Prima, deskundig en prettige service

Ben al heel veel jaren klant van Saman en heb door de jaren heen altijd heel goede ervaringen met dit bedrijf

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Huib, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u altijd een goede ervaring met ons heeft gehad en dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een prettige dag! Met energieke groet, Saman Groep

Prima informatie in voortraject en goed vakmanschap bij installatie.

Volgende keer weer naar Saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leo, Bedankt voor uw positieve review. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Top! Kan niet beter.

Eerst een prima verkoper daarna mijn bestelling soepel aangepast en uiteindelijk een vlotte plaatsing door een vakman welke snel en netjes werk geleverd heeft. Dit alles op een moeilijke plek en alles zonder beschadiging. Bedankt. Martin, Steenbergen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martin, Leuk om te lezen dat u zo positief bent over de adviseur, zijn advies en de uitgevoerde werkzaamheden. Wij zijn u graag in de toekomst nog eens van dienst. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke Groet, Saman Groep

In een uur een nieuwe meterkast .

Alles netjes en kundig aangebracht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adriaan, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Dit geeft ons energie! Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Fijne ervaring vanaf het bezoek door een adviseur, als de plaatsing van de cv ketel

Een zeer prettig adviesgesprek gehad met Miranda die echt ruim de tijd nam om eea te bekijken en uit te leggen. Dit gaf voor ons de doorslag om het vervangen van de cv ketel door Saman te laten verzorgen. De aardige monteur die de cv ketel kwam plaatsen werkte heel netjes en gaf er goede uitleg over. Al met al personeel om in de watjes te leggen! Wat ons betreft een absolute aanrader.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Toon, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen uw review enorm. Wat fijn om te lezen dat het gesprek met onze adviseur zo fijn is verlopen en dat onze monteur de installatie netjes bij u heeft geplaatst en hier goede uitleg over heeft gegeven. Wij delen de review graag met de betrokken collega's. We kijken uit naar een volgende samenwerking! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Alles perfect geregeld..!

De monteur was keurig op tijd, oude CV was in no time verwijderd en afgevoerd, de nieuwe CV is op professionele wijze geplaatst en aangesloten, daarna goede uitleg over de werking van de ketel. Verder alles weer keurig achtergelaten. Ik kan Saman zeer zeker aanbevelen..!!

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cornee, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat alles perfect is verlopen en dat u ons zeker zal aanbevelen. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier van de geplaatste installatie toe. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

vriendelijke vakkundige monteur

De monteur was ruim op tijd. Hij heeft snel en goed werk geleverd. Zeer tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daniel de Bruijn, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat de monteurs op tijd waren en het werk goed en snel hebben geleverd. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman Groep

uitstekende service

Monteur was beleeft vakbekwaam Netjes en vriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Eddy, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Installatie prima verzorgd

Na een kleine hick up omdat de buitenunit een klein mankement vertoonde, dat overigens binnen redelijke tijd weer werd verholpen, nu een prachtige prima geïnstalleerde airco installatie. Installatie verliep prima en op een deskundige wijze.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat alles goed en deskundig is verlopen. Hopelijk heeft u er veel plezier van en kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman groep

Perfect , aanpassing aan de leidingen gaat nu veiliger en sneller dan vroeger .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat alles nu sneller en veiliger gaat. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman groep

Vakkundig en correct geleverd en geplaatst laadstation

Volgens onze wensen netjes en vakkundig geplaatst, monteur (Youssef Khadiri) zeer vriendelijk en communicatief. Werkplek netjes opgeleverd, goede uitleg over de werking.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Feijter, Hartelijk bedankt voor uw mooie review en compliment naar de monteur. Dit ga ik aan Youssef doorgeven. Ik wens u veel plezier met uw laadstation. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Snelle en deskundige interventie

Mijn laadpaal moest opnieuw ingesteld worden om in Eco Mode te kunnen werken. Overleg met Saman is snel verlopen en deskundige hulp was snel ter plaatse. De instellingen zijn veranderd en alles werkt zoals gewenst.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wouter, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dit geeft ons energie. Ik wens u een fijne dag. Met Energieke groet, Saman Groep

Vooruitstrevende regionale partner

Saman heeft tijdig geïnvesteerd in kennis en vakmanschap rondom de energie transitie. Dit in combinatie met een betrouwbare, regiogerichte aanpak. Laagdrempelige advisering, goede website. Fijn bedrijf!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Stefan, Bedankt voor de mooie review, wat fijn om te horen dat de samenwerking met Saman zo goed verlopen is en dat alles duidelijk is geweest. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met Energieke groet, Saman groep

Snel en vakkundig geplaatst

Snel en vakkundig geplaatst, monteur ( Richard) zeer vriendelijk en communicatief. Werkplek netjes opgeleverd, goede uitleg over de werking.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw Herbie, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd en dat u tevreden bent over collega Richard. Dit geeft ons energie! We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Goed en netjes werk verricht !

Monteurs die hun vak verstaan !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteurs. Dit geeft ons energie. Ik wens u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep.

Prima werk!

Eind februari hebben wij een Wallbox Pulsar Plus laadstation besteld, dat twee weken terug werd geïnstalleerd. Ondanks de relatief lange leveringstijd is toch gekozen voor Saman als installateur (binnen de regio). De advisering in het offertetraject was op maat. In overleg kon de bekabeling (buiten) zelf worden gelegd, zodat de werkzaamheden beperkt bleven tot montage en aansluiting van laadstation op paal en aanpassingen in meterkast. De klus werd in minder dan 2,5 uur geklaard door team Wesley/Johan, die daarmee prima werk hebben geleverd! Alles ingeregeld en met app te bedienen, dus zeer tevreden. Na één week was er een probleem met het opstarten van het laadproces, maar na contact met de werkvoorbereider kon dit snel worden opgelost met een simpele reset. Dus ook over de service achteraf tevreden!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Noordgouwe, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent. We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn en dat onze collega's het laadstation naar tevredenheid hebben kunnen instaleren. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed en netjes, maar communicatie kan stukken beter

Offerte traject liep troef, waarbij de salesman slecht bereikbaar was. Ik heb zelf flink moeten aandringen/overtuigen, om de juiste installatie te krijgen. De wachttijd was 12wk en acceptabel in deze tijd. De installatie werd bevestigd tijdens het tekenen van de offerte, echter daarna geen communicatie/bevestiging dat de eerder afgegeven installatiedatum nog steeds staat. Tijdens de installatie kreeg ik allemaal andere onderdelen als voor getekend in de offerte. De producten zouden zeer slecht leverbaar zijn. Het zou handiger zijn om dit vooraf aan de klant kenbaar te maken, nu moesten de installateurs de vragen/twijfels over de onderdelen van een klant beantwoorden. De installatie zelf is super strak en mooi uitgevoerd door de installateurs!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Jeroen, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Vervelend dat u wel problemen heeft ervaren in het offerte traject en dat er andere onderdelen werden geleverd. Dit is niet de manier waarop wij willen werken. U reactie zal ik dan ook doorzetten naar de afdeling. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alles perfect, het kan net beter!!!

Leveren en monteren van een nieeuwe cv-ketel. Offerte, termijnafspraak, factuur, alles zoals afgesproken. Zeer toegewijde en competente monteurs. Den montage was zeer aangenaam!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Michael, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over het leveren en monteren van de cv-ketel. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alles volgens afspraak keurig uitgevoerd.

Goede- en netjes werkende monteurs.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gert-Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en onze monteurs. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Goed en snel met in acht neming van huidige overspannen markt.

Bedrijf maakt verwachting geheel waar. Na gedegen en goed advies, voortgang duidelijk gecommuniceert vanuit Zierikzee en Breda. Monteurs leveren net werk in geven ook uitleg betreffende voortgang en in bedrijf stelling zonnepaneel installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

DUIDELIJKE VOORLICHTING

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Arie, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Perfect geïnstalleerd

Alles keurig als afgesproken en snel en netjes geïnstalleerd. Hulde aan de installateurs

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie en over onze monteurs. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Opdracht prima uitgevoerd

Goede monteurs en vlug gedaan.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Kees, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Tevreden klant

Goede gasten die monteurs, weten nog wat klanten zijn. Meer dan prima service, geen moeite te veel voor deze jongens. Denken mee met de klant. Echt een verademing in deze tijd, moeten jullie zuinig op zijn. En de panelen werken prima.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lex, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zo blij met deze vakkundige installatie van de airco

Vakkundige installatie van de airco in de huiskamer. Ze werkten goed samen. Leggen het goed uit, geven goed advies.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anita, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wat fijn dat alles goed en vakkundig is uitgevoerd door onze monteur. Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl