Ik ben van A tot Z ontzorgd

Vanaf het eerste moment heeft Anne Bosma mij de mogelijkheden en de valkuilen uitgelegd. Hierdoor wist ik meteen waar ik aan toe was. Dit gaf mij meteen een goed gevoel waardoor ik graag door Anne geholpen wilde worden. Tijdens het proces heeft Anne de juiste partij gevonden om mij de hypotheek te verstrekken. Hierdoor kon ik de woning kopen die ik voor ogen had. Ik kan Anne niet vaak genoeg bedanken voor zijn inzet en drive. Tijdens dit proces was ik te druk met mijn bedrijf, waardoor ik niet altijd snel genoeg heb gereageerd. Dankzij zijn geduld en motiverende kracht hebben wij alles op tijd voor elkaar gekregen. Anne nogmaals bedankt!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Heel erg goed en behulpzaam! Fantastisch gelopen

Van begin tot het eind goed geholpen bij alles. Geen vraag was te gek!

Betrouwbare partner

Annemarie van Beveren van de Leeuw hypotheken is een betrouwbare partner gebleken die met haar expertise de klant kan voorzien van goede adviezen. Haar rustige uitleg en complete informatievoorziening gaven vertrouwen. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst en de dienstverlening. Ook de backoffice verdient een pluim.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Beste Esther, Bedankt voor de mooie woorden! Veel woonplezier in je nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Annemarie van Beveren

Approachable, honest, and open to find alternative solutions

We had a very pleasent experience with De Leeuw Hypotheken. Annemarie was always very nice and helped us find the best solution (making several scenarios, calculations, finding the best alternatives). She was very patient will all our questions and all the scenarios she told us were accurate and to the point.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Deskundig, zakelijk en goede service

Wij zijn goed geholpen door adviseur Anne Bosma. Doet goede voorstellen, is duidelijk en zakelijk in zijn communicatie. Heeft veel ervaring en weet daarom precies wat bij je past en mogelijk is. Reageert snel en duidelijk op alle vragen via de mail. Daarnaast is alles goed en zorgvuldig geregeld.

Very positive

De Leeuw Hypotheken was the only mortgage advisor we contacted and it revealed to be a successful choice! From the first appointment since when we got our mortgage offer signed the communication with De Leeuw (in particular with Fred) has always been smooth. The whole process has been also very clear for us even if we are "starters" and foreigners. All our questions were always answered. We will recommend De Leeuw Hypotheken.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Ik heb een super fijne ervaring met de Leeuw gehad.

Vanaf het moment dat ik bij de Leeuw naar binnen ben gestapt t/m het einde ben ik fantastisch geholpen. Mijn contact persoon was Anne Bosma, een zeer vriendelijke man. Hij heeft mij alles heel duidelijk uitgelegd en was ten alle tijden bereikbaar. Nogmaals dank hiervoor.

Zeer prettig contact

Helaas na een jaar alweer veranderingen dus ik bel Annemarie van Beveren en de situatie wordt besproken, alles is bekend en kan snel worden opgepakt. Dit is wat voor mij de afweging was om terug gekomen naar de leeuw en zeker naar Annemarie van Beveren!! De leeuw is niet de goedkoopste, maar zoals ik de eerste keer en nu opnieuw ben ontvangen maakt dat ik graag zaken doe en heb gegaan bij de leeuw!! Hopelijk niet nodig maar mocht het zo zijn....heb het telefoonnummer en weet bij wie ik wil aankloppen om de zaken netjes af te handelen. Dank!

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Hele goede persoonlijke en professionele hulp en advies gekregen!

Anne was heel helder in de uitleg, persoonlijk, professioneel en zeer vriendelijk. Hij ‘zat er boven op’ en heeft onze hypotheek keurig verzorgd.

Goed advies, voelde vertrouwd

Wij zijn door Anne geholpen bij het regelen van de hypotheek. Al vanaf het eerste gesprek voelde dit goed: Anne kon ons alles duidelijk uitleggen en was zeer betrokken bij het hele proces. Regelmatig nam hij contact met ons op om te vragen hoe onze huizenzoektocht ging, en ook nadat wij een woning hadden gevonden en hij daadwerkelijk de hypotheek ging regelen bracht hij ons regelmatig op de hoogte van de vorderingen. Wij zijn zeer tevreden over de service en zijn blij dat we voor De Leeuw hebben gekozen!

Perfect geholpen.

Wij raden iedereen aan om de hypotheek bij De Leeuw te regelen. Redenen zijn: verstand in hun werk, , betrouwbaar, altijd bereikbaar, snel in actie ondernemen en recht door zee.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Anne geeft duidelijk en helder advies, komt zijn afspraken na en heeft alles efficient geregeld wat een hoop uitzoekwerk bespaard.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Altijd goed advies en services ontvangen!

Altijd gekregen waar we voor kwamen. Dat was meestal voor hypotheek advies. Anne Bosma helpt ons altijd aan een juist advies en voor vragen is hij altijd bereikbaar

• Naam adviseur: Anne Bosma

Vertrouwd,Goed luisterend oor,Goed meedenkend,prachtig eind resultaat.

correcte afhandeling

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goede service en prefect geholpen.

De Leeuw heeft alles perfect voor me geregeld. Aardige en bekwame mensen. Goede hypotheek geregeld en alles netjes afgehandeld, ook tijdens verkoop en koop van oud/nieuwe huis. Alleen maar goede ervaringen. Met dank aan Fred van Maanen.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Ik ben geholpen door Fred van Maanen. Voor mij was het de eerste keer om een huis te kopen , helemaal alleen zonder partner. Er komt dan toch wel veel op je af! Maar ik ben er helemaal doorheen geloodst ! Ik vind het echt super!!

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Hele snelle service waarin alles goed en duidelijk is.

Wij zijn heel goed geholpen door het team van de leeuw . Zeker door Annemarie van beveren deze mevrouw maakt alles zo duidelijk dat je het niet meer vergeet. En zodra je met een vraag in je hoofd zit hoef je maar te bellen en het wordt je meteen duidelijk gemaakt. Ik zeg een dikke 10 voor dit bedrijf!

Goed geadviseerd!

De Leeuw hypotheken is ons aangeraden door een familielid. Geen moment spijt gehad van onze keuze. Onze adviseur was Fred van Maanen die heel veel gedegen kennis heeft, de tijd voor ons nam om die goed met ons te delen, ons in het hele proces van de hypotheekaanvraag heeft meegenomen en geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening.

Professioneel

Wat begon als een oriënterend gesprek is uitgegroeid tot het afsluiten van een hypotheek. Fred van Maanen heeft ons goed advies gegeven en de diverse mogelijkheden besproken. Dit alles gebaseerd op onze persoonlijke situatie. Wij zijn zeer tevreden.

Deskundig en betrokken

Zeer goede dienstverlening!! In een traject met een flinke uitdaging, hebben we het vertrouwen in de kundigheid van onze adviseur altijd behouden. Een fijne heldere communicatie, meedenkend en in alles zie je een betrokken gedrevenheid om een realistisch advies tot stand te brengen. Prettig in de omgang en zijn advies heeft geresulteerd in de aankoop van ons prachtige nieuwe huis.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Wij zijn erg goed geholpen bij het aanvragen van de hypotheek van onze nieuwe woning. Alles word duidelijk en zorgvuldig uitgelegd.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Altijd bereikbaar, goede service, betrouwbaar

Het contact met Anne is altijd voorspoedig verlopen. Anne reageert direct op vragen, legt zaken helder uit en heeft ons (gevraagd en ongevraagd) van iedere stap in het hypotheekaanvraagproces op de hoogte gehouden.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Prettig en betrouwbaar. Top!

Vanaf de eerste kennismaking was het contact prettig en persoonlijk. Vooral het verlossende telefoontje van Annemarie van Beveren op oudjaarsdag 2019 dat het akkoord was hebben wij zeer op prijs gesteld!! Dat was fijn de jaarwisseling in gaan.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Hartelijk dank! Heel graag gedaan. Annemarie van Beveren De Leeuw Hypotheken B.V.

Top! Duidelijk en zeer vriendelijk

Top! Duidelijk en zeer vriendelijk

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Volledig ontzorgd en uitstekend communicatie.

Vanaf het moment dat wij op adviesgesprek kwamen bij Anne, wisten wij dat wij in goede handen waren. Hij heeft ons goed geadviseerd wat betreft de financieringsmogelijkheden en heeft geregeld dat de financiering rond was binnen twee weken! Bedankt Anne dat je ons zo goed hebt geholpen met het financiering van ons droom huis!

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.