Filters

5

Teleurstellend hoe smerig een woning wordt opgeleverd

Dikke laag vet in de oven, schimmel in de vaatwasser, stinkende koelkast en een smerig ventilatie systeem in de opgeleverde woning die slechts 5,5 jaar oud is. Maar dat mag ik lekker zelf allemaal oplossen en op eigen kosten. Teleurstellend hoe Rebo zich hier niks van aantrekt en de problemen bij de nieuwe bewoner neerlegt. De inschrijving die nu electronisch is bij Rebo werkt beter dan anderhalf jaar geleden toen het nog op papier moest. Ook de opvolging daarna ging heel vlot. Maar telefonisch is Rebo nooit bereikbaar en dat was verschillende keren erg lastig om bv de oplevering-afspraak te kunnen verzetten wat nu niet lukte en alles snel moest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
2

Woning is er vies achtergelaten.

Nadat wij de sleutel hebben ontvangen en gingen klussen merkte we veel zaken die niet erg netjes waren. De radiator in de keuken was zo vies dat het zwarte drap eraf droop op de grond. De combi oven was ook erg vies. De etensresten zaten er nog is en was helemaal zwart. We hebben enorm moeten boenen om het schoon te krijgen. Ik durfde mijn eten er niet in te zetten. De afzuigkap is echt heel smerig, ik ben nog bezig om hem schoon te maken. Er zit een enorme barst in het aanrechtblad. De keukenkastjes waren van binnen super vies, er zaten allerlei druppels en spetters in waarvan ik niet eens wil weten wat het was. Ook was het pikzwart. Ook de kast voor de pannen in het plateau zit een barst, ik durf er geen pannen op te zetten. Daarnaast zaten er nog poepresten in de toiletten aan de rand bij de bril. Misselijkmakend. De douche was erg vies, zwarte en bruine aanslag aan de muur en grond. Ook het doucheputje kon je niet met blote handen aanpakken. Afgelopen zaterdag (18-6) zijn we oververhuisd en kwamen wij meer gebreken tegen in het huis. Het water in de douchecabine is loeiheet, hier kan je niet onder staan, daarnaast komt het water er aan alle kanten uit. Dus gedwongen douchen in het badkuip, daar is de douchekop ook kapot. Het middenstuk valt er uit en het is net of het een kraan is. Als je het middenstuk vast pakt en met een nare houding kan je nog iets douchen. De wasbak in de badkamer lekt en er zit een grote barst in. Willen we de tv aansluiten kan niet want de coax kabel is weg naar de aansluiting in de woonkamer. Daarnaast kan de achterdeur niet op slot wanneer de zon er een tijdje op heeft gestaan. Ik denk dat het beter is om de technische staat van het apparatuur te controleren bij oplevering, ook of de woning wel schoon is. Het hoeft echt niet te blinken, maar dit was echt te vies voor woorden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Super

Alles ging vlot en snel. Duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Snel en makkelijk een appartement gehuurd!Ren

Goed geholpen door andy en bij de sleuteloverdracht en daardoor verliep alles vlot

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Meedenkende medewerker

Was prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Zeer vriendelijk en duidelijke communicatie

Zeer vriendelijke personeel en goede deskundigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Very smooth and professional

My contract with Rebo group has been very smooth, transparent and professional. They have communicated well in advance about the documents needed and about the criteria. So i am happy renting out from Rebo group.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

Goede behandeling, doch slechte communicatie onderling

Ik had de opzegging teruggedraaid en moest daarvoor 120 eur betalen voor adm kosten...Dit vond ik tegenvallen en een slechte service van REBO voor een trouwe klant van 10 jaar. Daarnaast kreeg ik deze equete mbt de overdracht van sleutels ??? Gr. Mike

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

Zoek en vinden prima. Oplevering zeer matig.

Zoeken, reageren en bezichtigen ging snel. De afhandeling van het contract ook prima en snel. Helaas was de oplevering een stuk minder. Huis was vies, vet, kortom buitengewoon smerig. Opzichter heeft hiervoor gewoon akkoord gegeven aan de vorige huurder. Koffie, vet en stof droop van de radiatoren. Wandcontactdozen allemaal dik onder de verf. Eerst desinfecteren voordat je überhaupt aan opknappen kan beginnen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
1

Communication is terrible

Improve communication: faster and more clear Contacts over telephone is just impossible Colleagues don’t talk to each other

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
1

Communicatie slecht

Wij hebben 2,5 week geleden de sleutel gekregen. Tot op heden hebben we het opleverrapport nog niet ontvangen. Ik heb dit 2 keer per mail gevraagd en afgelopen week 3 keer gebeld. Elke dag zou ik teruggebeld worden, maar ook dit is nog steeds niet gebeurd. Verder ontbreken er dingen in huis en ook dit is nog niet opgepakt. Voor een huis met zo'n hoge huurprijs, mag je toch verwachten dat de service goed is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Fantastisch nieuw huis

Helemaal blij met het nieuwe huis, enige jammerlijke is dat er maar 1 parkeerplek is terwijl ik en mijn vriendin twee auto's hebben en dit nooit is gecommuniceerd dat er geen mogelijkheid is voor een tweede parkeerplek met bijv. een parkeervergunning

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

we hadden een erg goede ervaring met REBO

Erg goed, nooit verwacht zo snel een mooie woning te krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Goede geregeld

Goed geregeld allemaal. Nette oplevering. Makkelijke online inschrijving. Erg fijn huis. Communicatie was wat robotisch, maar wel correct. Klein minpuntje dat bij de kijkdag er geen mensen aanwezig waren waar je wat aan kon vragen over het huis en hoe het opgeleverd zou worden. Bijvoorbeeld of de vloer geëgaliseerd zou zijn, of de tuin nog omgespit/aangevuld zou moeten worden met tuinaarde. De zeer vriendelijke makelaars die toen aanwezig waren waren prettig, maar konden niet zoveel informatie verschaffen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Positief

Eenmaal gekozen voor een woning ging het proces verder erg snel. Verder was alles heel erg duidelijk en werd je meegenomen in het gehele proces

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Heel secuur en efficient

In het begin lijkt het wat onpersoonlijk want alles gaat online. Het systeem van alle documenten eerst uploaden vind ik goed, als er een keer een geschikte woning vrij komt dan kan alles heel snel. Telefonisch contact met de medewerker en met de technische dienst bij overdracht was heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

professioneel en vriendelijk

Over het algemeen heb ik een goede ervaring gehad, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Uitstekend appartement en snelle service.

Uitstekend appartement en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Netjes geregeld.

Wij zijn blij met de garagebox.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
10

Prima communicatie

Alles ging zoals beloofd

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Goede communicatie

Communicatie voorafgaand aan accepteren huurwoning was helder, zowel per mail als op de site. Ik stond bij meerdere partijen ingeschreven als woningzoekende, en die fijne communicatie is zeker niet vanzelfsprekend. Overdracht ging ook soepel. Snelle reactie op reparatieverzoek. En een hele fijne woning. Zover heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
5

redelijk

Het inmeet half uurtje was veel te kort, vragen die gesteld werden konden door de medewerkers maar mondjes maat beantwoord worden. De medewerker die bij ons de oplevering deed vond ik persoonlijk ongeïnteresseerd, het was zo van oké dan lopen we de woning even door zonder dat er maar enige vorm van uitleg over de installaties werd gedaan. Nadat de medewerker weg was constateerde we een barstje in de onder ruit van de grote slaapkamer waar van we melding hebben gedaan, reactie van jullie was dat het was door gezet maar tot nu toe niks meer vernomen. Graag willen wij als bewoners een legenda (rooster schoonmaak) in het gebouw hebben ( bij de brievenbussen bij voorbeeld) zodat we kunnen zien wanneer er schoongemaakt wordt en wanneer de glas bewassing plaats vind

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

Perfect

Ik vond het perfect.zo meedenkend zulke lieve mensen die mij geholpen hebben.. Rebo top organisatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
10

erg makkelijk

alles was perfect voor ons

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Snel geregeld!

Alles was snel geregeld en er was prettig contact met de medewerker. Let wel, ik had op twee woningen gereageerd, een is uiteraard afgevallen, maar er werd veel mail van uit het systeem verstuurd (ik vermoed automatisch) dat verwarring veroorzaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd