Afspraken worden niet nagekomen, verkeerde materialen geleverd. Kortom zeer slechte service!

Badkamer bestelt inclusief montage (voor een alleenstaande vrouw van bijna 80). Planning was 2,5 week. Na ruim 6 weken is de badkamer nog niet klaar. Alles wat fout kan gaan, gaat fout. Verkeerde spullen geleverd, slechte montage (scheve kranen), tegels opnieuw erin, verschillende kleuren vloertegels, etc. En dan ook nog een monteur die komt en vooral gaat wanneer het hem uitkomt met tot gevolg dat de badkamer na ruim 6 weken nog steeds niet klaar is. Eén grote teleurstelling.

• Ervaring met: Badkamers

Zeer goed en vriendelijk geholpen door judith.

Zeer vriendelijk en goed geholpen door Judith. Enorm geduldig, met veel expertise en klantvriendelijkheid. Zeer te spreken, van ontvangst tot levering.

Heel slecht

Geen goed woord voor over. Het verkopen ging perfect, tot dat er problemen waren. Steeds maar zelf moeten mailen wanneer de spullen eindelijk geleverd waren. Vervolgens eindelijk alle spullen binnen, blijkt het verkeerd te zijn, kan gebeuren maar hoe je dan word toe gesproken aan de telefoon, dan hang je het toch even verkeerd op?! Misschien hadden jullie het even goed moeten bestellen.... nadat eindelijk alle producten er waren, werd we nog even in de winkel gezegd, succes met prutsen, hele goede service Mega! Na eindelijk alle spullen in huis te hebben, zitten er geen schroeven bij beide meubels... Ik zou zeker even een tweede keer nadenken om naar deze zaak te gaan!! Wij komen er nooit meer!

• Ervaring met: Badkamermeubels

Top service, en personeel dat klaarstaat voor zijn klanten.

Hierbij wil ik iedereen aanraden met MEGA Tegels in Hoorn zaken te doen. Wat een perfecte service en medewerking van het personeel om de klachten precies volgens de garantie voorwaarden af te handelen. Wij wilden onderdelen bestellen voor een Geesa zeepdispenser vanuit het jaar 2010. Het personeel achter de verkoop balie attendeerde ons erop dat op alle Geesa producten een garantie van 10 jaar wordt gegeven. Na een korte periode wachten kregen wij een geheel nieuwe zeepdispenser afgeleverd. Hierbij wil ik MEGA Tegels nogmaals bedanken voor de perfecte service en medewerking! Met vriendelijke groet, Ruud en Betty Jansen.

• Ervaring met: N.v.t.

Topservice!

Bedankt meneer Marcel de Rijk, voor de derde nieuwe kraan! Na aankoop van mijn badkamer bij vestiging Zaandam, lekte na een jaar mijn wastafelkraan. Hoewel filiaal Zaandam was opgeheven gaf de heer de Rijk mij tóch service en een nieuwe kraan. Binnen een jaar lekte deze ook. Helaas dubbele pech... Na contact met de heer de Rijk, kreeg ik een nieuwe wastafelkraan van topkwaliteit en aangezien ik uit Haarlem moet komen, zorgde hij er ook nog voor dat ik deze kon ophalen bij filiaal Heemskerk. Bedankt Marcel! Jacqueline van der Beek

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Ervaring met: Kranen

Gastvrij, vriendelijk, goed advies en coulante prijzen

Vanmiddag op aanraden van buren voor de 2e x naar Mega tegels Hoorn gereden. Gastvrij ontvangen en gelukkig geslaagd voor mijn badkamer en woonvloer. Geweldige collectie die ik na mijn eerste bezoek en verbouwing daar heb mogen bewonderen. Prima advies en prijs ervaring en alle lof voor Michael daar.

• Ervaring met: Badkamers

Super service, enthousiaste vakspecialisten! Oog voor detail, nieuwste trends & kwaliteitsproducten.

Na online veel inspiratie te hebben verzameld, op zoek gegaan naar een betaalbare zaak die goed van A-Z goed mee kon denken over het ontwerp van onze droombadkamer met een absolute must: een ligbad. Via social media bij de Mega terechtgekomen en tijdens de kennismaking werd er direct door behulpzame specialisten de tijd genomen om het assortiment te laten zien en ons over het verdere proces te informeren. Met een handige 3D tekening werden alle mogelijkheden en indeling van de ruimten goed in kaart gebracht. Zo hebben we slimme oplossingen gevonden voor alle wensen. Met een mooi geprijsde offerte en vertrouwd gevoel aan het project gestart. Inmiddels is onze droom gerealiseerd en ik stap iedere dag met een grote glimlach de badkamer in- en uit! Bedankt Mega voor het creatief meedenken, het deskundige advies en nette installatie. Super geholpen, absolute aanrader.

• Ervaring met: Badkamers

In december hadden wij een badkamer besteld bij de vestiging van Mega in Zaandam. Eind januari vernamen wij dat de franchisenemer van Mege in Zaandam failliet was verklaard. Na een gesprek met de directie van de Mega organisatie kregen wij de toezegging dat de order, zonder financiële consequenties voor ons alsnog uitgeleverd zou worden, via het filiaal in Hoorn. Megategels & Badkamers heeft hiermee laten zien een zeer betrouwbaar bedrijf te zijn. Het meedenken en zoeken naar oplossingen is door ons als zeer positief ervaren.

Fantastische ervaring, bedankt!

• Ervaring met: Tegels

Megategel Hoorn. Roel en collega's hebben ons uitstekend geholpen. Service was bijzonder hoog. Persoonlijk, betrokken en meedenkend. Problemen werden altijd spoedig opgelost zodat wij en onze monteur geen last ondervonden bij het plaatsen van de badkamer. Materiaal te weinig; kregen wij direct mee om verder te kunnen. Zeer meedenken en meewerkend personeel. Bedankt hiervoor!

• Ervaring met: Tegels

Wij zijn door annemarie heel goed geholpen,heel goed advies,en de tijd ergens voor nemen,niet opdringende houding ,heel prettig met haar en jullie zaken te doen,bedankt het was een prettige ervaring

• Ervaring met: Tegels

Veel keuze. Goede prijzen. Alleen jammer dat de novemberactie-korting niet automatisch op de offerte werd verrekend en ik daar zelf nog achteraan moest, scheelde wel 700 euro!

• Ervaring met: Badkamers

Badkamer inrichting, tegels en tegels voor woonkamervloer gekocht. Perfecte advisering en service.

• Ervaring met: Badkamers

Top geholpen door Jeroen Mega Tegel Hoorn Vriendelijk geholpen altijd blij goed advies scherpe prijs

• Ervaring met: Badkamers

Ik ben prima geholpen door Annemarie. Zij heeft goed naar mijn wensen geluisterd en hier een mooie badkamer van gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Badkamers

Goede ervaring met zowel Jeroen als Annemarie. Dit is zeker aan te raden. Vakkundig advies met 3D-opstelling op de computer. Afspraken worden keurig nagekomen.

• Ervaring met: Badkamers

Meedenken als iets niet past, bij breuk niet moeilijk doen omruilen

• Ervaring met: Badkamers

Wij zijn door zowel Annemarie als Jeroen perfect geholpen. Goed geholpen en ECHT goede service gekregen wanneer nodig.

Over MEGA Tegels & Badkamers

MEGA Tegels en Badkamers is een professionele en groeiende organisatie binnen de tegel- en badkamerbranche. Wij hebben ruim 25 jaar ervaring en bieden sinds jaar en dag de nieuwste trends op het gebied van badkamers, sanitair, tegels en alle aanverwante producten. MEGA Tegels en Badkamers koopt wekelijks in grote volumes tegels en sanitair rechtstreeks van de fabrikant en/of uit het buitenland (eigen import). Daarmee garanderen wij u dat wij altijd de scherpste prijzen kunnen aanbieden.