Keurig netjes

Een vriendelijke monteur die niet klaagde ook al was de afstand tussen kachel en vloer zo klein dat hij constant op zijn buik of rug moest liggen, daarnaast alles keurig netjes afgewerkt.

Klasse

Op tijd geleverd, nette werkers goede prijs kwaliteit verhouding.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernst, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Prima installatie, slechte voorbereiding

Installateurs waren prima op de afgesproken tijd aanwezig. Alles in goed overleg met de mannen gedaan. Echter was de voorbereiding minder. De opgegeven gegevens van de meterkast klopte niet, de type bekabeling klopte niet en het aantal berekende panelen paste niet op het dak (12). Er konden maar 10 panelen geplaatst worden. Aangezien ik een leek op dit vlak ben ben ik bij het huisbezoek in het voorjaar van de verkoper uitgegaan van zijn expertise, dit bleek achteraf gezien misschien niet zo slim. Als tip is het misschien handig om tijdens het bezoek van de verkoper een vakman mee te nemen of deze tussendoor nog eens langs te laten komen. Dit scheelt waarschijnlijk een hoop tijd/geld! De installateurs moesten nu aardig improviseren. Wat ze prima in overleg met mij hebben gedaan! Petje af hoe de mannen in de hitte hebben gewerkt. De verkoper was bij het bezoek echter wel zeer vriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernesto, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Vervelend om te lezen dat de voorbereiding niet optimaal is geweest, wij zullen het noteren en hopen u in de toekomst hiermee nog eens van dienst te kunnen zijn! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed gedaan

hij hangt net niet helemaal recht. 1 buitenslang heeft lekkage

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Als u wilt dat wij langskomen voor het repareren voor de buitenslang kunt u contact met ons opnemen op 0111 - 412 647. Wij zien uw reactie tegemoet. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Top ervaring

Erg blij met geleverde installatie. Prima werk geleverd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

heel goed

prijs instaleren is aan de dure kant rest prima

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C. van der Klooster, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Alle afspraken netjes nagekomen!

Thuis bezocht door een adviseur, offerte die uitgebracht werd hebben we geaccepteerd, plaatsing airco is netjes ingepland en conform afspraak uitgevoerd. Kleine reparatie achteraf is ook netjes uitgevoerd. Kortom: een tevreden klant.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de airco Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Top werk geleverd in zeer goed overleg

Geleverd warmtepomp en pv panelen. Erg tevreden over levering en plaatsing . Alles gaat in goed overleg

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leo, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

nette en vlotte installatie

behoeft geen verdere uitleg

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Agnes, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het werk wat de monteur geleverd heeft. We hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Duurzame kwaliteit met vriendelijkheid geplaatst

Wij kozen voor een professionele firma onze keus viel op SAMAN groep na het eerste contact stelde deze firma voor een adviseur aan huis voor de afmetingen van de dienstdoende ruimte deze brave man heeft ons gesteund met goede raad nadat wij vertelde wat we verwachten ( zeer goede koeling en ook verwarmen en verluchten verbruik AAA hebben viel onze keuze op een Daikin airco Nu is dit toestel met buiten joenit geplaatst door vriendelijke monteurs op profesionele vakmanschap, vriendelijkheid en netjes zonder alles vuil te maken met de glimlach echt waar

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gaston, Bedankt voor uw compliment aan ons bedrijf. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Zakelijk contact

De grote ervaring moet nog komen wanneer de nieuwe installatie in ons vakantiehuis wordt geinstalleerd. :-)

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Marnix, Ik hoop dat alles na tevredenheid geïnstalleerd gaat worden. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, horen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep.

Netjes geleverd. Verder geen klachten.

Netjes geleverd. Airco werkt prima.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste meneer van Broeck, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over airco Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

gewoon goed

Goed voorbereid en vakkundige uitvoering

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Wat fijn dat u de moeite neemt om onze werkzaamheden bij u te beoordelen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Monteurs top, afdeling planning/verkoop/klantadvies waardeloos

2 verkoopadviseurs op bezoek gehad die niet kijken of een zonneboiler door het trapgat past. Kortom, bij plaatsing staat de monteur voor gek en blijkt dat ik dus helemaal geen zonneboiler kan hebben. Zonnepanelen die door de afdeling planning eerder voor plaatsing geleverd worden maar niet afgemaakt kan worden omdat de zonneboilerpanelen erboven geplaatst moeten worden en dus uiteindelijk niet geplaatst kunnen worden, wederom monteurs voor gek staan Saman heeft zijn zaakjes op kantoor totaal niet voor elkaar, veels te druk en de monteurs moeten maar roeien met de riemen die ze van kantoor doorkrijgen, helaas geen al te beste riemen Ik kan dus nu voor de 3e keer een vrije dag opnemen, hopelijk wordt er nu iets afgerond

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Salet, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Netjes en correct (ingeleende ZZP monteurs)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cees, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs. We hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

mijn 1e airco op zolder

via internet en reclame folder zag in saman staan en op het werk hadden we ook al diakin airco. zodoende gebeld voor afspraak bij saman, goed advies en gelijkt besloten om er 1 aan te schaffen. De monteurs waren ook vriendelijk en meedenkend , de mannen kwamen in de ochtend en om 14:30 was alles al weer klaar. Airco werkt zeer goed op zolder .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs en de door hun geïnstalleerde airco. We hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Zeer tevreden goede voorlichting duidelijke afspraken en bekwame installateurs.

Zowel met de installatie van de zonnepanelen als de C.V. ketel vond ik de monteurs vriendelijk en prettig in de omgang. Daarbij toonden zij kennis van zaken en werden de werkzaamheden door hun kennis en ervaring goed en zeer bekwaam uitgevoerd. Een min punt was de wachttijd bij de panelen en de C.V. ketel. Geen reden om u firma niet aan te bevelen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Erich, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs en de door hun geïnstalleerde installatie's. Wij werken aan de levertijd van onze producten. We hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons! We hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

keurig volgens afspraak

Netjes, vakkundig en volgens afspraak. Werkplek werd keurig schoongemaakt achter gelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Had beter gekund

Monteur had onderdeel niet bij en ging die halen en kwam 2 uur later terug waardoor het niet klaar kwam op een dag. Afvoer condens niet netjes afgewerkt

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Petiet, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega neemt contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Nette monteurs die hun vak verstaan

Op tijd aanwezig, nette monteurs die weten waar ze het over hebben. Alles netjes achter gelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gert-Jan, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteurs. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

redelijk

cvgeplaatst rook gas af voer een min en het gaat over teveel schijven als je je verhaal doet

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Petiet, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Super nette levering en installatie

Van bestelling tot levering en installatie slechts 1 week. Gewoon super

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rik, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Hele energieke, vaardige en aardige jongemannen die alles goed uitgevoerd en toegelicht hebben.

Ik heb goede ervaringen met Saman. Het advies was goed en te begrijpen, medewerkers waren goed bereikbaar, ik kon aanpassingen bespreken, wijzigingen doorgeven en het maken van afspraken ging makkelijk en soepel. Ook de afwikkeling (facturering, aanmelden bij solar edge) verliep oké. Factuur voor de zonnepanelen was overigens de eerste keer niet in overeenstemming met offerte en (veel) te hoog maar dat is vervolgens goed in orde gekomen. Voor de factuur van de cv ketel heb ik moeten bellen, die kwam te laat. Ik heb een suggestie voor verbetering. De montage van zonnepanelen heb ik als intensief ervaren. De hele dag waren de jongens bezig, liepen door het huis, sjouwden met spullen. Er stond een hele grote kraan voor de deur om de spullen op het dak te leggen. Ik had mij niet gerealiseerd dat het een intensieve dag zou zijn. Jullie zouden een folder kunnen maken met informatie over wat zo'n dag - waarin zonnepanelen geplaatst worden - inhoudt voor de klant. En wat de klant moet doen aan voorbereidend werk. Informeer de buren want de montage zal mogelijk wat overlast geven (geluid, straat geblokkeerd door grote kraan, mogelijk even op dak van buren terecht komen). Er komt een grote kraan (en niet een verhuislift). Er komen twee of drie monteurs voor de zonnepanelen Er komen twee monteurs voor de omvormer Ze moeten in de meterkast zijn De omvormer is zo groot: denk van te voren na waar die moet hangen Monteurs zijn zoveel uur bezig. Deuren staan open Zorg voor koffie fris eten (of is juist niet nodig) enz enz. Uiteraard ben ik bereid om een keer mee te lezen met zo'n concept folder. Groet! Caroline de Pater

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Geachte mevrouw de Pater, Beste Caroline, Vriendelijk bedankt voor uw reactie en positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden. Wat betreft uw feedback, willen wij u ook bedanken voor het meedenken en de uiteenzetting van de verschillende zaken die we zouden kunnen meedelen, alvorens wij bij u langs komen. Wij zullen dit meegeven aan de bedrijfsleiding van de betreffende afdeling. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.