Prima werk geleverd.

Het plaatsen van 6 zonnepanelen op het platte dak is vakkundig uitgevoerd. Het hieraan verbonden elektrisch bekabelen en aansluiten op het solaredge besturingspaneel ziet er prima uit, almede ook de aansluiting in de meterkast. Het systeem is verder geprogrammeerd op de computer en werkt prima. Elk gewenst moment een uitlezing van wat per paneel aan kwh wordt opgewekt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste J.A. Futselaar, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de panelen naar wens zijn geplaatst. Wij wensen u nog veel plezier toe van de geplaatste installatie en hopen op een mooie opbrengst! Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Functioneel, maar de afwerking kon beter, evenals de motivatie en vakkundigheid van de voorman.

Onze adviseur was Ard-Jan Provoost. De communicatie met hem verliep steeds soepel, was duidelijk, transparant en klantgericht. Hem kunnen we zeker aanbevelen. Onderstaande gaat over het door Saman ingehuurde personeel welke de panelen en omvormer kwamen installeren: Samen met de voorman een rondje gelopen door de woning om de situatie uit te leggen, waarna hij direct voorstelde af te wijken van het plan van de adviseur, en de kabel naar de meterkast via de buitengevel te laten lopen. Hierbij kreeg ik het idee dat dit vooral was om het zichzelf makkelijk te maken, en geen kabels in slaap- en woonkamer te hoeven wegwerken. Ik had sowieso het gevoel dat de voorman er niet bepaald zin in had die dag. Dit gevoel werd later bevestigd door de slordige manier waarop de voorman aan het einde van de klus zijn werk opleverde. Uiteindes van kabelgoten met een halve bus kit dichtgesmeerd, grote klodders kit achter die kabelgoten, een gat in het plafond van de slaapkamer gemaakt door er vanaf de zolder iets op te laten vallen zonder dit te melden ("oh, heb ik dat gedaan?"), kabelgoten waarvan de deksels aan 1 kant niet dicht zaten, en in de verwijderde betimmering op zolder geen uitsparing gemaakt waardoor deze niet meer teruggeplaatst kan worden omdat de kabel naar de meterkast er tussen zit. Wat betreft de voorman denk ik dat het aanleggen van grotere projecten op bijvoorbeeld bedrijventerreinen, waar nauwgezet werken en netheid minder van belang zijn, misschien meer "zijn ding" zou kunnen zijn. Hij gaf zelf ook al aan niet echt tevreden te zijn met het eindresultaat van het geleverde zichtwerk, alleen was het toen al te laat om er nog wat aan te doen. Dit staat overigens lijnrecht tegenover de twee (vermoeddelijk) Poolse mannen die de zonnepanelen op dak installeerden. Deze waren vriendelijk, correct, vlot, gingen zorgvuldig met het materiaal (en onze dakpannen) om, en de panelen liggen perfect uitgelijnd. Hierover niks dan complimenten!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dennie, Hartelijk dank voor uw review en fijn dat u uw ervaringen met ons deelt. Dit waarderen wij enorm. Fijn dat het contact met onze adviseur goed is verlopen. Uw opmerking betreft de uitgevoerde werkzaamheden zal ik delen met onze afdeling Zonnepanelen. Zij zullen dit intern bespreken zodat dit kan worden verbeterd. Ook komen zij nog graag persoonlijk in contact met u om de situatie te bespreken. Desondanks wens ik u veel plezier toe van de geplaatste installatie. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Prima bedrijf

Heldere offerte vooraf , ter plaatse situatie opgenomen en vlotte vakkundige plaatsing

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gert, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw geplaatste zonnepanelen en wensen u mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Duidelijk aanbod en goede operatie

Duidelijk van begin tot eind.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ruud, Bedankt voor uw review, fijn om te horen dat de installatie van uw zonnepanelen naar wens zijn uitgevoerd en dat alles duidelijk was. Ik wens u nog een fijne dag toe. Met energieke groet, SamanGroep

Correcte afhandeling

Enige maanden geleden heb ik bij SAMANgroep een Airconditioning installatie gekocht. De snel ontvangen offerte en deskundige aflevering en montage hebben mij doen besluiten ook een zonnepanelen installatie bij SAMANgroep te bestellen. Ook deze keer werden aankoopadvies en offerte binnen luttele dagen door mij ontvangen. Positief was het meedenken van verkoopmedewerker. Verder alle lof voor de drie (bijzonder vriendelijke) monteurs. Ik ben zeer tevreden over hun inzet en het geleverde werk.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Will, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat na aanschaf van uw airco nu ook uw zonnepanelen bij ons heeft aangeschaft! Dit geeft ons energie. Wij zijn u in de toekomst graag nog eens van dienst en wensen u veel plezier toe van de installaties. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Dik tevreden

Saman heeft bij mij zonnepanelen geplaatst. Ik ben snel, goed, vriendelijk en professioneel geholpen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep, dit geeft ons energie! Wij hopen dat de zonnepanelen u goed bevallen en dat u nog veel plezier mag hebben aan de opgewekte opbrengst. Een fijne dag gewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

Behalve een vergeten WiFi-module was alles volgens afspraak. Goede service.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daniël, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de installatie naar wens is geplaatst. Ik zie dat er ondertussen een credit factuur is verstuurd voor de niet geplaatste Wifi module. Indien u hier vragen over heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goed geholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat goed om te lezen dat u goed bent geholpen en dat u tevreden bent over de kwaliteit van het door ons geleverde werk. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Een fijne dag! Met energieke groet, Saman Groep

In alle opzichten aan te bevelen

Goede voorlichting, op tijd communiceren en perfecte installatie. Bij oplevering weinig uitleg/instructie. Dit kan verbeterd worden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ton, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat u ons in alle opzichten aan zou kunnen bevelen! We nemen uw verbeterpunt voor de uitleg en instructie mee in ons werkoverleg met de monteurs! We wensen u nog veel plezier van uw installatie met een zonnige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

positief en tevreden

na een valse start hebben zijn jullie alle afspraken keurig nagekomen en is de installatie en oplevering naar onze tevredenheid uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Eijmeren, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. We vinden het fijn om te horen dat u ondanks een valse start toch tevreden bent, nadat er nieuwe afspraken zijn gemaakt. Wij wensen u nog veel plezier van uw zonnepanelen! Met energieke groet, Saman Groep

Jammer dat de afspraak voor de montage een dag ervoor afgebeld werd, maar nieuwe afspraak helemaal goed gegaan. Supper monteurs die het naar eigen inzicht keurig strak hebben gemonteerd . Netter als bij anderen in de straat. Mogen jullie trots op zijn .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, Bedankt voor uw mail, fijn om te horen dat de installatie van uw zonnepanelen naar wens zijn uitgevoerd. Wij wensen u een goede opbrengst. Fijne dag! Met zonnige groet, SamanGroep

Goede informatie vooraf, vakkundige installatie en instructies

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat zowel de aanloop naar het plaatsen als het plaatsen zelf van de zonnepanelen goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen helpen en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

goed, niet uitstekend

communicatie tussen sales en uitvoering hapert

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u uw ervaring met ons deelt, uw ervaring is voor ons heel waardevol. Wij hopen dat de geplaatste installatie naar wens is en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Producten zoals omschreven

Na gesprek en aanbevelingen van de SAMAN adviseur panelen laten plaatsen volgens zijn advies . Alles werkt goed , plaatsen en wegwerken van kabels zeer netjes gedaan .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Izaäk, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u voorzien bent van passend advies en dat het werk netjes is uitgevoerd! Dit geeft ons energie. Wij hopen dat de zonnepanelen naar wens werken en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Goede ervaring met een uitstekend klantcontact

Er was een duidelijke uitleg bij de voorbereiding en de aankoop. Correcte handelwijze. Bij de verhouding prijs kwaliteit betrek ik ook de service verlening en uitleg alsmede de wijze waarop de constructie als geheel tot stand is gekomen en uitgevoerd. dat in aanmerking nemende is die verhouding goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk en onze werkwijze. Wij hopen u nog vaak in de toekomst te mogen helpen. Een mooie opbrengst gewenst voor uw zonnepanelen! Met zonnige groet, Saman Groep

Prima contact

Contact goed, afspraak maken voor een datum, vond ik moeilijker, kan alleen via mail.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste R Nagelhout, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het contact goed is geweest. Uw feedback met betrekking tot uw ervaring voor het maken van de afspraak deel ik intern. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

Top-bedrijf

Prima communicatie. Snelle reactie op vragen. Installatie gerealiseerd binnen acceptabele termijn. Eigenlijk helemaal goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Fred, Wat een positieve reactie, daar worden wij blij van. Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is, waarbij u de communicatie als prettig ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

Absoluut blij dat ik de stap gezet heb om zonnepanelen te nemen en zéker blij dat ik daarvoor Saman ingeschakeld heb! Vlotte behandeling, goede, duidelijke offerte, plaatsing door vaklui (heel goed gevoel daarbij) en tot slot een mooie installatie. Dus: 'Prima service!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ed, Wat een mooie woorden, hartelijk bedankt. Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is. Fijn dat u een goede ervaring gehad heeft met onze organisatie en het personeel als vakkundig en vriendelijk ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

plezierig

Prettig contact, duidlijke uitleg

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Teunie, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u het contact met ons als prettig ervaren heeft, en een duidelijk uitleg gekregen heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

Goede service en vriendelijke medewerkers

Het enige issue was het heen en weer mailen voor de afspraak om de panelen te komen leggen. Saman kiest ervoor om alles te mailen. Ik heb de telefoon gepakt en toen was het zo geregeld. Levertijd was wat aan de lange kant, maar wel steeds helder gecommuniceerd. De mannen hebben goed werk geleverd. Panelen keurig gelegd, plezierig overleg over details. Klasse!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste WJ, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u onze monteurs als vakkundig ervaring heeft en een goede uitleg hierover gekregen heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

Gewoon goed

Het geheel goed en netjes geplaatst, duidelijke uitleg.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Karel, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is waarbij u ook een duidelijke uitleg gekregen heeft. We zijn u ook in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

ontzorgd

Volledig pakket was aangeboden. Hoefde alleen maar te vragen wanneer e.e.a. geplaatst kon worden en verder werd alles uit handen genomen. Panelen konden binnen een week geplaats worde, ideaal!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lars, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is en dat ze zonnepanelen zo snel geplaatst konden worden voor u. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Vriendelijk, degelijk en snel

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat alles uitstekend is verlopen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Keurig gelegd.

De zonnepanelen liggen prima en doen hun werk. Wel wat verkeerd voorgelicht , ik kon hierdoor veel minder panelen kwijt dan ik eigenlijk had willen laten plaatsten

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henry, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de zonnepanelen goed hun werk doen. Uw opmerking betreft de voorlichting deel ik met de teamleider van de afdeling Verkoop. Desondanks wensen wij u veel plezier toe van uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Prima vakwerk

Alles volgens afspraak. Snel en goed werk geleverd.

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.