Perfect heel betrouwbaar volledige vakkennis energie zuinig

nog nooit zulke goede beslissing genomen het is nu november en de warmte is zalig in iedere hoek van de woonkamer en keuken mijn beste ervaring ooit en een betrouwbaarste keuze met de Saman Group indien ik nog wil uitbreiden met toestellen slechts een Groep ongetwijfeld zal het Saman Groep zijn

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gaston, Hartelijk voor deze mooie woorden. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

goed en netjes

zeer tevreden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Goedegebuure, Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede werk

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Udo, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede producten kan afspraken verbeteren.

Qua prijs zitten ze goed. Installateurs ook prima! Verkoper heeft voorgelogen en afspraken zijn niet nagekomen. Ook een defect gemonteerd en dit zou de producent op moeten lossen na installatie. Uiteindelijk toch met Saman tot een oplossing gekomen en tevreden afgehandeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer/mevrouw Zundert, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat het contact in eerste instantie niet soepel verlopen is. De Saman Groep denkt graag met zijn klanten mee en ik ben blij te lezen dat er voor u een oplossing is gevonden. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

geweldig

toen er iemand in de familie zij ik heb zonnepanelen dan ben ik overal gaan zoeken en kwam ik uit bij saman ,nu mijn cv ketel kapot is kwam ik ook bij saman uit dus als je goed werk levert kun je ook complimenten verwachten tja de levertijd normaal is het wie het eerst komt die het eerst maalt maar ja als je in het rijtje staat moet je op je beurt wachten en dan duurt wachten lang maar we hebben hoop en het komt goed always

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, We zijn blij om te lezen dat we u in het verleden zo goed van dienst konden zijn. We hopen u deze maand bij het plaatsen van de cv-ketel nogmaals goed van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Aanschaf zonnepanelen.

Na een persoonlijk gesprek thuis, was de gewenste offerte snel thuis. Exact zoals afgesproken. De levering van onze zonnepanelen werd keurig ingepland en met 3 man sterk was het werk binnen een middag uitgevoerd en op zolder alles netjes afgewerkt. Alles werd goed uitgelegd inclusief de bijbehorende software op de mobiel. Na een storing van de software thuis werd mijn emailbericht snel beantwoord. De uitleg voor de te volgen stappen was heel duidelijk. Dus zeker een aanrader om voor de aanschaf en installatie van een ander product aan Saman Groep te denken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leny Jansen-van Deelen, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en het geleverde werk van de monteurs. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Ik ben goed geholpen

Een goede service

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Maarten, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prijzig, maar deskundig en eerlijk

Heel deskundig. Weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Misschien door snelle groei, gaan er wel eens dingen mis. Kan lang duren voordat je aan de beurt bent of dat er iets wordt afgehandeld zoals in ons geval. Maar het gebeurt dus wel en naar tevredenheid.

Buitengewoon goed

Vlotte instalatie. Duidelijke uitleg. Laten alles netjes achter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willem, Bedankt voor uw leuke reactie over de Saman Groep , wij zullen dit zeker ook doorgeven aan de monteurs die bij u zijn langs geweest. Fijne dag gewenst. Met Energieke groet, Saman Groep

Deskundig en vakkundig

Ze weten wat ze doen. Geven goed advies werken netjes en goed. Prijsopgave werd ter plaatse berekend en klopt precies

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Petra, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

gewoon goed

Vriendelijke monteurs, nieuwe cvketel zeer snel en goed gemonteerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteurs en de instalatie . We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Deskundig en zeer netjes.

De installatie van de dubbele airco is zeer netjes en vakkundig aangelegd. Je kunt merken dat saman zeer professionele monteurs in dienst heeft die ook nog zeer aardig overkomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mart, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn en dat u tevreden bent over onze monteurs. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Installatie waterontharder

Deskundig, snel, goede service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Hendrikse, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Er is tot onze uiterste tevredenheid afgelopen zomer een airco geplaatst en alles tip top !raden iedereen aan om met Saman Group in zee te gaan!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

prima werk geleverd en volgens afspraak

De afspraak voor levering en montage van een airco systeem in woonkamer en slaapkamer was begin mei gemaakt voor 29 juli en werd op het laatste moment zelfs nog een dag vervroegd. De installatie is keurig en vakkundig gemonteerd en geheel volgens onze wensen, Er werd netjes gewerkt zonder rommel achter te laten. In augustus werd het wekenlang heel heet, waardoor we gelijk het systeem goed konden testen. Het heeft tot nu toe zonder storingen gefunctioneerd en de koelcapaciteit bleek ruim voldoende om zelfs bij 35+ graden buitentemperatuur de woning koel te houden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en vakkundig geregeld door vriendelijke monteurs

Toen onze oude ketel het begaf, zorgde de Samangroep er binnen enkel dagen voor dat er een nieuwe ketel geplaatst kon worden. De monteurs kwamen op de afgesproken tijd, werkten netjes en vlot. Alles werd goed uitgelegd. Vriendelijke gasten, het was bijna jammer dat ze na een snelle bak koffie meteen weer op weg moesten naar de volgende kant. Maar ja, die zat natuurlijk ook in de kou op ze te wachten.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Janine, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn en u zo positief bent over onze monteur. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Geweldige vakman jullie monteur Volkert = de juiste communicatie!

Geweldige vakman jullie monteur Volkert = de juiste communicatie!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anita, Wij zijn blij om te lezen dat u zo positief bent over onze monteur. We hopen graag in de toekomst nog eens te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

kundige medewerkers , interne communicatie schiet tekort

nieuwbouwproject is met horten en stoten verlopen. De oorzaak hiervan is vooral de interne communicatie. Complimenten aan medewerker L. Leeraert. Hij is zeer betrokken en pro actief. Dat kan niet van iedereen gezegd worden, zeker niet van de afdeling zonnepanelen. Telefoonbeantwoording wekt ergernis op, Teveel vragen , moeizaam om doorverbonden te worden met de persoon die je wenst te spreken

Prima en snel opgelost!

Het is wel zo dat de storing het gevolg was van eerdere problemen. Er was lekkage in de toevoer waterleiding wat gerepareerd is. De ketel is bijgevuld en daardoor waarschijnlijk de storingen ontstaan. Beide storingen zijn opgelost en de cv ketel werkt nu naar behoren.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C. Dorland, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

De installateurs waren zeer vriendelijk en zeer deskundig. Ik ben super tevreden met m’n nieuwe cv-ketel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Wij zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen graag in de toekomst nog eens te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede service en levering

Uitstekende installatie van onze nieuwe airco installatie. Helaas was de levering wel een aantal weken vertraag t.o.v. van de eerder afgesproken 7-8 weken

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ivan, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Vervelend om te horen over de levertijd, wij zullen dit noteren. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Keurig netjes

Een vriendelijke monteur die niet klaagde ook al was de afstand tussen kachel en vloer zo klein dat hij constant op zijn buik of rug moest liggen, daarnaast alles keurig netjes afgewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Goedegebuure, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Klasse

Op tijd geleverd, nette werkers goede prijs kwaliteit verhouding.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernst, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Prima installatie, slechte voorbereiding

Installateurs waren prima op de afgesproken tijd aanwezig. Alles in goed overleg met de mannen gedaan. Echter was de voorbereiding minder. De opgegeven gegevens van de meterkast klopte niet, de type bekabeling klopte niet en het aantal berekende panelen paste niet op het dak (12). Er konden maar 10 panelen geplaatst worden. Aangezien ik een leek op dit vlak ben ben ik bij het huisbezoek in het voorjaar van de verkoper uitgegaan van zijn expertise, dit bleek achteraf gezien misschien niet zo slim. Als tip is het misschien handig om tijdens het bezoek van de verkoper een vakman mee te nemen of deze tussendoor nog eens langs te laten komen. Dit scheelt waarschijnlijk een hoop tijd/geld! De installateurs moesten nu aardig improviseren. Wat ze prima in overleg met mij hebben gedaan! Petje af hoe de mannen in de hitte hebben gewerkt. De verkoper was bij het bezoek echter wel zeer vriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernesto, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Vervelend om te lezen dat de voorbereiding niet optimaal is geweest, wij zullen het noteren en hopen u in de toekomst hiermee nog eens van dienst te kunnen zijn! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.