Goede begelleiding

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Mijn ervaring was zeer prettig.

Zeer aardig. Communicatie goed.

Duidelijke communicatie

Alles was prima geregeld en duidelijke communicatie

garage !!!!

qqqq

• Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.

Erg goed geregeld!

Wij zijn erg blij met onze woning, maar zeker ook met het proces. Duidelijke communicatie, op tijd de juiste informatie.

Netjes geregeld

Korte lijnen, goed bereikbaar en zoals de titel al zegt; netjes geregeld.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren

Alles verliep goed

Het procers verliep allemaal soepel, enige nadeel is dat je wanneer je mail krijgt heel snel moet beslissen / reageren. Verder wordt alles netjes per mail verstuurd en afgehandeld, buiten de sleutel overdracht niemand van REBO gezien wat het proces ook versneld. Alles is wel gewoon duidelijk op de site / mail.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.

In z'n algemeenheid heel goed.

Mijn eerste ervaring met het huis was het bezichtigen ervan. De toenmalige huurder was er ook. Ik zou van hem de laminaatvloer overnemen en nog wat andere zaken. Ik had er bijna zo in kunnen trekken. Hij vertelde mij wel dat de open haard afgesloten zou worden. Daar had ik geen probleem mee. Een aantal weken daarna kwam ik daar i.v.m.de sleutel overdracht en toen bleek dat de hele open haard verdwenen was. Gevolgen: laminaatvloer eigenlijk niet meer bruikbaar en er moest geschilderd gaan worden. Dat betekent dat ik nog lang niet in de woning kan gaan wonen omdat de schilders en het vloerbedrijf ellenlange wachtlijsten hebben. De verwijdering van de open haard had door REBO gecommuniceerd moeten worden. Niet door de vorige huurder die nauwelijks het Nederlands beheerste. Nu is REBO nog bezig om mijn huidige huis te verkopen. Dus de communicatieverstrekking/Informatieverstrekking door REBO had beter moeten zijn.

Aanrader!

Snel en duidelijke communicatie.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam

fijn, duidelijk en to the point

Wij hebben een erg fijne ervaring gehad tijdens het huurproces met REBO. De communicatie was goed en duidelijkheid. Jammer alleen dat verduurzamen van de huurwoning na 14 jaar onder 1 huurder niet mogelijk was, daarom 3,5 ster!

Lekker huissie, mooi prijssie

Op korte termijn een fijn huurhuis gevonden via REBO, snelle communicatie en prettige oplevering.

Snel en goed geholpen

Goed geholpen met onze nieuwe huurwoning, soepel contact en documentatie snel geregeld

Weinig uitleg

Ik heb iemand anders de overdracht laten doen. Hierbij was echter weinig uitleg over de warmtepomp etc. Verder ok.

Duidelijk

Ondanks dat er alleen mail contact was tot aan de sleuteloverdracht, was alles wel erg duidelijk uitgelegd.

Goed voor elkaar

Na inschrijving kregen wij meteen een huis aangeboden! Deze paste precies bij onze wensen.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Snel en professioneel maar geen flexibiliteit

Ik heb via REBO zeer snel een woning gevonden. Echter is er wel verschil in snelheid qua regio. Dat ik zelf continu boven op de beschikbaar gekomen woningen zat heeft ook geholpen. De afhandeling is tot dusver professioneel en de site zit goed in elkaar. Wel zou het beter zijn als er foto's worden getoond van de daadwerkelijke woningen en niet een vergelijkbare woning. De communicatie verloopt strak. Er is geen flexibiliteit wat betreft het maken van afspraken t.a.v. inspectie. Als tip zou ik willen meegeven om voor de inspectie ook een inspectielijst op voorhand op te sturen. De mensen zijn verder vriendelijk, zakelijk en bereikbaar.

Snel en duidelijk

De communicatie over het huis en het proces verliep lekker vlot en was duidelijk. Voor de bezichtiging en de sleuteoverdracht werd goed de tijd genomen. Alles verliep naar wens.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Lekker snel een leuke woning

We hebben snel een nieuwe woning gekregen en de overdracht lon snel plaatsvinden. Verbetering: -De technische afdeling komt zijn afspraken niet na, de reparaties die hadden moeten plaatsvinden na de sleuteloverdracht zijn daarom blijven liggen. De verantwoordelijke hiervoor krijgt van mij een 3: ik moet er zelf achterna en na herhaalderlijk aangeven heb io nog niets gehoord. Erg jammer want het haalt de rest van de service enorm naar beneden en daarmee het cijfer wat ik zou geven aan de snelheid: een 10 namelijk. Eigenlijk het het fua een 6,5 moeten zijn.

Heel snel kunnen schakelen

In samenwerking met jullie hebben we het huurcontract snel kunnen afwikkelen waardoor de sleuteloverdracht snel kon plaatsvinden. Dat vond ik erg prettig. Het contact wat hiervoor nodig was, was prettig en snel

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

There was completely no answer regarding any apt I applied

I uploaded dozens of documents, applied on several apartments, didn't receive any respond.

• Would you recommend us? No
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam

Snelle en veelal duidelijke communicatie rondom ons nieuwe huis

We hebben via REBO een huurhuis gevonden en zijn dat uiteindelijk via hen gaan huren. Het contact met REBO was duidelijk en er was snel een antwoord. Vragen werden tijdig beantwoord. Ook de sleuteloverdracht was duidelijk en netjes. Het enige 'probleem' was dat wij een automatische mail ontvingen dat wij het huis niet zouden krijgen, de dag nadat we het contract hadden getekend. Dit bleek een systeemprobleempje te zijn, maar dat liet ons wel even schrikken. Gelukkig was dit nsel verduidelijkt en opgelost.

Professionele en goede communicatie

Van belichting tot daadwerkelijk huurcontract opstellen verliep snel en goed. Ook de afspraken rondom de sleuteloverdracht en meegestuurde informatie uitstekend. Tenslotte verliep alles de dag zelf bij de sleuteloverdracht uitstekend en zeer vriendelijke medewerker.

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

Komen afspraken na en contact is goed en snel.

Het toewijs traject is vrij onduidelijk, maar nadat een woning werd toegewezen was het contact helder en snel. De woning konden we zelf bezichtigen in overleg met de vorige bewoner en inmiddels zijn we verhuisd. De woning voldoet aan de verwachting, maar we hadden wel verwacht dat deze schoner opgeleverd zou worden, dus daar zijn we niet geheel tevreden over (o.a. ramen en muren niet schoon).

• Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht

mijn ervaring is neutraal, ik had hogere verwachtingen

Bij de overdracht van de sleutel had ik andere verwachtingen. Het is een belangrijke stap in het leven. Ik vond het een rommelig proces, klein voorbeeld, alle sleutels zaten vast aan een klein touwtje, die vielen er dus ook tijdens de bezichtiging alle maal af. Verder was ik echt niet tevreden hoe deze (dure) huurwoning eruit zag. Het was er niet schoon, gaten en pluggen in de wanden, beschadigd verfwerk, verroeste radiatoren. Ik heb zeer recente ervaring met het opleveren van een appartement van Woonzorg. Die moest brandschoon en zonder beschadigingen opgeleverd worden. Een deur miste van fineer, daar moesten wij 150 euro voor betalen. Kortom ik was teleurgesteld in de manier waarop maar ook in het resultaat.

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV