Positief maar met verbeterpunten

-Veel gegevens nodig bij inschrijving. -Huur werd dubbel afgeschreven van bankrekening. Moest hier zelf achteraan. -Oplevering van woning was eenrichtingsverkeer van technisch opzichter. Onze aanmerkingen op de woning werden niet serieus genomen. Tot op heden technisch opleverdocument niet mogen ontvangen. Vandaar dat ik de gebreken hier verder vernoem: - huisnummer ontbreekt aan voordeur - vensterbank keuken ontbreekt - kraan keuken functioneert niet naar behoren -douchekop lekt - voordeur beschadigingen - kleur plinten niet wit - kitwerk keuken niet netjes - sierpleister op de muur - douche algeheel smerig opgeleverd - verrot kozijn slaapkamer - wanden cv-kamer niet in wittint

Onvoorbereid en onvolledig

Helaas waren er bij de oplevering veel zaken onbekend bij de makelaar. Tevens waren er nog veel items niet naar behoren die een maand later nogsteeds niet opgelost zijn. Voor deze items hebben we bijna dagelijks contact opgenomen zonder resultaat. We zullen hier nog verder contact opnemen.

Fijn

Het was een zeer prettige ervaring om de woning alleen en niet in groepsverband te kunnen bezichtigen. Ik vond ook het persoonlijke contact erg fijn en zeer netjes

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Goede huurwoning op mooie locatie

Na aanmelding voor een woning kreeg ik al volgende dag een reactie. Daarna snelle afhandeling inschrijving en na bezichtiging werden gemaakte afspraken goed nagekomen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer

Prettige ervaring geweest. 1 punt van aandacht: op de website stond beschikbaar per 1 juli, dat werd eind augustus omdat de vorige bewoner de boel had uitgewoond. Dat kan gebeuren, maar we moesten daardoor wel onze verwachtingen enigszins bijstellen. Uiteindelijk hebben we een nette woning voor een redelijke prijs kunnen betrekken.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

ik ben goed geholpen en heb ook na telefonisch contact de reparatieverzoeken ontvangen en de eerste 2 afspraken zijn gemaakt. de derde moet nog contact opnemen

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Goede dienstverlening in elk opzicht.

Het digitale proces van aanmelding en selectie van een huurwoning is ingewikkeld maar uitstekend geregeld. Afhandeling van het hele proces na de uiteindelijke keuze van een huurwoning is oke.

Droomhuis gevonden!

Op het moment dat we het bericht kregen dat wij de woning mochten bezichtigen sprongen we een gat in de lucht! Wat een geluk dat we een woning aangeboden kregen in Elst en op loopafstand van onze sportschool. De communicatie verliep volledig digitaal, beetje onpersoonlijk, maar voldeed en was praktisch. De eerste keer dat wij een medewerker van Rebo spraken was tijdens de oplevering in de woning. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons en heeft een beschadiging aan de vriezerdeur doorgegeven, we zijn benieuwd naar de opvolging.

• Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

everything was well organized and done in the digital way

Sorry that i am writing my comments in English (as i do not speak Dutch). I had positive experience with renting a home from Rebo. The process was transparent, most of steps were done remotely and took minimum time, and when i needed to clarify some questions on the phone people were there for me. Overall, I have positive experiences so far.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Goed geregeld, wel veel documenten moeten aanleveren

Zie bovenstaande

Snel, duidelijk en vriendelijk

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Vriendelijk, deskundig en snel afgehandeld

Prettige communicatie, duidelijk en ruim op tijd. Helder wat de afspraken zijn.

Snelle en duidelijke communicatie

Zeer tevreden, gemaakte afspraken worden snel en vakkundig nagekomen.

Vriendelijk en goed geïnformeerd

Ik heb contact gehad met de vestigingen die over Nijmegen gaat, erg fijne communicatie

Goed en netjes geholpen.

Na wat geduld te moeten hebben gehad, kwam alles goed en heeft de Rebo alles netjes afgehandeld. Goed bereikbaar en altijd een reactie.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Mooie woningen met een hoge stamdaard

Wij gaan van een Rebo huurwoning naar een Rebo huurwoning omdat ze mooie woningen hebben met een hoge standaard qua afwerking. De afgelopen 8 jaar in een mooi appartement gewoond met alles er op en er aan. Nu naar een fijne eengezinswoning! Bedankt Rebo voor de goede service en het diverse aanbod in woningen.

goede en duidelijke comunicatie

van stap 1 tot de oplevering ging eigenlijk alles goed alleen vind ik dat er nog strenger mag worden gekeken als er een woning vrij komt en met name de apparatuur en tuin

Zeer prettig en professioneel

Zeerd deskundig en professioneel. Hulp bij vragen en onduidelijkheden.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Alles super snel geregeld!

Mijn vriendin en ik waren opzoek naar een huisje, hierbij hadden wij te horen gekregen dat REBO appartementen verhuurde. Dus zijn we gelijk gaan kijken. We hebben ons aangemeld voor een woning en het is allemaal super snel gegaan verder. Het is allemaal heel snel gegaan door de geweldige service! Heel makkelijk om contact te zoeken met REBO, en we kregen antwoord op al onze vragen. Kort gezegd, wij hebben geen negatieve ervaringen met deze makelaar!

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

Algeheel goed maar kan beter

Om 10:00u was de sleuteloverdracht en een dag van te voren kreeg ik een bericht van de vorige huurder dat de woning dan niet leeg zou zijn. Vervolgens jullie gebeld en werd aangegeven dat dit niet acceptabel zou zijn en de vorige huurder ook zou weten dat het om 10u leeg moest zijn. Vervolgens was de woning pas om 20:30 leeg dus niet zoals afgesproken. Betere communicatie vooraf was wenselijk geweest ivm geplande afspraken in de woning. Verder wel prima afhandeling en oplevering van de woning.

Prettige ervaring

Goede ervaring, prettige overname bij mijn nieuwe appartement. Goed geregeld

Vriendelijke en doeltreffende service

Zeer vriendelijk te woord gestaan en de medewerkers zijn zeer hulpvaardig en actief.

Fijne sleuteloverdracht.

Positief en vakkundig

fantastisch

heel snel en correct, echt een fijne ervaring

Simpel, snel geregeld, duidelijk

Van het inschrijven, tot de daadwerkelijke huur was alles zo geregeld.

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV