In 1 zin super tevreden over de duidelijkheid van offerte tot Facturatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Thomas, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de Saman Groep. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag en een fijn weekend gewenst! Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Goed en netjes verlopen

Goed gesprek vooraf met Frank gehad, alles daarna volgens afspraak verlopen. De jongens werken lekker door en zijn gezellig om over de vloer te krijgen. De panelen lagen er zo op, daarna hebben ze de omvormer aangesloten en de aansluiting in de meter kast gemaakt. De monteurs hebben de app geïnstalleerd en uitleg hierover gegeven. Kortom alles naar wens verlopen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Niels, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de adviseur en de installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Wat een geweldig team. Vakmanschap ten top. Ga zo door.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Neeleman, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

prima geregeld allemaal zowel plaatsing als communicatie

na een mooie offerte alles volgens afspraken geplaatst na volle tevredenheid.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dhr. Botman, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Goed bedrijf. Helaas was er in 2019 te weinig kundig personeel bij de keuze van omvormer.

Saman is zo snel gegroeid, dat er in die groeiperiode te weinig personeel met voldoende kennis beschikbaar was. Bij mij zijn vorig jaar 18 panelen (6 op oost en 12 op west) met een 3 fase omvormer geïnstalleerd, terwijl dat een 1 fase omvormer had moeten zijn vanwege de opstartspanning. Hierdoor is de garantie opbrengst niet gehaald; tevens zijn er extra kosten voor de 3 fase voorzieningen in de meterkast gemaakt. Saman heeft dit toegegeven en heeft mij gecompenseerd voor de te lage opbrengst, de nieuwe omvormer en gedeeltelijk voor de extra kosten van de onnodige 3 fase voorzieningen. De communicatie m.b.t. de afspraak voor de vervanging en de creditnota verdiende helaas ook geen schoonheidsprijs. Als Saman dat gaat verbeteren, dan is het een goed en betrouwbaar bedrijf. Na de vervanging van de omvormer ben ik dik tevreden over de opbrengst van alle panelen. NB de beoordeling hieronder is op basis van de laatste aanpassingen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Breen, Vervelend dat u dit heeft meegemaakt. Wel fijn om te lezen dat u nu zo positief bent over de zonnepanelen De aandachtpuntjes zullen wij zeker mee nemen! Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Mooi werk geleverd!

Het offertetraject is per mail gegaan. We ontvingen duidelijk uitgewerkte offertes boordevol info. Na akkoord werden we netjes gemaild met een plandatum. Deze termijn was i.v.m. drukte wel wat lang, maar dat is overal op dit moment. Afspraken werden keurig nagekomen en de monteurs stonden op tijd voor de deur. De mannen waren goed op elkaar ingespeeld en hadden in korte tijd alles netjes voor elkaar. We kunnen niet anders zeggen dan dat we blij zijn met het resultaat en de samenwerking.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Kees, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Goede, vriendelijk voorlichting in het begin gehad. Monteren door 3 medewerkers van Saman die heel netjes werk hebben afgeleverd. Alles werd keurig weggewerkt EN netjes (stofzuiger) achtergelaten. Volgende keer benader ik zeer zeker Saman weer voor een zonneboiler of iets dergelijks. Saman, bedankt!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Herman, Wij zijn blij om te lezen dat de monteurs u uiteindelijk zo goed van dienst konden zijn. Wij hopen u in de toekomst zeker nog eens van dienst te kunnen zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede monteurs, adviseur onvoldoende

De adviseur had volgens de monteurs een verkeerd legplan gemaakt en de adviseur had niet gezien dat de nokvorsten vastgemetseld waren, waardoor de zonnepanelen niet gelegd konden worden volgens plan, daarnaast was er te weinig gekeken voor optimaal indelen zonnepanelen. In overleg met de monteurs is het legplan aangepast en is alles uiteindelijk toch nog goed gekomen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Boone, Wij zijn blij om te lezen dat de monteurs u uiteindelijk zo goed van dienst konden zijn. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goed product voor goede prijs. De communicatie en aftersales kunnen beter

Voor de derde keer heb ik zonnepanelen gekocht bij Saman. Beide vorige keren ging dat prima. Ik kreeg prima spullen voor een prima prijs. Vlot geleverd en met een prima Nederlandse handleiding. Nu ging het allemaal wat moeizamer. Het duurde al een flinke tijd voor ik een offerte binnen had. Vervolgens nog 2 weken voor ik de spullen binnen had. Er zat geen gebruiksaanwijzing bij. Dus ben ik gewoon maar aan de slag gegaan en heb toen ik vast liep alsnog een constructieplan gevraagd en gekregen wat dan weer niet overeenkwam met de geleverde materialen, waardoor ik nog telefonisch advies moest vragen. Een elektrisch aansluitplan zat er ook niet bij. Ik heb dus mijn ervaring van de vorige keer gebruikt. De monteur die het systeem in gebruik moest stellen, was het niet geheel eens met bv de plaatsing van de omvormer, maar heeft het systeem toch in werking gesteld. Nu nog contact met de datalogger zien te krijgen, wat tot op heden niet lukt. Misschien is Saman te snel gegroeid, of heb ik gewoon pech, beetje jammer want jullie zijn verder een mooi bedrijf.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Installatie op het dak prima, in de meterkast en bij de omvormer een min

Datakabel niet goed aangesloten ivm vergrendeling daardoor op zolder ook niet goed. Verhelpen we zelf wel. In de meterkast de extra groep slordig aangesloten, bedrading niet goed weggewerkt, lossen we ook zelf wel op. Systeem werkt verder ok. Heb jullie wel aanbevolen bij mijn overburen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martin, Wat vervelend om te horen dat het aansluiten niet helemaal goed is verlopen. Wij zijn wel blij om te horen dat jullie ons aanbevelen. Fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Alles goed geregeld

Goed advies, snel geplaatst.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Coen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jaap, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Slechte communicatie

Nadat er een klacht is gemeld wordt er niet terug gebeld zoals beloofd en dat tot drie keer toe. Ook wordt de afspraak tot twee keer toe verzet, het probleem is na vijf weken nog niet opgelost

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jack, Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het probleem nog niet is verholpen. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. We gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. We komen graag persoonlijk met u in contact via de telefoon om meer inzicht te krijgen in uw ervaring. Mijn collega Nesse Broeckaert neemt binnen twee werkdagen contact met u op. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Ik zou weer voor Saman gaan.

De planning ging wat lastig. Mijn vrouw en ik werken beide en daar werd niet echt rekening mee gehouden. Met de monteurs heb ik een zeer positieve ervaring. Netjes,vlot en meedenkend.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hans, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We vinden het vervelend om te lezen dat u een probleem had met de planning, we zullen het hier op pakken. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Goede informatie en overleg d.a.v. omtrent materiaal en plaatsing.

Er werd goed meegedacht over wat ter plekke mogelijk is en welke panelen het meest geschikt zijn voor mijn lokatie. Ook de voorbereiding (in mijn geval offerte op afstand), alsmede afspraken m.b.t. plaatsing verliepen naar wens, en voorts laat de "nazorg", met name t.a.v. de procedure "btw-teruggave", tot op heden niets te wensen over. De plaatsing werd verzorgd uitgevoerd door mannen, die een vrolijke noot niet schuwen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Leen, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Niet komen vooraf opmeten waardoor ze zijn herbegonnen.

We konden de bijlage voor teruggave BTW niet openen, herhaaldelijk gevraagd, uiteindelijk heeft Nathalie dan alles genoteerd. Vandaag gevraagd of alle administratie nu in orde is maar nog geen antwoord gekregen( wonen in België vakantiehuis in Nieuwvliet.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ann, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over onze Nathalie Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Goede investering. Erg tevreden met zonnepanelen

Vertegenwoordiger heeft vakkundig geholpen bij het uitzoeken van de zonnepanelen en omvormer. Verder werd alles goed opgevolgd en panelen werden geplaatst door net vriendelijk personeel. Zijn erg blij met panelen waardoor wij besloten hebben om er nog een extra rij bij te laten leggen. Vinden het een goede investering.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Tiny, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over [...] Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Perfect werk geleverd

Zeer goede vakmensen en goede uitleg over werking prima team

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jack, Fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze monteurs. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, SamanGroep

Goed resultaat na lang wachten

We moesten een maand langer wachten dan toegezegd. Er was een paneel kapot door te strak vast schroeven. En de omvormer viel in storing Jammer dat we weer een week moesten wachten. Verder goed opgelost

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Bram, Vervelend om te horen dat je zo lang moest wachten. We hopen u graag in de toekomst nog eens te helpen. Vriendelijke Groet, Saman Groep

Waardeloos

Mijn omvormer werkt niet en ze zouden een nieuwe plaatsen. Elke keer wordt de afspraak verzet. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Beloven dat ze je vandaag bellen maar vergeten het jaartal te zeggen. Heb nu al maanden geen profijt van mijn zonnepanelen.

• Deskundigheid/vakmanschap* N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit* N.v.t.
  • Wat vindt u van de kwaliteit van ons advies?*
  • Wat vindt u van de kwaliteit van het door ons geleverde werk?* N.v.t.
  • Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste mevrouw de Nooijer, Wat vervelend om te horen dat uw installatie niet naar wens werkt. Dit is natuurlijk niet de manier waarop wij willen werken. Wij gaan ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen, dinsdag kunt u zoals besproken onze monteur verwachten. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Afspraken worden stipt en correct nagekomen

Vanaf het gesprek met de adviseur tot aan de uiteindelijke installatie is er geen moment geweest van onduidelijkheid of het niet nakomen van afspraken geweest. Slechts m.b.t. de overeengekomen onderhoudservice bestaat onduidelijkheid. Ook na een telefoongesprek met een binnendienstmedewerker is niet duidelijk of de aangevraagde service is vastgelegd en zo ja wanneer facturatie gaat plaatsvinden.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Louis, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over Saman Groep! Wij zullen nog contact met u opnemen over uw servicevraag betreft onderhoud. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Top kwaliteit en services

Wederom opdracht gegeven aan Saman voor het plaatsen van 14 extra zonnepanelen. Levering was prima in orde en kwaliteit van het materiaal en uitvoering was zeer goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Een hele zin hebben wij niet nodig; UITSTEKEND !!!!!!

De zonnepanelen zijn zeer bekwaam en netjes aangebracht. Wij zijn zeer tevreden, na het aanbrengen hebben wij een goede duidelijke uitleg gekregen hoe wij zelf alles kunnen controleren en bijhouden hoeveel wij terug leveren en wat wij eventueel nog kunnen besparen. Saman Groep; BEDANKT.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Cor, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Volgens afspraak nette installatie geplaatst

Keuring netjes opgebouwd Aan veilig kan nog wel wat worden verbeterd

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Johnny, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

gewoon super goed.

Het is al de tweede keer dat ze bij ins panelen leggen. En voor de tweede keer alles super gegaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Francois, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de zonnepanelen Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.