Goed werk geleverd

Afspraak nagekomen, goed werk geleverd en netjes achtergelaten.

Keurig netjes uitgevoerd

Mijn nieuwe ketel is keurig netjes opgehangen. Werk goed uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Laurens, Bedankt voor uw review, goed om te horen dat alles naar behoren is geplaatst. We wensen u veel plezier met uw ketel. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Werkuitvoering.

het werk is deskundig, snel en netjes uitgevoerd. alles netjes opgeruimd .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van de Walle, Vriendelijk bedankt voor uw review, daar krijgen wij energie van. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Deskundig en vriendelijk personeel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adrie, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Medewerkers waren mensen die expertise uitstraalden. Konden steeds weer alternatieven verzinnen voor wanneer 'iets op een andere manier' moest. Waren heel communicatief. En werkten keihard.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jasper, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, ook uw compliment naar mijn collega's toe waarderen wij enorm. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Zeer goed werk geleverd.

Ik heb inmiddels zonnepanelen, in elke kamer een airco unit en nu een hybride warmtepomp installatie door Saman laten verzorgen en uit ervaring kan ik zeggen dat de monteurs zeer netjes en accuraat werken. Kennis is aanwezig en de mannen zijn goed op elkaar ingespeeld. Kortom helemaal tevreden met alle Saman installaties hier in huis!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arie, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze installaties en de werkwijze van onze monteurs! We wensen u een mooie opbrengst toe! Met energieke groet, Saman Groep

Netjes werk afgeleverd

Monteur die de CV ketel kwam plaatsen was vriendelijk, had kennis van zaken en heeft de alles netjes gedaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer P. Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij wensen u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep.

zeer positief

Correcte, deskundige en snelle behandeling van offertes maar ook van de installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marcel, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. met energieke groet, Saman Groep

Happy Drops geinstalleerd

De Happy Drops is vakkundig geinstalleerd. De monteur heeft goede uitleg en advies gegeven. Correct gewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wilma, Fijn om te horen dat u zo tevreden ben over onze monteur. Dat geeft ons energie. Wij wensen u nog een fijne dag. Met energieke groet, Saman groep

Netjes afgewerkt en vriendelijke jongens

Dit is de 2de keer dat ze een airco bij ons plaatsen. Ze hebben netjes gewerkt, netjes afgewerkt. Ook dingen overlegd hoe we het wilde hebben. Vriendelijke jongens, zou ze zeker aanbevelen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Super fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met ons werk. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Prima, super Arbeit, qualifizierter Monteur Richard, Montage CV Ketel

Die Lieferung CV ketel erfolgte pünktlich gemäß Absprache. Die Ausführung und Montage sauber, qualifizierter Monteur Richard, hat mir alle meine Fragen beantwortet. Hat den super Überblick der auszuführenden Arbeiten gehabt und sauber gearbeitet. Ruhig und besonnen. Effizient und freundlich. Wünsche mir für die Montage Zonnenboiler wieder solch einen qualifizierten Monteur. Die Handgriffe von Richard hatten Hand und Fuß. hier konnte man die gute Qualität eines Monteurs sehen. Super!!! Mehr davon

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Der Monteur Richard ist super, er hat sauber, schnell und fachkundig gearbeitet.

Der Monteuer, Richard Kajohole hat einen sehr fachkundigen und kompetenten Eindruck gemacht. Er hat eine klare Übersicht der Aufgabe erkennen lassen. Die Arbeiten wurden konsequent und sauber ausgeführt. Dieser Monteur ist spitze. Er ging auf alle meine Fragen ein, und konnte mir alle beantworten. Zum Schluß hat er mir die Anlage noch einmal erklärt und alles sorgfältig kontrolliert. Einfach super !!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Klaus, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monteur en de uitgevoerde werkzaamheden. Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep.

De monteur was op tijd aanwezig. De monteur was netjes en beleeft, als iets niet goed is mag dit gezegd worden maar als iets goed is ook, deze werkzaamheden zijn dus netjes uitgevoerd door de monteur. Wij zij dus zeer tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Robert, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met de monteur. Erg leuk om te lezen dat u zeer tevreden bent! Wij wensen u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep

Prima en snelle montage cv-ketel

Exact op het afgesproken tijdstip aanwezig. Nette montage en duidelijke uitleg . Oude cv-ketel en alle verpakking meegenomen. Monteur is een vakman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jos, Hartelijk bedankt voor uw review. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de montage van uw cv-ketel en dat alles goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Nog een fijne dag toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Prima, deskundig en prettige service

Ben al heel veel jaren klant van Saman en heb door de jaren heen altijd heel goede ervaringen met dit bedrijf

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Huib, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u altijd een goede ervaring met ons heeft gehad en dat u tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een prettige dag! Met energieke groet, Saman Groep

Prima informatie in voortraject en goed vakmanschap bij installatie.

Volgende keer weer naar Saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leo, Bedankt voor uw positieve review. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Top! Kan niet beter.

Eerst een prima verkoper daarna mijn bestelling soepel aangepast en uiteindelijk een vlotte plaatsing door een vakman welke snel en netjes werk geleverd heeft. Dit alles op een moeilijke plek en alles zonder beschadiging. Bedankt. Martin, Steenbergen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martin, Leuk om te lezen dat u zo positief bent over de adviseur, zijn advies en de uitgevoerde werkzaamheden. Wij zijn u graag in de toekomst nog eens van dienst. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke Groet, Saman Groep

In een uur een nieuwe meterkast .

Alles netjes en kundig aangebracht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adriaan, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Dit geeft ons energie! Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Fijne ervaring vanaf het bezoek door een adviseur, als de plaatsing van de cv ketel

Een zeer prettig adviesgesprek gehad met Miranda die echt ruim de tijd nam om eea te bekijken en uit te leggen. Dit gaf voor ons de doorslag om het vervangen van de cv ketel door Saman te laten verzorgen. De aardige monteur die de cv ketel kwam plaatsen werkte heel netjes en gaf er goede uitleg over. Al met al personeel om in de watjes te leggen! Wat ons betreft een absolute aanrader.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Toon, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen uw review enorm. Wat fijn om te lezen dat het gesprek met onze adviseur zo fijn is verlopen en dat onze monteur de installatie netjes bij u heeft geplaatst en hier goede uitleg over heeft gegeven. Wij delen de review graag met de betrokken collega's. We kijken uit naar een volgende samenwerking! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Alles perfect geregeld..!

De monteur was keurig op tijd, oude CV was in no time verwijderd en afgevoerd, de nieuwe CV is op professionele wijze geplaatst en aangesloten, daarna goede uitleg over de werking van de ketel. Verder alles weer keurig achtergelaten. Ik kan Saman zeer zeker aanbevelen..!!

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cornee, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat alles perfect is verlopen en dat u ons zeker zal aanbevelen. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier van de geplaatste installatie toe. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

vriendelijke vakkundige monteur

De monteur was ruim op tijd. Hij heeft snel en goed werk geleverd. Zeer tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daniel de Bruijn, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat de monteurs op tijd waren en het werk goed en snel hebben geleverd. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman Groep

uitstekende service

Monteur was beleeft vakbekwaam Netjes en vriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Eddy, Dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat uw ervaring met ons goed bevallen is. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Installatie prima verzorgd

Na een kleine hick up omdat de buitenunit een klein mankement vertoonde, dat overigens binnen redelijke tijd weer werd verholpen, nu een prachtige prima geïnstalleerde airco installatie. Installatie verliep prima en op een deskundige wijze.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gerard, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat alles goed en deskundig is verlopen. Hopelijk heeft u er veel plezier van en kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman groep

Perfect , aanpassing aan de leidingen gaat nu veiliger en sneller dan vroeger .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat alles nu sneller en veiliger gaat. Hopelijk kunnen we u in de toekomst nogmaals van dienst zijn. Met energieke groet, Saman groep

Vakkundig en correct geleverd en geplaatst laadstation

Volgens onze wensen netjes en vakkundig geplaatst, monteur (Youssef Khadiri) zeer vriendelijk en communicatief. Werkplek netjes opgeleverd, goede uitleg over de werking.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Feijter, Hartelijk bedankt voor uw mooie review en compliment naar de monteur. Dit ga ik aan Youssef doorgeven. Ik wens u veel plezier met uw laadstation. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.