zeer correcte plaatsing van onze warmtepomp=airco

samangroep heeft na dat wij in 2017 zonnepanelen door saman hebben laten plaatsen nu een hybride warmtepomp met twee aircounits geplaatst,dit tot onze volle tevredenheid alles is volgens afspraak gegaan en de monteurs hebben heel netjes en bekwaam hun werk afgeleverd. tijdens de werkzaamheden hebben zij het zelfs netter afgewerkt als in de offerte was opgenomen,al met al zijn wij wederom heel tevreden over saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste de heer Maliepaard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten en bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

vakundige mensen en vriendelijk in de omgang

Ze waren op de aan gegeven dag op tijd aanwezig ze hebben alles afgewerkt volgens afspraak, behalve een ding, ze zouden een bypass plaatsen i.v.m. thermostaat kranen maar die heb ik niet gezien?

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Uw vraag over de bypass wordt nog uitgezocht door mijn collega Joep Boonman. Hij zal u binnen 2 werkdagen hierover informeren. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Netjes, vriendelijk en deskundig

Ondanks dat het mijn eigen collega’s zijn was ik benieuwd hoe de werkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Dit gaf mij een duidelijk beeld van hoe het in de praktijk er aan toe gaat en zorgt ervoor dat ik de klanten nog beter kan adviseren. Er werd zeer netjes gewerkt. De gehele route van buiten tot de plaats van de unit werd volledig bedekt met een vilt om vuil en beschadigingen te voorkomen. De werkzaamheden werden met uiterste precisie uitgevoerd. Er mocht geen leiding scheef lopen. Al bij al een compliment waard. Ik ben blij met mijn Daikin All electric warmtepomp.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Bedankt voor je compliment aan je eigen collega's. Fijn om te horen dat je zo positief bent over de warmtepomp en de installatie hiervan. We hopen dat je in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Saman weet van wanten en zorgde voor een adequate oplossing tegen een scherpe prijs

Gedurende vier maanden ben ik op zoek geweest naar een oplossing om een warmtepomp te laten installeren. Het viel me op dat elk benaderd bedrijf bijzonder druk was met dit fenomeen met als gevolg dat een aanbieding niet altijd werd afgegeven of dat de prijzen erg hoog waren. Nadat ik nog een keer op internet zocht naar een geschikte leverancier zag ik dat Saman inmiddels een steunpunt in Oosterhout rijker was, heb ik een afspraak gemaakt en had direct een goede offerte in handen met als gevolg dat de deal kon worden gemaakt voor levering en montage in Breda.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Roland, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn en dat voor u ons kantoor in Oosterhout belangrijk is geweest bij uw keuze. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vlug, secuur en snel

Snelle installatie en alles werkt prima. Jammer dat uw service op de Electra-afdeling te wensen overlaat! Bij een melding van een storing was de wachttijd in ons ons geval 3 weken. Daar wacht uiteraard niemand op!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om uw ervaring te horen over de wachttijd. Ik ga dit delen met mijn collega's om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zonnige vakmensen

Zonnepanelen en warmtepomp bij Saman Groep aangeschaft, de medewerkers regelen het prima, vanaf eerste telefoontje tot laatste schroefje. Heldere afspraken en betrouwbare uitvoering, inclusief toelichting hoe e.e.a. werkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

De warmtepomp is vakkundig geïnstalleerd.

De warmtepomp is door de installateurs van Saman in overleg en conform de afspraken geïnstalleerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ron, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze monteurs voor de installatie van de warmtepomp. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundige storing oplossing

Aanpassingen uitgevoerd met prima resultaat

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

De monteur die langs kwam heeft gewoon goed de werkzaamheden uitgevoerd

De monteur heeft snel en goed de werkzaamheden uitgevoerd die noodzakelijk waren en het gevraagde advies gegeven, dus zeer tevreden over de monteur, De weg die er aan vooraf ging om de monteur te krijgen was traag en moeizaam en lukte pas na verschillende onbeantwoorde telefoontjes, wat voor een negatieve nasmaak zorgt

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer van Geel, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw reactie achter te laten. Wat vervelend om te horen dat de periode voorafgaand aan de installatie van de warmtepomp moeizaam is verlopen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken, uw feedback hierop helpt ons om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie door onze monteur. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekend!

Fijn dat er samen met de klant kan worden nagedacht over oplossingen. Innovatief bedrijf met kennis van zaken. Pijs - kwaliteit verhouding zeer goed!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over ons bedrijf. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Volgens afspraak geplaatst, werkt prima!

De afdeling warmtepompen heeft op de afgesproken datum en tijd de werkzaamheden verricht. Zowel de buitenunit als de binnenuit zijn netjes geplaatst. De benedenverdieping is heerlijk warm! Tip: niet met werkschoenen met modder van beneden naar boven over de nieuwe trap en de vloerbedekking lopen. Het is wel weer schoon te maken, maar zorgt ervoor dat je geen 5 sterren van mij krijgt.

Meer dan zeer tevreden.

Een betere service kan ik niet bedenken. Alles was top verzorgd en de monteurs waren zeer vriendelijk en net.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goede, snelle service met duidelijke instructie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Mooie pomp die het goed doet

Geïnstalleerd volgens verwachting

Nette en snelle plaatsing

Het plaatsen is keurig, professioneel en snel uitgevoerd. We zijn erg tevreden over het resultaat.

Prettig

Beschaafde monteurs, nette montage, goede service.

Gewoon goed

De omslag van een gewone CV naar een hybride warmtepomp systeem is een dure investering. Om dat te doen moet je vertrouwen hebben in het vakmanschap en de deskundigheid van de installateur. Dat werd gevonden in het deskundige advies en de inhoudelijke onderbouwing, inclusief de voorgestelde verbeteringen. De werkuitvoering was gewoon goed en deskundig uitgevoerd, netjes afgewerkt.

zeer tevreden

Men werkte erg netjes en correct. Alleen iets aangesloten op een stopcontact dat niet in werking was. Van te voren misschien eerst vragen of testen..

Zeer goed gegaan

Plaatsingsafspraak werd vervroegd, kwam goed uit. Warmtepomp/CV ketel van Daikin en gecombineerde warmtewisselaar voor CV en AC gemonteerd, tegelijk met de AC unit, ook van Daikin. Het eindresultaat zag er allemaal zeer goed uit, vakmensen. Volgende stap zijn de zonnepanelen.

Goed werk geleverd

In goede samenwerking goed, snel en kundig werk geleverd

Deskundige en nette uitvoering

De informatie bij het aanschaffen van de warmtepomp was goed en duidelijk. De werkzaamheden bij de aanleg van de installatie was zeer zorgvuldig en netjes. De eerste indruk van de gehele installatie voldoet aan de verwachtingen. Met deze installatie is het aardgas tijdperk voor ons verleden tijd.

prettige mensen werk netjes uitgevoerd

prettige mensen werk netjes uitgevoerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Efficient - veel werk in een korte tijd - maar druk op de ketel daardoor

Warmtepomp is een nieuwe ervaring. Uitleg heeft daardoor bevestiging nodig. Hier kom je niet aan toe als de mannen ook nog een afspraak hebben in de middag.

Heel tevreden

De twee mannen die de warmtepomp geplaatst hebben, hebben dit netjes gedaan alles in overleg, alles keurig aangesloten op de bestaande installatie de oude materialen opgeruimd en de nieuwe installatie goed werkend achtergelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

goed geïnformeerd.Resultaat moet nog blijken

omdat de warmtepomp van de zomer is aangelegd nog geen verwarming aangehad hebben kunnen wij er nog niet over oordelen.

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.