Jammer dat de afspraak voor de montage een dag ervoor afgebeld werd, maar nieuwe afspraak helemaal goed gegaan. Supper monteurs die het naar eigen inzicht keurig strak hebben gemonteerd . Netter als bij anderen in de straat. Mogen jullie trots op zijn .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Goede informatie vooraf, vakkundige installatie en instructies

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Rob, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat zowel de aanloop naar het plaatsen als het plaatsen zelf van de zonnepanelen goed is verlopen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te kunnen helpen en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

goed, niet uitstekend

communicatie tussen sales en uitvoering hapert

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jo, Hartelijk dank voor uw review. Fijn dat u uw ervaring met ons deelt, uw ervaring is voor ons heel waardevol. Wij hopen dat de geplaatste installatie naar wens is en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Producten zoals omschreven

Na gesprek en aanbevelingen van de SAMAN adviseur panelen laten plaatsen volgens zijn advies . Alles werkt goed , plaatsen en wegwerken van kabels zeer netjes gedaan .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Izaäk, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u voorzien bent van passend advies en dat het werk netjes is uitgevoerd! Dit geeft ons energie. Wij hopen dat de zonnepanelen naar wens werken en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Goede ervaring met een uitstekend klantcontact

Er was een duidelijke uitleg bij de voorbereiding en de aankoop. Correcte handelwijze. Bij de verhouding prijs kwaliteit betrek ik ook de service verlening en uitleg alsmede de wijze waarop de constructie als geheel tot stand is gekomen en uitgevoerd. dat in aanmerking nemende is die verhouding goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het uitgevoerde werk en onze werkwijze. Wij hopen u nog vaak in de toekomst te mogen helpen. Een mooie opbrengst gewenst voor uw zonnepanelen! Met zonnige groet, Saman Groep

Prima contact

Contact goed, afspraak maken voor een datum, vond ik moeilijker, kan alleen via mail.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste R Nagelhout, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het contact goed is geweest. Uw feedback met betrekking tot uw ervaring voor het maken van de afspraak deel ik intern. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met zonnige groet, Saman Groep

Top-bedrijf

Prima communicatie. Snelle reactie op vragen. Installatie gerealiseerd binnen acceptabele termijn. Eigenlijk helemaal goed

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Fred, Wat een positieve reactie, daar worden wij blij van. Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is, waarbij u de communicatie als prettig ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

Absoluut blij dat ik de stap gezet heb om zonnepanelen te nemen en zéker blij dat ik daarvoor Saman ingeschakeld heb! Vlotte behandeling, goede, duidelijke offerte, plaatsing door vaklui (heel goed gevoel daarbij) en tot slot een mooie installatie. Dus: 'Prima service!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ed, Wat een mooie woorden, hartelijk bedankt. Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is. Fijn dat u een goede ervaring gehad heeft met onze organisatie en het personeel als vakkundig en vriendelijk ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

plezierig

Prettig contact, duidlijke uitleg

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Teunie, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u het contact met ons als prettig ervaren heeft, en een duidelijk uitleg gekregen heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

Goede service en vriendelijke medewerkers

Het enige issue was het heen en weer mailen voor de afspraak om de panelen te komen leggen. Saman kiest ervoor om alles te mailen. Ik heb de telefoon gepakt en toen was het zo geregeld. Levertijd was wat aan de lange kant, maar wel steeds helder gecommuniceerd. De mannen hebben goed werk geleverd. Panelen keurig gelegd, plezierig overleg over details. Klasse!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste WJ, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u onze monteurs als vakkundig ervaring heeft en een goede uitleg hierover gekregen heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een fijne avond! Met energieke groet, Saman Groep

Gewoon goed

Het geheel goed en netjes geplaatst, duidelijke uitleg.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Karel, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is waarbij u ook een duidelijke uitleg gekregen heeft. We zijn u ook in de toekomst graag weer van dienst. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

ontzorgd

Volledig pakket was aangeboden. Hoefde alleen maar te vragen wanneer e.e.a. geplaatst kon worden en verder werd alles uit handen genomen. Panelen konden binnen een week geplaats worde, ideaal!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Lars, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is en dat ze zonnepanelen zo snel geplaatst konden worden voor u. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Vriendelijk, degelijk en snel

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ad, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat alles uitstekend is verlopen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw installatie en wensen u een mooie opbrengst toe! Met zonnige groet, Saman Groep

Keurig gelegd.

De zonnepanelen liggen prima en doen hun werk. Wel wat verkeerd voorgelicht , ik kon hierdoor veel minder panelen kwijt dan ik eigenlijk had willen laten plaatsten

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Henry, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat de zonnepanelen goed hun werk doen. Uw opmerking betreft de voorlichting deel ik met de teamleider van de afdeling Verkoop. Desondanks wensen wij u veel plezier toe van uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

Prima vakwerk

Alles volgens afspraak. Snel en goed werk geleverd.

Advies prima, installatie minder

Advies door verkoper verliep prima en goed advies omtrent zonnepanelen en cv-ketel. Installatie verliep ook redelijk goed maar de plaatsing van een rare pijp met daardoor de kabels is een doorn in m'n oog. Deze had uit het zicht kunnen worden geplaatst. Echt een lelijk zicht en iedereen die hier komt zegt dit ook meteen.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Pieter, Hartelijk bedankt voor uw review. Vervelend dat de installatie niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de manier waarop wij willen werken. Uw feedback is erg waardevol voor ons en daarom zal mijn collega van de afdeling zonnepanelen contact met u opnemen om dit te bespreken en op te lossen. Ik wens u nog een fijne dag. Met zonnige groet, Saman Groep

Goede voorlichting en service.

Zeer ervaren vakmensen .

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Janny, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het gehele proces naar wens is verlopen. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst toe. Met zonnige groet, Saman Groep

vlot en vakkundig

de monteurs waren snel vriendelijk en vakkundig. waren achteraf hun handschoenen vergeten en lagen op mijn schoorsteen. na mijn melding hier over kwamen zij enige dagen later met excuses deze verweideren chappo!!!!

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste meneer Rovers, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plaatsing van de zonnepanelen. Bedankt dat u had gemeld dat er handschoenen waren blijven liggen. Wij wensen u heel veel plezier van uw zonnepanelen en een zonnige opbrengst! Met zonnige groet, Saman Groep

Professionele club met goede service

Professionele club met goede service

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Gertjan, Hartelijk dank voor uw mooie review, wij wensen u veel plezier met uw zonnepanelen en wensen u een mooie opbrengst. Ik wens u nog een fijne dag! Met zonnige groet, Saman Groep

Zeer tevreden over de plaatsing van de Zonnepanelen.

Kundige monteurs en vlot werkend. Goede uitleg. Vriendelijk personeel zowel fysiek als telefonisch.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Mario, Hartelijk dank voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is en dat u onze medewerkers als klantvriendelijk ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijn weekend! Met zonnige groet, Saman Groep

Uitstekende informatie en begeleiding.

Prima vakmensen die de installatie snel en prima hebben uitgevoerd.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Ben, Top om te lezen dat u het traject als soepel verlopen heeft ervaren! Bedankt voor de positieve reactie. We hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Veel plezier van de installatie. Fijne zomer! Met zonnige groet, Saman Groep

goede service en vriendelijke mensen

zie bovenstaand

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Goof, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te lezen dat u onze medewerkers als klantgericht en vriendelijk ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. We hopen dat u veel plezier heeft van de installatie. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

Goed, vlot én naar mijn mening met kennis van zaken

Goed afgewerkt. Van begin tot eind. Vragen werden snel en afdoende beantwoord en zaken heel netjes en correct geregeld.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste K, Wat een mooie woorden, hartelijk dank! Fijn om te lezen dat alles naar verwachting verlopen is. Fijn dat daarbij ook al uw vragen goed beantwoordt zijn. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst! Een zonnige avond toegewenst! Met energieke groet, Saman Groep

geweldig

goed advies, klantgerichte aanpak

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Nick, Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat het advies naar verwachting was waarbij u de klantgerichtheid van onze medewerkers ervaren heeft. We zijn u graag in de toekomst weer van dienst. Een fijne avond! Met zonnige groet, Saman Groep

Van voorlichting tot plaatsing goed geregeld

Wij hebben een zeer fijn en goed geïnformeerd gesprek gevoerd met de adviseur. Ook de afwikkeling met de klantenservice verliep prettig. De monteurs die de zonnepanelen geplaatst hebben waren zeer vriendelijk en werkten netjes en vlot.

• Wat vindt u van de klantgerichtheid van onze monteur(s)?*

Beste Sylvia, Wat een ontzettend positieve review, daar krijgen wij energie van. Uw complimenten zet ik dan ook zeker door naar mijn collega's. Ik wens u veel plezier met uw zonnepanelen en een hele goede opbrengst. Fijne dag! Met zonnige groet, SamanGroep

Over Saman Groep Zonnepanelen

Het bereikbaar maken van duurzame energie daar gaan we voor. Al sinds 2004 leveren en installeren we producten waarmee de samenleving over kan gaan op duurzame energie. In de loop van de jaren hebben we hier veel kennis over opgedaan. Inmiddels leggen we met liefde voor ons vak meer dan 50.000 zonnepanelen per jaar voor particulieren en zakelijke relaties en nemen we graag een adviserende rol aan. Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. #wijgevenenergie www.samangroep.nl

Over Saman Groep

Saman Groep; wij geven energie! Duurzaam én comfortabel wonen, leven en werken. Dat wil de Saman Groep voor iedereen bereikbaar maken. Door nieuwe oplossingen te bieden die bijdragen aan een verantwoordelijker energiegebruik op aarde. Door u altijd het beste energie-advies te geven. Door kwaliteit te leveren in technische oplossingen die volledig beantwoorden aan uw eisen van duurzaamheid en comfort. Door ons elke dag opnieuw met trots, passie en vol energie in te zetten.