goede ervaring

Goed advies gekregen met duidelijke prijs - montage goed en netjes monteurs denken goed mee en service goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anton, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze montage, monteurs en service. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

prima en redelijk snel geregeld

prima gesprek vooraf, via email bereikbaar. goede prijs / kwaliteit. installeren met genoeg mensen en vakkundig en netjes aangelegd met oor naar de wensen van de klant (voor zover mogelijk)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Toine, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over het contact en de installatie! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Zeer professioneel!

Danny Boom en Wijnand Vijfwinkel. Zeer professionele monteurs. Denken mee over het plaatsen en monteren van panelen en omvormer. Het resultaat is perfect afgewerkt en geplaatst. Daarnaast wordt al het gebruikte materiaal ook weer keurig opgeruimd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Koenders, Bedankt voor uw positieve reactie en compliment aan onze collega's. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de plaatsing en het resultaat. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

De (eigen) monteurs van Saman groep hebben professioneel en keurig werk geleverd. Naam de tijd om echt netjes alles in installeren. Dat was voor ons ook de reden om voor Saman Groep te kiezen. De communicatie met Jeroen (verkoop adviseur) is verder ook goed geweest en de opdracht is conform onze afspraken uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Marco, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken en het geleverde werk. Dank u wel voor het compliment aan onze collega. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alle onderdelen vanaf offerte tot en met facturering top.

Ik heb meer dan 10 offertes aangevraagd voor mijn zonnepanelen. Uiteindelijk gefocust op drie aanbieders met SolarEdge. Op alle punten deed Saman het het beste. Vanaf het eerste contact door de adviseur tot en met het opruimen van de technische ploeg na installatie. Geen gezeur met vooraf betalen en mistig garantiebeding. Heldere communicatie gedurende het hele proces.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Renso, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

In een woord - Geweldig

Vriendelijk, behulpzaam en competent de mensen van Saman zijn echt goed.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Kay, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed gevoel vanaf advies tot aan de afwerking

Het eerste contact met advies beviel prima ; eindelijk eens helderheid over de echte mogelijkheden, want je hoort zoveel. Natuurlijk ook andere partijen gevraagd, maar een goed gevoel en gunstige prijs maken het verschil. Dan is het vanaf opdracht in augustus nog lang wachten tot installatie in januari. Daar kwamen wat onvoorziene situaties naar voor , dus uitstel van installatie en extra werk voor zowel Saman als voor ons als huiseigenaar. Ook daar was een goed gevoel bij en zonder enig moeilijk overleg hebben we beiden het meerwerk geregeld. Toen nog eens vertraging door storm , dus enkele weken later was de installatie een feit. Op tijd voor het voorjaar : laat de zon maar schijnen :-)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Gudy, Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u uiteindelijk tevreden bent over het contact en de installatie. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

goede samenwerking en nakomen van afspraken

Na een informatief gesprek een goede prijsaanbieding gekregen. Vervolgens een professionele installatie met vakbekwame monteurs. Ondanks de slechte weersomstandigheden een vlotte montage!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Marco, Dank u wel voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie, onze collega's en de montage! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede prijs/kwaliteit en alle afspraken zijn nagekomen.

Ik had al informatie ingewonnen over Saman groep en hun werkwijze. Dat was de doorslaggevende reden om voor hen te kiezen. De duidelijke afspraken zijn voor 100 % nagekomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken, prijs en kwaliteit. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Medewerkers op tijd, montage in goed overleg, alles funcfioneert

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste A.P.M. van Strien, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de medewerkers en montage! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

het plaatsen van de panelen was in een ommezien gebeurt, in 3 uur tijd

vooraf wat problemen met de juiste adressering, Zierikzee moest Bruinisse zijn, en postcode klopte ook niet, wat veel extra werk was ivm met mailtjes e.d. Het afwikkelen was weer gewoon als vanouds: SAMAN, 7.45 Aanwezig en om 11.00 uur klaar met 3 man. en alles netjes opgeruimd. In 2016 ook 18 panelen geplaatst op vorige woning, 4315 CA 18, ook zeer content.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C.P. van de Velde, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om uw ervaring te lezen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Mijn collega van de afdeling Zonnepanelen zal deze week contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

montage en informatie was korrekt

installatie verliep volgens planning

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen G. Csikos, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de installatie en montage! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

alles zeer goed verzorgd, advies, offerte en uitvoering Top

De service en correctheid is zeer goed voor elkaar. Zeer professioneel en alles volgens afspraak. Wij zijn uitermate tevreden en kunnen Saman van harte aanbevelen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Peter, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Ervaren groep mensen.

Mijn ervaring is dat elke afdeling zijn eigen koninkrijkje heeft. Dit feit is de oorzaak van onderlinge communicatie problemen. Advies laat van een afdeling een medewerker eens meelopen op een andere afdeling zodat ze elkaars specifieke problemen leren te begrijpen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Jan, We zijn blij om te horen dat we u goed van dienst konden zijn. We zullen uw ervaring en tip delen met onze collega's. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Communicatie en planning kan vele malen beter

Het gehele traject van bestellen tot plaatsen heeft 7 maanden in beslag genomen. De verkoopadviseur en de monteurs hebben hun werkzaamheden perfect gedaan. De planning liet veel te wensen over. Er was vaak te veel wind en dan moet je zeker niet het dak opgaan maar dan melden dat ze een maand later het afkomen maken, dat kan echt niet. Ze zijn in totaal zes keer geweest en de 6de keer hebben ze het geheel afgemaakt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze planning. Uw ervaring wordt gedeeld met onze collega's om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Saman Groep

slecht

meer als een jaar bezig om de installatie naar mijn zin op het dak te krijgen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste S. van den Berg, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om uw ervaring te horen. Dat is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Mijn collega van de afdeling zonnepanelen heeft contact met u opgenomen om onze excuses aan te bieden. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Van begin tot eind alles prima geregeld

Saman was laatste uit 6 aanbieders. Voelde direct goed, en contract was snel getekend. Werken werden prima, en zoals afgesproken doorgevoerd. Geen negatieve punten. Werd door een buurman gevraagd, en toen direct Saman aanbevolen. Inmiddels begrepen dat hij ook met Sman in zee gaat.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Cornelis, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en dat u ons aanbeveelt aan buren. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede service.

Beetje onhandig van degene die de panelen moest aansluiten om niet de stekkers aan te sluiten aan de ontvanger. Gelukkig kwamen we daar zelf snel achter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen M., Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de service. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Matig

Zie dossier

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Arie, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om uw ervaring te lezen. Mijn collega van de afdeling zonnepanelen heeft vandaag contact met u gehad om onze excuses aan te bieden. Inmiddels zijn er wat zaken verhelderd en opgelost. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Absoluut topbedrijf

Alles volgens afspraak en planning gedaan. Uiterst deskundige en prettige montage en uitleg met bijzondere dank aan heer Wijnand Vijfvinkel! Wel planning van 3 maanden maar dan klopt ook alles.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen meneer Corbeij, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over de gemaakte afspraken, planning en deskundige montage! Dank u wel voor het compliment aan onze collega. We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Een deskundig advies en een vakkundige plaatsing van de zonnepanelen

In augustus een uitgebreid adviesgesprek gehad. Uw medewerker heeft uitvoerig de voors en tegens van de diverse systemen toegelicht. Ook ter plekke op het dak geweest om de meest ideale opstelling te bekijken. Wat tegen viel was de lange levertijd. De panelen zouden pas in de tweede helft van januari geplaatst kunnen worden. Op de afgesproken datum heeft uw team op vakkundige wijze de panelen geplaatst. Het team oogde als een geoliede machine. Ondanks dat het laat in de middag was (de ochtendplaatsing had vertraging opgelopen) nam de teamleider alle tijd om alles uit te leggen en SolarEdge te installeren.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Kees, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat het adviesgesprek uitgebreid en duidelijk was en dat de plaatsing voorspoedig is verlopen. Fijn dat u tevreden bent! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Waarmaken wat je beloofd

Na één telefoontje direct een afspraak voor bezoek aan huis, duidelijke uitleg en adviezen en een voorstel/offerte die aansloot op de gemaakte afspraken. Installatie door een ingehuurd professioneel bedrijf, welke ook instond voor de veiligheid van zijn mensen op het dak. als veiligheidskundige weet ik hoe dat moet! Afhandeling en factuur conform afspraken. Zo moet dat! NB vooraf bij 7 andere bedrijven offerte opgevraagd, opvallende prijsverschillen en (on-) mogelijkheden. Achteraf bleek veel niet mogelijk, hetgeen mijn keuze voor Saman alleen maar ondersteunde. DOEN wat je BELOOFD.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Peter, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat alles goed is verlopen en dat u tevreden bent. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

zonnepanelen op deskundige wijze geplaatst en gemonteerd

mijn ervaring is dat deze personen deskundig waren en ook beleefd waren richting ons als klant

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Frans, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn. Fijn dat u tevreden bent over het plaatsen van zonnepanelen en over onze collega's! We hopen u graag in de toekomst nog eens van dienst te zijn. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Het geheel ziet er prima uit alleen had monteur geen tijd voor uitleg en verbinding maken omvormer pc/telefoon. Misschien kan Dhr Meyer nog eens iemand langs sturen om dit in orde maken {ik ben niet zo n computerman sorry laat maar horen t-06 30957345} groet Arnold

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goedemorgen Arnold, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te horen dat het geheel er prima uitziet. Uw vraag heb ik doorgezet aan mijn collega. Hij heeft contact met u gehad. Er zal een afspraak met u gemaakt worden voor het langskomen van een collega. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Solide bedrijf met producten en dienstverlening van goede kwaliteit

Na uitgebreide en duidelijke offerte gekozen voor dit bedrijf. Communicatie en plaatsing verliep vlot en volgens afspraak. Systeem draait nu 2 maanden en ben verrast door het goede rendement. Leuk om het te volgen op app.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Laurens, Dank u wel voor uw positieve reactie. We zijn blij om te lezen dat de offerte duidelijk was en dat de communicatie en plaatsing goed verliep. Fijn dat u tevreden bent! We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.