Super goede deal en professioneel geïnstalleerd.

Super goede deal en professioneel geïnstalleerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartstikke bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de "super goede deal"! Daarnaast erg prettig om te horen dat het plaatsen van de zonnepanelen naar tevredenheid is uitgevoerd. We wensen u heel veel plezier van uw zonnepanelen. In de toekomst staan we ook graag voor u klaar. Met zonnige groet, Saman Groep

Hele proces duidelijk en overzichtelijk

Het hele proces van oriëntatie tot order is heel duidelijk omschreven. Verder niets dan lof over de installatie. De mensen werken netjes en laten alles schoon achter. Kan dit bedrijf 100% aanbevelen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Frank, Bedankt voor uw reactie. Wat geweldig om te horen dat u zo positief bent over het offerteproces en de uiteindelijke installatie! Daar doen we uiteindelijk met zijn allen ons best voor! Heel veel plezier toegewenst van de zonnepanelen en uiteraard ook een hele goede opbrengst! Met energieke Groet, Saman Groep

Snelle en vakkundige plaatsing

Komen de afspraken volgens offerte na. Vakkundige plaatsing door vriendelijke monteurs. Na afloop word je nog gebeld of alles naar wens is gegaan!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Michel, Bedankt voor uw reactie. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over de plaatsing van de zonnepanelen. Mooi om te horen dat de gemaakte afspraken nagekomen zijn en dat u het bellen na afloop op prijs stelt! We wensen u heel veel plezier met uw zonnepanelen en een hele mooie opbrengst. Met zonnige groet, Saman Groep

Prachtig geregeld

Alles netjes geregeld volgens afspraak.Leuk team die het geinstalleerd heeft.Toppie

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Lambregts, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wat leuk om te horen dat u zo positief bent over het team wat de zonnepanelen geïnstalleerd heeft! We zullen dit ook doorgeven aan het desbetreffende team! We wensen u heel veel plezier van uw zonnepanelen! Met energieke groet, Saman Groep

Goed maar prijzig

Monteurs met 2 voor dakwerk, is nodig voor de veiligheid. Prima! Doch indien men komt met 3 of 4 krijg je dus een té dure rekening. Maandelijkse rapportering zonzeker plan na meer dan een jaar nog steeds niet bruikbaar. Interne communicatie tussen afdelingen kan beter.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marc, Bedankt voor uw reactie. We vinden het fijn om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden en de monteurs die bij u langsgeweest zijn. Uit uw reactie kan ik niet precies opmaken of u nog vragen heeft over de rekening van de uitgevoerde werkzaamheden. Mocht u hier nog vragen over hebben, neemt dan gerust even contact met ons op dan kijken we daar voor u naar. Voor nu wens ik u nog een fijne dag en een zonnig jaar! Met vriendelijke groet, Saman Groep

ontzorging

zowel de front als back office en after sales werken prettig samen en zorgen voor een prettig gevoel. kennis van de monteurs en verkoper is goed. Wel doordachte keuze van ons om voor de " duurdere" zonnepanelen te kiezen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Theo, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de back- en frontoffice, de aftersales en de monteurs! Wij wensen u een goede opbrengst van uw zonnepanelen toe en veel plezier van de installatie! Met energieke groet, Saman groep

Ik denk dat wij een goed product gekocht hebben maar vind het jammer dat dingen niet zijn nagekomen

Verder moet ik zeggen dat ik persoonlijk een hekel heb aan dit soort bevragingen temeer dat vraagstellingen zeer dwingend een bepaalde richting op kunnen gaan.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Marcel, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat de communicatie niet goed verlopen is tijdens het traject. We zijn wel blij om te horen dat u tevreden bent over uw gekozen product. We willen u bedanken voor uw reactie, omdat we hier van kunnen leren en dit ook doorgeven aan de bedrijfsleider(s). Voor nu wensen wij u in ieder geval veel plezier en een goede opbrengst van uw zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Saman Groep

Vakkundig en vriendelijke monteurs

Zonnepanelen zeer vakkundig gelegd en vriendelijke monteurs door weersomstandigheden paar keer uitgesteld maar werd wel elke keer gebeld door de monteur.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Edwin, Bedankt voor uw positieve reactie! Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden bent over de plaatsing van de zonnepanelen én over de monteurs! Voor dit soort reacties staan de monteurs elke ochtend graag op! Wij wensen u heel veel plezier en een goede opbrengst van uw zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Saman groep

Goed, maar enkele steekjes laten vallen

Op zich goed, maar: hoogstwaarschijnlijk door foute installatie van elektra stroomstoring gehad (kon inhoud vriezer weggooien); SAMAN zou elektriciën sturen bij tweede fase installatie (door storm moest plaatsing worden afgebroken), maar dat is niet gebeurd; gelukkig kon de monteur van de zonnepanelen het euvel verhelpen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Dick, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u een stroomstoring heeft gehad en daardoor zelfs de inhoud van uw vriezer weg kon gooien! Goed om te horen dat de monteur van de zonnepanelen de storing voor u heeft kunnen verhelpen. We zijn blij om te horen dat u ondanks de storing toch tevreden bent over de installatie van de zonnepanelen. We wensen u een zonnig 2021 en een goede opbrengst van uw zonnepanelen. Met energieke groet, Saman groep

top!!!

Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf en de aanleg van onze zonnepanelen bij Saman Groep. Aardige monteurs, netjes gewerkt.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Patrick, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep . Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Ruim voldoende maar toch een scherp kantje

Hoewel de vertegenwoordiger een redelijk eerlijk verhaal vertelde en de uitvoerders van de installatie hun best hebben gedaan en de collectoren nu goed werken heb ik toch enkele kanttekeningen. 1, de gerekende installatiekosten zijn te hoog, de 2 mannen hebben 1 middag gewerkt voor een te hoog bedrag. 2. De installatie werkte na de aanleg niet. Ik heb wel 5 x gebeld met de servicedienst van Saman en de dame in kwestie bleef maar volhouden dat de installatie wel werkte omdat er een groen lampje te zien was. Na een volle week soebatten en vragen om iemand anders aan de telefoon dan een baliemedewerkster bleek dat de installatie inderdaad niet werkte. Toen duurde het NOG 9 dagen eer er een monteur kwam om het op te lossen, Wat overigens binnen een half uur werd gefixt. Conclusie: Evenals veel bedrijven kan er voor de betaling alles. Na betaling moet je soebatten en word je als kleine jongen behandeld. Heel jammer en nergens voor nodig.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Nitz, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat u een ruim voldoende geeft. Uiteraard nemen wij uw feedback inzake de storing ter harte. Het is namelijk erg vervelend dat u wel 5x heeft moeten bellen, voordat uw verzoek in behandeling werd genomen. De bedrijfsleider van de betreffende afdeling zullen we hierover informeren. Voor nu wensen we u heel veel positieve (zonne) energie van uw installatie. Met energieke groet, Saman Groep

ik ben goed ge in vermeert over de zonnepanelen

mijn er vaarin met saman Groep voor zonnepanelen zijn goed bevallen en zal het ook aan anderen adviezen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Verschoor, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over de Saman Groep . Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

De mensen van Saman werken met elan.

Het voorwerk door mij verricht Heeft het werk voor hun verlicht Zo lag voor elke voedingsdraad Een mantelbuis voor hun paraat Een van hen schatte mijn leven, zo’n 60 jaar was gegeven. Wanneer je de 80 ben gepasseerd, Voel je je echt vereerd. Maar het hoeft geen betoog, de man had n’vuiltje in zijn oog. Hart.groet Adri Allemekinders.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Allemekinders, Vriendelijk bedankt voor uw positieve en prachtig verwoorde reactie. Het doet ons deugd, wanneer u ervaart zo een vreugd, Als gevolg van ons handelen, wanneer wij over uw dak wandelen, om panelen te plaatsen, en uw energierekening te verlagen. Wij wensen u een goede opbrenst en een zonnig 2021. Met energieke groet, Saman Groep

Elektrotechnisch zeer vakkundig geplaatst de panelen zelf wel veel dakpannen vervangen

Omvormer plaatsen en aansluiting in meterkast werd vakkundig gedaan. De heren die de panelen aan het plaatsen waren deden dit in eerste instantie zonder vanggordel. Na ze toegesproken te hebben zijn de vanggordels niet meer uit geweest. 2e puntje is dat er toch een 15 tal pannen beschadigd waren en op aangeven van mij vervangen zijn, dit is voor een nieuwbouw woning m.i. erg veel terwijl de haken al geplaatst waren door de pannendekker.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Hendrie, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en geven wij door aan de leidinggevenden van de betreffende monteurs. Dit is namelijk niet de manier waarop wij willen werken. Dit geldt zowel voor de vanggordels als de pannen. Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen en een mooie opbrenst! Met energieke groet, Saman Groep

Vakmanschap en goede voorlichting

Verkoper wist waar hij over praat. Montageploeg werkte snel en schoon. Duidelijke uitleg bij ingebruikname. Hulp bij teruggave BTW bij prijs inbegrepen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Vriendelijk bedankt voor uw positieve reactie. Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de verkoper en de montage van de installatie. Wij zullen uw complimenten aan hen overdragen. Wij wensen u heel veel plezier van de installatie. Met energieke groet, Saman Groep

Positief en aanbevelingswaardig

Na een goede voorlichting thuis was het maken van een keuze voor bedrijf en installatie een vanzelfsprekendheid. De vakmensen die de panelen in één dag hebben aangebracht waren deskundig, vriendelijk en doortastend.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Graaf, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Een prettig weekend gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede service, vriendelijk, duidelijke uitleg.

Goed gevoel bij, duidelijke uitleg op al de vragen, luisteren en denken mee. Geheel netjes afgewerkt en netjes achter gelaten.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jos, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

Goede ervaring met jullie bedrijf

Wat ik vind dat er beter kan is de voorlichting. Zo is er bij bijvoorbeeld nooit gesproken over een driefasen omvormer.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer de Bel, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over ons bedrijf. Bedankt voor uw tip. Dit zullen wij zeker meenemen! Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

oké

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer van Mourik, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over uw zonnepanelen installatie. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met energieke groet, Saman Groep

De montage van de panelen is uitstekend verlopen

Zowel tijdens het offertetraject als gedurende de montage is er sprake geweest van vakmanschap en deskundigheid.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Martin, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

uitstekend

De ervaring met jullie is uitstekend

Goed maar,...

Op zich goed geregeld maar had wel iets uitgebreidere uitleg gegeven mogen worden na afloop van de installatie.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jos, We zijn blij om te lezen dat we u zo goed van dienst konden zijn. We hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben over uw installatie, kunt u altijd contact met ons op nemen. Mijn collega's van de afdeling klantadvies staat u graag te woord. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke Groet, Saman Groep

Grotere organisatie waarin met name het uitvoerend team van monteurs prima werk verrichten en top se

-Sales: correcte en snelle informatie; nette offerte -Prijs/ kwaliteit materialen: kan ik moeilijk over oordelen -Monteurs: prima meedenkers met de klant; voorzichtig in huis tijdens uitvoering en professionele mensen (ervaren en in opleiding) -Meer dan 3 maanden tussen akkoord op offerte en uitvoering is lang; belangrijkste oorzaak is dat Saman Groep snel groeit (waak voor te snel groeien !) en de teams van monteurs altijd in aantal en know how/ervaring achter lopen op de verkopen. -Een ander kritisch puntje is de beperkte begeleiding bij de invulling van de digitale informatie op pc en mobiel (uiteindelijk allemaal goedgekomen door ondersteuning vanuit eigen kring)

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Vos, Dank u wel voor de positieve reactie! Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over uw zonnepanelen. Bedankt voor uw feedback, hier zullen wij zeker aan gaan werken. Wij hopen u graag in de toekomst nog eens te kunnen helpen Met energieke groet, Saman Groep

Gewoon zoals het hoort!

Gewoon zoals het hoort, aanvraag, aanbieding, opdracht en een uitvoering zoals afgesproken! Alles binnen de kaders, tijd geld en kwaliteit.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Huntelerslag, Wat goed om te horen dat het allemaal goed verlopen is! Als we in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, dan weet u ons te vinden. Wij wensen u een gelukkig en gezond 2021 toe! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Goede nazorg

Geen

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste heer Pas, Bedankt voor uw positieve reactie! Mochten we in de toekomst nog iets voor u kunnen doen, dan horen we het graag. Wij wensen u een gelukkig en gezond 2021 toe! Met vriendelijke groet, Saman Groep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.