goede ervaring met enkele kanttekeningen

afspraken werden goed nagekomen ,wel werd er onveilig gewerkt, geen steiger en geen valbeveiliging ,er werd wel goed en netjes gewerkt, het systeem werkt verder prima, geen nacontrole van het bedrijf wat betreft tevredenheid over de geleverde werkzaamheden ,wat wel een beetje tegenviel van een bedrijf als saman.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter van Loenhout, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Jammer dat niet alles perfect verlopen is, maar wensen u een goede opbrengst op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Redelijk

In eerste instantie verkeerde aansluiting in meterkast . Na voltooing van installatie werd gezegd ,je krijgt een link voor monitoren van opbrengst. Met geen mogelijkheid te installeren . Veertien dagen daarna een mail van Solar erge met installatie . Nu wachten op beter monitoring van collectoren apart .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan Tanis, Ik heb met u mee gekeken met de monitoring. Wat fijn om te zien dat het opgelost is en het doet. Wel jammer dat niet alles vlekkeloos is verlopen. Verder wensen wij een goede opbrengst op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Top en goede prijskwaliteit

Uitstekende service. Zeer correcte en vakbekwame medewerkers

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Peter, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met Energieke Groet, Saman Groep

Het voor gesprek en plaatsing zijn goed verlopen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Eugene, Wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent met de installatie van de zonnepanelen. Wij wensen u een goede opbrengst op. Een fijne dag gewenst, Met zonnige groet, Saman Groep

Heel tevreden

Tevreden over de aanschaf en de opbrengst tot nu toe

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mark, Super bedankt voor u positieve reactie, fijn om te lezen dat de zonnepanelen zijn werk ook doen. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Saman Groep.

Bij Saman werken mensen met de juiste ervaring

Medewerkers vanaf het eerste contact vriendelijk en professioneel. Installeren van de zonnepanelen is snel en netjes gedaan

• Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Angelica, Ontzettend bedankt voor uw mooie review, wij wensen u heel veel plezier met u zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Zonnige groet, Saman Groep

verzorgd

van offerte tot uitvoering netjes verzorgd. alleen na plaatsing zeer weinig meer gehoord of gezien van de Saman groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rob, Vriendelijk bedankt voor uw review. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag, Met zonnige groet, Saman Groep

Geen overleg, weinig informatie, moeilijk contact te krijgen.

Geen overleg, geen uitleg,moeilijk contact te krijgen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tonni, Hartelijk dank voor uw review. Ik vind het jammer om te lezen dat u uitleg en informatie heeft gemist. Uw review zal ik delen met de teamleider van de afdeling zonnepanelen zodat er nog contact met u wordt opgenomen. Ik hoop dat u tijdens dit gesprek alsnog antwoord op uw eventuele vragen krijgt. Desondanks hoop ik dat u veel plezier ervaart van de installatie en wens ik u een mooie opbrengst toe. Een fijne dag gewenst! Met zonnige groet, Saman Groep

fantastisch

Vanaf het eerste contact zijn wij meer dan tevreden over de informatie die we kregen over de zonnepanelen, de afspraken die we hebben gemaakt en over de plaatsing van de panelen. En nu ze er liggen blijft onze tevredenheid. Hartelijk dank werknemers van Saman. Deze tevredenheid delen we graag met anderen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer en mevrouw Bax, Wát een mooie woorden, daar worden wij ontzettend blij van. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep.

Snel en vakkundig

De Offertebehandeling was goed en duidelijk, we wisten wat we kochten. De levertijd was snel en tot op heden goede resultaten met de opbrengst.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Roy, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij hopen u in toekomt graag nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag, Met zonnige groet, Saman Groep

Vriendelijk en professioneel

Bij voorlichting zeer vriendelijk en niet opdringerig te woord gestaan. Ook monteurs zeer vriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer/mevrouw Adama, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de voorlichting en de installatie. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep

zeer goed op wat kliene dingetjes na.

Het contact met degene die het op kwam nemen was zeer goed. ook goed bereikbaar en duidelijke communicatie. Ook het afleveren van de kabels zeer goed. Echter toen de monteurs kwamen was de conclusie dat er geen twaalf panelen op ons dak konden. Nu liggen er tien op het dak van het huis en twee op het garage dak. Dit is door de monteurs snel en adequaat opgelost. Het is alleen jammer dat de twee panelen op het garage dak niet zoveel leveren dan dat ze hadden gedaan op het dak van het huis. Wat inhoud dat we minder opbrengst in het totaal hebben dan verwacht denk ik. Maar verder nogmaals klasse voor het hele team net jammer van het bereken foutje.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Andre, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat de monteurs met u hebben meegedacht! Nog vele zonnige uren toegewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goed werk

Na lang twijfelen toch maar zonnepanelen geplaatst! Achteraf gezien een prima keuze

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dimitry, Bedankt voor uw mooie compliment. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen met een prachtige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

toppie

prima ervaring op alle gebieden

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, Bedankt voor uw mooie compliment! Fijn om te horen dat u een prima ervaring heeft met de Saman Groep. We wensen u veel plezier van uw zonnepanelen installatie! Met energieke groet, Saman Groep

prima ervaring met saman

ervaren monteurs

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste G., Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een prima ervaring heeft bij het plaatsen van uw zonnepanelen en dat u de monteurs als ervaren monteurs heeft zien werken! We wensen u veel plezier van uw zonnepanelen installatie! Met energieke groet, Saman Groep

Goede voorlichting en uitstekende uitvoering

Prettig en goed gesprek vooraf. Snelle levering en prima montage.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste A.C., Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Een "10", wat een mooi cijfer, daar doen we het graag voor! Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen met een prachtige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Ze doen wat ze zeggen

Vriendelijke werklui, weet waar ze mee bezig zijn.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de monteurs als vriendelijke werklui heeft ervaren en dat u heeft ervaren dat we doen wat we zeggen! Daar zijn we elke dag hard mee bezig! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen! Met energieke groet, Saman Groep

prima service

goed ongeïnformeerd en professionele aanpak

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en de professionele aanpak. U geeft aan "ongeinformeerd". Als dat een typefout is, begrijpelijk. Als de medewerkers ongeinformeerd over kwamen, neemt u dan gerust contact met ons op, want zo willen we uiteraard niet werken. Met energieke groet, Saman Groep

Perfect teamwerk.

Vanaf afspraak naar uitvoering heldere communicatie en in de uitvoering een gemotiveerde professionele ploeg die het werk netjes en snel hebben gerealiseerd. Ook was de begeleiding van de verkoopafdeling helder en altijd bereikbaar.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zowel de communicatie als de uitvoering zo positief ervaren hebt! Mooi dat u het werk van zowel de monteurs als de verkoopafdeling zo kunt waarderen! Met energieke groet, Saman Groep

Goed advies, goede service en snelle levering

Heb de eerste en tweede offerte laten aanpassen en uiteindelijk voor de derde offerte gekozen. Het was voor de verkoper geen moeite om de offertes aan te passen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Victoire, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat het contact met de verkoper goed was en dat u uitendelijk een passende offerte heeft ontvangen! We wensen u heel veel plezier van uw zonnepanelen met een zonnige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Hadden we veel eerder moeten doen.

Goede verkoper waar gelijk de klik aanwezig was en heldere en goede uitleg. Het plaatsen ging voorspoedig alleen voor het installeren van de Solar app had vooraf of door de monteur betere uitleg gewenst geweest. Hier was onzerzijds enige onduidelijkheid over. Bij het allerlaatste telefoontje werd meer duidelijkheid gegeven. Handiger was geweest als daar vooraf via de mail betere uitleg over gegeven was geweest. De monteur heeft ook hierover niets medegedeeld en was vaag hierover.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Priscilla, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent dat u aangeeft dat u het zelfs eerder had moeten doen. Fijn dat u een klik met de adviseur ervaarde, dat is altijd erg belangrijk. Uw feedback over de uitleg van de app / monitoring van de zonnepanelen nemen we ook mee. Ik begrijp dat er aan de telefoon meer uitleg gegeven is. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust even contact met ons op. We leggen het dan graag aan u uit! Met energieke groet, Saman Groep

Goede ervaring mee

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Vriendelijk bedankt voor uw reactie! Wat een mooi cijfer, daar zijn we erg blij mee! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen, met een uitstekende opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Uitstekende service en montage

Oktober 2020 zonnepanelen en een aanpassing van de meterkast bij SAMAN aangeschaft. De duidelijke informatie vooraf en de offerte door de adviseur waren keurig verzorgd. Na akkoord de afspraken voor montage definitief gemaakt. Januari 2021 de meterkast aangepast. Snel, vakkundig en netjes uitgevoerd. Begin april 2021 de zonnepanelen gemonteerd. Clubje van drie mannen onder aanvoering van Robin, twee op het dak voor de panelen en Robin voor de montage van omvormer en de bekabeling binnen. Het was slecht weer, winterse buien, hagel en sneeuw. Toch zijn ze door gegaan en in +/- een halve dag was het klusje ook nu weer vakkundig en netjes klaar. Geweldig rekening gehouden met de mogelijkheden om de bekabeling zo veel mogelijk uit het zicht te monteren. Top gedaan mannen. Toch nog een verbeterpuntje, de communicatie intern SAMAN en als gevolg daarvan, naar de klant kan beter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hennie, Wat een mooie woorden naar onze monteurs! Daar zijn wij heel blij mee. Uw feedback wordt ook zeker gewaardeerd en nemen dit ook mee. Heel veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep.

Netjes gelegd conform verwachting!

Netjes alles opgeleverd en aangelegd, zowel binnen als buiten. Ik ben tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daan, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent met de installatie, Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Fijne dag! Zonnige groet, Saman Groep.

Ben zeer tevreden met de zonnepanelen. Netjes en goed alles geïnstalleerd.

Zie bovenstaande

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Zonnige groet, Saman Groep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.