Mensen zijn altijd stipt op tijd. En werken steeds vlot en werken alles netjes af.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Bonheure, Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met de Saman Groep. Wij wensen u een gelukkig en gezond 2021 toe! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede communicatie, fijn bedrijf.

Ik ben erg goed geholpen en een prima service. Wel moet ik 1 dingetje kwijt, de hoogte van het warme water is echt aan de lage kant, zeker voor het afwassen. Ik ben niet in het bezit van een vaatwasser. Verder geen problemen tot op heden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer/mevrouw Bom, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Er word contact met u opgenomen over de lage temperatuur van het warme water. Nog een fijne dag gewenst en alvast een voorspoedig nieuwjaar. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

prima service

expansievat moest vervangen worden, allemaal netjes afgehandeld

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Danny, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden. Voor nu wensen wij u een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2021 toe. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima overal geweldig service

Keurig geplaatst netjes uitleg Netjes geplaatst Opgeruimd achtergelaten En keurig nette monteurs die ook vriendelijk en beleefd waren

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Het doet ons goed om te lezen dat u zo positief bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Wij wensen u heel veel (woon)plezier van uw nieuwe installatie. Voor nu een hele fijne jaarwisseling en een goed 2021 toegewenst! Met warme groet, Saman Groep

zeer tevreden

Deskundig en snel geholpen met jaarlijks onderhoud van mijn CV-ketel. Heeft ook netjes weer voldoende water bijgevuld want de druk was ook te laag

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het uitgevoerde onderhoud. We wensen u een warme en aangename winter toe en voor nu een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2021. Met warme groet, Saman Groep

goede service van de monteurs

Levertijd was aan de zeer later kant.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Strobbe, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat u ondanks de levertijd toch tevreden bent over de plaatsing van de installatie. We wensen u veel (woon)plezier van de installatie. Voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2021! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Contact - Informatie - Kwaliteit product - Installatie - Prijs - Vriendelijkheid - Monteur. Alles perfect !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daniel, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie en de overige service. Wij wensen u heel veel (woon)plezier van uw nieuwe installatie. Voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2021. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed werk vakkundig en netjes

Goed werk geleverd op korte termijn. En netjes uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arnold, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie! Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met de geplaatste installatie én de snelheid van de plaatsing. Mochten wij u in de toekomst van dienst kunnen zijn dan staan we graag voor u klaar. Met warme groet, Saman Groep

voor afspraken gaat het wel goed, onderhoud nog geen ervaring mee.

nvt

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Smit, Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van het door ons geleverde werk en dat u ons zou aanbevelen! Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig en zorgzame installatie

Goede vakkundige lui, beleefd en begaan met hun werk. Laten alles keurig achter. Zeker aan te raden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruben, Top om om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur! Fijn dat de storing in uw warmtepomp verholpen is! Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Monteur was ziek. Gelukkig door een andere monteur gelijk opgevangen. Goed meegedacht! CV ketel werkt prima niks op aan te merken!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruben, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

keurig volgens afspraak geïnstalleerd

Snel een duidelijke offerte gekregen voor onze airco. Houden zich keurig aan afspraken vakkundig en snel gemonteerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marjan, Wat fijn dat u zo een positieve ervaring heeft met ons. Mochten we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gemotiveerd en deskundig!

Keurig volgens afspraak voor de deur en vervolgens was er alleen maar een gemotiveerd team deskundig bezig om ons cv probleem op te lossen: compliment!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Crans, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Ik kan alleen een oordeel geven van het aanleggen daarna heb ik niemand meer gezien moet denk ik nog komen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ton, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Wat een deskundigheid. Bij plaatsing van de zonnepanelen bleek het dak niet helemaal zoals verwacht, maar ook dat werd opgelost. Voor elk probleemeen oplossing.. Dik tevreden!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Fons, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het plaatsen van de zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

xxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Vos, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Prima personeel, maar kantoor teveel management.

Na installatie van de cv ketel door een deskundige, vriendelijke monteur, bleek de schoorsteenafvoer condenswater te lekken. E-mail naar kantoor Saman werd beantwoord dat mijn e-mail naar de desbetreffende afdeling was doorgestuurd. Maar zeker 1 week nog niets gehoord. Na weer e-mail werd de afdeling planning dan ingeschakeld voor een monteur. Duurde ook weer een aantal dagen. Deze monteur, die werd gestuurd deed ook zijn best, een plaatste een afdichtings ring. Enige dagen later nog steeds lekkage bij de rookgas afvoer. Weer e-mail, die door gestuurd werd naar de afdeling. Na 1 week nog niets gehoord. Weer een e-mail met foto's van de situatie en literatuur over rookgas afvoer installaties. Toen werd er na enige dagen gereageerd, maar geen actie aangekondigd om dit euvel op te heffen. Weer een e-mail, waarop een antwoord kwam dat weer een monteur besteld was bij planning. Na ca 1 week belletje dat de monteur zo kwam. Een prime vakman aan de deur en deze jongeman had het euvel in 10 minuten opgelost. Er ontbrak nog een afdichtings ring. Tot op heden geen druppel meer gezien. Op een e-mail over het dure service contract, bij een 2 jarige garantie op de ketel, is nooit gereageerd. Kortom, op het KANTOOR ontbreekt nog veel klantvriendelijkheid. Wel prima personeel op de werkvloer!

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Geachte meneer Hozee, Wat vervelend om te lezen dat deze situatie is ontstaan, graag willen wij hier over in gesprek gaan met u. Volgende week zullen wij u dan ook telefonisch benaderen, voor een gesprek. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekend van begin tot eind.

Na online veel onderzoek gedaan te hebben, uiteindelijk door positieve ervaringen van bekende uitgekomen bij Saman. Het persoonlijk kennismakingsgesprek op locatie was erg prettig. Waar andere online een offerte maken, heb je bij Saman direct een gezicht bij de organisatie. Een positief gesprek, duidelijke informatie over de kosten en mogelijkheden, aangepast op onze situatie. Na akkoord werd er bij ons een nieuwe ketel en 12 zonnepanelen geïnstalleerd. Alles keurig volgens afspraak, ook de btw teruggave is geregeld. Al met al, perfect geholpen, en wij zijn blij met onze investering en keuze voor Saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Oorthuijs, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Perfect heel betrouwbaar volledige vakkennis energie zuinig

nog nooit zulke goede beslissing genomen het is nu november en de warmte is zalig in iedere hoek van de woonkamer en keuken mijn beste ervaring ooit en een betrouwbaarste keuze met de Saman Group indien ik nog wil uitbreiden met toestellen slechts een Groep ongetwijfeld zal het Saman Groep zijn

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gaston, Hartelijk voor deze mooie woorden. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

goed en netjes

zeer tevreden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Goedegebuure, Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede werk

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Udo, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede producten kan afspraken verbeteren.

Qua prijs zitten ze goed. Installateurs ook prima! Verkoper heeft voorgelogen en afspraken zijn niet nagekomen. Ook een defect gemonteerd en dit zou de producent op moeten lossen na installatie. Uiteindelijk toch met Saman tot een oplossing gekomen en tevreden afgehandeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer/mevrouw Zundert, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat het contact in eerste instantie niet soepel verlopen is. De Saman Groep denkt graag met zijn klanten mee en ik ben blij te lezen dat er voor u een oplossing is gevonden. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

geweldig

toen er iemand in de familie zij ik heb zonnepanelen dan ben ik overal gaan zoeken en kwam ik uit bij saman ,nu mijn cv ketel kapot is kwam ik ook bij saman uit dus als je goed werk levert kun je ook complimenten verwachten tja de levertijd normaal is het wie het eerst komt die het eerst maalt maar ja als je in het rijtje staat moet je op je beurt wachten en dan duurt wachten lang maar we hebben hoop en het komt goed always

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, We zijn blij om te lezen dat we u in het verleden zo goed van dienst konden zijn. We hopen u deze maand bij het plaatsen van de cv-ketel nogmaals goed van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Aanschaf zonnepanelen.

Na een persoonlijk gesprek thuis, was de gewenste offerte snel thuis. Exact zoals afgesproken. De levering van onze zonnepanelen werd keurig ingepland en met 3 man sterk was het werk binnen een middag uitgevoerd en op zolder alles netjes afgewerkt. Alles werd goed uitgelegd inclusief de bijbehorende software op de mobiel. Na een storing van de software thuis werd mijn emailbericht snel beantwoord. De uitleg voor de te volgen stappen was heel duidelijk. Dus zeker een aanrader om voor de aanschaf en installatie van een ander product aan Saman Groep te denken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leny Jansen-van Deelen, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de uitleg en het geleverde werk van de monteurs. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.