Duidelijk offerte, deskundig en netjes geinstalleerd.

In het voortraject was sprake van duidelijke communicatie en op korte termijn kon de installatie plaatsvinden. Deze is m.i. perfect uitgevoerd en is flexibel ingespeeld op onze wensen. Prima werk!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

gewoon goed

Alles goed voorbereid, vakkundige aanpak en goed de corona regels nageleefd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, We zijn blij om te lezen dat we ook met de installatie van de Warmtepomp u goed van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima!

Na de aanschaf van zonnepanelen ook een warmtepomp besteld bij saman. Goede duidelijke informatie.

• Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Henk, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn met uw zonnepanelen en later ook uw warmtepomp. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We zullen dit doorgeven aan onze collega's van de afdeling warmtepompen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Energie opgedaan dankzij Saman

Hybride warmtepomp na voorlichting laten plaatsen door de Saman groep. Van begin tot het einde prettig en deskundig geholpen. Plaatsing was een fluitje van een cent. Zijn er erg content mee.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Therese, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn met uw warmtepomp. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We zullen dit doorgeven aan onze collega's van de afdeling warmtepompen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Van offerte tot plaatsing is alles in de puntjes geregeld.

Wij zijn zeer tevreden over het vakmanschap, de goede service en het heldere advies van de Saman Groep. Onze hybride warmtepomp werkt prima. We willen graag ons huis verduurzamen en dit was een goede stap. Binnenkort worden de zonnepanelen geplaatst.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Steven, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de door ons geleverde warmtepomp. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer tevreden over de wijze waarop werkzaamheden zijn verricht.

In deze tijd van corona werd vanaf de aankomst alle beperkingen strikt in acht genomen, tot en met ontsmetting van b.v. de trapleuning aan toe. Zowel de uitvoering als het resultaat qua werking van het systeem en het installeren zelf is zonder meer positief. Ik heb Saman in de persoon van de betrokken medewerkers opnieuw in positieve zin gewaardeerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willem, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alles prima en goed geregeld

Zowel aanvraag, offerte, montage en subsidie aanvraag prima geregeld. De prijs kwam overeen met de website. Geen aanbetaling vooraf. Voordeel van de website is dat je van te voren alles kunt bekijken en selecteren en gelijk ziet wat het kost. Zonder dat je eerst moet inloggen en/of persoonlijke gegevens moet achterlaten. Alles open transparant en vrijblijvend. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen! ps, ik geef nooit een 10, perfect bestaat niet.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jacco, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zijn met een 9 heel erg blij :). Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gewoon super.

Door kennisen van mij doorverwezen naar de Saman groep ivm dat die het totaal pakket zouden kunnen leveren, als eerste werd mijn groepenkast netjes en geheel naar wens omgebouwd. De betrefede monteur Johan had oren naar hetgeen wat ik wilde en heeft dat keurig afgeleverd afspraken op tijd en ook de netbeheerder kwam keurig op de juiste tijd mijn aansluiting aanpassen. 2 weken later was de warmtepomp aan de beurt, s'morgens waren de heren keurig op tijd en we hadden gelijk een soort intake gesprek over de gang van zaken. Tijdens de montage had ik nog vragen aan gezien ikzelf werkzaam ben bij een technische dienst als e-monteur ben ik ziezo geintresseert in techniek. Ik had mijn oude vloerverwarming de week ervoor gespoelt en toen kwam er veel vuil water uit de slangen. De monteurs Chris en Peter adviseerde mij toch om hier een aanpassing aan te doen zodat in de toekomst ook de warmtepomp beschermd zou worden voor dit vuile water. Intussen als ik dit tik heb ik al opdracht gegeven voor de wijsiging van mijn herder en aanpassing met filter zoals de heren voorstelde. Mijn ervaring is tot nu toe gewoon super, aardige nette deskundige monteurs die bij mij langst kwamen en mee dachten met hun klanten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Karel, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een uitgebreide reactie te geven. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Groot bestaand pand (1973) met warmtepomp verwarmen

Dat kan... maar je moet er wel wat voor doen. Warmte-isolatie is een eerste absolute voorwaarde. Dan eventuele stroomverslindende oude huishoudelijke apparatuur vervangen, led-verlichting aanbrengen met als doel een zo laag mogelijk elektra-verbruik. Als het mogelijk en betaalbaar is vloerverwarming in bijvoorbeeld het woongedeelte. Wij hebben vervolgens eerst een winter lang 'proefgedraaid' door de bestaande CV-ketels in te stellen alsof het de bij ons geplande Daikin-16kW warmtepomp was. Dus CV-ketelvermogen verlagen en 40-45°C als maximale CV-watertemperatuur. Toen dat proefdraaien succesvol bleek, was de koopbeslissing van een warmtepomp niet moeilijk meer. Omdat we meteen helemaal van het gas af wilden moest ook de elektrische installatie aangepast en verzwaard worden, vanwege overstappen op elektrisch koken, laden elektrische auto en 2 elektrische warmwaterboilers, waarvan 1 voor onze B&B. In onze situatie wordt de warmtepomp alleen voor ruimteverwarming gebruikt. Na installatie van de warmtepomp was een 'verrassing' dat onze stalen CV-buizen uit de jaren '70 af en toe een hoge zoemtoon produceerden, veroorzaakt door de sterke pomp van de Daikin. Fijnafstelling naderhand en 'even' een paar geluidswerende kokers aanbrengen hebben dat gelukkig opgelost. De installatie zelf door onze huisinstallateur samen met Saman specifiek voor het Daikin warmtepompdeel ging erg goed en collegiaal. Verder zijn er natuurlijk behoorlijk wat bijkomende bouwkundige werkzaamheden. Kortom in een groot bestaand pand, bleek in ons geval toepassen van een warmtepomp en ook nog eens van het gas af, goed te doen, maar het was wel een meerjarenprojekt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste -, Dank u wel voor uw positieve en uitgebreide reactie. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de warmtepomp. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

De medewerkers van de groep warmtepompen heb ik als zeer vriendelijk en klantvriendelijk ervaren

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer 't Hart, Dank u wel voor uw positieve reactie en uw compliment aan onze collega's. Fijn dat u tevreden bent! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

zeer correcte plaatsing van onze warmtepomp=airco

samangroep heeft na dat wij in 2017 zonnepanelen door saman hebben laten plaatsen nu een hybride warmtepomp met twee aircounits geplaatst,dit tot onze volle tevredenheid alles is volgens afspraak gegaan en de monteurs hebben heel netjes en bekwaam hun werk afgeleverd. tijdens de werkzaamheden hebben zij het zelfs netter afgewerkt als in de offerte was opgenomen,al met al zijn wij wederom heel tevreden over saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste de heer Maliepaard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten en bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

vakundige mensen en vriendelijk in de omgang

Ze waren op de aan gegeven dag op tijd aanwezig ze hebben alles afgewerkt volgens afspraak, behalve een ding, ze zouden een bypass plaatsen i.v.m. thermostaat kranen maar die heb ik niet gezien?

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Uw vraag over de bypass wordt nog uitgezocht door mijn collega Joep Boonman. Hij zal u binnen 2 werkdagen hierover informeren. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Netjes, vriendelijk en deskundig

Ondanks dat het mijn eigen collega’s zijn was ik benieuwd hoe de werkzaamheden uitgevoerd zouden worden. Dit gaf mij een duidelijk beeld van hoe het in de praktijk er aan toe gaat en zorgt ervoor dat ik de klanten nog beter kan adviseren. Er werd zeer netjes gewerkt. De gehele route van buiten tot de plaats van de unit werd volledig bedekt met een vilt om vuil en beschadigingen te voorkomen. De werkzaamheden werden met uiterste precisie uitgevoerd. Er mocht geen leiding scheef lopen. Al bij al een compliment waard. Ik ben blij met mijn Daikin All electric warmtepomp.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Bedankt voor je compliment aan je eigen collega's. Fijn om te horen dat je zo positief bent over de warmtepomp en de installatie hiervan. We hopen dat je in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Saman weet van wanten en zorgde voor een adequate oplossing tegen een scherpe prijs

Gedurende vier maanden ben ik op zoek geweest naar een oplossing om een warmtepomp te laten installeren. Het viel me op dat elk benaderd bedrijf bijzonder druk was met dit fenomeen met als gevolg dat een aanbieding niet altijd werd afgegeven of dat de prijzen erg hoog waren. Nadat ik nog een keer op internet zocht naar een geschikte leverancier zag ik dat Saman inmiddels een steunpunt in Oosterhout rijker was, heb ik een afspraak gemaakt en had direct een goede offerte in handen met als gevolg dat de deal kon worden gemaakt voor levering en montage in Breda.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Roland, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn en dat voor u ons kantoor in Oosterhout belangrijk is geweest bij uw keuze. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vlug, secuur en snel

Snelle installatie en alles werkt prima. Jammer dat uw service op de Electra-afdeling te wensen overlaat! Bij een melding van een storing was de wachttijd in ons ons geval 3 weken. Daar wacht uiteraard niemand op!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om uw ervaring te horen over de wachttijd. Ik ga dit delen met mijn collega's om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zonnige vakmensen

Zonnepanelen en warmtepomp bij Saman Groep aangeschaft, de medewerkers regelen het prima, vanaf eerste telefoontje tot laatste schroefje. Heldere afspraken en betrouwbare uitvoering, inclusief toelichting hoe e.e.a. werkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

De warmtepomp is vakkundig geïnstalleerd.

De warmtepomp is door de installateurs van Saman in overleg en conform de afspraken geïnstalleerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ron, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze monteurs voor de installatie van de warmtepomp. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundige storing oplossing

Aanpassingen uitgevoerd met prima resultaat

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

De monteur die langs kwam heeft gewoon goed de werkzaamheden uitgevoerd

De monteur heeft snel en goed de werkzaamheden uitgevoerd die noodzakelijk waren en het gevraagde advies gegeven, dus zeer tevreden over de monteur, De weg die er aan vooraf ging om de monteur te krijgen was traag en moeizaam en lukte pas na verschillende onbeantwoorde telefoontjes, wat voor een negatieve nasmaak zorgt

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer van Geel, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw reactie achter te laten. Wat vervelend om te horen dat de periode voorafgaand aan de installatie van de warmtepomp moeizaam is verlopen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken, uw feedback hierop helpt ons om dit te verbeteren. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de installatie door onze monteur. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekend!

Fijn dat er samen met de klant kan worden nagedacht over oplossingen. Innovatief bedrijf met kennis van zaken. Pijs - kwaliteit verhouding zeer goed!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over ons bedrijf. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Volgens afspraak geplaatst, werkt prima!

De afdeling warmtepompen heeft op de afgesproken datum en tijd de werkzaamheden verricht. Zowel de buitenunit als de binnenuit zijn netjes geplaatst. De benedenverdieping is heerlijk warm! Tip: niet met werkschoenen met modder van beneden naar boven over de nieuwe trap en de vloerbedekking lopen. Het is wel weer schoon te maken, maar zorgt ervoor dat je geen 5 sterren van mij krijgt.

Meer dan zeer tevreden.

Een betere service kan ik niet bedenken. Alles was top verzorgd en de monteurs waren zeer vriendelijk en net.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goede, snelle service met duidelijke instructie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Mooie pomp die het goed doet

Geïnstalleerd volgens verwachting

Nette en snelle plaatsing

Het plaatsen is keurig, professioneel en snel uitgevoerd. We zijn erg tevreden over het resultaat.

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.