de airco is vakkundig geplaatst

de airco is netjes geplaatst maar bij de stroomkabel buiten kan de afwerking wel netter

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Gewoon goed vakwerk geleverd!!!

Gewoon goed vakwerk geleverd!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Voorzaat, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over ons vakwerk. Dat is goed om te horen! We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en correct uitgevoerd

Tot nu toe verlopen de contacten en afspraken met Saman prima.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Carla, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

twee bezoeken. Ik behoordeel het laatste bezoek.

Het eerste bezoek, plaatsen waterdrukverhoger, was prima. De installateur vertelde me dat hij het apparaat op stand "aanslaan bij vraag" had gezet (ander optie was "continue"). Dat had mijn voorkeur. Hij kon echter niet meten hoeveel hoger de waterdruk nu bij ons was. Vervolgens heb ik met Saman gebeld om te vragen of er iemand langs kon komen om de (verhoogde) druk te meten, zodat ik kan beoordelen of de waterdrukmeter effect had. De monteur kwam langs, maar moet dan permanent een meter in de leiding plaatsen, het is niet een kwestie van waterdruk meten. Dat leek mij nogal overbodig, aangezien hij ook vertelde dat als de verhoogde druk "teleurstellend" was, het eerstvolgende alternatief een grote installatie zou zijn. Dat zou sowieso te kostbaar worden. Maar heel fijn dat hij ook signaleerde dat de knop op de waterdrukverhoger op "continue" stond, en niet, zoals de installateur had beweerd, op "aanslaan bij vraag". Hij heeft dit gecorrigeerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Kramer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. Wij geven de feedback door aan de desbetreffende monteur, zodat hier goed op gelet kan worden. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede afspraak opvolging en efficient werken.

zoals hierboven

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Nelly, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze dienstverlening. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed aflevering en afwerking

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Liset, Bedankt voor uw positieve reactie! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Positief

Na een misvestand tiussen collega's uiteindelijk geplaatst, installatie gebeurde door vakmannen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Frits, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat we ons hersteld hebben na het misverstand. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

prima service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen J. de Bruin, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat we u goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze service. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Nieuwe ketel netjes en conform afspraak geinstalleerd en gefactureerd

Keurig geinstalleerd zoals afgesproken. Tijdens de installatie in overleg besloten het rookkanaal niet te vervangen omdat dit nog goed bleek. Bedrag in mindering gebracht op originele offerte. Werkplek keurig opgeruimd achtergelaten. Facturatie volgens afspraak. Nieuwe ketel is nu enkele maanden in gebruik en bevalt goed.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Rosan, Dank u wel voor uw reactie. We zijn blij om te lezen dat we u tevreden bent over de installatie, facturatie en nieuwe ketel. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Keurige, professionele en behulpzame aanpak.

Jullie monteur gedroeg zich netjes en zeer behulpzaam. Hij was tevens bereid mij met enkele adviezen voor een ander onderdeel van de verwarming te ondersteunen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marcel, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze monteur! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snelle service en heel fijne omgang met de monteurs

Op afspraak, mooi op tijd, goede uitleg en service, kortom precies wat je zou wensen... bedankt

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Marcel, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat we u goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze service, monteur, afspraak en uitleg. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Afhandeling factuur waardeloos

De monteurs die mijn cv ketel hebben geïnstalleerd hebben dit prima gedaan. Tot op heden ondanks verschillende malen bellen nog steeds geen officiële factuur ontvangen, alleen een herinnering dat er nog een factuur open staat. Zonder officiële factuur zal deze factuur open blijven staan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Meijer, Dank u wel voor uw reactie. We zijn blij om te lezen dat we u tevreden bent over de installatie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de facturering. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. U heeft vanmiddag de juiste factuur van mijn collega ontvangen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Installatie top

Het geheel is perfect geinstalleerd met een hele duidelijke uitleg hoe e.e.a. werkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cees, We zijn blij om te horen dat we u goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig vriendelijk betrouwbaar

Zie boven

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Paul, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over het uitgevoerde werk! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed werk geleverd binnen de beschikbare tijd

Prima uitgevoerde werkzaamheden, aan nieuwe cv-installatie inclusief aansluiting op bestaande situatie en nieuwe dakdoorvoer. Alles in prima overleg en binnen de beschikbare tijd. Keurig werk!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer de Jonge, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de werkzaamheden en de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundig en betrouwbaar

De installatie van een warmtepomp en een airco is uiteindelijk wel goed verlopen. Maar de uitvoering heeft toch wel wat haken en ogen gehad voornamelijk op kennis en communicatie. De projectleiding is heel moeilijk te bereiken. Maar als er contact is wel heel klantvriendelijk en oplossing gericht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste J.A. Nelis, We zijn blij om te horen dat we u uiteindelijk goed van dienst konden zijn. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima werk geleverd!

Nieuwe cv-ketel laten plaatsen. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd, monteur had plezier in z'n werk afgaande op de zeer nette uitvoering! Gaf goede uitleg over het installeren van de slimme thermostaat-app. Advies en offerte via de mail zonder ter plaatse eerst te kijken vind ik minder professioneel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen A.A. Verschoor, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de uitvoering en de uitleg van de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

alles goed afgeleverd.

Alles volgens afspraak gedaan

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen CW, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

gemengde gevoelens

Eerste afspraak op het laatst verzet i.v.m. ziekte monteur. Heb hier een vrije dag voor genomen maar begrijpelijk, ziek zijn doet niemand iets aan, begreep ik later dat een andere klus wat verder uitliep. De verzette datum is niet 1 of 2 dagen later maar weken, exacte weken weet ik niet meer, werd dus gewoon weer achterop de planning geplaatst, vond ik niet echt netjes. Factuur is redelijk laat?! Geen idee wat hier de achterliggende gedachte van is.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jack, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de planning en facturering. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Saman Groep

ervaring positief

In zijn geheel heb ik de installatie als goed ervaren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen G.A. Lupgens, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vlotte en vakbekwame installatie

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Melis, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Korte lijnen, goed geregeld, kwaliteit

Heel netjes meegedacht. Onze oude ketel begaf het bijna. Daardoor kregen we, ondanks volle planning, ook nog voorrang. Bovendien: een goede monteur

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Wim, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit, het contact en onze collega. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed geinfomeert en netjesafgewerkt

goede voorlichting en nette afwerking

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen meneer de Jonge, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de voorlichting en afwerking! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Laat wat te wensen over

De werkzaamheden werden wat slordig gedaan. Bij navraag omdat iets niet werkte, werd gekeken naar de eerste offerte, waardoor de conclusie was dat wordt er niet bij!! Administratief is het niet goed op orde

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen G. , Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Mijn collega van de afdeling Installatie zal deze week nog contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Matig tevreden

Installatie van de warmtepomp is netjes gebeurd, alleen de aansluiting van de thermostaat niet. Daarom moest een specialist van Remeha komen om het op te lossen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arie, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat de installatie van de warmtepomp netjes is gebeurd. Wat vervelend om te lezen dat de aansluiting van de thermostaat niet netjes is aangesloten. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Bij deze onze excuses. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.