Een zorgeloze ervaring!

Anne Bosma heeft ons goed en efficiënt geholpen en geadviseerd bij het aanvragen van een hypotheek voor ons nieuwbouw huis. De voor ons onbekende materie werd voor ons een stuk duidelijker. In tegenstelling tot een eerdere ervaring bij een andere hypotheekadviseur was dit een zorgeloze ervaring en was de aanvraag binnen een aantal weken helemaal rond.

Fijn en goed geholpen

Duidelijke uitleg en altijd bereikbaar voor vragen.

Zeer tevreden en duidelijk

Voor de eerste keer een woning gekocht, nieuwbouw zelfs. Hier waren wij totaal niet bekend mee en wij wisten ook niet wat ons te wachten stond. Annemarie heeft ons fijn en professioneel geholpen omtrent de hypotheek en de stappen verder. Zij heeft duidelijk uitgelegd wat alles betekende en wat er van ons verwacht werd. Bij vragen konden wij haar gemakkelijk bereiken. Dit ervaarde wij als zeer prettig. Dankzij haar hulp hebben wij nu de hypotheek rond en kunnen wij ons gaan focussen op de woning!

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

alles op maat wen naar wens

Annemarie heeft alles belangrijke zaken helder, rustig en duidelijk uitgelegd en naar ons mening op onze wensen passend gemaakt.

fijne ervaring

Het contact voelde warm en prettig. fijn dat we een fysieke afspraak konden houden op gepaste afstand. Er is goed meegedacht met onze mogelijkheden, we hebben goede uitleg gehad en een passend advies. Heb echter niet echt het gevoel gehad dat alle aanbieders ook daadwerkelijk vergeleken werden. Mogelijk zijn een aantal verstrekkers het sterkst. Enige minpunt zijn de wacht- en doorlooptijden. Ze hebben het druk .

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Al vele jaren een goede ervaring.

Geïnteresseerd en meedenkend !

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het kan in één woord: perfect.

Ik kan alleen maar positieve punten opnoemen: - duidelijke uitleg. - snel antwoord. - goed luisteren naar onze wensen. - goed meedenken en suggesties doen. Ik zou iedereen die een adviseur zoekt naar Anne verwijzen. Als wij een volgende keer verhuizen, zouden we weer advies in winnen bij Anne.

duidelijk en helder

Wij vonden het heel erg prettig om geholpen te worden door Annemarie. De leeuw hypotheken die helpen je erg goed en we zijn zeer tevreden

uitstekend

Duidelijk advies voor financiering. Alles wat geregeld werd, verliep erg soepel. Goed bereikbaar voor vragen.

Zorgeloos

Vakkundig en goed geïnformeerd door Fred van Maanen waardoor het afsluiten van mijn nieuwe hypotheek een redelijk ontspannen aangelegenheid is geweest.

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Deskundig en betrokken

We zijn erg goed geholpen door Anne en zijn team. Deskundige en duidelijke uitleg van de keuzes en mogelijkheden. Open over risico‘s en de tijdslijnen. Erg goed bereikbaar en pro-actief in het hele proces. Ook de nazorg en het persoonlijke contact rondom belangrijke tijdspunten in het hypotheek traject vonden we erg positief.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Een hypotheek afsluiten is ingewikkeld, zeker als dit het 2e huis betreft. De Leeuw heeft mij snel geholpen na een goed oriëntatiegesprek. Er werd snel een onderbouwde keuze gemaakt voor een hypotheek en deze werd zo snel mogelijk afgesloten. Tevens werden mijn vragen betreffende de hypotheek (en aanverwante zaken) snel en duidelijk beantwoord.

Uitstekend geholpen.

Vanaf 2001 is Anne Bosma onze adviseur. Inmiddels hebben wij ons droomhuis aangekocht. Wij kunnen Anne Bosma bij iedereen aanbevelen. Zijn deskundigheid, hulpvaardigheid en service hebben wij als zeer prettig ervaren. Anne Bosma was altijd goed bereikbaar en het hele aankoopproces is dan ook voorspoedig verlopen. Voor ons wederom een zeer positieve ervaring.

Van begin tot eind top

Goed uitleg gehad mbt hypotheek. Alles was heel snel geregeld. Heel fijn om zo samen te werken

• Naam adviseur: Anne Bosma

Heldere uitleg en een ontzorgt proces

We hebben eigenlijk alleen maar hoeven te luisteren en over de informatie nadenken, Annemarie heeft ons verder volledig ontzorgt om het maar zo te noemen. Prima uitleg, heldere stappen van het proces en op iedere vraag een duidelijke en helder antwoord.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

ik heb goed advies gehad.

Ik heb heel goed advies gehad over de hypotheek. Annemarie heeft mijn heel fijn geholpen met alles. Alles goed uitgelegd.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Ben ontzettend goed geholpen vooral door mijn hypotheek adviseur Annemarie van Beveren

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Een tijdje geleden hebben wij onze hypotheek geregeld via de Leeuw, waarbij wij werden geadviseerd door Annemarie van Beveren. Wij hebben dit als prettig ervaren, waarna wij met een goed gevoel onze hypotheek hebben afgesloten. Zeker een aanrader en staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

De Leeuw Hypotheken denkt mee

Er wordt goed gekeken naar je persoonlijke situatie. Er zijn korte lijnen en om slapeloze nachten te voorkomen, is de adviseur altijd bereikbaar.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Fantastisch geholpen van a tot z

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Anne Bosma bij de aanschaf van onze eerste koopwoning. Anne heeft alles van a tot z voor ons geregeld en ons bij alles op de hoogte gehouden wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Anne denkt met je mee, is betrouwbaar en kan snel schakelen. Wij hebben dan ook geen moment spijt gehad van onze keuze voor De Leeuw.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekend geholpen met goede adviezen en snel onze hypotheek kunnen regelen

De heer Bosma geeft ons prima geholpen op een zeer prettige en duidelijke manier. Was altijd bereikbaar en snel in antwoorden en advies. Zeer tevreden met hoe alles is gegaan

• Naam adviseur: Anne Bosma

Zeer goede ervaring, overal goed bij geholpen.

Afgelopen tijd goed geholpen bij De Leeuw. Alles werd op een simpele en heldere manier uitgelegd. Naast dat kon ik ook goed terecht met eventuele vragen.

Gastvrij, dienstverlenend en kundig

Ontzorgen, meedenken, op de hoogte en zeer attent en dienstverlenend.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het werd wat spannend, maar uiteindelijk alles net op tijd afgerond.

Ondanks dat het een eenvoudige hypotheek / overbruggingshypotheek leek, bleek het uiteindelijk toch nog lastig om alles op tijd af te ronden. Door de persoonlijke inzet van Annemarie konden we toch op de afgesproken datum de handtekening zetten.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Deskundig advies op een vriendelijke manier

Onlangs hebben wij een nieuwe woning gekocht. Voor ons hypotheek advies en begeleiding hebben wij met Anne Bosma gewerkt. Wij hebben dit als zeer positief ervaren. Hij geeft deskundig advies, denkt mee, reageert snel en is daarnaast ontzettend vriendelijk. Al onze vragen werden snel en begrijpbaar beantwoord en er werdt snel geschakeld. Wij kunnen het iedereen aanraden om Anne als hypotheek adviseur in te schakelen.

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.