Prima ervaring met de Samangroep

Installatie van de nieuwe ketel duurde wat lang. Mogelijk heeft dit te maken met de overgang van het oude bedrijf. Eenmaal in behandeling bij Saman groep prima.

Goed onderhoud

• Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartstikke bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met het onderhoud en de monteur die bij u langs geweest is! Wij wensen u nog veel plezier van uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep

rommelige organisatie

Van het eerste moment af slechte communicatie. Twijfel aan de juistheid van advies keuze ketel

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Uistekend werk en snelle plaatsing.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ron, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze dienst. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen, Een hele fijne dag gewenst. Warme groet, Saman Groep

vriendelijk en efficient

wij zijn heel tevreden over de wzh

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw de Jonge, Wat goed om te lezen dat u zo tevreden met ons bent. We wensen u veel plezier met uw CV ketel. Ik wens u nog een fijne dag, Met warme groet, Saman Groep

Snel en geweldige afhandeling van de storing/monteren nieuwe kachel. Donderdag door monteur defect ontdekt aan de CV kachel uit 2002. 's Middag afspraak gemaakt om zaterdagsmorgens (2 dagen later) een kachel te plaatsen. Perfect en zeer netjes gewerkt !!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Koning, Wat fijn om te horen dat u zo snel geholpen bent en dat u er weer warmpjes bij zit. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep.

Keurig werk door kundige werknemers

Er is keurig gewerkt door de werknemers van de Saman Groep. Aangezien onze meterkast nogal vol is omdat er heel veel kabels etc. aanwezig zijn, is alles keurig aangelegd. We kunnen er weer jaren tegen! Goed werk mannen, bedankt!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo positief bent, over zowel de installatie van de zonnepanelen als de verandering in de meterkast. Wij wensen u nog veel plezier toe van de installatie! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Gewoon goed vakmanschap.

Mijn 2e ervaring met de Saman groep is wederom een succes. Dit keer het vervangen van mijn oude CV ketel. De monteur was ruim op tijd en heeft het klusje in een prima tijd uitgevoerd, werkte netjes en heeft alles netjes en opgeruimd achter gelaten nadat hij een korte instructie had gegeven over zowel de CV-ketel als de nieuwe thermostaat. Hulde.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw van der Ham, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen uw mening! Wat leuk om te lezen dat u zo'n positieve ervaring heeft met ons bedrijf Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Dik tevreden door deskundig advies, snelle levertijd en vakkundige plaatsing!

Ik heb goede uitleg gekregen tijdens het adviesgesprek. Er werd scherp geoffreerd en bovendien ontvingen we nog een extra korting als klant van Delta en liep er een cashback-actie van Intergas. Ook kon, vanwege omstandigheden, de cv-ketel op korte termijn worden geplaatst. Dit is door Richard vakkundig en snel gedaan. Een kleine storing daarna is eveneens vakkundig en kosteloos verholpen. Wij zijn zeer tevreden over Saman!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw review. Wij waarderen uw mening! Wij hopen u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Ziet er goed en netjes uit!

Snel en kundig geïnstalleerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Raillyn, bedankt voor je positieve review. we vinden het fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met ons bedrijf Mochten we in de toekomst u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Met Energieke groet, Saman Groep

Ik ben erg positief

Prima contact , goed en vakkundig geinstaleerd en duidelijke uitleg !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cody, Bedankt voor je positieve review! Mochten we in de toekomst u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

eind goed al goed

De eerste keer is een gaslek niet helemaal goed gedicht. Het is de tweede keer goed verholpen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer de Vlieger, Bedankt voor uw goede review. Wat fijn dat het de tweede keer dan toch goed opgelost is! Mochten we in de toekomst u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

netjes aangelecht

leuke jongens netjes en keurig aangelegd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Oostdijk, Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat leuk om te lezen dat u zo een positieve ervaring heeft gehad met mijn collega's. Wij wensen u veel plezier toe van uw installatie en zijn u graag van dienst! Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Monteren panelen en omvormer prima, aansluiten in meterkast dramatisch

Panelen zijn mooi op dak gelegd en omvormer is keurig gemonteerd. Aansluiten in de meterkast is echt fout gegaan. Kennis van aansluiten in de meterkast is een must bij het installeren, deze ontbrak volledig... Heeft vervolgens 4 weken geduurd voordat er (onder druk) een elektricien kwam die er wel verstand van had.

• Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Makkenze, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het aansluiten in de meterkast niet naar behoren is uitgevoerd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Wilbert Eekhof neemt binnen 2 werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Dik voor elkaar

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, Wij zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijk groet, Saman Groep

Zeer vriendelijke en kundige monteur

Goede ervaring

Blij met onze nieuwe cv-ketel, prima service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Louise, Wat fijn dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede ervaring over de prijs/kwaliteits verhouding en de goede aftersalesservice

Goede ervaring: - Offerte was een goede prijs en was voor ons de juiste kwaliteit ook door de beantwoording van de gestelde vragen - De installatie is goed en vlot geïnstalleerd - Na het installeren is en was er een goede aftersales service - Facturatie was conform de offertes en de opdrachtbevestiging

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Mol, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Snel , super goed geholpen!

We hebben hier een nieuwe cv ketel gekocht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over al de medewerkerkers van dit bedrijf!!! Ben super snel en naar alle tevredenheid geholpen! Ik raad dit bedrijf zeker aan!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Herma, Hartstikke bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de geplaatste cv-ketel en met onze medewerkers! Wij wensen u heel veel (woon)plezier van uw cv-ketel! Met warme groet, Saman Groep

De Saman organisatie kan veel verbeterd worden.

- de telefoonbeantwoording leidt altijd tot langer wachten en nimmer een directe verbinding met personen die echt antwoord direct kunnen geven. Wie is verantwoordelijk voor het account? - kan ik een kopie krijgen van de factuur voor de geleverde waterontharder installatie half januari 2021.? - kunt U vertellen wie ik moet bellen voor de geleverde installatie , de zwembad installatie en de elektriciteit. - Graag een volledige inventarisatie van alle service en diensten die geleverd worden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Geert, Bedankt voor uw feedback. Uw vragen geef ik door aan de bedrijfsleider van de afdeling Klimaat & Elektra. Deze neemt binnen enkele werkdagen contact met u op. Deze collega heeft het overzicht over de volledige inventarisatie van de werkzaamheden die nog uitgevoerd moeten worden. Met vriendelijke groet, Saman Groep

De monteurs waren mooi op tijd en hebben keurig werk geleverd. Tot op dit moment, dik tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Petrus, Bedankt voor uw mooie compliment aan onze organisatie. Wij zijn blij om te lezen dat wij u zo goed van dienst konden zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Waardeloos

Zie mijn mail van vanmiddag aan Saman.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Melens, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij komen graag met u in contact, om de situatie naar tevredenheid op te lossen. Daarom hebben wij uw bericht doorgezet naar Teamleider Nesse Broeckaert. Mocht u voor die tijd vragen hebben horen wij het graag. Met energieke groet, Saman Groep

Deskundig en gedreven!

De Saman Groep heeft enthousiaste medewerkers. Uitleg zonnepanelen door Frank Biesters (vooraf) was heel compleet en persoonlijk. De installatie werd enthousiast uitgevoerd door de medewerkers. Na afloop kreeg ik goede instructies. De klantenservice is steeds goed telefonisch te bereiken en klantvriendelijk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cees, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Wij wensen u veel plezier met uw installatie en hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een hele fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Heel positief

Een hele prettige ervaring

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leen, Bedankt voor uw mooie review! Daar zijn we erg blij mee! Wij hopen u in de toekomst weer naar tevredenheid te mogen helpen. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Prima uitgevoerd

Op tijd 's morgens aangekomen, de oude ketel afgevoerd en de nieuwe vakkundig geinstallerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bernard, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat de installatie naar wens is geïnstalleerd. Wij wensen u veel plezier toe van uw nieuwe installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.