Goed en snel

De heren Lindens en van der vliet waren op mekaar ingespeeld. De een begon aan het leidingwerk de ander aan de filter. Waren kundig en snel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Raymund, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Het is altijd fijn om te lezen dat de monteurs samen een goed team vormden. We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

De installateur ging voor perfectie!

Onze cv hangt in een kleine ruimte. Dat was moeilijk werken voor de installateur. Hij klaagde niet, stelde ons gerust dat het allemaal zou gaan lukken. Hij is pas gestopt toen alles perfect was. Wat een vakman en een fijn persoon om over de vloer te hebben.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review, wat goed om te horen dat ondanks de ruimte gering was de montage alsnog goed verlopen is. We wensen u veel plezier met uw CV ketel. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Geweldig goed!

Goede afspraken, die ook worden nagekomen. Alles keurig gemonteerd. Echt vakwerk. We werden ook goed op de hoogte gehouden van de levering. Ook teruggebeld worden volgens afspraak zijn we wel eens anders tegen gekomen. Aanbevolen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, daar krijgen wij energie van! We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Heel netjes, snel en vakkundig. Man met verstand!

Deze monteur heeft verstand van zaken. Verdient een bonus! Supersnel, nauwkeurig, vakkundig, sociaal en hart voor de zaak.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Koudekerke, Dank voor uw mooie review. Hier worden we heel erg blij van en zeker als ons streven uitkomt! Fijn dat u zo positief bent over onze werkzaamheden. Dit geeft ons nog meer energie om het beste eruit te halen! met energieke groet, De Samangroep

Vlotte en nette montage door een vriendelijke en vakbekwame monteur!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor uw review, wat goed om te lezen dat u tevreden bent over de installatie en over onze collega. Daar krijgen wij energie van! Fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Zeer professioneel!

Bijzonder professionele en vriendelijke installateur over de vloer gekregen; netjes op tijd en in no-time alles perfect afgewerkt, zeer netjes achtergelaten en kristalheldere uitleg gekregen. 5-sterren-installatie!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Witsenburg, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

De monteur heeft de werkzaamheden tot volle tevredenheid verricht

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Erg fijn om te lezen dat de monteur de werkzaamheden tot volle tevredenheid heeft verricht. Ik wens u een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep

Saman groep, geen geoliede organisatie

Als eerste, na contact maakt Saman haar afspraken alsnog waar. Over het product geen klagen. Men was vergeten de bestelling voor mij in te plannen. In plaats van eerst een factuur sturen kreeg ik gelijk een aanmaning. Bij navraag kreeg ik de bevestiging dat hun facturatiesysteem had gefaald. Geen probleem natuurlijk, kan gewoon gebeuren maar ik zou dan eerst e.e.a. goed nakijken ipv een onterechte aanmaning sturen. Dit is erg klantonvriendelijk op mij overgekomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste François, Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u gelijk een aanmaning van ons had ontvangen in plaats van de factuur. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Wel fijn dat u tevreden bent over het geleverde product. Ik wens u nog een prettige dag. Met energieke groet, Saman Groep

Sommige dingen goed, andere minder.

#Verkoop zit op een andere planeet dan montageploeg. Bijv. Warmtepomp, paar jaar geleden, op aanraden van verkoper op dak geplaatst. Deze bleek zoveel storend geluid te produceren in huis dat deze later ergens anders geplaatst moest worden, mét alle extra kosten van dien.. #Laatst onderhoud van de ketel. De monteur kwam tot de conclusie dat we geen onderhoudscontract hebben voor de kast van de warmtepomp, die ernaast hangt. Heeft er over gebeld, nee geen contract, dus geen onderhoud. Bij het nalezen van de aankoop administratie bleek dat er wél een onderhoudscontract is. Dus maar weer mailen over dit misverstand. #Afspraakbevestiging voor onderhoud wordt naar het verkeerde mailadres gestuurd. Staat de monteur voor de deur tijdens onze vakantie. Worden we gebeld waarom we niet thuis zijn… # En zo zijn er in de afgelopen jaren nogal eens “dingetjes” voorgevallen. Ketel,zonnepanelen, warmtepomp allemaal prima, maar de administratie en communicatie kunnen echt wel beter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste D. van Riel, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te lezen dat er een aantal zaken langs elkaar heen zijn gelopen en dat dit niet naar verwachting is verlopen. Dit is niet de manier waarop wij willen werken. Hier bieden we onze welgemeende excuses voor aan. Uw punten zullen we ook bespreken met de collega's zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met energieke groet, Saman Groep

Snelle service .

We hadden een nieuwe cv-ketel besteld (febr 2023), maar onze oude ketel ging stuk. Na één telefoontje werd geregeld dat er binnen een week een nieuwe cv-ketel was geplaatst.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw, Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat we snel hebben kunnen schakelen en de dagen in de kou hebben kunnen beperken. Met vriendelijke groet, De Saman Groep

Netjes, correct en vakkundig

Het bestellen ging heel goed en verder is alles volgens afspraak geregeld. De monteurs waren op tijd aanwezig en hebben alles netjes aangesloten. Ik ben zeer tevreden over deze klus.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is We laten dit zeker weten aan onze monteurs! Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Vakmensen

Keurige werknemers die hun werk zo goed mogelijk proberen uit te voeren. Wel zou het prettig zijn om iemand van 75 jaar wat meer uitleg te geven over de werking van de warmtepomp/thermostaat. Doordat het eind van de middag was ging de informatie wel wat snel voor mij.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is. Indien u nog vragen heeft over uw systeem kunt u gerust bellen. Dan zorgen we ervoor dat een monteur u op een ander moment terugbelt om uw vragen te beantwoorden. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Haastklus, knoeiwerk

Cv ketel laten plaatsen door een professioneel bedrijf dacht ik. Slecht aangesloten leidingwerk, gaskraan niet vervangen, expansievat niet vervangen. Wel alles met ja beantwoorden op de werkbon en opgenomen in de offerte. Dan niet de moeite nemen om de condensafvoer fatsoenlijk te plaatsen, gewoon de oude gebruiken lekker makkelijk en snel. Rookgasafvoer erg scheef geplaatst, hiervoor zijn ze terug geweest maar helaas het lukt ze niet om dit fatsoenlijk op te lossen. En blijkbaar is het ook normaal dat ze gewoon doorlopen met vieze schoenen en de boel smerig achterlaten. Nu 2 keer een mail gestuurd naar de klantenservice maar die reageren gewoon niet. Daar zit je dan, zei het geld wij de ellende. En als ze nu eens gewoon de boel op zouden lossen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tony, Hartelijk dank voor uw feedback, dit waarderen wij enorm. Vervelend om te lezen dat u geen prettige ervaring heeft over de installatie van uw CV-ketel. Wij zullen uw feedback doorsturen naar de teamleider van de afdeleing Klimaat & Elektra en hij zal contact met u opnemen. Ondanks de niet fijne ervaring hopen wij wel dat het spoedig opgelost wordt en wensen wij u fijne dagen toe! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Mooi bedrijf alles goed geregeld.

Afspraak netjes op tijd. Werk netjes gemaakt en alles netjes opgeruimd. Het enige wat men niet op voorraad was wordt a.s. Donderdag nageleverd en gemonteerd (kunstof T stuk ) Ik hoop dat de rest van de nog te leveren zonnepanelen en warmtepomp net zo gladjes verloopt. Bij voorbaat dank.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pierre, Hartelijk dank voor u fijne review. Goed om te lezen dat alles volgens afspraak is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nog vaker dan dienst te kunnen zijn. Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

prima service en vakmanschap

prima service en vakmanschap

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henk, Vriendelijk bedankt voor uw review, wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Goed werk geleverd.

De installatie verliep in eerste instantie goed, de warmtepomp werd werkend opgeleverd. De volgende dag bleek er nog iets niet te kloppen, maar binnen enkele uren was er een team ter plaatse om e.e.a. te corrigeren. De hybride warmtepomp van Daikin werkt tot nu toe naar tevredenheid (1 maand in bedrijf)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C. van der Have, Hartelijk bedankt voor uw review, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw warmtepomp. Gelukkig was de fout snel verholpen. we wensen u veel duurzame jaren met uw warmtepomp. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Gewoon super.

Ze waren vakkundig en hebben netjes gewerkt. Top.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Guno, Vriendelijk bedankt voor uw review. Goed om te horen dat alles naar wens uitgevoerd is. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Goed advies, prima service

Het hele proces van advies tot plaatsing van zonnepanelen en hybride warmtepomp is naar tevredenheid verlopen. De montage is op 1 dag verwerkt, professionele en vakkundige zonnepanelen monteurs en CV monteur, uitermate correct en vriendelijke en alles schoongemaakt na de klus! Van goede verbruiksadvies voorzien en zelfs achteraf van de CV/warmtepomp monteur nog advies gekregen in het weekend, geweldige service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Mol, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met de plaatsing van de zonnepanelen en warmtepomp. Fijn dat u zo tevreden bent met de uitvoering en service van ons bedrijf. Een mooiere review kunnen we ons niet wensen. Wij wensen u een mooie opbrengst toe. Met energieke groet, Saman Groep

Zeer tevreden !

Saman is goed te bereikbaar en komt afspraken na. Prima service, deskundig personeel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Willem, Hartelijk dank voor de mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de service en deskundigheid van ons bedrijf. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energieke groet, Saman Groep

Prima!

Alles naar wens

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste W. Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen, uiteraard doen we daar ons uiterste best voor. Wij wensen u een prettige dag verder. Met energieke groet, Saman Groep

Weer prima geregeld

Nieuwe hybride warmtepomp geïnstalleerd. Vakkundig en snel. Even knipperen met je ogen en de oude installatie was weg en de nieuwe hing er al. 2 ervaren monteurs die er zin in hadden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Vriendelijk bedankt voor uw review, wat goed om te horen dat uw warmtepomp zo snel en vakkundig geplaatst is. Nu kunt u gaan genieten van duurzaam comfort in uw woning. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Vriendelijke en vakbekwame monteurs

De monteurs kwamen mooi op de afgesproken tijd. Ze waren vriendelijk en vrolijk. Ze leverden vakkundig werk en werkten daarbij erg netjes. We kregen duidelijke uitleg over de gebruiksaanwijzingen. Een tevreden klant dus.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor uw mooie review, daar krijgen we energie van! We wensen u veel plezier met uw installatie. Fijne dag! Met energieke groet, SamanGroep

Het werk is professioneel uitgevoerd!

Amice, Het beste visitekaartje voor een bedrijf. Heb genoten van het getoonde vakmanschap.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw de Waele, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij waarderen uw mening. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze werkwijze. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met energie groet, Saman groep

Prima werk geleverd!

Het plaatsen van de wallbox is prima verlopen. De monteur heeft goed meegedacht over hoe de electiciteitskabel het beste kon worden aangelegd. Ook de positie van de wallbox is in goed overleg bepaald. De aanpassingen in de meterkast zijn prima gedaan en de werkplekken zijn ook keurig netjes achtergelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel oplaadplezier toe! Met energieke groet, Saman groep

Montage verliep op rolletjes, administratieve proces vooraf ietwat rommelig.

Drie man sterk stond Saman voor de deur om Happy Drops te installeren. Het moest op een lastige plek (onder het bad), maar dat verliep prima. Vriendelijke mensen, duidelijke uitleg. Ik had van te voren foto’s gestuurd, maar die kenden de mannen volgens mij niet. Ik kreeg al twee weken van tevoren een uitnodiging om de installatie van de Happy Drops te beoordelen. Beetje raar.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.