Goed werk

Na lang twijfelen toch maar zonnepanelen geplaatst! Achteraf gezien een prima keuze

toppie

prima ervaring op alle gebieden

prima ervaring met saman

ervaren monteurs

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste G., Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een prima ervaring heeft bij het plaatsen van uw zonnepanelen en dat u de monteurs als ervaren monteurs heeft zien werken! We wensen u veel plezier van uw zonnepanelen installatie! Met energieke groet, Saman Groep

Goede voorlichting en uitstekende uitvoering

Prettig en goed gesprek vooraf. Snelle levering en prima montage.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste A.C., Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Een "10", wat een mooi cijfer, daar doen we het graag voor! Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen met een prachtige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Ze doen wat ze zeggen

Vriendelijke werklui, weet waar ze mee bezig zijn.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u de monteurs als vriendelijke werklui heeft ervaren en dat u heeft ervaren dat we doen wat we zeggen! Daar zijn we elke dag hard mee bezig! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen! Met energieke groet, Saman Groep

prima service

goed ongeïnformeerd en professionele aanpak

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de service en de professionele aanpak. U geeft aan "ongeinformeerd". Als dat een typefout is, begrijpelijk. Als de medewerkers ongeinformeerd over kwamen, neemt u dan gerust contact met ons op, want zo willen we uiteraard niet werken. Met energieke groet, Saman Groep

Perfect teamwerk.

Vanaf afspraak naar uitvoering heldere communicatie en in de uitvoering een gemotiveerde professionele ploeg die het werk netjes en snel hebben gerealiseerd. Ook was de begeleiding van de verkoopafdeling helder en altijd bereikbaar.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zowel de communicatie als de uitvoering zo positief ervaren hebt! Mooi dat u het werk van zowel de monteurs als de verkoopafdeling zo kunt waarderen! Met energieke groet, Saman Groep

Goed advies, goede service en snelle levering

Heb de eerste en tweede offerte laten aanpassen en uiteindelijk voor de derde offerte gekozen. Het was voor de verkoper geen moeite om de offertes aan te passen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Victoire, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat het contact met de verkoper goed was en dat u uitendelijk een passende offerte heeft ontvangen! We wensen u heel veel plezier van uw zonnepanelen met een zonnige opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Hadden we veel eerder moeten doen.

Goede verkoper waar gelijk de klik aanwezig was en heldere en goede uitleg. Het plaatsen ging voorspoedig alleen voor het installeren van de Solar app had vooraf of door de monteur betere uitleg gewenst geweest. Hier was onzerzijds enige onduidelijkheid over. Bij het allerlaatste telefoontje werd meer duidelijkheid gegeven. Handiger was geweest als daar vooraf via de mail betere uitleg over gegeven was geweest. De monteur heeft ook hierover niets medegedeeld en was vaag hierover.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Priscilla, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent dat u aangeeft dat u het zelfs eerder had moeten doen. Fijn dat u een klik met de adviseur ervaarde, dat is altijd erg belangrijk. Uw feedback over de uitleg van de app / monitoring van de zonnepanelen nemen we ook mee. Ik begrijp dat er aan de telefoon meer uitleg gegeven is. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust even contact met ons op. We leggen het dan graag aan u uit! Met energieke groet, Saman Groep

Goede ervaring mee

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Vriendelijk bedankt voor uw reactie! Wat een mooi cijfer, daar zijn we erg blij mee! We wensen u nog heel veel plezier van uw zonnepanelen, met een uitstekende opbrengst! Met energieke groet, Saman Groep

Uitstekende service en montage

Oktober 2020 zonnepanelen en een aanpassing van de meterkast bij SAMAN aangeschaft. De duidelijke informatie vooraf en de offerte door de adviseur waren keurig verzorgd. Na akkoord de afspraken voor montage definitief gemaakt. Januari 2021 de meterkast aangepast. Snel, vakkundig en netjes uitgevoerd. Begin april 2021 de zonnepanelen gemonteerd. Clubje van drie mannen onder aanvoering van Robin, twee op het dak voor de panelen en Robin voor de montage van omvormer en de bekabeling binnen. Het was slecht weer, winterse buien, hagel en sneeuw. Toch zijn ze door gegaan en in +/- een halve dag was het klusje ook nu weer vakkundig en netjes klaar. Geweldig rekening gehouden met de mogelijkheden om de bekabeling zo veel mogelijk uit het zicht te monteren. Top gedaan mannen. Toch nog een verbeterpuntje, de communicatie intern SAMAN en als gevolg daarvan, naar de klant kan beter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hennie, Wat een mooie woorden naar onze monteurs! Daar zijn wij heel blij mee. Uw feedback wordt ook zeker gewaardeerd en nemen dit ook mee. Heel veel plezier met uw zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep.

Netjes gelegd conform verwachting!

Netjes alles opgeleverd en aangelegd, zowel binnen als buiten. Ik ben tevreden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Daan, Wat goed om te lezen dat u tevreden bent met de installatie, Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Fijne dag! Zonnige groet, Saman Groep.

Ben zeer tevreden met de zonnepanelen. Netjes en goed alles geïnstalleerd.

Zie bovenstaande

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rene, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de installatie. Wij wensen u veel plezier met de zonnepanelen. Ik wens u nog een fijne dag. Zonnige groet, Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frans, Goed om te lezen dat u tevreden met ons bent. Wij wensen u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep

Goede ervaring

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Een 10, wat een top score! Super leuk om te lezen dat u zo een positieve ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel plezier met u zonnepanelen en natuurlijk heel veel zon. Een hele fijne dag gewenst. Een energieke groet, Saman Groep.

Uitstekend!

Goed en snel.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Anne-Marie, Bedankt voor de positieve reactie. Fijn dat u zo tevreden bent over de zonnepanelen. We hopen dat u er nog veel van profiteren mag. Fijne dag toegewenst! Zonnige groet, De Saman Groep

Hard werkende werknemers die heel netjes werken

Onze eerste zonnepanelen zijn in 2012 geplaatst door Saman. We hebben goede ervaringen opgedaan qua service van het bedrijf. Twee weken geleden zijn tien nieuwe zonnepanelen geplaatst op het dak. De oudere zonnepanelen zijn verplaatst naar een ander dak. De panelen zijn keurig geplaatst en we zijn goed zijn geholpen met het installeren van de app op onze telefoon. Hierdoor kunnen we er weer jaren vooruit met onze stroomvoorziening. Mannen, onze dank hiervoor.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw e-mail. Wat fijn om uw positieve review te lezen, dit geeft ons energie! Wij hopen dat u nog lang plezier heeft van de installatie en wensen u een mooie opbrengst toe. Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Professioneel en sympathiek

Ik heb een vakkundige indruk van de aanleg van de zonnepanelen. Ik kreeg gevraagd en ongevraagd uitleg. Ook de installatie van de meterkast (door een ingehuurde werknemer) ging snel en ook uitgebreide uitleg gekregen. Enthousiaste medewerkers.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste C.M. de Jonge-Reijnders, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat mijn collega's zo enthousiast hebben voorzien van de informatie over uw installatie. Wij wensen u veel plezier toe van de installatie en hopen op een mooie opbrengst! Een fijne dag gewenst. Met zonnige groet, Saman Groep

Goed en goeie uitleg

Positief

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Verhoef, Bedankt voor uw positieve review. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Hier kun je op rekenen!

8 februari 2021 zouden de zonnepanelen geplaatst worden. Alsof het zo moest zijn ........storm en regen deze dag!!!! In de ochtend hebben we nog even contact gehad met de planning met de vraag of de plaatsing door zou gaan, het was immers geen weer het dak op te gaan, maar het antwoord was ja hoor....het werk binnen kan gewoon doorgaan. Fijn! Verderop in deze maand zijn de panelen geplaatst en is ons ruime informatie gegeven en ook de werking van de app uitgelegd. Dank je wel mannen!!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Harry en Henriëtte, Wat een positieve woorden! Hier krijgen wij energie van. Wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep

Goede service,monteurs moeten vaak improviseren op wat verkoper bedacht heeft

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marco, We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de installatie van de zonnepanelen, wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Ik wens u nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig

Zonnepanelen werden gelegd precies zoals we hadden aangegeven. Monteurs dachten mee over de precieze verdeling op het dak. Goede uitleg en antwoorden op onze vragen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Familie, Bedankt voor uw mooie compliment naar onze monteurs, Fijn om te horen dat zij u zo goed geholpen hebben. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep

zeer goed

goede nazorg

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Snelheid/levertijd* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?* N.v.t.

Beste heer Hornman, Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Saman. Mochten we u in de toekomst nog een keer kunnen helpen dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Chaotische levering en zeer zwakke back up.

1e offerte betrof 15 panelen. 2e offerte, na fysieke schouw, 11 panelen. Daadwerkelijke levering slechts 8 panelen. Zeer zwakke offerte dus en zeer slechte schouw. De afhandeling was een grote afschuifshow. Niemand nam verantwoording en sprak namens Saman, maar allemaal voor zichzelf. De naam Saman was te grabbel gegooid en de afnemer was het slachtoffer. Toch werden de belangen van beide niet serieus genomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Fred, wat ontzettend jammer om te lezen dat u geen goede ervaring heeft overgehouden aan de Saman groep. wij nemen u review serieus en zouden graag in contact komen met u! Met vriendelijke groet, Saman Groep

zeer goede ervaring

Onze ervaring met jullie als onze zonnepanelenleverancier is voor ons een uitstekende keuze geweest. snel-netjes werk, kortom tip-top

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Wim, Bedankt voor uw mooie review, We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Laat de zon maar schijnen!. Ik wens u nog een fijne dag. Met energieke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.