Alles volgens afspraak, snel en correct

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen P., Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent over de plaatsing van de panelen. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Perfecte plaatsing

Geachte firma SAMAN, dhr Frank Biesters is begin dit jaar bij ons geweest voor de uitleg van de aanschaf aangaande zonnepanelen. Deze man was zo duidelijk dat hij al snel ons vertrouwen had gewonnen. afgelopen maandag is eerst de meterkast in zijn geheel vervangen. een keurige vakman die alles uiterst correct heeft gemonteerd een kerel die honderden stukjes kabel moest knippen om alles aan elkaar te zetten en niet een stukje kabel heeft laten liggen. klasse. vandaag 3 jonge kerels voor de montage van 15 zonnepanelen. Wij willen zeggen dat ook deze drie mannen het uitstekend gedaan hebben. Wij zijn geheel tevreden over de samenwerking met uw bedrijf. Groet Frans en Anita

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Frans, Dank u wel voor uw positieve en het compliment aan onze collega's. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het advies, montage en het plaatsen van de zonnepanelen. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

hieronder mijn ervaring:

informatie vooraf, perfect. verkooptraject volgens de regels. bevestiging en btw terugvraag in een gang zeer punctueel geregeld. afspraak levering en montage op de minuut nauwkeurig. 10 panelen op dak en al het binnenwerk met 3,5 man binnen 3 uur geregeld, ondanks de harde wind. gewoon....!!!! tevreden!!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste A, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

WAARDELOOS

in november vorig jaar 8x zonnepanelen besteld en montage, in maart kwamen ze die installeren/plaatsen. op 3 maart 4 man voor de deur met zonnepanelen en omvormer, ze stapten achter bij mijn huis ,,HE een serre, daar kunnen wij niet op staan, ik: die serre stond er ook al toen die verkoper kwam kijken, dus jammer alleen de omvormer geplaatst en ze zouden de week erop terug komen op woensdag om 8.00 uur s'morgens, om 9.00 uur nog niemand dus bellen,, ja die komen vandaag niet vrijdag, grggrgrgr, vrijdag morgen Ja hoor daar zijn ze,,,, alleen er paste volgen de monteur geen 8x paneel op het dak..GRGRGGRGRGGR, dus 7x paneel geplaatst ik ga later kijken, heb nog 6x dakpan over, dus Weer bellen en foto gestuurd, klopt komen paneel nr. 8 volgende week plaatsen, dus daar waren ze dan met paneel 8 Alleen GEEN plaat bij hun om op serre dak te staan GRGRR, gevraagd aan de buren mogen we via jullie dak? buren oke!! EINDELIJK klaar (er was eens) nee hoo paar dagen later weer 3 man aan de deur!!!!!!!!! panelen moeten los Geen plaat bij hun, VERGETEN de nummers op te schrijven ,,,dus met trap in dakgoot ZONDER valbeveiliging 2 man op het dak en losmaken en nummers doorgeven aan 3e man... dus nu EINDELIJK na 4 keer aan de deur heb ik nu alles liggen, kennissen van me door wie heb je die laten plaatsen???? ik ,:ga aub naar een ander dit schiet niet op,,,, dit zullen ze vast niet plaatsen bij de revieuws

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Fred, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om uw ervaring te lezen over het plaatsen van de zonnepanelen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Onze collega van de afdeling zonnepanelen heeft contact met u opgenomen en een compensatie gedaan. Verder zullen we het systeem nogmaals technisch nalopen of alles goed zit. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima ervaring van advisering tot plaatsing zonnepanelen!

Na een gedegen marktonderzoek uiteindelijk terecht gekomen bij de Saman Groep.., via de website de eerste contacten gelegd met dit bedrijf! Na een aantal dagen werd ik teruggebeld om het e.e.a. door te nemen en een afspraak vast te leggen met een van hun adviseurs! Vrij snel daarna werd ik gebeld door hun adviseur Frank Biesters om een vervolg afspraak te maken en ter plaatse advies uit te kunnen brengen. Het advies was duidelijk en transparant.., vrij snel besloten we om de Saman Groep de opdracht te gunnen. De plaatsing is super gegaan.., ik had drie monteurs die weten waar ze mee bezig zijn! Ook werden de instructie rondom het Corona virus strikt gevolgd!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Jan, Dank u wel voor uw positieve en uitgebreide reactie en het compliment aan onze collega. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het advies en het plaatsen van de zonnepanelen. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uiteindelijk naar tevredenheid geplaatst

Het plaatsen van de zonnepanelen is zeker naar tevredenheid gedaan. Wel bleek dat de omvormer niet toereikend was voor het aantal panelen. Dit is uiteindelijk goed opgelost, evenals het koppelen aan de wifi. Over het hele traject: petje af voor de werknemers! Vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen J., Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u positief bent over de plaatsing van de panelen en de monteurs. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel, goedkoop, duidelijk vakmanschap

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Houkamp, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

netjes en vlot aangelegd

Netjes en vlot aangelegd. Was op vrijdag ochtend, de mannen hadden wel veel haast, maar het werk is netjes afgeleverd. Na de aanleg een hele snelle uitleg over de installatie, geen tijd meer. de procedure vooraf is prima verlopen. Een goed advies verkregen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen heer de Bakker, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het plaatsen van de zonnepanelen, uitleg van de monteurs en advies van de adviseur. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Prima services

Afspraken goed nagekomen, vriendelijk personeel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen L.J. van de Velde, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u positief bent over onze service, afspraken en collega's. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Uitstekend!!

Onze ervaring met de Saman groep is heel positief. Goede voorlichting en advies. Vakkundig personeel en de montage is vlot verlopen en alles werkt naar tevredenheid!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons advies, collega's en montage. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wilma, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Heel goed

Hele goede service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Luijcks, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te lezen dat u positief bent over onze service. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

zeer goed

klantvriendelijke medewerkers, kennis van zaken, vooral Patrick de elektricien aan te bevelen, heeft keurig volgens de offerte gewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Erik, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze collega's. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Is goed

Voor het maken van een afspraak en offerte een 5, voor het plaatsen een 10 +. Binnen de 3,5 uur 16 panelen, netjes afgeleverd, en gemonteerd. Afspraak maken met een giechelende telefoniste, en twee keer een nieuwe offerte ivm met de adressering, eerste adres in Zierikzee, 2e andere postcode,

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste CP van de Velde, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de plaatsing. Vervelend dat het maken van een afspraak en offerte minder goed ging. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

alles Supergoed

Fijn dat er in nederland nog bedrijven zijn die hun beloftes waar maken E goed werk leveren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Rien, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te lezen dat u positief bent over ons bedrijf. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

uitstekend meedenkende medewerkers en een vlot uitgevoerde klus

Uitstekend !!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marinus, Bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Met Saman naar het zonnevoordeel!

Prima, volgens afspraak, in een paar uur gemonteerd, uitgelegd en gecontroleerd. Alles werkt naar wens. Ook afhandeling betreffende btw-teruggave prima geregeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste HAJ, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Communicatie planning slecht, werk mannen prima!

De zonnepanelen zijn in de periode van storm gelegd, waardoor de planning anders liep dan gehoopt. Dat is geen probleem wanneer je je serieus genomen voelt als klant. Helaas heb ik dat zo niet ervaren, communicatie vanuit de planning/ kantoor was klant- onvriendelijk! Het klaren van de klus, het leggen van de zonnepanelen is goed gegaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Heleen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Fijn om te horen dat u positief bent over onze monteurs en over de plaatsing van de zonnepanelen. Wat vervelend om te lezen dat u zich niet serieus genomen voelt en dat u niet tevreden bent over de communicatie. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

installatie oke maar afspraken en communicatie is een drama

De installatie is goed en vlot verlopen. Helaas is de aansluiting op internet met wifi geworden, terwijl in de offertefase , zelfs na telefonisch contact, benadrukt dat de aansluiting met een vaste ethernet verbinding moest gebeuren. Wij hebben zelf , ook met overleg, de aansluiting van elektra en de internetaansluiting tot bij de omvormer vooraf in orde gemaakt. Jammer. gouden draad is dat er heel slecht communicatie te krijgen is met Saman. In de offerte fase, krijg ik de contactpersoon niet te pakken. niet via mail, niet via telefoon. Ook na belofte dat ik terug gebeld zal worden moet ik iedere keer zelf weer bellen. Ik heb diverse kennissen hierover gesproken en zij hebben dezelfde ervaring. Ik denk dat jullie hier heel hard aan moeten werken om dit te verbeteren. succes daarmee, bij een volgend zonnepanelenproject kijk ik toch eerst ergens anders.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen heer Izeboud, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de aansluiting en communicatie. Dat is niet de manier waarop wij willen werken. Mijn collega van de afdeling zonnepanelen heeft contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed en deskundig

Goed bedrijf komt afspraken na en heeft deskundig personeel

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf en onze collega's. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Gewoon prima werk afgeleverd

Vlot en prima

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Jacques, We zijn blij om te horen dat we u goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over het uitgevoerde werk! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

prima offerte, gebrekkige coördinatie, aansturing, onderlinge communicatie, afstemming en afwerking.

Op basis van een prima offerte hebben wij een weloverwogen besluit kunnen nemen en zijn met vol vertrouwen het traject met Saman ingegaan. Over de gang van zaken rond de plaatsing en aansluiting van de panelen zijn wij minder tevreden geweest. Meerdere keren werden afspraken gemaakt en vervolgens weer gewijzigd; Wij hebben in het kader van de plaatsing vijf maal een of meerdere medewerkers op bezoek gehad, waarbij het contact wisselend van kwaliteit was. Ook werd aan ons negatief commentaar geleverd over het werk van collega’s die eerder hier een deel hadden verricht. Dit sterkte ons niet in het vertrouwen in het team… Toen uiteindelijk de laatste panelen werkend waren aangelegd, bleek dat onze installatie niet was “aangemeld” voor het monitoren van opbrengsten, c.q. storingen. Voor het oplossen hiervan werden beloftes gedaan, die niet zijn nagekomen. Uiteindelijk hebben wij tot driemaal toe hierover telefonisch contact moeten zoeken voordat uiteindelijk de noodzakelijke gegevens beschikbaar kwamen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lou, Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent met de offerte. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het team en installatie. Dat is niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede ervaring, vriendelijk personeel

Komen afspraken na Vriendelijk en vakkundig personeel Werken netjes

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Fam. Paardekoper, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de afspraken en het personeel. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Netjes geregeld

De panelen zijn netjes geplaatst.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Linda, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de plaatsing van de zonnepanelen. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Verkoper slecht voorbereid, verouderde folder geen notie van vragen en antwoorden op bijkomende vrga

Matig de verkoper was amper in staat vragen te beantwoorden over de zonnecellen met name wanneer dit buiten zijn scope lag. Er zijn vragen gesteld met betrekking tot elektrisch verwarmen van de woonkamer. Hij had geen idee waar wij het over hadden. Dat was niet zo erg indien hij had gezegd "ik zal een collega sturen die wel verstand heeft van elektrisch verwarmen"

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste E.J.O.M. Blomjous, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over het advies. Dat is niet de manier waarop wij willen werken. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.