prima bedrijf

Over het geheel heeft het personeel gedaan wat zij mij beloofd hadden Monteur was snel, vakkundig en correct.

keurig bedrijf

wij zijn nieuwe klant bij Saman in de gebit van CV Ketels ,. keurig behandelde voor nieuwe ketels te plaatsen .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Boshra, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u als nieuwe klant tevreden bent over de installatie van de cv-ketels. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

perfect

Vandaag airco geïnstalleerd door Ramon .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, Bedankt voor uw positieve reactie. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Installatie prima tevreden, afhandeling onderhoudscontract minder

Eind november is bij ons een airco geplaatst. Betreft installatie hiervan ben ik zeer tevreden. Echter heb ik naar aanleiding van deze installatie meteen een onderhoudscontract afgesloten voor zowel het cv onderhoud als onderhoud van de airco. Nu kan ik heel moeizaam een datum prikken voor het onderhoud van de cv. Daarnaast ontving ik vorige week alleen een bevestiging / factuur voor onderhoud cv, terwijl dit voor zowel onderhoud cv als airconditioning. Vorige week woensdag 22 januari daarover gebeld, geen gehoor voicemail ingesproken. Ik zou worden terug gebeld, maar helaas vrijdag nogmaals gebeld. Collega zal hier bij mij op terug komen en op een vrijdagmiddag een afspraak maken voor onderhoud cv. Tot op heden helaas wederom geen reactie. Kunnen jullie mij aub bellen op 06-20540692? Ik hoop dan eea met jullie op te kunnen lossen en duidelijkheid te scheppen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sandra, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn dat u tevreden bent over de installatie van de airco. Vervelend om uw ervaring te horen over het afsluiten van een onderhoudscontract. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Inmiddels heeft u contact gehad met onze bedrijfsleider hierover. We hopen dat de gemaakte afspraken naar tevredenheid zijn. Nogmaals excuses hiervoor. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

er zijn geen werkzaamheden verricht.

geen werkzaamheden verricht

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste Huib, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dit te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Er zal met u contact opgenomen worden. Met vriendelijke groet, Saman Groep

zonnepanelen zijn zeer profesioneel geplaatst

Alleen positieve ervaring

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Somers, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de installatie van uw zonnepanelen door ons. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Volgens mij wortden jullie te groot en werken jullie langs elkaar heen !

Als ik wordt opgebeld voor een afspraak in te plannen weet degene die de afspraak wil maken niet over welk werkadres het gaat ?? Offerte wordt opdracht , staan er in de opdracht andere panelen dan in de offerte ??

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arjan, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om dit te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Joep Boonman heeft contact gehad met u hierover. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Saman Groep

mijn nieuwe ketel is nettjes geplaast.

Over de ketel heb ik al eerder een reactie gegeven. Verder heb ik op 19 jan een mailtje gestuurd over de werking van mijn ketel. Ik zou binnen 2 dagen bericht krijgen. En dat bericht heb ik nog niet gehad. Ik wacht nog op uw antwoord.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Zonnepanelen in 1 dag.

Bij het uitvoeren van de offerte zonnepanelen ging het goeddeels goed. Zowel de interne electra aansluiting als ook de plaatsing van de panelen gebeurde conform tijdsafspraken en verder in overleg. Wij hadden vogelwering rondom het totale paneelvlag gekozen maar daarvan moeten de delen nog beter aan elkaar worden aangesloten. Keurig opgeruimd en met zichtbaar plezier door de mensen uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

prima advies, vriendelijk, up to date.

zeer behulpzaam en meedenkend,

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Geertje, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekende service

Bij storing adequaat geholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Monteur zag direct wat er mis was

Hij bestelde gelijk een nieuwe pomp en is die onlangs komen instaleren. Helaas drupt er nog steeds water uiut. nu uit de koppelingen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over onze monteur. Mocht u last blijven houden van het water druppelen, neem dan contact met ons op. We helpen u graag. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

top

Termin wurde eingehalten, perfekter Einbau. komptente Mitarbeiter. nur zu empfehlen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Geherte Frau/Herr Antje, Vielen Dank für Ihre Emfehlung. Wir hoffen Sie im Zukunft bei andere nachhaltige Energielösungen wieder zu hilfen. Mit freundliche Grüsse, Saman Groep

Prima, snel en goed geholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over onze installatie werkzaamheden. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

teleurstelling ivm aandacht uitvoering doorloopsnelheid werkzaamheden

Gezien mijn eerdere ervaringen had ik meer aandacht / soepelheid en meedenken verwacht vanuit Saman. Belofte vanaf september tijd om aan onze wensen te voldoen is niet gelukt Werkzaamheden zijn uiteindelijk gedaan maar nog niet afgerond

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer van der Lugt, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om dit te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Inmiddels heeft u contact gehad met onze bedrijfsleider hierover. We hopen dat de gemaakte afspraken naar tevredenheid zijn. Nogmaals excuses hiervoor . Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Perfect geïnstalleerd volgens afspraak

Precies op tijd kwam de monteur. Netjes is de ketel geïnstalleerd. Keurig alles ontlucht. Oude spullen afgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Egmond, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over de installatie van uw CV ketel. We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Monteurs waren vriendelijk. Vervolg was/is zeer slecht vwb planning, service en zo meer!!

Redelijk goede ervaring met de monteurs. Vervolgplanning is zeer slecht. Altijd zelf moeten bellen voor een vervolgafspraak!! Zowel voor de installatie van de zonnepanelen als de WTW. Zonnepanelen die afgelopen zomer zijn geïnstalleerd ging ook niet vanzelf, discussie tussen monteurs en werkvoorbereiders en uiteindelijk na installatie alles weer moeten verleggen. Veel dakpannen gesneuveld.....bij navraag over evt. tegemoetkoming van de kosten hiervan is er niet gereageerd door de Saman Groep. Zelfde ervaring ondervonden met het installeren van onze WTW installatie. Loopt nog steeds.... Zeer slechte voorbereiding, discussies tussen werkvoorbereiders en monteurs, alles wel geïnstalleerd maar niet afgeregeld, na meerdere keren zelf te moeten bellen is er nog steeds geen vervolg!!! Beide Installaties kosten genoeg dus mag ook service verwachten zoals in contract staat vermeld. Helaas is dit tot op heden niet het geval. Zal Saman Groep zeer zeker niet aanbevelen aan anderen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer de Vos, Bedankt voor uw reactie. Ontzettend vervelend om te horen dat zowel bij installatie van de zonnepanelen als de warmtepomp u een slechte ervaring heeft met onze dienstverlening. Wel fijn dat uw ervaring met onze monteurs wel naar tevredenheid is. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact om meer inzicht te krijgen in uw ervaring en het oplossen van de huidige problemen. Wij nemen hierover zsm contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Top monteur die Janick Geschiere!

Pico bello werk afgeleverd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Petra, Bedankt voor uw compliment aan onze collega Janick. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Omdat ik een wat gecompliceerde waterontharder heb aangeschaft is de levering niet zo goed verlopen. verkeerde pomp geleverd. de drukverhogingspomp moet nog vervangen worden omdat de geleverde niet te regelen is en constant mijn installatie op 7 bar zet. verder is het goed verlopen omdat Ard-jan er regelmatig achteraan zat.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Provoost, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Jammer om te horen dat de verkeerde pomp is geleverd en de vervanging niet werkte zoals zou moeten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede en snelle aanpak van de gestelde vragen.

Zeer prettig en vakkundig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Het plaatsen van de neiuwe cv ketel ging goed, monteur met kennis van zaken.

Jammer dat je bij nader inzien bij de Saman Groep betaald voor garantie van een nieuwe cv ketel. Het is belachelijk dat de betaling voor onderhoud start bij plaatsing van de nieuwe cv ketel, je hebt nota bene garantie op een neiuwe cv ketel. Saman groep is goed bezig voor zichzelf niet voor de client. Aanvang betalen voor onderhoud aan het einde van een garantie termijn, wel zo eerlijk,

teleurstellend

Mijn ervaring had ik al gemeld. Hier wordt bijzonder weinig meegedaan en slechte reviews worden gewoon niet geplaatst! Goed voor de gemiddeldes.

Geweeeeeldiig!!!!!

Advies was top, last minute nog met de monteurs besproken voor een eventueel nieuw legplan en zijn voor de befaamde gulden midden weg gegaan. Top mee gedacht en perfect werk afgeleverd. Mijn complimenten aan Arnaud en Alex. Afspraak kon de eerste keer wegens privé redenen niet door gaan, en het kantoor speelde er perfect op mee met een vervolg afspraak. Kortom, geweldige ervaring en egt een aanrader Groetjes D. Geuze (trotse eigenaar van 20 p19 sunpowers)

Een goede vloerverwarming in 1 dag

Een snelle installatie, en bij problemen ook een snelle reparatie, de monteur kwam zelfs op zijn vrije middag langs om te kijken naar het probleem

Goed en degelijk vakwerk

Afspraken werden nagekomen. Duidelijk overleg met de monteur. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.