Professioneel waarmaken

Ondanks een digitaal voortraject (telefonisch informeren, offerte en aanvullende vragen en de opdracht) zijn de plaatsing van mijn hybride warmtepomp volledig conform offerte en afspraken op één dag perfect uitgevoerd! Monteurs waren vakspecialisten en gingen zeer netjes te werk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de installatie en de service. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier met uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep

Nieuwe cv ketel geplaats door Saman prima volgens afspraak en door vriendelijke monteurs alles keurig aangesloten en afgeregeld niets dan lof.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pieter, Hartelijk dank voor u mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Top ervaring, duidelijke communicatie, vriendelijk personeel en kundig

Erg tevreden, ben via mail en telefonisch goed geholpen en op de hoogte gehouden omtrent de levering van mijn bestelde warmtepomp. Tot grote verassing werd deze ruim 5 maanden eerder geleverd dan eerst was afgesproken, zeer welkom dus met de huidige energieprijzen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gertjan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier met uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep

Snelle en goede service

Vriendelijke monteurs

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste D. Vriendelijk bedankt voor uw review, wij wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Je krijgt op redelijke termijn antwoord of reactie

Mijn bestelde zonnepanelen worden volgens onze afspraak over drie weken geleverd en gemonteerd. Daarna kan ik misschien een definitief oordeel geven.. De tot nu geleverde werkzaamheden (aanpassen meterkast en aanleggen kookleiding is prima verlopen en werkt goed)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marinus Hartelijk bedankt voor uw review, fijn om te horen dat de voorbereidingen naar wens uitgevoerd zijn. Nog even geduld en dan heeft u ook de zonnepanelen op uw dak. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Vriendelijk en vakbekwaam personeel, prima uitleg gehad.

Snel en correct geinstalleerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste P. Vriendelijk bedankt voor uw review, daar krijgen wij energie van! We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Alles prima gegaan zijn tevreden

Alles prima gegaan zijn tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste D. van Genderen, Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

wij zijn zeer tevreden over het hele traject van aanvraag t/m installatie

offerte staat al op mijn mailadres voor de adviseurs de deur uitgaan. installatie is vakkundig uitgevoerd met duidelijke uitleg over de bediening.

haastklus

ik ben erg tevreden over het adviestraject en de opvolging hiervan. Ook de communicatie rondom planning is prima. ik werd gebeld en gemaild. omdat ,door een uitlopend karwei de montageploeg later ( rond de middag) zou starten Top! deze arriveerden pas om 15:30, op zich geen probleem voor mij natuurlijk, maar het gevolg was wel dat ze haastig te werk gingen. ik had wel de indruk dat de monteurs vakkundig zijn en weten waar ze mee bezig zijn. erg vriendelijke mannen overigens. Klantgerichtheid is prima in orde. nadat de oude ketel gedemonteerd was werd de warmtepomp opgehangen, omdat deze niet direct paste, werd deze klem tegen het expansievat van mijn zonneboiler gedrukt en de pomp werd ook opzij gebogen zodat hier de isolatie niet meer over kon. ik ben hier niet mee akkoord gegaan waarna alles opnieuw opgehangen is. ze waren tot 21;30 bezig en de installatie is werkend opgeleverd. uiteindelijk ben ik tevreden, maar wil wel meegeven dat dit geen haastklussen kunnen zijn. ook heb ik nog lekkende leiding na moeten trekken en ontluchten. ook is de koolmonoxidemelder vergeten. en in de haast blijft de uitleg ook niet hangen. een tip om rekening mee te houden, dacht ik zo.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Versluis, Bedankt voor uw review, feedback is voor ons erg waardevol. Dit heb ik daarom doorgezet naar onze plaatsende afdeling voor verbetering. We wensen u veel plezier toe met uw warmtepomp. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Een paar keer uitgesteld en daarna broddelwerk opgeleverd.

Er wordt eerstens erg slecht gecommuniceerd. Dat er eens een keer iets niet perfect verloopt is OK , maar communiceer erover. Uiteindelijk is de klus uitgevoerd maar het was werkelijk broddelwerk. Daarna nog een keer een monteur moeten langs komen om het enigszins te repareren, maar het blijft prutswerk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Verheesen, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de werkzaamheden. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt binnen twee werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep

Solarpaneele und LadeStation perfekt installiert

Ich hatte Solarpaneele und eine Lade Station bei Saman bestellt und letztlich ist alles perfekt installiert worden. Auf alle meine Wünsche wurde eingegangen und auch nachträgliche Änderungswünsche waren kein Problem.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Philipp, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie van uw zonnepanelen en laadstation. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Goed werk geleverd

Afspraak nagekomen, goed werk geleverd en netjes achtergelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ben, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat alle werkzaamheden goed verlopen zijn. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Keurig netjes uitgevoerd

Mijn nieuwe ketel is keurig netjes opgehangen. Werk goed uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Laurens, Bedankt voor uw review, goed om te horen dat alles naar behoren is geplaatst. We wensen u veel plezier met uw ketel. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Werkuitvoering.

het werk is deskundig, snel en netjes uitgevoerd. alles netjes opgeruimd .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van de Walle, Vriendelijk bedankt voor uw review, daar krijgen wij energie van. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Deskundig en vriendelijk personeel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adrie, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Medewerkers waren mensen die expertise uitstraalden. Konden steeds weer alternatieven verzinnen voor wanneer 'iets op een andere manier' moest. Waren heel communicatief. En werkten keihard.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jasper, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, ook uw compliment naar mijn collega's toe waarderen wij enorm. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Zeer goed werk geleverd.

Ik heb inmiddels zonnepanelen, in elke kamer een airco unit en nu een hybride warmtepomp installatie door Saman laten verzorgen en uit ervaring kan ik zeggen dat de monteurs zeer netjes en accuraat werken. Kennis is aanwezig en de mannen zijn goed op elkaar ingespeeld. Kortom helemaal tevreden met alle Saman installaties hier in huis!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arie, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze installaties en de werkwijze van onze monteurs! We wensen u een mooie opbrengst toe! Met energieke groet, Saman Groep

Netjes werk afgeleverd

Monteur die de CV ketel kwam plaatsen was vriendelijk, had kennis van zaken en heeft de alles netjes gedaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer P. Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij wensen u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep.

zeer positief

Correcte, deskundige en snelle behandeling van offertes maar ook van de installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marcel, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. met energieke groet, Saman Groep

Happy Drops geinstalleerd

De Happy Drops is vakkundig geinstalleerd. De monteur heeft goede uitleg en advies gegeven. Correct gewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wilma, Fijn om te horen dat u zo tevreden ben over onze monteur. Dat geeft ons energie. Wij wensen u nog een fijne dag. Met energieke groet, Saman groep

Netjes afgewerkt en vriendelijke jongens

Dit is de 2de keer dat ze een airco bij ons plaatsen. Ze hebben netjes gewerkt, netjes afgewerkt. Ook dingen overlegd hoe we het wilde hebben. Vriendelijke jongens, zou ze zeker aanbevelen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons werk. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Prima, super Arbeit, qualifizierter Monteur Richard, Montage CV Ketel

Die Lieferung CV ketel erfolgte pünktlich gemäß Absprache. Die Ausführung und Montage sauber, qualifizierter Monteur Richard, hat mir alle meine Fragen beantwortet. Hat den super Überblick der auszuführenden Arbeiten gehabt und sauber gearbeitet. Ruhig und besonnen. Effizient und freundlich. Wünsche mir für die Montage Zonnenboiler wieder solch einen qualifizierten Monteur. Die Handgriffe von Richard hatten Hand und Fuß. hier konnte man die gute Qualität eines Monteurs sehen. Super!!! Mehr davon

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Der Monteur Richard ist super, er hat sauber, schnell und fachkundig gearbeitet.

Der Monteuer, Richard Kajohole hat einen sehr fachkundigen und kompetenten Eindruck gemacht. Er hat eine klare Übersicht der Aufgabe erkennen lassen. Die Arbeiten wurden konsequent und sauber ausgeführt. Dieser Monteur ist spitze. Er ging auf alle meine Fragen ein, und konnte mir alle beantworten. Zum Schluß hat er mir die Anlage noch einmal erklärt und alles sorgfältig kontrolliert. Einfach super !!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Klaus, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteur en de uitgevoerde werkzaamheden. Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep.

De monteur was op tijd aanwezig. De monteur was netjes en beleeft, als iets niet goed is mag dit gezegd worden maar als iets goed is ook, deze werkzaamheden zijn dus netjes uitgevoerd door de monteur. Wij zij dus zeer tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Robert, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met de monteur. Erg leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent! Wij wensen u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep

Prima en snelle montage cv-ketel

Exact op het afgesproken tijdstip aanwezig. Nette montage en duidelijke uitleg . Oude cv-ketel en alle verpakking meegenomen. Monteur is een vakman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jos, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de montage van uw cv-ketel en dat alles goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Nog een fijne dag toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl