Een zeer goed klant en servicegerichte afdeling.

In het traject voor het aanvragen van een hypotheek zijn wij uitstekend geholpen door Annemarie van Beveren. Duidelijke uitleg en een regelmatige update van de stand van zaken. Annemarie is een vakvrouw en een mensen mens. Als je een vraag had werd die prima beantwoord ,en afspraken werden nagekomen. Niets is Annemarie en natuurlijk ook haar medewerkers teveel. Kortom De Leeuw makelaardij/hypotheken is zeker het aanraden waard!!!!!

onwijs behulpzaam

Erg behulpzaam en mee denkend, oplossingsgericht

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Onze aanvraag werd snel behandeld. De tekst en uitleg was duidelijk. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren

• Naam adviseur: Anne Bosma

We werden als mens gezien en gehoord en kregen een super service!

Waar we bij een grote instantie tegen schijnbare onwillendheid liepen, heeft Annemarie met haar team wel de tijd genomen om zich te verdiepen in onze vraag met een voor ons fantastisch resultaat. Bedankt!!!!

Nice customer experience

We had a great experience with De Leeuw. As young professionals and expats we really needed some help with arranging for our mortgage, and Fred van Maanen with his team has done a great job to guide us through this process. With their thorough advice we were able to choose our mortgage plan that meets our preferences and «seal the deal» in a very reasonable time. Highly recommend for expats and those who are looking for a tailor-made approach to their mortgage plan. Thanks! Filip and Myra

• Naam adviseur: Fred van Maanen

Goed advies en fijn contact!

Naar aanleiding van een oriënterend gesprek van vier jaar geleden, zijn we opnieuw bij Anne Bosma uitgekomen voor onze hypotheek. Anne kon ons meer vertellen (lees: beter adviseren) en uitleggen dan bij bijvoorbeeld de bank. Gelijk na het gesprek is Anne voor ons aan de slag gegaan en daardoor was de hypotheek snel rond. We voelden ons gehoord, de contactmomenten waren prettig en snel en ons dossier werd door hem zeer goed uitgelegd. We zaten met Anne op één lijn en hadden een klik. We hebben het persoonlijke contact als zeer prettig ervaren. Anne en zijn team waren gedurende het proces zeer goed bereikbaar en reageerden snel op vragen.

In één zin goed

X

X

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Persoonlijk, kundig, betrouwbaar en snel

De hypotheekadviseur verplaatste zich goed in onze persoonlijke situatie en wensen voor de toekomst.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Hypotheekadviseur met geduld en passie voor zijn vak.

De Leeuw is een goede organisatie. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Wanneer je iets niet begrijpt, hebben ze geduld en nemen ze de tijd voor je. Altijd welkom voor een telefoontje. Helaas word je soms met iemand anders doorverbinden. Deze mensen weten daarentegen wel altijd het antwoord op je vraag of leggen hem later door aan de desbetreffende persoon.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Er was sprake van een plezierig, vlot en doelgericht proces.

Na de toewijzing van bouwnummer 23 in De Horn fase 3 werden we correct ontvangen voor het eerste informatieve gesprek met Linda, spoedig gevolgd door een tweetal aangename gesprekken met Annemarie. De ins and outs kwamen vlot boven water hetgeen spoedig leidde tot de -uiteindelijk door ons getekende- hypotheekofferte van NN. Tussentijds vond een hernieuwde kennismaking met Jan Taillie plaats. Alles in plezierige zakelijke harmonie.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Vakman met hart voor zijn klanten

Enorm prettig geholpen door Anne! We zijn volledig ontzorgd tijdens het gehele hypotheekproces. Er zat enige spoed bij om alles tijdig rond te krijgen en Anne heeft zich hier super goed voor ingezet. Binnen 2 weken was alles rond, geweldig! Daarnaast ook zeer goede adviezen ontvangen en hij heeft zelfs extra moeite voor ons gedaan. Altijd vriendelijk en betrokken. Elke cent waard, zeker een aanrader!

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goed gevoel over onze hypotheek

Wij gaven bij het eerste gesprek aan dat dit geen standaard hypotheekaanvraag zou worden. Onder meer met een bestaande hypotheek en nieuwe hypotheek voor een ondernemer. We kregen de indruk dat de ervaring van Annemarie ons aan de juiste hypotheek kon helpen. Dat heeft ze dan ook helemaal waargemaakt. Er zit duidelijk veel denkwerk in en ook zit De Leeuw bij de bank er bovenop. We zijn zeker tevreden met onze keuze voor De Leeuw.

Excellent advice, supportive services

DeLeeuw mortgage advisers came highly recommended, and I am now in a position to confirm. As an expat not very familiar with the local regulations and practices, I felt well-informed and well-advised throughout the process. Fred and the team were available to answer all questions, they explained every step clearly, and once my offer was accepted, the team moved quickly and provided the best mortgage option for my requirements. It was a good experience and I am happy to recommend Fred’s services to anyone looking for clear and reliable mortgage advice delivered in a friendly and supportive manner.

100% ontzorgt !

In bijzondere constructies is Anne een Specialist. Als je denkt “hoe” heeft hij het antwoord al voor je. Zeker nu de hypotheek markt veeleisend is, hebben wij ons niet druk hoeven maken of het goed zou komen. Een pluspunt is het snelle reageren. Zelfs in het weekend weet Anne je te verbazen door vrijwel direct een reply te sturen. Dat zien we niet zo vaak bij bedrijven.... Zegt voldoende denk ik. Groeten Rob en Marielle

Uitstekend advies en service

Anne begeleidt je van begin tot het einde. Neemt alle tijd, is geduldig en deskundig en denkt goed mee. Daarom zijn we ook voor onze nieuwe hypotheek weer terug gegaan naar De Leeuw en specifiek Anne.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekend geholpen bij aankoop eerste woning!

Wij zijn heel goed bijgestaan tijdens de aankoop van onze eerste woning. Het contact met De Leeuw was altijd fijn en er werd heel snel geschakeld. Deze mensen denken met je mee en geven je adviezen die je zelf als particulier niet zou bedenken. Ik kan ze alleen maar aanbevelen :-)

• Naam adviseur: Anne Bosma

Top team en top service!

Fred van Maanen en zijn team zijn een top team. In het hele proces van kennismaking tot nazorg hebben ze mij in elke stap/fase fantastisch begeleid en geadviseerd. In mijn specifiek geval zat er een bepaalde druk op en toch heeft het team er hard aan getrokken om alles voor elkaar te krijgen en heel goed weten te communiceren richting alle partijen. Open communicatie heb ik als heel prettig ervaren. Ik heb van begin tot eind vertrouwen in gehad dat mijn hypotheek in goede handen was bij Fred en zijn team. Ze zijn niet alleen adviseurs, maar ze begrijpen ook heel goed dat een huis kopen en een hypotheek aangaan best spannend kan zijn. Heel erg bedankt voor het advies, prettige gesprekken, begeleiding en nazorg.

Een 10+

Wij kregen op een zeer rustige vriendelijke manier goed advies en antwoord op al onze vragen.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Behulpzaam, meedenkend, korte lijnen.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Fijne en duidelijke communicatie.

We zijn heel erg goed geholpen. Het is onze eerste koopwoning en we hebben een eigen zaak dus dan ligt alles nog even iets ingewikkelder, we hadden geen betere hypotheek adviseur kunnen hebben. We zijn over alles goed geïnformeerd en alles is heel erg snel afgehandeld en geregeld.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Uitstekende begeleiding, bemiddeling en advies

Anne heeft ons geweldig geholpen bij de aankoop van ons eerste huis. Binnen twee maanden hadden we ons droomhuis gevonden en gekregen in het centrum van Leiden! De adviezen en begeleiding hebben ons daarbij enorm geholpen. Daarnaast wordt alles uitermate goed geregeld en heb je nauwelijks omkijk naar alle randzaken die komen kijken bij een huis. Ik kan dit zeker aanraden voor iedereen die op zoek is naar een huis.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Geweldig advies en zeer goed begeleid en geweldig geholpen.

ontvangst op kantoor in Rijnsburg, super. Uitleg en advies , duidelijk en voor ons begrijpelijk.

Top geregeld

Dhr Bosma heeft de hypotheek voor mij geregeld, als ik dat in een cijfer zou uitdrukken dan verdient hij een 10 jammer dat ik geen 11 kan uitdelen want die hheft hij zeker verdient.

Super goede service

Super goede service gehad. Was altijd bereikbaar als we met vragen zaten en we werden altijd heel goed op de hoogte gehouden bij ontwikkelingen.

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.