Filters

2

In een jaar nog geen uitnodiging voor een bezichtiging

Het beslissingsproces is erg ondoorzichtig, je weet niet of je ueberhaupt bent gescreend of op welke plek je staat in de rij na je reactie. Bestaan deze woningen wel of is het een gimmick om lid te worden want dat kost €?? Als ik bel met Eindhoven wordt een bla bla verhaaltje afgestoken. Ik heb op tientallen huizen gereageerd. Mijn inkomen ligt rond de €4500 per maand en ik heb een ton aan eigen geld. Alles netjes geüpload, de gemeentelijke inschrijving, bankafschriften ed. ik woon bij mijn dochter in Krimpen en dan weer bij mijn zoon in Florida momenteel omdat de woningbouwvereniging van mijn dochter’s vorige huis dat ik zou gaan huren per abuis mij als medebewoner had aangemerkt en niet als medehuurder. Dus heb ik geen eigen huurwoning en leef uit koffers. . Ik ben lid van deze firma, reageer vaak maar er komt nooit een uitnodiging. Ik ben al zeker een jaar bezig. Ik weet het niet hoor of dit allemaal wel echt is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
1

Prutsers!

Reparaties worden niet gedaan! Waardeloze onderneming

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
4

Niet goed

De eerste keer dat we mochten bezichtigen had de medewerker geen sleutel. Toen we het daarna mochten bezichtigingen was het in zeer slechte staat, er was afgesproken dat er een nieuwe keuken, badkamer en wc in kwam. En dat we voor die tijd nog een keer mochten kijken voordat we gingen beslissen. Dit zijn ze niet nagekomen. Toen we in het huis mochten was er gelukkige een nieuwe keuken, badkamer en wc. Alleen miste nog de vaatwasser en douchescherm. Ik had nog specifiek in de mail gevraagd of het allemaal af zou zijn als we erin kwamen. Anders waren we er liever later in gekomen. Hier kreeg ik een bevestiging van. Dit is niet nagekomen. Daarnaast was het huis ontzettend vies, stonden er nog dingen van de vorige bewoner, kon je niet door de ramen kijken zo vies, met hele oude deuren, volle containers (en heel vies!) en de stopcontacten waren overschilderd. Daarnaast hadden er de eerste 3 weken geen verwarming. Ik kreeg bijna geen contact met de medewerkers. En omdat we er snel moesten wonen hebben we veel zelf gedaan. Nooit een excuses gekregen of een tegemoetkoming. Dit is was volgens mij nog voor dat jullie het overnamen. Maar dan hebben jullie een beetje in beeld hoe de huurders voor jullie tijd werden behandeld. Tot nu toe heb ik bij jullie een reparatie verzoek gedaan en heb ik daar snel reactie op gekregen. Alleen helaas na dat er iemand was langs gekomen die geconcludeerd had dat het gemaakt moest worden hebben we er niks meer van gehoord. Ik heb hier achteraan gemaild maar helaas is het nog niet opgelost. Daarnaast hebben we rotte kozijnen ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden. Ook ivm het verduurzamen van de woning.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
1

Frustrating, incomplete apartment with delayed service

On the viewing the agent told the home is ready for new tenant and needed someone to move urgently. So we did move. Rest is as follow: 1) On key handover, couple of keys were not working. It's been 2 months, not fixed until now. 2) On first day we came, the induction top doesn't have electricity because no one tested it after making the connection, however the guy who handed-over the key told he checked everything. 3) The boiler was showing error and we asked to fix it and some more question, he said it is common and we could find that in online manual. And that's the biggest mistake we done taking his word. After moving when we tried to turn ON, it has leakage both externally and internally, since it was not serviced for 7 years. 4) It took 10 days to replace the faulty boiler. 5) There was a leakage in one of the radiator, it took 1.5 months to fix it, which hampered the hot water supply because of which we had to live with heating for several days. 6) Bathroom was not properly installed that has leakage which we got to know after taking our first bath and it took 3 weeks to fix it. 7) There was a hole in the wall, which was told to be fixed as soon as we move in. But it's still there. We had to live without induction for 1 week and without hot water for almost 10 days in the winters with negative temp. For almost a week, every morning I have to call Rebo, then the numbers they gave me to check on the update. I moved to Amstelveen, so that I have to travel less for my work, didn't know I will suffer so much for these things. Pros: The selection process is quick and simple. The technical guys are supportive but short staffed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
5

Leuk huis maar slecht onderhouden

Ik kan uw slecht beoordelen daar ik nog geen enkele ervaring heb met Rebo.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

A good experience with renting from Rebo

The process of getting renting an apartment with Rebo was very smooth. Sven, the rental agent, was very helpful and on top of everything.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
5

Mijn verwachtingen waren hoger

Het proces van sleuteloverdracht verliep rommelig en ongeorganiseerd. Er was sprake van desinteresse. De sleutels waren met een touwtje dat prompt stuk ging aan elkaar gebonden. Ik ben dus dan ook sleutels kwijtgeraakt. Meerdere schades zijn niet vermeld in de inventarisatie. Het is een belangrijk moment in het leven en de woning is niet echt goedkoop, dus had ik veel hogere verwachtingen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Deventer
9

Good communication and smooth process

I recently moved into an apartment managed by REBO Huurwoning. The process was smooth and I regularly get communication and announcement to my email which is really good. Also, my queries are answered promptly and repairs carried out on time.

  • Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Expertise
  • Provision of information
  • Which establishment did you contact? Amsterdam
9

Goed

Heb altijd goede service genoten

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
10

Top en goed geregeld!

Erg mooie woning. Alles was tot in de puntjes geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
8

Goed

Goede begelleiding

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
8

Mijn ervaring was zeer prettig.

Zeer aardig. Communicatie goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
9

Duidelijke communicatie

Alles was prima geregeld en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
6

garage !!!!

qqqq

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
9

Erg goed geregeld!

Wij zijn erg blij met onze woning, maar zeker ook met het proces. Duidelijke communicatie, op tijd de juiste informatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
8

Netjes geregeld

Korte lijnen, goed bereikbaar en zoals de titel al zegt; netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Laag Soeren
9

Alles verliep goed

Het procers verliep allemaal soepel, enige nadeel is dat je wanneer je mail krijgt heel snel moet beslissen / reageren. Verder wordt alles netjes per mail verstuurd en afgehandeld, buiten de sleutel overdracht niemand van REBO gezien wat het proces ook versneld. Alles is wel gewoon duidelijk op de site / mail.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
8

In z'n algemeenheid heel goed.

Mijn eerste ervaring met het huis was het bezichtigen ervan. De toenmalige huurder was er ook. Ik zou van hem de laminaatvloer overnemen en nog wat andere zaken. Ik had er bijna zo in kunnen trekken. Hij vertelde mij wel dat de open haard afgesloten zou worden. Daar had ik geen probleem mee. Een aantal weken daarna kwam ik daar i.v.m.de sleutel overdracht en toen bleek dat de hele open haard verdwenen was. Gevolgen: laminaatvloer eigenlijk niet meer bruikbaar en er moest geschilderd gaan worden. Dat betekent dat ik nog lang niet in de woning kan gaan wonen omdat de schilders en het vloerbedrijf ellenlange wachtlijsten hebben. De verwijdering van de open haard had door REBO gecommuniceerd moeten worden. Niet door de vorige huurder die nauwelijks het Nederlands beheerste. Nu is REBO nog bezig om mijn huidige huis te verkopen. Dus de communicatieverstrekking/Informatieverstrekking door REBO had beter moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Aanrader!

Snel en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
7

fijn, duidelijk en to the point

Wij hebben een erg fijne ervaring gehad tijdens het huurproces met REBO. De communicatie was goed en duidelijkheid. Jammer alleen dat verduurzamen van de huurwoning na 14 jaar onder 1 huurder niet mogelijk was, daarom 3,5 ster!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
9

Lekker huissie, mooi prijssie

Op korte termijn een fijn huurhuis gevonden via REBO, snelle communicatie en prettige oplevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Utrecht
9

Snel en goed geholpen

Goed geholpen met onze nieuwe huurwoning, soepel contact en documentatie snel geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort
8

Weinig uitleg

Ik heb iemand anders de overdracht laten doen. Hierbij was echter weinig uitleg over de warmtepomp etc. Verder ok.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amsterdam
10

Duidelijk

Ondanks dat er alleen mail contact was tot aan de sleuteloverdracht, was alles wel erg duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? N.v.t.
10

Goed voor elkaar

Na inschrijving kregen wij meteen een huis aangeboden! Deze paste precies bij onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Deskundigheid
  • Informatieverstrekking
  • Met welke vestiging heeft u contact gehad? Amersfoort

Over REBO Huurwoning

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.”

Over REBO Groep BV

REBO Huurwoning maakt deel uit van REBO Groep BV. REBO Groep BV (kvk 09-039351) is een betrokken en professionele partner op het gebied van Vastgoed, VVE Management en Woning- en Bedrijfsmakelaardij. REBO Groep heeft vestigingen in: Laag-Soeren, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Deventer, Dieren, Doetinchem, Doetinchem De Steck, Rotterdam, Utrecht en Zwolle. REBO Groep is een onafhankelijk familiebedrijf, opgericht in 1976. Haar hoofdkantoor staat in Laag-Soeren en er werken 138 enthousiaste en vakkundige mensen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd