Snelle en duidelijke antwoorden op vragen + vlotte en nette afhandeling plaatsing cv

N.a.v. de offerte zijn de vele vragen duidelijk en snel beantwoord door de heer Dirk Jeras. Ook de andere communicatie met klantadviesgroep verliep altijd met respect. Na bevestiging van de offerte werd ik gelijk maandag opgebeld door de planning. Vrijdag konden ze al gelijk komen plaatsen. De monteur (Richard) kwam netjes op tijd. Een zeer beleefde man en kundig. Netjes geïnstalleerd, netjes afgewerkt, ruimte netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Heeft ook moeite gedaan om toch te zorgen dat er een witte thermostaat geplaatst kon worden. Helaas had Richard maar 1 zwarte en 1 witte thermostaat meegekregen terwijl hij 2 cv's moest plaatsen die dag. Aandachtspuntje?? Er werd nl. aangegeven dat de monteur altijd beide mee zou krijgen zodat de klant de kleur kan kiezen. Nu moest de monteur eigenlijk zeggen dat we die keuze niet hadden. Door vindingrijkheid van Richard toch de gewenste witte gekregen. Richard is een harde werker, amper tijd om iets te drinken. Na plaatsing een zeer duidelijke uitleg van bediening CV en tips om energie te besparen. Mensen als Richard moet je als bedrijf trots op zijn. Een heel goed visitekaartje voor jullie bedrijf.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste S., Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat het zo fijn is verlopen en u zo tevreden bent over onze samenwerking. Leuk dat u zo enthousiast bent over zowel Dirk als Richard, ik zal dit zeker delen met hen. Goed dat u ook een aandachtspunt met ons deelt, zo kunnen wij blijven verbeteren. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst en wensen u veel plezier toe met uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep

Vlot afgewikkeld en prima werk geleverd

Op 6 juli (ook) van Saman een prima offerte ontvangen voor de vervanging van de cv bij een oudere zus. Na acceptatie las ik een behoorlijke negatieve klantervaring. Dit besproken met Saman, die mij verzekerde alle vertrouwen te hebben in monteur Richard. En dat is zeer terecht gebleken. Al op 19 juli is de cv vervangen door monteur Richard. Een harde werker die keurig werk levert en weet wat hij moet doen. Hulde!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde werk en met name over onze monteur. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Vriendelijke en vakbekwame Richard leverde TOP werk!

De communicatie en opvolging verliep niet steeds even vlot maar Saman Groep zorgde er wél voor dat alles in orde kwam. Installateur Richard verdient wat mij betreft een bonus! Ketel bevindt zich op zolder ; weinig bewegingsruimte en het was er echt wel warm. Hij bleef er heel professioneel en vriendelijk bij en leverde TOP werk. Waarvoor hartelijk dank!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Katia, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de werkzaamheden die bij u zijn uitgevoerd en met name over mijn collega. Dit geeft ons energie! Ik zal de review delen met mijn collega. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Snelle en prettige afhandeling vanaf offerte tot plaatsing

Saman bv ,heeft vanaf de aanvraag vd de offerte tot en met de plaatsing van de nieuwe CV ketel ,goed en prettig gecommuniceerd en het is snel en vlot verlopen .ook de plaatsing is keurig gedaan door Richard ,hele vriendelijke man ,die ook alles goed heeft uitgelegd na de plaatsing.cortom een positieve ervaring met Saman !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste JP, Hartelijk dank voor uw mooie review. Erg fijn om te lezen u een positieve ervaring heeft met ons, dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Met energieke groet, Saman Groep

Snelle service, super monteur!

Na diverse offertes te hebben opgevraagd kwam Saman als beste uit de bus. Bewust heb ik e.e.a. in de zomer gedaan zodat ik in de 'koude' periode niet met langere wachttijden te kampen zou hebben. Daar was nu geen sprake van, in tegendeel, na bevestiging van de offerte werd ik 1 of 2 dagen later opgebeld door de planning. Ze konden 10 dagen later al komen plaatsen. De monteur (Richard) was exact op tijd en leverde een ontzettend mooi resultaat, netjes afgewerkt, ruimte netjes opgeruimd en schoon achter gelaten. Tevens nam hij goed de tijd om de gebruiksaanwijzing toe te lichten en alles in te stellen. Deze man leeft van de lucht denk ik, een pauze was niet nodig, er kon net een kort moment van af om even een bakje koffie te doen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw enthousiaste review. Erg mooi om te lezen dat u zo tevreden bent over onze werkzaamheden, zowel de voorbereiding als het werk dat mijn collega heeft verricht bij u thuis. Dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede vriendelijk service

Wij zijn van begin tot eind goed geholpen. Eerst goede uitleg over kapotte ketel, goede service vanuit de planning en daarna een goede vriendelijke monteur die alles goed heeft uitgelegd en keurig werk heeft geleverd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tamara, Hartelijk dank voor uw mooie review. Dit geeft ons energie! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service van onze planning en monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Kundige en snelle aanpak

Monteur belde ons netjes op dat hij iets verlaat was. Monteur was vriendelijk en gaf ons goede uitleg.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste John, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze monteur. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Uitvoering van de opdracht zoals je standaard wenst

De opdracht is correct en netjes uitgevoerd. Er is wel iets misgegaan bij de installatie, maar dat is serieus, snel en tot volledige tevredenheid afgewikkeld. Saman verdient vertrouwen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rinus, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de opdracht netjes is uitgevoerd en dat alles naar tevredenheid is opgelost. Wij hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor uw vertrouwen en een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Netjes uitgevoerde check uo

Vlotte en secure onderhoudsbeurt

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de onderhoudsbeurt netjes voor u is uitgevoerd. Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Deskundige installatie en klantvriendelijke benadering.

De monteur Patrick heeft de cv-installatie goed werkend binnen een dag geïnstalleerd en de werking van de installatie prima uitgelegd. Patrick is naast vakbekwaam ook vriendelijk in de omgang.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de werkzaamheden die mijn collega heeft uitgevoerd en het contact dat u met hem heeft gehad. Dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

super tevreden

Goede monteur verstand van zaken ,vind alleen t bedrag wat gerekend is voor t uitzuigen ventilatie systeem erg hoog !!! dat was een tegenvaller ,4 schroefjes los en uitzuigen ,maar daar kan monteur niks aan doen ,mooie dag gewenst Jose Gailliaert

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jose Gailliaert, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze monteur. Wij zullen uw mening met hem delen en wensen u nog een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

Uitstekend.

Na de aanbieding gelezen te hebben direct afspraak gemaakt met Saman groep. Op de afgesproken datum was de monteur mooi op tijd en heeft de oude ketel gedemonteerd en de nieuwe ketel geplaatst. Er was een goede communicatie tussen ons en monteur over hoe en wat ! Wij zijn uitermate tevreden over de geleverde kwaliteit.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze samenwerking. Dit geeft ons energie. Wij wensen u veel plezier toe van uw nieuwe installatie en zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Met energieke groet, Saman Groep

goede afspraak op tijd netjes werk gelevert

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anton, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de afspraak goed is verlopen en het werk netjes is afgeleverd. We zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Vakkundige klantvriendelijke monteur

Niks op aan te merken, de Soedanese Richard is een vakman, klantvriendelijk, vlot in omgang, kortom een aanbeveling waard.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de werkzaamheden die mijn collega voor u heeft uitgevoerd. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Een prima monteur. Klant gericht en uiterst bekwaam en vriendelijk. Deze man verdient opslag

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Corrie, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met mijn collega. Dit geeft ons energie. Wij hopen u in de toekomst graag nogmaals van dienst te zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Goed advies, prettige mensen, goed werk, snelle levering.

Ondanks dat de installateurs later kwamen dan gepland, heb ik de werkuitvoering als positief ervaren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Janne, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat ondanks dat de monteurs iets later waren, u onze service als prettig hebt ervaren. Fijn dat u onze mensen als prettig hebt ervaren en goed advies gekregen hebt. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Alvast een fijn weekend! Met energieke groet, Saman Groep

Duidelijk en goede service en kwaliteit.

Goede service en duidelijke uitleg en afspraken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Eggermont, Hartelijk dank voor uw e-mail. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Dit geeft ons energie. Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Alles volgens afspraken in orde gemaakt

nvt

• Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Ooninckx, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Perfect, in time, competent

Richard Lado did a great job

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Dear Till, Thank you very much for your response. We are glad to hear that you are satisfied with the work of our mechanic Richard Lado! We hope you enjoy your new central heating system. With kind regards, Saman Groep

Alles ging zoals afgesproken

goed tot zeer goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste H.J., Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat alles is gegaan volgens afspraak. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Netjes en verzorgd

Alles verliep op rolletjes. Snel en vakkundig. Alles netjes opgeruimd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cor, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles op rolletjes is verlopen en u tevreden bent over onze werkzaamheden. Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Met energieke groet, Saman Groep

cv-ketel vakkundig geïnstalleerd

Wat was ik toe aan een nieuwe cv-ketel. Afspraak gemaakt, goede communicatie, snelle levering, vakkundig geïnstalleerd. Vlotte, vriendelijke en vooral vakkundige monteur. Ik heb er een goed gevoel bi Saman .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lizzy, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en een goede ervaring heeft gehad met de levering en onze monteur. Dit geeft ons energie! Wij zijn u in de toekomst graag nogmaals van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Snelle service bij storing

In het weekend had ik een storing aan mijn warm water toestel, Saman heeft het euvel snel en vakkundig gefixed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Aad, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat alles netjes en snel is opgelost. Wij zijn u in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Prima!

Snel en vakkundig gedaan!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pim, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plaatsing van de installatie! Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe installatie. Met energieke groet, Saman Groep

perfecte aangelegd door de installateur die bij ons is geweest

zeer vriendelijke installateur die zeer vakkundig te werk ging zeer tevreden .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Maria, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat alles naar verwachting is verlopen. Fijn dat de installatie goed is aangelegd en u de monteur als vakkundig hebt ervaren. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.