Snelle installatie door vakmensen.

Wij hebben zowel een airco-installatie als een warmtepomp laten plaatsen door de mannen van Saman Installaties. In goed overleg, hoe en waar de plaatsing kon gebeuren, is het naar onze volle tevredenheid gerealiseerd door hen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Keijser, Bedankt voor uw positieve reactie! Het doet ons goed om te horen dat u zo positief bent over de airco-installatie en de warmtepomp en dat dit naar volle tevredenheid is uitgevoerd. We wensen u heel veel plezier van beide installaties! Met warme groet, Saman Groep

goede service

Alles naar wens verlopen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wibo, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens verlopen is en dat u tevreden bent over de installatie. Wij wensen u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Service gericht, vriendelijk en deskundig.

Xxx

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Tegenvallend antwoord.

Keurig te woord gestaan.Ondanks CV ketel onderhoudsabonnement moet je zélf bijvullen. Er zou zo snel mogelijk een afspraak komen met monteur. 8 dagen later nog niets vernomen. Ik vrees dat ik er wéér achteraan moet bellen. Over prijs kwaliteit. Buiten schuld van Saman Maar je huurt bij Delta een ketel. Wil via Delta ( nu Saman) een nieuwe ketel KOPEN maar moet je wel tot eind van 2024 voor de oude blijven betalen. Voor een ketel van € 2000,00 betaal je een € 5000,00. Los van de service. Enquête 30 seconden ????

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Hoove, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Bedankt voor uw feedback, dit gaan wij in de toekomst zeker meenemen! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Alvast een prettig weekend gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goed , correct

Monteur iets te laat , was alleen . Wel goed gewerkt . Werkplek Had iets netter achtergelaten kunnen worden .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Schut, We zijn blij om te lezen dat we van dienst konden zijn. Bedankt voor uw feedback, dit gaan wij in de toekomst zeker meenemen! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Alvast een prettig weekend gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

oké

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Mourik, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Toen er een probleempje was werd dat snel verhopen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Hoondert, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Prima en attent gebruiksvriendelijk bedrijf!

In het najaar zonnepanelen aangeschaft en alles is keurig conform afspraak geregeld. Al onze energie bronnen hebben we ook bij Saman ondergebracht. Dus één aanspraak punt is erg makkelijk in de praktijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de werkzaamheden Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Mensen zijn altijd stipt op tijd. En werken steeds vlot en werken alles netjes af.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw Bonheure, Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met de Saman Groep. Wij wensen u een gelukkig en gezond 2021 toe! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede communicatie, fijn bedrijf.

Ik ben erg goed geholpen en een prima service. Wel moet ik 1 dingetje kwijt, de hoogte van het warme water is echt aan de lage kant, zeker voor het afwassen. Ik ben niet in het bezit van een vaatwasser. Verder geen problemen tot op heden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer/mevrouw Bom, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Er word contact met u opgenomen over de lage temperatuur van het warme water. Nog een fijne dag gewenst en alvast een voorspoedig nieuwjaar. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

prima service

expansievat moest vervangen worden, allemaal netjes afgehandeld

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Danny, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden. Voor nu wensen wij u een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2021 toe. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima overal geweldig service

Keurig geplaatst netjes uitleg Netjes geplaatst Opgeruimd achtergelaten En keurig nette monteurs die ook vriendelijk en beleefd waren

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Het doet ons goed om te lezen dat u zo positief bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Wij wensen u heel veel (woon)plezier van uw nieuwe installatie. Voor nu een hele fijne jaarwisseling en een goed 2021 toegewenst! Met warme groet, Saman Groep

zeer tevreden

Deskundig en snel geholpen met jaarlijks onderhoud van mijn CV-ketel. Heeft ook netjes weer voldoende water bijgevuld want de druk was ook te laag

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het uitgevoerde onderhoud. We wensen u een warme en aangename winter toe en voor nu een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2021. Met warme groet, Saman Groep

goede service van de monteurs

Levertijd was aan de zeer later kant.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Strobbe, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat u ondanks de levertijd toch tevreden bent over de plaatsing van de installatie. We wensen u veel (woon)plezier van de installatie. Voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling en een mooi 2021! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Contact - Informatie - Kwaliteit product - Installatie - Prijs - Vriendelijkheid - Monteur. Alles perfect !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daniel, Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de installatie en de overige service. Wij wensen u heel veel (woon)plezier van uw nieuwe installatie. Voor nu alvast een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2021. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed werk vakkundig en netjes

Goed werk geleverd op korte termijn. En netjes uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arnold, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie! Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met de geplaatste installatie én de snelheid van de plaatsing. Mochten wij u in de toekomst van dienst kunnen zijn dan staan we graag voor u klaar. Met warme groet, Saman Groep

voor afspraken gaat het wel goed, onderhoud nog geen ervaring mee.

nvt

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Smit, Fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit van het door ons geleverde werk en dat u ons zou aanbevelen! Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig en zorgzame installatie

Goede vakkundige lui, beleefd en begaan met hun werk. Laten alles keurig achter. Zeker aan te raden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruben, Top om om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur! Fijn dat de storing in uw warmtepomp verholpen is! Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Monteur was ziek. Gelukkig door een andere monteur gelijk opgevangen. Goed meegedacht! CV ketel werkt prima niks op aan te merken!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruben, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

keurig volgens afspraak geïnstalleerd

Snel een duidelijke offerte gekregen voor onze airco. Houden zich keurig aan afspraken vakkundig en snel gemonteerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marjan, Wat fijn dat u zo een positieve ervaring heeft met ons. Mochten we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gemotiveerd en deskundig!

Keurig volgens afspraak voor de deur en vervolgens was er alleen maar een gemotiveerd team deskundig bezig om ons cv probleem op te lossen: compliment!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Crans, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Ik kan alleen een oordeel geven van het aanleggen daarna heb ik niemand meer gezien moet denk ik nog komen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ton, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Wat een deskundigheid. Bij plaatsing van de zonnepanelen bleek het dak niet helemaal zoals verwacht, maar ook dat werd opgelost. Voor elk probleemeen oplossing.. Dik tevreden!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Fons, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het plaatsen van de zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

xxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxx

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Vos, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Prima personeel, maar kantoor teveel management.

Na installatie van de cv ketel door een deskundige, vriendelijke monteur, bleek de schoorsteenafvoer condenswater te lekken. E-mail naar kantoor Saman werd beantwoord dat mijn e-mail naar de desbetreffende afdeling was doorgestuurd. Maar zeker 1 week nog niets gehoord. Na weer e-mail werd de afdeling planning dan ingeschakeld voor een monteur. Duurde ook weer een aantal dagen. Deze monteur, die werd gestuurd deed ook zijn best, een plaatste een afdichtings ring. Enige dagen later nog steeds lekkage bij de rookgas afvoer. Weer e-mail, die door gestuurd werd naar de afdeling. Na 1 week nog niets gehoord. Weer een e-mail met foto's van de situatie en literatuur over rookgas afvoer installaties. Toen werd er na enige dagen gereageerd, maar geen actie aangekondigd om dit euvel op te heffen. Weer een e-mail, waarop een antwoord kwam dat weer een monteur besteld was bij planning. Na ca 1 week belletje dat de monteur zo kwam. Een prime vakman aan de deur en deze jongeman had het euvel in 10 minuten opgelost. Er ontbrak nog een afdichtings ring. Tot op heden geen druppel meer gezien. Op een e-mail over het dure service contract, bij een 2 jarige garantie op de ketel, is nooit gereageerd. Kortom, op het KANTOOR ontbreekt nog veel klantvriendelijkheid. Wel prima personeel op de werkvloer!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Geachte meneer Hozee, Wat vervelend om te lezen dat deze situatie is ontstaan, graag willen wij hier over in gesprek gaan met u. Volgende week zullen wij u dan ook telefonisch benaderen, voor een gesprek. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.