Deskundige instalatie en vriendelijke monteur

Wij zullen in de komende jaren kunnen ervaren hoe zuinig en hoe betrouwbaar onze nieuwe cv ketel is ,wij gaan dat met veel vertrouwen tegemoed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goed werk verricht doch was gecompliceerd

Tevreden gesteld ,doch hadden tegenslag door ziekte monteur en dus waren enkele data nodig om klaar te komen. Ook de onderdelen die werden gebruikt voldeden niet altijd aan de eisen ( beschadiging schroefdraad of lekkage deden zich voor.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Zeer aardige en vakkundige monteur

Erg goed

We waren zeer content over de goede werk en afwerking allebei mindervalide maar alles keurig Netjes opgeruimd Dank en nogmaals bedankt

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wilma, Hartelijk dank voor uw review Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en de manier waarop wij werken, dit geeft ons energie. Wij wensen u veel plezier met uw installatie. Ik wens u nog een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Geweldige service

Netjes op tijd , vriendelijk personeel , netjes gewerkt en opgeruimd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ingrid, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en zijn u in de toekomst graag nog eens van dienst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede en snelle service

Wij zijn zeer tevreden

TOP

Airco besteld , binnen een paar dagen afspraak, geplaatst binnen 2 weken , Netjes en professioneel geplaatst door monteurs. een paar dagen later nog een extra check gedaan. Precies wat beloofd word en tot volle tevredenheid en tevreden met onze nieuwe airco binnen en buiten unit.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leo, Hartelijk dank voor uw review. Goed om te lezen dat alles naar behoren werkt en naar tevredenheid is uitgevoerd. Wij hopen dat u nog veel plezier heeft van uw installatie en zijn u in de toekomst graag nog eens van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

uitstekend en bekwaam

deskundige monteur werkt netjes en vlot

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd neemt om een review achter te laten. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag toegewenst. Met energieke groeten, SamanGroep

Tevreden

Tevreden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Margo, Bedankt voor uw review. Wij vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons werk. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en zijn u in de toekomst graag nog eens van dienst. Met energieke groeten, SamanGroep

De Saman Groep: geweldige club mensen!

De diverse afdelingen sluiten goed op elkaar aan: het voortraject (advies en verkoop) daarna planning en uitvoering en tot slot een afrondingsfase. Bij ons in het administratieve deel van deze fase een vergissing ontdekt die ontstaan was in het voortraject. Vergissing werd terug gekoppeld naar betreffende afdeling, gevolgd door excuses en gelijktijdig gecorrigeerd, zeer netjes. Geeft een hoge graad van betrouwbaarheid aan, zeker in deze branche momenteel. Tot slot, installatie monteur Mike is door ons al eerder geroemd in een voorgaande mail. fam. Sinke

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep! Dit geeft ons energie. Ook erg fijn, dat ondanks een vergissing in het begin traject, dit vervolgens netjes is opgelost en het plaatsen voorspoedig is verlopen. Wij hopen u in de toekomst graag nog eens te helpen en wensen u veel plezier toe van de installatie! Met energieke groet, Saman Groep

Zeer attente monteur, keurig werk afgeleverd, netjes achtergelaten.

Heeft een oplossing aangedragen om de extra groep voor de zonnepanelen en de wasautomaat toch binnenshuis aan te leggen in plaats van buitenom. De meterkast is netjes heringericht naar de wensen en huidige maatstaven.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Chris, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk door mijn collega. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en zijn u in de toekomst graag nog eens van dienst. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Degelijk materiaal door deskundig personeel geplaatst

De werknemer heeft op een zeer deskundige manier geplaatst. Alles werd proper en ordelijk achtergelaten. Proficiat Richard.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marjo, Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over Richard. Dit gaan wij doorzetten zodat dit bij hem terecht komt. Een fijne dag toegewenst. Met energieke groeten, SamanGroep

deskundig, open en eerlijk

Houdt de medewerker die namens uw bedrijf de werkzaamheden bij mij heeft uitgevoerd in ere. Naast zijn opmerkelijke deskundigheid was hij een geduldig, plezierig, net, eerlijk en open persoon en te allen tijde aanbevelenswaardig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan en Carla, Hartelijk dank voor uw mooie review. Dit geeft ons energie. Ik zal uw review dan ook delen met mijn collega. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn en wensen u veel plezier toe van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede service !

Hele goede service van de monteur !

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Stefan, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze uitgevoerde werkzaamheden en onze monteur. Dit geeft ons energie! Wij wensen u veel plezier toe van de geplaatste installatie en hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne avond gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

correct uitgevoerde werkzaamheden

Goede uitleg, vriendelijk en netjes gewerkt door Richard.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Charl, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk van mijn collega. Dit geeft ons energie! Wij hopen dat de installatie naar wens functioneert, en wensen u veel plezier toe van de installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

uitstekend

prima service, vriendelijke, rustig , duidelijke uitleg en vakkundig. zeer tevreden .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dietz, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze verleende service en werkzaamheden uitgevoerd door onze monteur. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

prima onderhoud geleverd

Door 3x een overname, of doorgeschoven onderhoudscontract ben ik bij de Samangroep gekomen. De jaarlijkse onderhoudsbeurt, dit jaar dus voor het eerst door Saman, is prima uitgevoerd. Dank.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anc Burggraaf, Wat fijn om te lezen dat het onderhoud aan uw installatie zo goed is bevallen. Bedankt voor deze positieve review. Energieke Groet, Samangroep

Prima vakmensen . Roy en Mike

Goede uitleg en vertelde ook steeds waar ze mee bezig waren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leon, Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk van mijn collega's. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Super goed geholpen

Voor het eerst kennis gemaakt met de dienstverlening door de Saman Groep. Wat een kundige en vooral fijne medewerkers om in huis te hebben.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw de Viet, Bedankt voor uw review! Wat leuk om te horen dat uw eerste kennismaking met ons soepel is verlopen en dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier met uw installatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

klant gericht.

Richard vriendelijk monteur, behulpzaam.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sam, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw installatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

Ik ben zeer tevreden over het aankoopproces en de installatie.

Ik ben erg tevreden over het proces en de snelheid deze keer en erg netjes en vakkundig geplaatst: bedankt Richard! Het is alleen jammer dat de monteurs die vorig de zonneboiler plaatste de leidingen erg slordig en met onnodige bochten tegen de muur hebben geplaatst en de doorvoer niet netjes hebben afgewerkt, waardoor het niet mooi is maar bovenal onnodig ruimte in beslag neemt. Ik had gedacht dat dit bij een volgende keer vrij simpel opgelost kon worden, maar ik begrijp nu dat dit niet tot de werkzaamheden behoord van de monteur die nu een jaar later voor deze job is gekomen. Ik zou het erg op prijs stellen als er alsnog een professionele oplossing komt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Antoine, Bedankt voor uw review, fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie. Ik zie dat u vandaag nog een monteur langs had voor vervolg werkzaamheden. Ik zal vragen wat wij voor u kunnen betekenen met het leidingwerk van de zonneboiler. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

Top geplaatst die CV

Netjes geplaatst, goede uitleg. Vriendelijk en professioneel, dankjewel Richard!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw installatie. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

zeer goed

Roy, de monteur, was zeer kundig en vriendelijk. Hij gaf goede uitleg en advies. Ook wat betreft het plaatsen van pompschakelaar t.b.v. de vloerverwarming. Ik had daar zelf mijn twijfels over, de pomp zou mijn inziens te lang stil staan en misschien niet meer willen opstarten. Dat vond hij ook een groot risico. De pomp is dan ook niet meer geplaatst

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze monteur en dat u goed advies gekregen heeft. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag toegewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

Super airco, snel geregeld.

Wij hebben een airco op de overloop laten monteren. Het leidingtraject naar de buitenunit moest helemaal oversteken via de zolder naar de andere gevel. De monteur (Mike Slings) heeft dit allemaal netjes aangebracht en meegedacht in oplossingen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw goede review. Wat fijn om te lezen dat de monteur met u heeft meegedacht in oplossingen en dat u tevreden bent over ons geleverde werk. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

Deskundig , vriendelijk

Aardige monteurs. Prima werk geleverd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Greet, Vriendelijk bedankt voor uw reactie Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe installatie! Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe installatie. Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Klimaat & Elektra

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.