Uitstekende informatie en begeleiding.

Prima vakmensen die de installatie snel en prima hebben uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ben, Top om te lezen dat u het traject als soepel verlopen heeft ervaren! Bedankt voor de positieve reactie. We hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Veel plezier van de installatie. Fijne zomer! Met zonnige groet, Saman Groep

goede service en vriendelijke mensen

zie bovenstaand

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Goof, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u onze medewerkers als klantgericht en vriendelijk ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. We hopen dat u veel plezier heeft van de installatie. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

Goed, vlot én naar mijn mening met kennis van zaken

Goed afgewerkt. Van begin tot eind. Vragen werden snel en afdoende beantwoord en zaken heel netjes en correct geregeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste K, Wat een mooie woorden, hartelijk dank! Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is. Fijn dat daarbij ook al uw vragen goed beantwoordt zijn. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een zonnige avond toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

geweldig

goed advies, klantgerichte aanpak

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Nick, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat het advies naar verwachting was waarbij u de klantgerichtheid van onze medewerkers ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

Van voorlichting tot plaatsing goed geregeld

Wij hebben een zeer fijn en goed geïnformeerd gesprek gevoerd met de adviseur. Ook de afwikkeling met de klantenservice verliep prettig. De monteurs die de zonnepanelen geplaatst hebben waren zeer vriendelijk en werkten netjes en vlot.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sylvia, Wat een ontzettend positieve review, daar krijgen wij energie van. Uw complimenten zet ik dan ook zeker door naar mijn collega's. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen en een hele goede opbrengst. Fijne dag! Met zonnige groet, SamanGroep

Goede kwaliteit product, maar zeer slechte communicatie met klant

Als er fouten gemaakt worden met een installatie mag verwacht worden dat Saman zich actief opstelt door iemand het contact met de klant te laten onderhouden. Het kost bij Saman wel erg veel moeite om reactie te krijgen over de voortgang.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Erik, Hartelijk bedankt voor uw review, ik vind het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie wanneer er zich een probleem voordoet. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken. Uw feedback is erg waardevol voor ons en daarom zal mijn collega van de afdeling zonnepanelen contact met u leggen om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

Prima oplossing

Firma Saman heeft naar alle tevredenheid zonnepanelen geleverd en gemonteerd. Door goede afstemming zelf meegeholpen en voorbereidingen gedaan die in de factuur zijn verrekend. Gewoon goede afspraken waar op je kan vertrouwen!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste JP, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review. Daar krijgen wij energie van! Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, SamanGroep

Elektricien liet het afweten, app werkt nog steeds niet.

Monteurs hadden problemen met de elektricien,en deze stapte toen op. Andere elektricien gekomen, had hier duidelijk geen zin in om het af te maken. Slechte /geen uitleg gehad over omvormer en app. Gevolg is dat er nog steeds geen verbinding met de app gemaakt kan worden. Zonnepanelen zijn half juli geplaatst,half september komt er pas iemand kijken.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat het op deze manier gelopen is met de elektricien en dat u nog steeds geen verbinding heeft met de app. Uw feedback is erg waardevol voor ons, daarom ga ik dit doorzetten naar de leidinggevende van de afdeling zonnepanelen. Vanuit deze afdeling zal er contact met u opgenomen worden om verder in te gaan op uw ervaring. Een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Ga zo door

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Koning, Vriendelijk bedank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, SamanGroep

Tja dan besluit je zonnepanelen te nemen en kom je in een oerwoud van informatie terecht zowel van aanbieders als van producten. Je vergelijkt wat en dan ga je op je gevoel af en dat gevoel bleef steken bij de SamanGroep. Zowel van het eerste telefonische contact tot en met het uitvoeren van de opdracht ben ik super tevreden, keurig te woord gestaan en het uitvoeren van de opdracht door deskundig personeel werkelijk geweldig. Wel ben ik nog nieuwsgierig wanneer het probleem van het nestelen van de vogels opgelost kan worden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer, Vriendelijk bedankt voor uw reactie en super mooie score! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de communicatie en onze werkwijze! We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Voor nu een mooie opbrengst van uw zonnepanelen toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Snap niet waarom ik deze mail krijg!!!!

Ik heb alleen een offerte voor zonnepanelen aangevraagd en deze ontvangen, daar ik gevraagd voor advies aan huis en dit pas ergens in september kon en dit niet acceptabel vind, zie ik af van de aanschaf bij jullie. DIt heb ik in een eerdere feedback/mail aangegeven, maar hier wordt/is niet eens op gereageerd. Gaarne mijn mailadres verwijderen uit jullie database. Grt, Jan

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Stouten, Bedankt voor uw review, wij hebben woensdag contact gehad met elkaar over uw ervaring met ons. Zoals telefonisch besproken heb ik uw afspraak voor het adviesgesprek over zonnepanelen geannuleerd. Daarnaast heb ik ook de melding neergelegd over uw airconditioningssysteem. Dit is ook al opgepakt door de afdeling installatie en heeft u al terugkoppeling op mogen ontvangen begreep ik. Ook ontvang ik nog graag uw mailingen die helaas niet aangekomen zijn zodat wij die in behandeling kunnen nemen. Ik wens u nog een fijne vakantie Met energieke groet, SamanGroep

uitstekend

De 6 zonnepanelen zijn zeer vakkundig en netjes aangelegd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Aart-Jan, Hartelijk bedankt voor uw mail, wat goed om te horen dat de installatie van uw zonnepanelen vlekkeloos is uitgevoerd. Ik wens u veel plezier met uw panelen en een mooie opbrengst. Fijne dag! Met zonnige groet, SamanGroep

Prima geholpen en netjes werk geleverd.

Het ziet er prima uit, zodanig dat de buurman enkele huizen eerder. Ook zonnepanelen laat leggen en Saman om advies gevraagd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Adrie, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de geplaatste zonnepanelen en dat uw buurman hierdoor ook advies bij ons heeft gevraagd. Dat is nog eens een compliment. Voor nu een mooie opbrengst van uw zonnepanelen toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

Ik ben tevreden

De panelen leveren tot dusver de voorziene hoeveelheid energie. Mogelijk dienen twee panelen herplaatst te worden omdat ze relatief minder opleveren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Leune, Hartelijk dank voor uw review. Van mijn collega heb ik begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad en samen tot een afspraak bent gekomen. Hij zal in contact blijven met u. Mocht u tussentijds vragen hebben, horen wij het graag. Een fijne dag toe gewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

Personeel met inzicht. Luisteren en kijken naar mogelijkheden.

Vakkundig aangelegde zonnepanelen. Het enige wat je ziet zijn de zonnepanelen. De bedrading is netjes weggewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw de Poorter, Vriendelijk bedankt voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plaatsing van de zonnepanelen. Mooi dat de afwerking zo netjes is! WIj wensen u nog veel plezier van uw zonnepanelen met een zonnige opbrengst. Met energieke groet, Saman Groep

viel een beetje tegen installatie een beetje rommelig geregeld!

Offerte liet best even op zich wachten evenals aantal aanvullende vragen die ik nog had. Installatie op tijd prima, hard gewerkt. Na afloop lag er wel een pan niet goed, omdat haak niet goed vastgezet was. Hiervoor moest teruggekomen worden. App voor omvormer was niet geregeld, heb ik behoorlijk aantal keren voor moeten bellen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peggy, Bedankt voor uw reactie en review. Als ik uw review zo lees, zijn er nog heel wat verbeterpunten die ik doorgeef aan de afdeling zonnepanelen. Dat u desondanks een 7 geeft vind ik erg vriendelijk. Fijn dat de monteurs hard hebben door gewerkt en dat ze op tijd hadden. Op de dakpan na is dat goed verlopen. Wij wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Saman Groep

teleurstellend.

@e keer dat ik zonnepanelen heb laten leggen en de eerste keer ging perfect op een schoonheidsfoutje na wat direct op garantie is hersteld. De 2e keer voor het plaatsen van de panelen zou ik deze paneelmonteurs niet meer op mijn dak willen. Ik heb ze diverse malen verzocht om voorzichtiger te werk te gaan. Als opzichter kan ik dat wel zien denk ik. Als de rail is geplaatst op de panlat beugels en vastgeschroefd en de rail moet worden verplaatst is het niet verstandig op met grote klappen tegen de kop van de rail te slaan.(met de achterkant van een boortol) Schroef ze dan even los! Dat lukte niet dus werd er een stuk afgezaagd waardoor de rail natuurlijk aan de andere kant te kort werd. Koste mij 6 dakpannen. De Electra monteur was perfect. Jeroen Kodde

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Kodde, Bedankt voor uw review, ik vind het bijzonder vervelend dat u niet algeheel tevreden bent over onze monteurs. Uw feedback geef ik dan ook zeker door aan de leidinggevende zodat dit niet meer zal gebeuren. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, SamanGroep

Zeer vakkundig

Echte hollandse vakmannen met kennis van zaken Alles zeer net en strak afgeleverd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Grootenboer, Vriendelijk bedank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, SamanGroep

Goed werk afgeleverd.

Contact tot offerte in orde. Prijsstelling ook binnen de verwachtingen. Uitvoering werkzaamheden ook ok..

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de plaatsing van uw zonnepanelen! Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen met een zonnige opbrengst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snelle en vakkundige plaatsing.

Installatie werd snel, vakkundig en netjes geplaatst. Werkt uitstekend dus heb ik er geen o.kijken naar.

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Platel, Vriendelijk bedank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, SamanGroep

Prima werk geleverd.

Het heeft wel langer geduurd dan de bedoeling was. Het is 2 X uitgesteld waarvan 1 X op de zelfde dag als afgesproken en dat vonden we jammer. Het werk dat afgeleverd is was prima en netjes alles opgeruimd door de monteurs.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Zuidweg, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het langer heeft geduurd. Maar fijn om te horen dat u tevreden bent met het afgeleverde werk en onze monteurs. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen met een zonnige opbrengst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

werken prima - goede aankoop

Jaren goede ervaring; Helaas doet 1 paneel niets - dit is pas nu geconstateerd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Jong, Hartelijk dank voor uw review. Zoals zojuist besproken, gaan wij graag kijken wat de oorzaak is van het niet werkende paneel. Hiervan ontvangt u nog een terugkoppeling. Ik wens u een fijne dag toe. Met energieke groet, Saman Groep

Geen vloeiende start.

Plaatsing ging snel volgens planning en afspraak. Na 2 weken was de omvormer echter al kapot. Vervelend en dat kan wel eens gebeuren natuurlijk. Toen twee weken moeten wachten op een nieuwe omvormer. Dat was jammer want je wil er wel eigenlijk gelijk (of in dit geval sneller) mee verder. Maar tot op heden (nu een maand na de tweede omvormer) werkt alles weer naar wens.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Michiel, Hartelijk dank voor uw review. Jammer om te lezen dat het begin wat moeilijk is verlopen. Gelukkig heeft u ondertussen een nieuwe omvormer en kunt u hopelijk genieten van uw opbrengst! Uw feedback deel ik met de teamleider van de afdeling Zonnepanelen, zij komt graag nog in contact met u. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Snelle levering en plaatsing

Ik was verbaasd dat er gewerkt wordt met ladders i.p.v. stelling. Diegene die de panelen plaatste was die dag alleen voor dit werk: zijn collega had vrij. Desondanks werkte hij snel en verantwoord. Maar ik heb mijn bedenkingen bij de veiligheid voor de werknemers van Saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rita, Hartelijk dank voor uw review. Goed dat u dit met ons deelt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons. Ik zal dit dan ook delen met de teamleider van de afdeling Zonnepanelen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Annemiek, Vriendelijk bedank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, SamanGroep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.