Zeer Klantgerichte monteur

Ik heb goede ervaringen met de monteurs. Ze zijn vriendelijk, verstaan hun vak en werken netjes en snel. Albert ging vandaag nog een stapje verder. Hij belde me op met de mededeling "Ik sta voor je deur maar heb het vermoeden dat je niet thuis bent". Dat klopte want ik had de dag ervoor juist bericht gekregen dat de afspraak niet door kon gaan. Daar was ik eerlijk gezegd nog boos over omdat ik er verschillende dingen voor had verzet en vertelde hem dit. Hij vroeg: "Hoe laat kun je thuis zijn? Een half uurtje? Dan wacht ik op je want je bent mijn laatste klant vandaag".

DUIDELIJKE VOORLICHTING

Perfect geïnstalleerd

Alles keurig als afgesproken en snel en netjes geïnstalleerd. Hulde aan de installateurs

Opdracht prima uitgevoerd

Goede monteurs en vlug gedaan.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.

Tevreden klant

Goede gasten die monteurs, weten nog wat klanten zijn. Meer dan prima service, geen moeite te veel voor deze jongens. Denken mee met de klant. Echt een verademing in deze tijd, moeten jullie zuinig op zijn. En de panelen werken prima.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zo blij met deze vakkundige installatie van de airco

Vakkundige installatie van de airco in de huiskamer. Ze werkten goed samen. Leggen het goed uit, geven goed advies.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Plaatsing nieuwe combiketel vlot en vakkundig.

Plaatsing nieuwe combiketel verliep snel door 2 hele aardige monteurs.

Perfekt

In gut 3 Stunden alles installiert (was ich nicht für möglich hielt) und es funktioniert alles Perfekt. Hartstikke bedankt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Max, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön, dass alles gut gegangen ist. Einen schönen Tag noch! Dein, Saman-Gruppe

Geweldig.

Nieuwe CV laten plaatsen,uitstekend gedaan door deze 2 vakkundige monteurs, ga zo door Saman Groep.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Jeroen, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de plaatsing van de nieuwe cv-ketel en de monteurs. Dit geeft ons energie! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

Vakmensen

Keurige, vriendelijke en proffesionele mensen die met hart en ziel de werkzaamheden doen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn dat alles positief is verlopen Dit geeft ons energie. Nog een fijne dag gewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Volgens afspraak

Goede ervaring. Er stond een afspraak maar blijkbaar kwam die bij Saman toch niet goed uit. Tijdig werd contact opgenomen of deze een paar uren later kon. Geen probleem. Op de dag zelf was de monteur keurig op de nieuwe tijd aanwezig en heeft hij de werkzaamheden snel en professioneel uitgevoerd. Ik zeg: 100 punten voor planning en uitvoering :-)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de planning en uitvoering. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Ik wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed werk geleverd en goed meegedacht bij het plaatsen

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Mike, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u tevreden bent over de plaatsing. Dat geeft ons energie! We hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

afspraak was goed te maken

Installatie gedaan volgens tijdsafspraak. Afwerking kan beter, er zitten nog gaten die dichtgemaakt moeten worden. Monteur was deskundig, maar soms moeilijk te verstaan door taalbarriere.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jose, Hartelijk dank voor uw review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteur. Dit geeft ons energie! Uw feedback over de afwerking en de taalbarrière delen we ook binnen het team. Dank daarvoor. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Feilloze installatie van wallbox

Monteurs waren op tijd, installatie snel gemonteerd tegelijkertijd ook een paar schoonheidsfoutjes in de meterkast aangepast

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag M., Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie en monteurs. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekend werk gedaan

Monteur was deskundig, vriendelijk en snel. Goed uitgevoerd volgens de wensen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Dank voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Dit geeft ons energie! Nog een zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Super geregeld allemaal.

Alles volgens afspraak, nette montage, aardige monteur. Geen opmerkingen eigenlijk, alleen maar positief.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Andre, Hartelijk dank voor uw mooie review. Goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en onze monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

Zeer netjes werkende ,vriendelijke en deskundige vakmensen

Deze mensen komen hun afspraken na, zoeken de beste oplossing voor het plaatsen van de apparatuur en zijn zeer vakkundig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Andries, Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Strak gemonteerd, maar werken kan netter.

Mij was de indruk gewekt dat ik een netto factuur zou betalen en dat Saman de subsidie zou regelen. Nu begrijp ik dat ik het bruto bedrag moet betalen en achteraf de subsidie terug krijg, wat Saman dan regelt. Was even slikken. De installatie is strak gemonteerd. Alles hangt recht (kan ook niet iedereen) en het leidingenwerk ziet er keurig uit. Het werken zelf vind ik wel een aandachtspunt voor deze heren. Ze zijn duidelijk niet verantwoordelijk voor de huishouding, anders zouden ze wel netter werken. Gaten boren boven de stereo-installatie voor het plaatsen van de thermostaat zonder te waarschuwen, is niet zo'n goed idee. Het was beter geweest even te waarschuwen, dan had ik de installatie weggehaald. Ook in de bijkeuken was een behoorlijke smeerboel achtergelaten, nog nagelaten van de gebroken tegel, die niet gemeld werd.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Charles, Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat u een andere indruk had over het regelen van de subsidie en over de uitgevoerde werkzaamheden. Dit is uiteraard niet hoe wij willen werken. Uw feedback heb ik doorgegeven aan de teamleider van de afdeling. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Echt een top gast die Aron

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jeffrey, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over onze collega Aron. Ik heb dit met hem gedeeld! Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima werk

Goed werk geleverd en op tijd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw mooie review. Dit geeft ons energie! Wat goed om te lezen dat u tevreden bent het geleverde werk. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Saman Groep

zeer net en vlot gewerkt

ik ben zeer tevreden met het werk dat geleverd is.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag Benny, Dank voor uw prachtige review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Deskundig

Snel, doelgericht en plezierig

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de Saman Groep. Nog een fijne dag gewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

deskundig en monteurs zeer netjes!

Onze ervaring met Saman groep is goed. de monteurs zijn zeer vakkundig en ook erg service gericht! Complimenten!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat uw ervaring met ons bedrijf goed is en dat u tevreden bent over onze monteurs en service. Wij hopen u in de toekomst nog vaker van dienst te kunnen zijn en wij wensen u een mooi opbrengst toe. Laat die zon maar schijnen! Met zonnige groet, Saman Groep

prima snel en goed

wij hebben de snelle reacties van medewerkers kantoor en bij plaatsing door de monteurs Roy en Ralph als zeer positief ervaren. complimenten daar voor.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemiddag John, Hartelijk dank voor uw prachtige review. Wat fijn dat alles goed en snel verlopen is. Ook het compliment zal ik delen met onze monteurs. Dit geeft ons energie. Ik wens u veel zonnige dagen toe. Met energieke groet, Saman Groep

Professioneel, meedenkend en gezellig

Dag voor installatie al gebeld door Roy: doorgeven tijdstip, vragen over parkeren :) en duur van installatie (geen water). Top: managen van verwachtingen. Dag zelf is alleen maar mooi gegaan: snelle en professionele installatie. Vooral de betrokkenheid zeer gewaardeerd. Met liefde harnas uitgeleend. Boys, koffie staat altijd klaar voor jullie! Tip voor Saman: houdt klanten op de hoogte van levertijden installaties. ;)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te horen dat u tevreden bent over de installatie en de collega's. Uw tip zullen we meenemen en delen binnen de afdeling. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Nog een zonnige dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.