Zeer klantvriendelijk, deskundig en benaderbaar

Uitstekend geholpen met onze hypotheek voor ons eerste koophuis. Henk neemt alle tijd om het rustig uit leggen op een manier dat het voor iedereen goed te begrijpen is, zo fijn! In het gehele proces goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en we konden Henk en Marion altijd bellen en zelfs appen met vragen. Zeer aan te bevelen, we voelden ons echt gehoord en niet "de zoveelste klant". Al met al een uitstekende ervaring!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Henk mijn adviseur was meedenkend, altijd snel bereikbaar! En vertelde dingen meerdere keren uit als ik het niet begreep! Fijne gesprekken met hem gehad!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Zeer betrokken en zorgvuldige adviseur

De betrokkenheid van onze adviseur en zijn kennis en kunde, gaven ons in alle drukte rondom de koop van ons huis een veilig gevoel. Erg prettig om te weten dat er iemand is die met je meedenkt in de overload aan informatie, met name omdat je zo'n grote aankoop als een huis niet dagelijks doet. Onze adviseur bood daarin zorgvuldigheid en een fijne mate van bereikbaarheid voor al onze vragen. Veel dank!

Perfecte begeleiding

In het proces van de aankoop van een nieuwe woning zijn we erg goed geholpen door Henk. Hij denkt met ons mee en helpt ons door adviezen te geven en al het regelwerk uit handen te nemen. Ook zijn ze bij de Leeuw (Heilbron) zeer goed bereikbaar.

Volledig en geduldig!

Onze ervaring met Henk van Duijn was erg prettig. Hij neemt de tijd om voor ons (met ons eerste huis) alle nieuwe termen en begrippen door te nemen en legt de voor ons nieuwe materie duidelijk en geduldig uit. Het advies wat Henk ons gegeven heeft sluit erg goed aan bij onze wensen. Henk heeft ons leren kennen en dat heeft geresulteerd in een goede persoonlijke service!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

De service van de Leeuw is in één woord fantastisch

Annemarie heeft ons fantastisch geholpen met het uitzoeken en de aanvraag van onze hypotheek dus nogmaals hartstikke bedankt! Niet alleen zijn wij fantastisch door Annemarie geholpen maar ook via deze weg wil ik Robert, Nathalie en Jan van de leeuw makelaardij heel erg bedanken voor hun tijd, energie en perfecte service die ertoe geleid hebben dat we ons droomhuis hebben kunnen kopen.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Goed en vooral duidelijk advies, prettig contact met alle medewerkers.

Goed en vooral duidelijk advies, prettig contact met alle medewerkers.

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Attente en zorgvuldige dienstverlening!

De Leeuw/Heilbron adviseerde en ondersteunde mij zorgvuldig en attent bij de voorbereiding van mijn nieuwe hypotheek. Bij elke stap werd ik duidelijk geïnformeerd en was er alle gelegenheid om vragen te stellen.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Fijne hulp op maat in goed vertrouwen.

Bij de aankoop van onze woning zijn we erg goed geholpen door Henk van Duijn van Heilbron. We kijken terug op een vlekkeloos verlopen proces, waarin we professioneel zijn bijgestaan, altijd terecht konden met onze vragen en echt hulp op maat hebben gekregen. Wij zouden Henk voor een ieder van harte aanbevelen!

• Naam adviseur: Henk van Duijn

Snel geholpen met duidelijke uitleg

We zijn heel erg tevreden over het traject mbt aanvragen bouwdepot. Het is snel afgehandeld en duidelijk uitgelegd.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Hele fijne en toegankelijke hulp en advies gekregen.

We konden met alle vragen terecht. We voelden geen drempel om nog even iets te vragen. Duidelijke en heldere uitleg.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

We konden met al onze vragen direct aankloppen. Snelle reactie bij vragen.. Heel fijn samengewerkt!

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Geweldige adviezen en een goed luisterend oor.

Zeer betrokken, luistert goed, zeer inlevend en deskundig. Altijd bereikbaar.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Heel goed, eerlijk en secuur geholpen

We hebben het hypotheekadvies en alle communicatie als enorm prettig ervaren. Alles werd duidelijk uitgelegd en er was alle aandacht voor onze wensen. Annemarie en Marion hebben erg hard hun best gedaan voor ons en de communicatie was altijd snel.

Great and fast support

Annemarie contacted me immediately once I reached out to De Leeuw, to see what my options were. She knew a lot about the system, and had a fast and clear solution for me. The process went very smoothly and within 3 weeks I got my mortgage approved. I would have liked to have a bit more support in the documentation and the tax withholding/recovery from the mortgage. Despite that, I would 100% recommend.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Zeer goed en zorgvuldig advies en Annemarie stond altijd klaar als we haar nodig hadden.

Zeer prettig!

Zeer prettig ervaring! Wordt tijd voor je genomen en deskundig advies

Vlot en goed geregeld

Super ondersteund in alles. Alles werd geregeld en als wij vragen hadden konden wij altijd bellen en werden we dezelfde dag teruggebeld. Wij zijn zeer tevreden.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Top service in drukke tijden

Had altijd vertrouwen in de aandacht voor deadlines

Deskundig vriendelijk

Deskundig en snel geregeld, altijd bereikbaar ook voor vragen waarvan ik dacht wat dom. Zeer prettig en rustig en duidelijk in gesprekken en meedenkend

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Enorm meedenkend met onze wensen en in duidelijke taal.

Vanaf het eerste gesprek al duidelijkheid over wat onze wens is en waar we dan rekening mee moeten houden. Tijdens onze huizenjacht meerdere malen om advies kunnen vragen over de telefoon waardoor we een beter overwogen bod konden doen. Uiteindelijk ons nieuwe huis gevonden en gekocht met acceptabele vaste lasten. Enorm bedankt!

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Hele fijne gesprekken, duidelijk in communicatie en geen onzin. Annemarie nam ruim de tijd gaf nooit het gevoel er geen zin in te hebben en dacht hardop mee. Was zeer open en vriendelijk.

Grandioos!

Vanaf het eerste gesprek met de hypotheekadviseur Annemarie van Beveren voelde ik een goede klik. Ik vind haar erg professioneel, ze beschikt over gedegen kennis en niets is haar teveel om zaken vakkundig en duidelijk over te brengen. Daarbij heeft ze voldoende oog en oor voor de klant wat ik ook belangrijk vind. Samen met de ondersteuning zorgt zij ervoor dat alles van een leien dakje loopt en ik voelde me dan ook echt “ontzorgt”.

• Naam adviseur: Annemarie van Beveren

Het proces verliep snel en vlekkeloos!

De samenwerking met De Leeuw/ Heilbron is heel fijn verlopen. We zijn goed geadviseerd door de hypotheekadviseur en zo zijn we tot een hypotheek gekomen die het beste bij ons past! De hypotheek was ook vrij snel rond en dit vonden we ook erg fijn. We zijn geholpen door klantvriendelijke medewerkers waardoor dit proces makkelijk voor ons is verlopen!

Super en vlot geholpen

We zijn super geholpen, niks op aan te merken goed geïnformeerd en alles tot in de puntjes geregeld. En dat ook nog eens super snel !

Over Heilbron Leiden

Vertrouwd, maar in een nieuw jasje: De Leeuw Verzekeringen gaat verder onder de naam Heilbron Leiden. Door onze regionale aanwezigheid en de gebundelde krachten met Heilbron kunnen wij u nog beter bedienen. Onze onderhandelingspositie en inkoopkracht bij verzekeraars worden versterkt, daar profiteert u van. Iedere dag weer is het ons streven om u te voorzien van onze persoonlijke service. Onze vaste aanspreekpunten en de regionale aanwezigheid blijven zoals u dat van ons gewend bent. Met Heilbron heeft u altijd het beste advies omdat wij alle kennis en expertise in huis hebben én omdat wij op de hoogte zijn van de ontwikkelingen in uw branche.