Snelle goede installatie.

Goed advies in het voortraject, alle wensen duidelijk op papier met de verkoper. Aangegeven dat we ruimte en flexibiliteit hebben voor een snelle plaatsing ipv de 15 weken wachttijd. binnen 2 weken is de airco geplaatst. Misschien hierdoor maar de monteur had de verkeerde werkbon en meerdere malen hebben we zelf aan moeten geven hoe en waar de airco opgesteld moest worden. de monteur nam goed de tijd om alles netjes te installeren en heeft duidelijke uitleg gegeven voor te vertrekken

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ben, Hartelijk dank voor uw positieve review. Hier krijgen wij energie van. Wat fijn dat u tevreden bent met ons werk en dat het goed verlopen is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman groep

Niet geleverd wat afgesproken was

De monteurs hebben de warmtepomp prima gemonteerd, daar ben ik blij mee. Het is wel waardeloos dat er zonder overleg een boiler geleverd is van een ander merk met energieklasse C in plaats van de Daikin met energieklasse B. Als je een Mercedes koopt met lederen bekleding, en ze leveren er een af met stoffen bekleding, en ze zeggen dan ja deze zit ook prima, begrijp je toch dat dit niet goed voelt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Gelukkig bent u tevreden met de montage van de warmtepomp. Wat vervelend dat er een andere boiler is geleverd dan is afgesproken. Ik heb dit voor u neergelegd bij mijn collega van de afdeling klimaat en elektra en hij zal contact met u opnemen. Wij hopen dit zo spoedig mogelijk voor u te kunnen oplossen. Met energieke groet, Saman groep

Werkte netjes en was klantvriendelijk

Werkte netjes en legde alles goed uit. Hij was beleefd en vriendelijk

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ann, Hartelijk dank voor het delen van uw mening. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons als bedrijf. Wij hopen u nogmaals van dienst te mogen zijn in de toekomst. Met energieke groet, Saman groep

Uitstekend uitgevoerd en werkplek netjes achtergelaten

Na een levertijd van ongeveer een jaar stonden de monteurs op de stoep. Even rondleiding wat ik graag zou willen hebben als uitvoering en de mannen gingen aan de slag. Na ongeveer een uur of 3 werd alles keurig opgeleverd met de benodigde uitleg en alles werkt naar behoren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Huijbergen, Enorm bedankt voor uw prachtige review. Hier worden we erg blij van, wij danken u zeer. Fijn om te zien dat na zo'n lange tijd te hebben gewacht u nog zo positief bent geweest over ons. Ik dan u zeer voor het nemen van de tijd, om ons te vertellen wat u van ons vond. Met energieke groet, De Samangroep

Eindresultaat goed maar voorbereiding en werk tijdens installatie matig

Vooraf niet duidelijk dat we de kruipruimte leeg moesten maken waardoor elektricien pas in de middag zijn werk kon doen. Monteurs dachten direct al dat het niet kon qua ruimte hetgeen tot ongerustheid bij ons leidde. Nadat de elektricien en ikzelf aanwijzigingen heb gegeven past het gewoon. Ik vind dat een ingehuurde partij ook kundig moet zijn qua flexibiliteit. Als ze bij aanvang al direct aangeven dat iets niet past ...dan komt dat niet goed over. En dan de puinhoop.. We begrijpen dat er gewerkt moet worden maar dat je dan alles zo achterlaat vinden we echt niet kunnen! Plaats thermostaat: boren in muur waarbij de stof op stopcontacten cm dik ligt en op de grond en op decoratie erom heen! Plaats naar buiten boren: cm dik stof op de grond hebben we zelf weg moeten halen. Hier heb ik ook foto van. Plaats waar unit hangt bij het vat: restanten koper zijn blijven liggen, het expansievat staat op een stukje kunstof en hangt min of meer los aan koperdraad, ook hier allemaal stof van het boren. De vloer in de bijkeuken was helemaal erg vanwege gras en schelpen van een pad wat naar binnen wordt gelopen, op zich begrijpelijk maar om dan alleen te zeggen dat het wel een beetje rommeltje is geworden en alles zo achter te laten...

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Mathijsse, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te horen dat u blij bent met het eindresultaat. Echter vind ik het heel vervelend te horen dat de voorbereiding en werk tijdens installatie niet naar tevredenheid is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik zie dat mijn collega hieromtrent al contact met u heeft opgenomen om een vervolgafspraak in te plannen. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep

nette installatie

Zeer snelle montage, 4 ,5 uur voor een nieuwe ketel en warmtepomp. Het ziet er netjes uit, maar zo snel weken, en goed, wie houdt dat vol? Ik weet dat er een aantal vinkjes niet zijn gezet op de werkbon, is weleerlijk ingevuld. Zijn alle controles die nodig zijn gedaan? Systeem afgeperst? Gas afgeperst? Uitleg in 10 minuten, die mannen moeten door. Zal zeker nog eens met Saman bellen, misschien instructie omgaan met systeem en thermosstaat in de showroom Zierikzee?

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review! Hier krijgen wij nou energie van. Uw feedback over instructie over het systeem nemen wij zeker intern mee. Bedankt hiervoor. Wij wensen u veel plezier met uw installatie. Met energieke groeten, SamanGroep

Geweldige kerels die het aangelegd hebben bedankt hier voor

het aan leggen ging geweldig ik heb dan ook gezegd ik ga jullie niet op jullie vingers kijken en als er vragen zijn dan hoor ik het wel. En die vraag is ook gekomen . omdat er nogal wat wind was en ik had al eens aangegeven dat dit bij ons wonend op een dijk nogal eens meer voor komt. De ketel ventielator maakt dan erg veel lawaai de ventielator 90 graden draaien was geen optie want dan gaat de wind de ventielator laten draaien en dan gaat de boel kapot na een belletje van Ricardo aan de technische man bij jullie zou het over kunnen zijn en dat zouden jullie nog oplossen . ik had al gezegd zo accepteer ik het niet dus wij wachten af tot jullie dit in orde gemaakt hebben. Wat uitleg verder over de thermostaat zou verder ook wel handig zijn want een mens moet in korte tijd wel erg veel informatie onthouden. ik heb hier zeker in de toekomst nog vragen over en hoop dat dit dan ook nog mogelijk is. Met vriendelijke groet en voor morgen een prettige pasen. Rini de Lijser

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rini, Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat de monteurs goed mee hebben gedacht betreft de installatie. Indien u in de toekomst nog vragen heeft betreft uw thermostaat neem dan zeker contact met ons op. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Moeizame relatie met Saman Groep

Het hele proces van aanvraag tot en met plaatsing wordt gekenmerkt door miscommunicatie en excuses. Het heeft bijna een jaar geduurd voordat de warmtepomp geplaatst werd en een aantal malen zijn onze mails over het hoofd gezien, waardoor er geen duidelijk overleg kon plaatsvinden. Daardoor ontstond er aan mijn kant onzekerheid. Daarnaast ontstonden er capaciteitsproblemen en leveringsproblemen die het hele proces vertraagden. Tot overmaat van ramp meldde de monteur zich een dag voordat de officiële plaatsing ziek. Uiteindelijk is nu alles na een jaar afgerond. Rest mij tenslotte mee te delen dat wij als pleister op de wonde een prachtige bos bloemen van Saman Groep hebben mogen ontvangen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste J.B. Bedankt voor uw review, wat ontzettend vervelend om te lezen dat door miscommunicatie het proces van plaatsen zo vertraagd is. Dit is niet de manier waarop wij willen werken. Gelukkig is alles goed gekomen en nemen wij uw feedback mee ter verbetering. Ik wens u nog een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Wij hadden over de monteur een heel goed idee !

Alles vonden we gewoon heel goed !

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Johny, Bedankt voor uw positieve review. Hier krijgen wij nou energie van! Met vriendelijke groeten, SamanGroep

De monteur was prima maar maar de betonboor om de nieuwe rookgas afvoer te boren was een drama

De Remeha Avanta 35 die is afgehangen in december 2022 door Roy daar waren we zeer tevreden over. 22 maart heeft Roy een nieuwe rookgas afvoer voor de Remeha geboord want de oude afvoer kwam te vervallen ivm zonnepanelen. Over monteur Roy waren we zeer tevreden over de betonboor niet die sloeg iedere keer vast in de muur daardoor duurde het erg lang voordat het gat geboord was De muur was beschadigd doordat Roy de boor diverse keren moest uithakken Roy heeft het toch goed kunnen oplossen met pur schuim en een kunstof afdekplaat. Mijn advies stuur de monteurs op pad met een goede betonboor Mvrgr Kees Walhout

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met ons als bedrijf. Wij zullen in het vervolg de monteur op pad sturen met een goede betonboor. Ook hopen wij u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman groep

Snelle plaatsing , maar geen uitleg en geen hulp bij instellen, ze laten ons in de kou zitten.

Onze warmte pomp en nieuwe cv ketel waren in een ochtend gemonteerd. Binnen 10 minuten werd uitgelegd hoe je de thermostaat kon instellen en dat was zeer sumier. Erna meerdere keren gebeld , kreeg met moeite iemand aan de lijn telefonisch een paar zaken aangepast, maar een afspraak om iemand langs te laten komen kon pas na 3 tot 4 weken. Nu nog steeds problemen met een zeer slecht werkende thermostaat Problemen dus nog niet opgelost.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat u niet bent geholpen met uw thermostaat. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt binnen twee werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep

Erg goed

De monteur was erg vriendelijk en behulpzaam, erg aardig persoon

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lilianne, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, daar krijgen wij energie van! We wensen u veel comfortabele jaren toe met uw CV-ketel. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

prima werk met vriendelijk personeel

Van het advies tot en met de uitvoering is alles netjes en in goed overleg verlopen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adri, Hartelijk dank voor uw review. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie. Een fijne dag toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Netjes gewerkt

Netjes gewerkt, zonneboiler volgens afspraak geïnstalleerd. helaas wel later door problemen met het leveren van materiaal. communicatie was wel duidelijk, helaas was de bereikbaarheid van mensen bij saman soms wat moeizaam.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arno, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het werk netjes is uitgevoerd. Betreft de communicatie vind ik het jammer om te lezen dat u dit zo heeft ervaren. Desondanks hoop ik dat u nu kunt genieten van uw installatie! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Teleurgesteld.

Montage door 1 monteur van half 8 's morgens tot half acht 's avonds. Na afloop geen warm tapwater. Servicemonteur kon 's avonds het adres niet vinden. Heb om 23.00h nog gebeld. Andere morgen servicemonteur langs geweest. Conclusie een onderdeel in Intergas ketel vanaf fabriek defect.( kwam vaker voor ..!) . Nieuw onderdeel geplaats. Na montage kreeg monteur de installatie niet op de app. Dit is door monteur op 17 februari wel gelukt ( contactje in Daikin regelunit was defect...!). We kregen de kamer met convectorputten niet warm. Op 17 februari heeft monteur stooklijn aangepast. Nu op dit moment kamer nog niet warm. Advies monteur: ventilatoren van Speedcomfort monteren. Op zolder door 1e monteur een bypass gemonteerd. Zelf zag ik hier het nut niet van in. Toch gemonteerd. 2e monteur was het met me eens !! Tevens door montage bypass lekkage op zolder. Buitenunit op beugels tegen gevel; trillingen door zijgevel. Hinderlijk geluid. Niet van kunnen slapen. Unit staat inmiddels 's nachts uit !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adrie, Bedankt voor uw review, ik vind het bijzonder vervelend om te lezend dat u zoveel ongemakken heeft ervaren met uw nieuwe warmtepomp. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken. Daarom zet ik uw review door naar de eindverantwoordelijke. Hij zal met 2 werkdagen contact opnemen om meer inzicht te krijgen in uw situatie en naar een passende oplossing te komen. Ik wens u nog een fijne dag Met energieke groet, Saman Groep

Mooie verhalen maar zeer matige uitvoering

Tot aan de handtekening was het allemaal mooi en kon vanalles. De realiteit bleek heel anders. Geen werkvoorbereiding waardoor de afspraken allemaal in meer of mindere mate mislopen. Geen overdracht tussen werknemers onderling, airco-installateurs die het net gelegde dak kapot lopen, enz. Telefonisch wordt er vanalles toegezegd maar dat is allemaal vergeten later, verkeerde berekeningen van aantallen panelen, levertijden die na tekenen even 50% of meer langer worden en ga zo maar door. Een keer sorry zeggen voor alles wat mis gaat is ook teveel gevraagd. Onze aannemer kijkt er ook met verbazing naar en kan zich niet herinneren ooit een partij gezien te hebben met zo’n gebrekkige voorbereiding en communicatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martijn, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de werkzaamheden niet naar behoren uitgevoerd zijn. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt binnen twee werkdagen contact met u op om meer inzicht te krijgen in uw situatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Samangroep

Deskundig bedrijf

Firma komt de gemaakte afspraken goed na. Het plaatsen van de verwarmingsketel is prima gegaan, ook nieuwe mooie koperen buizen aangelegd. En de nieuwe ketel werkt goed!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Joannes, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Daar worden wij blij van! We wensen u veel comfortabele jaren met uw CV ketel. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Vlot

Vriendelijke, juiste informatie en snelle service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Yannick, Vriendelijk bedankt voor uw review, wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Prima gedaan

De montage en inbedrijfstelling van de laadpaal is prima gedaan. Erg tevreden mee. Thuis laden bevalt prima.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frans, Vriendelijk bedankt voor uw review, wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing van uw laadstation. We wensen u veel duurzame kilometers toe. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Ben zeer tevreden , prima werk afgeleverd, alles netjes achtergelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Georges, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, daar krijgen wij energie van! We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Goed en snel

De heren Lindens en van der vliet waren op mekaar ingespeeld. De een begon aan het leidingwerk de ander aan de filter. Waren kundig en snel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Raymund, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Het is altijd fijn om te lezen dat de monteurs samen een goed team vormden. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

De installateur ging voor perfectie!

Onze cv hangt in een kleine ruimte. Dat was moeilijk werken voor de installateur. Hij klaagde niet, stelde ons gerust dat het allemaal zou gaan lukken. Hij is pas gestopt toen alles perfect was. Wat een vakman en een fijn persoon om over de vloer te hebben.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review, wat goed om te horen dat ondanks de ruimte gering was de montage alsnog goed verlopen is. We wensen u veel plezier met uw CV ketel. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Geweldig goed!

Goede afspraken, die ook worden nagekomen. Alles keurig gemonteerd. Echt vakwerk. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook teruggebeld worden volgens afspraak zijn we wel eens anders tegen gekomen. Aanbevolen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, daar krijgen wij energie van! We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Heel netjes, snel en vakkundig. Man met verstand!

Deze monteur heeft verstand van zaken. Verdient een bonus! Supersnel, nauwkeurig, vakkundig, sociaal en hart voor de zaak.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Koudekerke, Dank voor uw mooie review. Hier worden we heel erg blij van en zeker als ons streven uitkomt! Fijn dat u zo positief bent over onze werkzaamheden. Dit geeft ons nog meer energie om het beste eruit te halen! met energieke groet, De Samangroep

Vlotte en nette montage door een vriendelijke en vakbekwame monteur!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw review, wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de installatie en over onze collega. Daar krijgen wij energie van! Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl