ik de woning toegewezen kreeg, kreeg ik van een andere persoon dan mijn contactpersoon een reactie op een mail dat ik moest wachten tot ik uitgeloot werd. Dit bracht verwarring, communicatie liep door elkaar heen. Rebo dacht dat de keuken al gerenoveerd was en beschreef daarom een ingang huurdatum van 3 maart in de advertentie. Dit werd uiteindelijk 29 april, gezien de oude keuken er nog in zat. De eerste keer dat ik de sleutels kwam halen om de woning te meten, stond ik voor de deur met de verkeerde sleutels. Bij de uiteindelijke sleuteloverdracht was er iets met de sloten waardoor het slot van het balkon nu in de voordeur zit en in de balkondeur geen slot. Hier moet een aannemer voor langskomen, die heeft mij wel netjes gebeld. Er was afgesproken dat er een paar dagen later 2 portiek sleutels door mijn postbus gegooid werden, ik had er maar 1. Dit is niet gebeurd dus ben ik langs het kantoor gegaan waar ze mij een setje gaven. Deze set paste niet, dus kon ik weer terug. Uiteindelijk de juiste set sleutels ontvangen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Een prettige verhuurder met hoge eisen

Rebo is duidelijk in de communicatie en goed te bereiken. Dat je soms 4 keer de maandelijkse huur moet verdienen of een belachelijke hoge borg moet betalen, is helaas tegenwoordig op veel plekken zo. Ondanks de hoge eisen die Rebo vaak stelt, is het een prettige verhuurder.

Prettige ervaring

Vriendelijk personeel, duidelijk online systeem, goed telefonisch bereikbaar. Enige min punt: moest ruim 7 weken wachten op mijn huurcontract, kreeg deze pas 2 weken vóór de sleuteloverdracht.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Adequate professionele organisatie met oog voor detail en de huurder

Van het moment van aanmelden voor een woning tot de oplevering blijkt een betrokkenheid die je niet vaak ziet. In het digitale maar ook het persoonlijke contact onderscheidt Rebo zich. Als tussenpersoon tussen eigenaar en huurder is dat soms laveren met meer petten op. Dat doet Rebo goed.

Professioneel en vriendelijk

We werden op professionele en vriendelijke wijze te woord gestaan. Zowel telefonisch als persoonlijk.

Prima communicatie

Rebo wonen was voor ons helemaal nieuw , maar vanaf het eerste contact moment echt fijn , zowel de afspraken als het regelen van alles.

goed geregeld

duidelijke communicatie. Fijne inzet vanuit de medewerkers. duidelijk telefonisch contact

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Er wordt serieus gekeken naar reparaties in de woning

Netjes ontvangen in de woning, alle punten worden doorgelopen

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Volledig en vaardig

Alles goed en soepel geregeld

Fijne en prettig gesprek

Al eerder contact gehad met Bart dit was toen al een prettige samenwerking en sfeer. Behulpzaam en kennis. Fijne uitleg van alles.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Nette overdracht.

Kundige en vriendelijke inspecteur. Hopelijk kan het dak van de zolder dat niet brandvertragend is, ook brandveilig gemaakt worden naar de maatstaven van deze tijd.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Vriendelijk - correct - reageren snel - komen afspraken na - denken mee met de klant

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV