Prijzig, maar deskundig en eerlijk

Heel deskundig. Weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Misschien door snelle groei, gaan er wel eens dingen mis. Kan lang duren voordat je aan de beurt bent of dat er iets wordt afgehandeld zoals in ons geval. Maar het gebeurt dus wel en naar tevredenheid.

Buitengewoon goed

Vlotte instalatie. Duidelijke uitleg. Laten alles netjes achter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willem, Bedankt voor uw leuke reactie over de Saman Groep , wij zullen dit zeker ook doorgeven aan de monteurs die bij u zijn langs geweest. Fijne dag gewenst. Met Energieke groet, Saman Groep

Deskundig en vakkundig

Ze weten wat ze doen. Geven goed advies werken netjes en goed. Prijsopgave werd ter plaatse berekend en klopt precies

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Petra, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

gewoon goed

Vriendelijke monteurs, nieuwe cvketel zeer snel en goed gemonteerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteurs en de instalatie . We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Deskundig en zeer netjes.

De installatie van de dubbele airco is zeer netjes en vakkundig aangelegd. Je kunt merken dat saman zeer professionele monteurs in dienst heeft die ook nog zeer aardig overkomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mart, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn en dat u tevreden bent over onze monteurs. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Installatie waterontharder

Deskundig, snel, goede service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Hendrikse, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Er is tot onze uiterste tevredenheid afgelopen zomer een airco geplaatst en alles tip top !raden iedereen aan om met Saman Group in zee te gaan!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

prima werk geleverd en volgens afspraak

De afspraak voor levering en montage van een airco systeem in woonkamer en slaapkamer was begin mei gemaakt voor 29 juli en werd op het laatste moment zelfs nog een dag vervroegd. De installatie is keurig en vakkundig gemonteerd en geheel volgens onze wensen, Er werd netjes gewerkt zonder rommel achter te laten. In augustus werd het wekenlang heel heet, waardoor we gelijk het systeem goed konden testen. Het heeft tot nu toe zonder storingen gefunctioneerd en de koelcapaciteit bleek ruim voldoende om zelfs bij 35+ graden buitentemperatuur de woning koel te houden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en vakkundig geregeld door vriendelijke monteurs

Toen onze oude ketel het begaf, zorgde de Samangroep er binnen enkel dagen voor dat er een nieuwe ketel geplaatst kon worden. De monteurs kwamen op de afgesproken tijd, werkten netjes en vlot. Alles werd goed uitgelegd. Vriendelijke gasten, het was bijna jammer dat ze na een snelle bak koffie meteen weer op weg moesten naar de volgende kant. Maar ja, die zat natuurlijk ook in de kou op ze te wachten.

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Janine, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn en u zo positief bent over onze monteur. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Geweldige vakman jullie monteur Volkert = de juiste communicatie!

Geweldige vakman jullie monteur Volkert = de juiste communicatie!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anita, Wij zijn blij om te lezen dat u zo positief bent over onze monteur. We hopen graag in de toekomst nog eens te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

kundige medewerkers , interne communicatie schiet tekort

nieuwbouwproject is met horten en stoten verlopen. De oorzaak hiervan is vooral de interne communicatie. Complimenten aan medewerker L. Leeraert. Hij is zeer betrokken en pro actief. Dat kan niet van iedereen gezegd worden, zeker niet van de afdeling zonnepanelen. Telefoonbeantwoording wekt ergernis op, Teveel vragen , moeizaam om doorverbonden te worden met de persoon die je wenst te spreken

Prima en snel opgelost!

Het is wel zo dat de storing het gevolg was van eerdere problemen. Er was lekkage in de toevoer waterleiding wat gerepareerd is. De ketel is bijgevuld en daardoor waarschijnlijk de storingen ontstaan. Beide storingen zijn opgelost en de cv ketel werkt nu naar behoren.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C. Dorland, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

De installateurs waren zeer vriendelijk en zeer deskundig. Ik ben super tevreden met m’n nieuwe cv-ketel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Wij zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen graag in de toekomst nog eens te helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede service en levering

Uitstekende installatie van onze nieuwe airco installatie. Helaas was de levering wel een aantal weken vertraag t.o.v. van de eerder afgesproken 7-8 weken

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ivan, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de installatie. Vervelend om te horen over de levertijd, wij zullen dit noteren. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Keurig netjes

Een vriendelijke monteur die niet klaagde ook al was de afstand tussen kachel en vloer zo klein dat hij constant op zijn buik of rug moest liggen, daarnaast alles keurig netjes afgewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Goedegebuure, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Klasse

Op tijd geleverd, nette werkers goede prijs kwaliteit verhouding.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernst, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Prima installatie, slechte voorbereiding

Installateurs waren prima op de afgesproken tijd aanwezig. Alles in goed overleg met de mannen gedaan. Echter was de voorbereiding minder. De opgegeven gegevens van de meterkast klopte niet, de type bekabeling klopte niet en het aantal berekende panelen paste niet op het dak (12). Er konden maar 10 panelen geplaatst worden. Aangezien ik een leek op dit vlak ben ben ik bij het huisbezoek in het voorjaar van de verkoper uitgegaan van zijn expertise, dit bleek achteraf gezien misschien niet zo slim. Als tip is het misschien handig om tijdens het bezoek van de verkoper een vakman mee te nemen of deze tussendoor nog eens langs te laten komen. Dit scheelt waarschijnlijk een hoop tijd/geld! De installateurs moesten nu aardig improviseren. Wat ze prima in overleg met mij hebben gedaan! Petje af hoe de mannen in de hitte hebben gewerkt. De verkoper was bij het bezoek echter wel zeer vriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ernesto, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Vervelend om te lezen dat de voorbereiding niet optimaal is geweest, wij zullen het noteren en hopen u in de toekomst hiermee nog eens van dienst te kunnen zijn! Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goed gedaan

hij hangt net niet helemaal recht. 1 buitenslang heeft lekkage

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Als u wilt dat wij langskomen voor het repareren voor de buitenslang kunt u contact met ons opnemen op 0111 - 412 647. Wij zien uw reactie tegemoet. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Top ervaring

Erg blij met geleverde installatie. Prima werk geleverd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

heel goed

prijs instaleren is aan de dure kant rest prima

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C. van der Klooster, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Alle afspraken netjes nagekomen!

Thuis bezocht door een adviseur, offerte die uitgebracht werd hebben we geaccepteerd, plaatsing airco is netjes ingepland en conform afspraak uitgevoerd. Kleine reparatie achteraf is ook netjes uitgevoerd. Kortom: een tevreden klant.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de airco Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Top werk geleverd in zeer goed overleg

Geleverd warmtepomp en pv panelen. Erg tevreden over levering en plaatsing . Alles gaat in goed overleg

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leo, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

nette en vlotte installatie

behoeft geen verdere uitleg

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Agnes, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het werk wat de monteur geleverd heeft. We hopen u in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Duurzame kwaliteit met vriendelijkheid geplaatst

Wij kozen voor een professionele firma onze keus viel op SAMAN groep na het eerste contact stelde deze firma voor een adviseur aan huis voor de afmetingen van de dienstdoende ruimte deze brave man heeft ons gesteund met goede raad nadat wij vertelde wat we verwachten ( zeer goede koeling en ook verwarmen en verluchten verbruik AAA hebben viel onze keuze op een Daikin airco Nu is dit toestel met buiten joenit geplaatst door vriendelijke monteurs op profesionele vakmanschap, vriendelijkheid en netjes zonder alles vuil te maken met de glimlach echt waar

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gaston, Bedankt voor uw compliment aan ons bedrijf. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.