redelijk

cvgeplaatst rook gas af voer een min en het gaat over teveel schijven als je je verhaal doet

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Petiet, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Super nette levering en installatie

Van bestelling tot levering en installatie slechts 1 week. Gewoon super

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Hele energieke, vaardige en aardige jongemannen die alles goed uitgevoerd en toegelicht hebben.

Ik heb goede ervaringen met Saman. Het advies was goed en te begrijpen, medewerkers waren goed bereikbaar, ik kon aanpassingen bespreken, wijzigingen doorgeven en het maken van afspraken ging makkelijk en soepel. Ook de afwikkeling (facturering, aanmelden bij solar edge) verliep oké. Factuur voor de zonnepanelen was overigens de eerste keer niet in overeenstemming met offerte en (veel) te hoog maar dat is vervolgens goed in orde gekomen. Voor de factuur van de cv ketel heb ik moeten bellen, die kwam te laat. Ik heb een suggestie voor verbetering. De montage van zonnepanelen heb ik als intensief ervaren. De hele dag waren de jongens bezig, liepen door het huis, sjouwden met spullen. Er stond een hele grote kraan voor de deur om de spullen op het dak te leggen. Ik had mij niet gerealiseerd dat het een intensieve dag zou zijn. Jullie zouden een folder kunnen maken met informatie over wat zo'n dag - waarin zonnepanelen geplaatst worden - inhoudt voor de klant. En wat de klant moet doen aan voorbereidend werk. Informeer de buren want de montage zal mogelijk wat overlast geven (geluid, straat geblokkeerd door grote kraan, mogelijk even op dak van buren terecht komen). Er komt een grote kraan (en niet een verhuislift). Er komen twee of drie monteurs voor de zonnepanelen Er komen twee monteurs voor de omvormer Ze moeten in de meterkast zijn De omvormer is zo groot: denk van te voren na waar die moet hangen Monteurs zijn zoveel uur bezig. Deuren staan open Zorg voor koffie fris eten (of is juist niet nodig) enz enz. Uiteraard ben ik bereid om een keer mee te lezen met zo'n concept folder. Groet! Caroline de Pater

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Geachte mevrouw de Pater, Beste Caroline, Vriendelijk bedankt voor uw reactie en positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden. Wat betreft uw feedback, willen wij u ook bedanken voor het meedenken en de uiteenzetting van de verschillende zaken die we zouden kunnen meedelen, alvorens wij bij u langs komen. Wij zullen dit meegeven aan de bedrijfsleiding van de betreffende afdeling. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Betrouwbaar bedrijf

Voor het ketelonderhoud bij Saman terecht gekomen. Ervaringen zijn goed. De loodgieters afdeling kampt waarschijnlijk met een tekort aan ervaren mensen. Het probleem is opgelost, maar had allemaal niet nodig geweest als de medewerker het meteen juist had gedaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gert Jan, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Enigszins teleurstellende ervaring zeker in vergelijk met eerdere uitgevoerde opdracht (2013)t

Ik had opdracht gegeven voor het installeren van 7 zonnepanelen. De installatie is goed geplaatst, maar tot op heden heb ik geen wifi-verbinding, ondanks herhaald vragen. (installatie was 8 juli bedrijfsklaar opgeleverd, inmiddels is het 4 augustus) Behalve de installatie behoorde tot de opdracht het verplaatsen van de reeds aanwezige omvormer. Monteur was hiervan niet op de hoogte en had geen tijd dit uit te voeren. Daarop heb ik ervan afgezien omdat ik voor dit werk veel voorbereidend werk van mijn kant nodig is, zoals: afbreken logeerbed, uit elkaar halen kledingkast, oprollen vloerbedekking. Erg onhandig dit soort werkzaamheden 2x te moeten doen. Bij aanbevelen zet ik nu nog ja, maar ik heb mijn twijfels.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Kleinepier, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat de wifi verbinding en het verplaatsen van de omvormer niet naar wens is gebeurd. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig gedaan. Er was een probleem met elektriciteit, de volgende ochtend gelijk opgelost.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Hemert, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Snelle service

Oude Cv ketel plotseling stuk. Binnen 3 dagen was deze vervangen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Krijn, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de CV ketel en de snelle levering. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

snel en vlot

we gaan zien wat het resultaat is van deze hybride installatie. over een jaar weten we meer.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marinus Wij zijn blij om te lezen dat de installatie goed is verlopen, wij hopen dat u over een jaar nog steeds tevreden bent over de installatie. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Saman Groep

Goed product.veel te lange levertijd.

Verkoop en info prima.instalatie afspraak duurt veel te lang

• Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?*
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

alles gut gelaufen, ausser Verzögerung durch Corona

????????

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Hallo Klaus, Danke für die positive Bewertung. Wir freuen uns zu lesen, dass Sie mit unserer Arbeit zufrieden sind. Wir hoffen, Ihnen in Zukunft wieder helfen zu können. Mit freundlichen Grüßen Team Saman Group

Droevige klantenservice

Verkoper niks op aan te merken. Snelle offerte, netjes geregeld. Het na traject is bedroevend slecht. Helaas kan ik het niet mooier maken. Zeer slecht bereikbare afdelingen, zowel voor airco als voor zonnepanelen. Niet terugbellen. Niet terug mailen. Voor 1 vraag meerdere keren zelf contact op moeten nemen. Zeer frustrerend. En we zijn er nog niet klaar mee. Monteur voor afvullen airco niks op aan te merken. Jammer, gemiste kans in onze ogen.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste meneer Bolier, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat ontzettend jammer om te horen dat het na traject niet is gelopen als dit had gemoeten. Onze collega Joep zal contact met u opnemen om de situatie te bespreken. Mochten er voor die tijd nog vragen zijn, horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Saman Groep

Vakbekwaam

Goede en vriendelijke vakmensen. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Maar telefonisch slecht te bereiken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Coen, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het vakmanschap van de Saman Groep. Wij gaan de feedback over de telefonische bereikbaarheid zeker meenemen. Dit is absoluut niet wat wij willen uitstralen. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Er is verbetering mogelijk

Op de site van de airco wordt gewezen op het doehetzelfpakket maar met de geleverde service en onderdelen valt dit niet mee! Hoe ging het? Zelf doorgegeven waar de binnen en de buitenunit moest komen en hoe ik de leidingen wilde laten lopen. Saman vroeg (heel goed bedoeld) een tekening met maatvoering en wat foto’s. Wat kon er beter: - offerte tot 4x toe niet compleet/foutief en verkeerd adres en zelfs nog weer verkeerd contactpersoon. - niet het dubbele aantal meters koperleiding leveren. - besturingskabel tussen bi. en bu. unit aanbieden/meeleveren - Afvoerleiding binnenunit meeleveren. - ik wist niet dat de koperaansluiting met flare aansluiting was en dat app. had ik niet. - Niet de airco installatie 2x leveren - Kijken of klantafhandeling niet via wat minder mensen kan. Wat wel goed ging: - keurige en vlotte eindmontage(de 4xflare koppeling. - keurig nette en vlotte vullen en testen van de airco.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Ze doen wat ze beloofd hebben en goed en snel

Gewoon een uitstekende ervaring

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Piet, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over het vakmanschap van de Saman Groep, We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Tot heden draait alles naar wens

Informatie die regelmatig binnenkomt geeft goed aan wat er is verbruikt in het verleden tenopzichte van de laatste maand.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons product. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Slecht gecoördineerde chaotische planning van de werkzaamheden

De installatie van de nieuwe ketel met thermostaat heeft in totaal 3 maanden geduurd. Dit is vooral te wijten aan een gebrekkige communicatie tussen de verschillende planningsafdelingen bij Saman waardoor de afdeling installatie niet weet welke afspraken de afdeling elektrotechniek met de klant heeft gemaakt (en omgekeerd). Dit leidde ertoe dat verschillende monteurs van verschillende afdelingen, soms zonder het van elkaar te weten, tegelijkertijd op de stoep stonden of onverrichte zaken weer vertrokken. Ook werd niet altijd het juiste materiaal meegenomen waardoor het werk maar half kon worden afgemaakt en er een nieuwe afspraak ingepland moest worden. Al met al zijn er in totaal 8 (!) afspraken voor nodig geweest om de ketel+thermostaat te vervangen waardoor de totale doorlooptijd is opgelopen tot 3 maanden. De verschillende monteurs hebben overigens over het algemeen wel goed werk verricht.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Konings, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om uw ervaring te lezen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Wij zullen uw feedback dan ook zeker meenemen. Onze collega van de afdeling Installatie zal contact met u opnemen hierover. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

in eerste instantie goed , na montage ander beeld

De eerste indruk was goed de buren hadden Samen ook ingehuurd,geweldig zo goed, heb daar ook gekeken zag er goed uit. Het eerste contact was goed,de vertegenwoordiger goed had voldoende kennis. De uitvoering was rond uit slecht beneden peil,ten eerste was de monteur 1,5 uur te laat zonder dat wij er van in kennis waren gesteld, toen ik de monteur vertelde dat de leiding onder de vloer door moest worden gevoerd wist hij nergens van ,ik had de indruk dat word helemaal niets, tot overmaat van ramp moest de monteur nog even tussendoor naar rotterdam en kwam hij pas laat in de middag terug, dit was opnieuw niet volgens afspraak,het zou in een dag klaar zijn met een kleine uitloop naar vrijdag . De monteur was zeer slordig met het boren van de gaten het hele huis zat onder de stof,en omdat de monteur vrijdag nog veel werk had moesten wij tweemaal de zaak opruimen en schoonmaken Toen ik de montage werkzaamheden eens goed ging bekijken was het gewoon een puinhoop jaren 60 montage. Het is gelukkig allemaal goed opgelost, maar je hebt toch een nare smaak van dit alles, dit wil niet zeggen dat ik Saman helemaal afzou kraken en het tegen iedereen vertellen wat is fout gegaan. maar wij zijn wel huiverig om Saman aan te bevelen en dat spijt ons. Niet temin zijn wij over het produkt heel erg tevreden ,en hebben wij een koel huis.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van de Velde, Dank voor uw reactie. Wat spijtig om te horen dat u alsnog een nare nasmaak heft aan dit alles. Dit is absoluut niet de bedoeling. Mijn collega Martine zal contact met u opnemen. Prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Klantadvies

Zeer nette montage van de installatie

Zeer communicatieve en netjes werkende jonge medewerker.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent over de communicatieve en netjes werkende medewerker. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer eens van dienst zijn. Een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Saman

Goede installatie, contact minder

De offerte was snel gemaakt. Het contact met service was soms wat verwarrend, ik had vragen voor p. Dorrestein omdat daar de offerte van kwam. Als ik hem mailde kreeg ik nooit iets terug, alles verliep verder via de telefoniste die niet alle details wist en het weer moest vragen aan dorrestein. Maar met een omweg kwam er toch een antwoord. Installatie aan huis was top, netjes gedaan en mannen waren bekwaam.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Janssen, Bedankt voor het achterlaten van de recensie. We zijn blij te horen dat de installatie aan huis top is gedaan en dat de mannen bekwaam waren. De feedback betreft communicatie vinden wij spijtig om te horen en nemen wij zeker als leerpunt mee. Nogmaals dank en een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Saman Groep

Goed werk

Goed werk, goede communicatie, eerlijk zakendoen, op tijd en altijd benaderbaar! Goede werknemers met expertise !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de communicatie en expertise van de Saman Groep. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Geen problemen

Alles goed verlopen, genn problemen

• Snelheid/levertijd*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste David, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Keurig en vriendelijk geholpen

Keurig en vriendelijk geholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer/mevrouw Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede uitvoering en op tijd

Enige minpunt is dat er vergeten was om de bestelde thermostaat mee te nemen. Die wordt nu enkele weken later gemonteerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Kommers, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de Saman Groep, en bedankt voor de feedback over de thermostaat. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

de airco is vakkundig geplaatst

de airco is netjes geplaatst maar bij de stroomkabel buiten kan de afwerking wel netter

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Sas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over de airco. Ik heb uw feedback betreft de afwerking doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gewoon goed vakwerk geleverd!!!

Gewoon goed vakwerk geleverd!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Voorzaat, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u zo positief bent over ons vakwerk. Dat is goed om te horen! We hopen dat u in de toekomst nog eens bij ons terugkomt. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Installatie

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.