Contact goed, afspraak maken voor een datum, vond ik moeilijker, kan alleen via mail.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste R Nagelhout, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het contact goed is geweest. Uw feedback met betrekking tot uw ervaring voor het maken van de afspraak deel ik intern. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

UItstekend!

Hele traject goed gelopen. Saman kiest ervoor om de communicatie over de installatiedatum per mail te doen. Dat schoot niet op, maar toen ik ze belde was het in 1 keer geregeld. Tip van de week. 2 zeer vriendelijke mannen hebben de pomp geïnstalleerd. Goed overleg mogelijk over details. Het is nog te warm om te weten of de pomp echt werkt, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste WJ, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u onze monteurs als vakkundig ervaren heeft en een duidelijk uitleg gekregen heeft over de detail. We zijn u ook in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

Super tevreden!!

Een ervaren partij, die precies weten wat ze aan het doen zijn. Verder gaan ze zeer netjes te werk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Surendy, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de installatie van uw warmtepomp! Wij wensen u heel veel plezier van uw warmtepomp! Met warme groet, Saman Groep

wij bevelen Saman Groep aan.

wij zijn erg tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer en mevrouw Schreuder, Vriendelijk bedankt voor uw reactie! Wat fijn dat u ons aanbevelt en zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden! Wij wensen u nog heel veel plezier van uw installatie. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer slecht

Ik bel SAMAS en vraag : installeren jullie ook in Eindhoven. Zeker meneer, natuurlijk was het antwoordt. Vervolgens zeg ik : ik wil graag een adviesgesprek voor een definitieve offerte, zegt Cristel: nee voor warmtepompen is er altijd een vragen formulier. Ok. Ingevuld, foto's erbij en vervolgens zegt dit bedrijf : Buiten onze regio, sorry. Nu vraag ik je. Ze kunnen wel een zelf doe pakket aanbieden. Ook dat nog

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste meneer van de Werken, Hartelijk dank voor uw review. Erg vervelend dat u tijdens het eerste gesprek onjuist bent geïnformeerd over ons werkgebied. De Saman Groep installeert dit product alleen in postcodegebieden: 2900 t/m 3399 en 4300 t/m 5100. Helaas kunnen wij om deze reden geen offerte uitbrengen inclusief installatie op uw adres. Vandaag neem ik telefonisch contact met u op om u te helpen zoeken naar een installatie bedrijf bij u in de buurt. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

uitstekend waren alle bedrijven maar zoo.

uitstekend waren alle bedrijven maar zoo niets is te veel .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Voermans, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u veel plezier toe van uw warmtepomp. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Zeer tevreden!

Vriendelijke monteurs met goede vakkennis!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sandeep, Bedankt voor uw leuk review. wij hopen dat u blij bent met de installatie. hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te zijn. Met Energieke Groet, Samangroep

Prima voor elkaar

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, Wij zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijk groet, Saman Groep

Bedenkelijk

De eerste 3 dagen werkte de daikin totaal niet NL foute fabrieksinstelingen, momenteel is willekeur groot, NL als de warmtepomp behoort te werken, pakt de cv ketel het meteen over dan praat je over een temperatuur dat de warmtepomp al het werk moet doen en niet de cv ketel

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Saaman, Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat de installatie niet naar wens werkt. Ik zie dat er ondertussen contact met u is geweest en dat er een afspraak met u is ingepland. Alsnog stuur ik uw review door naar de leidinggevende van de afdeling warmtepompen zodat zij er van op de hoogte zijn. Ik hoop dat de installatie na het bezoek van de monteur naar behoren zal werken. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Professioneel en snel

Hybride warmtepomp werd snel geinstalleerd. Er ontstonden aanvankelijk wat problemen doordat roestdeeltjes in mijn systeem de filters in de gevoelige warmtepomp verstopten, waardoor deze uitviel. Saman reageerde hier snel op en heeft het systeem schoon gemaakt en tevens een tussenfilter geinstalleerd om de ergste roetdeeltjes op te vangen. Sindsdien werkt het systeem foutloos,

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wouter, Bedankt voor uw mooie reactie! Wat fijn dat alles weer naar behoren werkt. Wij wensen u een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

Verrassende uitkomst van de hybride-warmtepomp

Een hybride Remeha Elga Ace warmtepomp laten plaatsen, om ook te kunnen profiteren van een verminderd gasverbruik in huis. Dit is geplaatst naar onze tevredenheid door Saman installaties. Wij zijn verrast hoeveel minder gas wij percentagegewijs nu verbruiken na plaatsing van deze warmtepomp.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Keijser, Bedankt voor uw positieve reactie! Wat mooi dat u zoveel minder gas verbruikt door het plaatsen van de warmtepomp en dat u tevreden bent over de installatie! Wij wensen u heel veel plezier van de warmtepomp! Met vriendelijke groet, Saman Groep

ik bespaar nu op gas

NVT

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Huisveld, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de geplaatste warmtepomp! Wij wensen u heel veel plezier en warmte van de warmtepomp! Met warme en energieke groet, Saman Groep

Onvoldoende informatie vooraf

Op ons verzoek aan Saman om mee te denken over de vervanging van onze verouderde combi-ketel, is een adviseur bij ons aan huis geweest om de plaatselijke situatie te bekijken en de mogelijkheden te bespreken. We zijn al pratend uitgekomen op installatie van een warmtepomp. Echter, wat de adviseur tijdens dit gesprek vergeten is te vertellen, is dat, waar we in de oude situatie vroegen om 21,8 graden we ook 21,8 graden kregen van de kachel, we nu tevreden moeten zijn met een marge van plus of min 1 graad t.o.v. de ingestelde gewenste kamertemperatuur. M.a.w.: willen we 21,8 graden (wat sowieso niet meer kan, omdat de thermostaat met halve graden werkt), dan moeten we nu elke temperatuur tussen de 20,8 en 22,8 graden als acceptabel aanvaarden. Ik vraag mij af waarom ons dit niet verteld is tijdens het adviesgesprek. Waarschijnlijk omdat de adviseur (terecht) heeft vermoed dat wij dit niet acceptabel zouden vinden. Wij hebben nu €6000 (bruto) betaald voor een verwarmingssysteem dat ons geen aangename, constante kamertemperatuur kan leveren. Hadden we dit van te voren geweten, dan waren we voor een alternatieve oplossing gegaan. Nu zitten we voor de komende 15 a 20 jaar vast aan een systeem waar we niet blij mee zijn.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Heit, Vervelend dat deze situatie, met betrekking tot uw warmtepomp is ontstaan. Intern gaan we met uw openstaande vraag of de tempratuur aan de slag. Verder zal ik vragen of de afdeling Service & Onderhoud contact met u wilt opnemen over de situatie. Met energieke groet, Saman Groep

Geweldige service

Na de deskundige uitleg werden de zonnepanelen even deskundig geplaatst

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de geplaatste warmtepomp en met de zonnepanelen! We wensen u heel veel woonplezier van uw warmtepomp toe en een mooie opbrengst van de zonnepanelen. Voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig 2021. Met vriendelijke groet, Saman Groep

vanaf het eerste contact t/m de installatie was perfect geregeld.

De offerte was duidelijk en scherp, de afspraken verliep volgens verwachtingen. de installatie, was snel en zeer correct en goed afgewerkt. bekwame monteurs uiterst snel en vakbekwaam. alles werd goed en schoon achtergelaten, na een duidelijke uitleg.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de werkzaakheden. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Doen wat afgesproken is.

Opties samen met een adviseurvan Saman doorgelicht. Advies afgestemd op de mogelijkheden van ons vrijstaande huis. Rapportage met verschillende mogelijkheden, beperkingen en prijzen. Verdere traject, keuze maken, opdracht geven, montage, inregelen verliep vlekkeloos.

Correcte installatie

Nette mensen en snelle aansluiting. Goed overleg m.b.t. het aansluiten en afwerken van nieuwe wand.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Wernhout, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over de installatie. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Saman Groep adviseerde een LT warmtepomp van een zeer gerenommeerd merk, in mijn goed geisoleerde woning met convectoren en radiatoren. Dat blijkt uitstekend te werken en het werkt zoals beloofd. De subsidie aanvraag hebben ze ook voor mij afgehandeld en dat is al binnen. Snelle vakkundige installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Hoornweg, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima en fijn contact

Snelle levering. Factureren mag wrl sneller. Subsidie aanvraag was wel snel geregeld

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Jeroen, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundig met een paar opmerkingen

Alles netjes volgens afspraak en goed geïnstalleerd. Een paar aandachtspunten: * In afwijking van de bestelling warmtepomp zonder koelfunctie geleverd. Wel netjes en snel opgelost door andere printplaat te installeren. * Ik kon nog net de monteurs terugroepen om de bestelde pompschakelaar aan te sluiten. Geef voorafgaand aan de installatie aan dat je onder de buitenunit het beste grind kunt maken, zodat het condenswater in de grond zakt. Nu kan ik de bestrating er niet meer uit krijgen * Lange levertijd en duurde bovendien langer dan in het adviesgesprek aangegeven

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Quist, Bedankt voor de positieve reactie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede werk

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Udo, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Duidelijk offerte, deskundig en netjes geinstalleerd.

In het voortraject was sprake van duidelijke communicatie en op korte termijn kon de installatie plaatsvinden. Deze is m.i. perfect uitgevoerd en is flexibel ingespeeld op onze wensen. Prima werk!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

gewoon goed

Alles goed voorbereid, vakkundige aanpak en goed de corona regels nageleefd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, We zijn blij om te lezen dat we ook met de installatie van de Warmtepomp u goed van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima!

Na de aanschaf van zonnepanelen ook een warmtepomp besteld bij saman. Goede duidelijke informatie.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Henk, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn met uw zonnepanelen en later ook uw warmtepomp. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We zullen dit doorgeven aan onze collega's van de afdeling warmtepompen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Energie opgedaan dankzij Saman

Hybride warmtepomp na voorlichting laten plaatsen door de Saman groep. Van begin tot het einde prettig en deskundig geholpen. Plaatsing was een fluitje van een cent. Zijn er erg content mee.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Therese, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn met uw warmtepomp. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We zullen dit doorgeven aan onze collega's van de afdeling warmtepompen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep