Behulpzaam. Henk heeft ons goed geholpen!

Wij zijn goed geholpen, er werd snel contact met ons opgenomen en we konden met alle vragen terecht. We raden dit iedereen aan en zijn dankbaar voor alle hulp en goede raad.

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Super blij met ons advies voor ons huis.

Wij hebben onze gesprekken met Henk van Duijn als zeer prettig ervaren. Vanaf het eerste moment. Geeft eerlijk advies en legt alles goed uit en houd vooral rekening met onze wensen. Toppp.

Heel goed geholpen!

Ik heb hele goeie uitleg gehad, contact verliep goed en was laagdrempelig en kon altijd bellen als ik vragen had!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Snelle, persoonlijke en spot on advies

Snelle analyse van de persoonlijke en financiële situatie. Begrijpelijke toelichting over proces en inhoud waardoor je als goed klant weet wat er staat te gebeuren. Goed voorbeeld waarom je nooit moet bezuinigingen op professioneel advies.

Super advies, begeleiding & ontzorging

Henk heeft ons vanaf het begin goed begeleid. Wij konden altijd bij hem terecht voor vragen, hulp en advies. Daarbij heeft hij ons bovendien volledig ontzorgd en was de hypotheek binnen 4 dagen geregeld. Kortom: top!

Totale ontzorging.

Snel en alles prima geregeld. Ook " nazorg" indien nodig wordt direct ter sprake gebracht. Compleet dus.

Goed geholpen!

Erg tevreden! Henk nam ruim de tijd en kon de soms best ingewikkelde termen goed en eenvoudig uitleggen. Ook was hij altijd bereikbaar voor vragen en advies.

Vertrouwd contact!

Henk heeft mij vanaf het adviesgesprek tot de daadwerkelijke toekenning van de hypotheek uitstekend van advies voorzien. Ik had vanaf het eerste gesprek het gevoel dat ik in goede handen was. Henk is klantgericht, duidelijk, snel en weet zaken goed uit te leggen. Bij vragen kon ik rechtstreeks contact opnemen en had ik direct een bevredigend antwoord. Henk, bedankt voor de prettige dienstverlening!

Zeer tevreden!

Onze adviseur heeft ons prima geholpen! Geluisterd naar onze wensen, goed advies gegeven, duidelijk over wat wel/niet te doen en alles was heel snel geregeld!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Goed advies op maat, en alles snel en goed geregeld!

Henk Van Duijn heeft goed gekeken naar de huidige situatie. Alles werd duidelijk uitgelegd en de communicatie verliep vlot. Uiteindelijk verliep het hele proces ontzettend snel, en was de hypotheek heel snel rond.

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Uitstekende dienstverlening met betrokken medewerkers

Bij het kopen en verkopen van een huis kom je situaties tegen waar je als "leek" niet aan denkt. De medewerkers van de Leeuw/Heilbron loodsen je perfect door alle processen heen met de juiste focus op je specifieke wensen en mogelijkheden. Of je nu spreekt met de makelaar, de financieel adviseur of de binnendienst, iedereen kent je als klant. De vragen worden vlot en duidelijk beantwoord en je hebt echt het gevoel dat er een team achter je staat. Er wordt pro actief gedacht, ze zijn alert op valkuilen en adviseren op allerlei gebied waar je zelf nog niet aan was toegekomen. Ook de nazorg staat als een huis, een aanrader wat ons betreft !

Goede duidelijke ervaring

Een heldere uitleg van Annemarie van Beveren. Zou haar weer contacten bij een volgende aankoop!

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Zeer professioneel met veel kennis en eerlijke inzichten en adviezen.

Onze ervaring met ´de Leeuw` is super we kwamen er snel achter dat zonder een aankoopmakelaar we het niet voor elkaar gingen krijgen na onze eerste bezichtiging. Toen hebben we bij De leeuw Robert van Duin als aankoopmakelaar toegewezen gekregen, en wat was dat een verademing. Denk dat we 5 a 6 huizen hebben bekeken en toen was het al raak en wonen we nou in onze droomhuis. Robert gaf altijd en eerlijk zijn mening over de staat van het huis en wat we moesten bieden. Binnen 3 maanden was het raak en dat hadden we nooit verwacht en ook niet zonder Robert en Annemarie kunnen doen. Dan was het zover en het bod was geaccepteerd en gingen we met Annemarie om de tafel, en wat vonden wij dat fijn. Ze was heel duidelijk en legde alles goed uit, we kamen er snel achter dat hun adviezen hele goede waren en de juiste. Dus ook via hun de hypotheek afgesloten. Annemarie nam de tijd voor je en maakte niet uit wat voor vraag je had ze legde het uit op een manier dat je het begreep ook zeer professioneel en fijn in de omgang en je kan er altijd terecht met vragen ook na het tekenen van het huis. Annemarie s echt een topper zeer professioneel, eerlijk en met een luisterend oor hebben wij de gesprekken als heel fijn ervaren. Ook na aanleiding van het kopen van het huis en afsluiten van de hypotheek hebben we besloten ook om via De Leeuw de verzekeringen te regelen. Omdat ze betrouwbaar zijn en hun service altijd voor je klaar staan. Al met al zal ik een ieder ´De Leeuw/Heilbron´ aanraden. Wij zitten ondertussen in ons droomhuis te genieten en hopen voor degene die dit lezen dat dat ook snel mag gebeuren. Liefs Dien & Rien

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Zeer helder en zorgvuldig!

Zeer prettige ervaring. Goed heldere uitleg op niveau voor beginners. Zorgvuldige en snelle communicatie met het team.

Snelle goede service

Na ons vrijblijvend gesprek met Henk wisten we het eigenlijk al meteen, onze hypotheek gaan we bij de leeuw/Henk regelen. Na dit gesprek hadden we ook nog een gesprek bij de rabobank, maar dit gesprek viel in het niets bij het gesprek met Henk. Veel professioneler en serieuzer. Afhandeling van de hypotheek ging ook razendsnel wat ook zeer fijn was!

Helemaal goed!

Snel, behulpzaam, enthousiast en zeer professioneel geholpen door Henk van Duijn. Zowel bij het telefonische contact als de fysieke afspraken werd alles zeer duidelijk aan ons uitgelegd en onze vragen goed in behandeling genomen. Al met al een top ervaring waar niets aan op te merken valt. Alvast bedankt voor alle hulp Henk!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Fantastisch en zeer snel geholpen met alle zaken.

Henk van Duijn heeft ons geweldig geholpen met ons huis. Van veel onderwerpen wisten wij nog niks af en hij heeft alles in zeer begrijpelijke taal uit kunnen leggen. Daarnaast werden we erg snel geholpen en was Henk altijd heel goed bereikbaar. Wij zouden De Leeuw Hypotheken, maar met name Henk van Duijn, zeker aan iedereen aanraden! Wij hadden ons geen betere hypotheekadviseur kunnen wensen. Nogmaals heel erg bedankt voor alle goede hulp Henk (voor als je dit nog leest)! Groetjes, Lenneke en Thomas

Snelle en professionele ontzorging

Door onze beroepen was het niet gemakkelijk om de juiste hypotheekverstrekker te vinden. Na zelfstandig opzoek te zijn gegaan hebben wij er toch voor gekozen om terug te komen bij de Leeuw. Dit vanwege de professionele en persoonlijke aanpak en het aanbod van totale ontzorging. Dit heeft ons enorm veel tijd en energie bespaart. Wij zijn zeer tevreden met de snelle handelen. Hierdoor hebben wij binnen het tijdsbestek van 1 maand ons eerste huis kunnen kopen. Wij zouden dit aan iedereen aanraden!

Is erg vloeiend gegaan

Altijd goed verlopen Snel alles geregeld Altijd bereikbaar en kon alles goed uitleggen Helemaal geen klachten

Betrouwbaar , degelijk

Wij zijn heel goed begeleid bij een koopproces. Er is goed geluisterd en vervolgens verschillende keren meegedacht om alles passend te krijgen voor onze specifieke situatie. We konden rekenen op een accurate afhandeling en prima contacten met betrokken medewerkers van de organisatie.

• Naam adviseur: Anne Bosma

Goed advies en volledig ontzorgd in het regelen van een hypotheek.

De Leeuw voelde voor ons direct als een goede en betrouwbare partner voor advies voor onze eerste hypotheek. Na fijne gesprekken met Anne Bosma, vertrouwden wij de aanvraag van de hypotheek ook volledig aan hen toe. De hypotheek werd na een uitgebreid advies- en afstemmingsgesprek zeer snel geregeld en wij zijn zeer tevreden over de goede service.

Professioneel, vlot en nauwkeurig

Annemarie van Beveren en haar teamleden Jolanda van Duijn & Henk van Duijn hebben ons succesvol geholpen met de financiering van de aankoop van ons nieuwe huis. Dankzij Annemarie haar expertise en kennis wees ze ons op alle voor- en nadelen, kansen en beperkingen. Door het snelle schakelen en de ondersteuning van haar collega's Jolanda en Henk verliep alles heel vlot en nauwkeurig en stond er altijd iemand klaar die ons advies kon verlenen. Wij zijn enorm blij met de dienst die De Leeuw ons geboden heeft.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Betrokken, duidelijk, snelle reacties, deskundig

Wij zijn goed begeleid door Anne om tot een mooi plaatje te komen om samen te gaan wonen in een mooi huis. Diverse opties doorgesproken. Hierin was flexibiliteit mogelijk. Alle opties zijn zeer begrijpelijk en duidelijk uitgelegd. Anne reageerde op al onze vragen direct via mail. Dit snelle contact vonden wij erg prettig. Een goede begeleiding voor het maken van de juiste stap voor ons!

Echt super geholpen

Staan altijd klaar als je vragen hebt, reageren snel. Alles naar onze wensen voor elkaar gekregen. Zijn duidelijk en geven goed advies.

Vakkundig

Zeer vakkundig geholpen, werd snel geschakeld indien nodig en we gingen na elk gesprek weer tevreden weg. Luistert naar je eigen inbreng en past het advies daarop aan

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.