prima service erg klantvriendelijk

In mei dit jaar een badkamer ontwerp laten maken door Jaimy. Prima geholpen en uiterst vriendelijk. Na het leveren van de spullen aan de slag gegaan en het eindresultaat mag er zijn.

Prettig zaken doen!

Fijn ontvangen door het personeel. Samen met Jaimy een mooi ontwerp gemaakt en goed meegedacht met onze ruimte en wensen. Daadwerkelijke uitvoering is voorspoedig verlopen en na 3 weken kunnen we nu optimaal genieten van onze mooie badkamer. Bedankt Mega Hoorn!

• Ervaring met: Badkamers

Zeer tevreden klant bij alle facetten van onze toilet renovatie.

Wij werden geholpen door Judith Matthijsen. Vriendelijk en deskundig in een moeilijke Corona tijd, kregen we een mooi renovatie plan voorgeschoteld van ons toilet. Ook prijs technisch kwam Mega tegel goed uit de bus. Mega Tegel helpt uitermate professioneel mee bij het vinden van een aannemer om de renovatie te laten uitvoeren. Wij kregen een Poolse man die al jaren in NL woont en uitstekend Engels spreekt en ook een beetje Nederlands. Kamil ging voortvarend en zeer netjes werkend aan de slag en was niet te stoppen. Communiceren met Kamil verliep uitstekend en hij werkte hard door en liet elke dag alles netjes achter. Na 6 dagen was alles klaar en wij hebben nu een prachtig toilet en zijn uitermate tevreden met het eindresultaat. Kamil is een vakman die alles in zijn eentje heeft uitgevoerd, van slopen , wegwerken leidingen en installeren hangend toilet tot tegels zetten en naden kitten en tegels voegen. Kortom wij kunnen alleen maar Mega Tegel aanbevelen voor een totaal pakket van renovatie toilet of badkamer. Fons Tromp

• Ervaring met: Toilet

Zeer goed en vriendelijk geholpen door judith.

Zeer vriendelijk en goed geholpen door Judith. Enorm geduldig, met veel expertise en klantvriendelijkheid. Zeer te spreken, van ontvangst tot levering.

• Ervaring met: Badkamers

Top service, en personeel dat klaarstaat voor zijn klanten.

Hierbij wil ik iedereen aanraden met MEGA Tegels in Hoorn zaken te doen. Wat een perfecte service en medewerking van het personeel om de klachten precies volgens de garantie voorwaarden af te handelen. Wij wilden onderdelen bestellen voor een Geesa zeepdispenser vanuit het jaar 2010. Het personeel achter de verkoop balie attendeerde ons erop dat op alle Geesa producten een garantie van 10 jaar wordt gegeven. Na een korte periode wachten kregen wij een geheel nieuwe zeepdispenser afgeleverd. Hierbij wil ik MEGA Tegels nogmaals bedanken voor de perfecte service en medewerking! Met vriendelijke groet, Ruud en Betty Jansen.

• Ervaring met: N.v.t.

Topservice!

Bedankt meneer Marcel de Rijk, voor de derde nieuwe kraan! Na aankoop van mijn badkamer bij vestiging Zaandam, lekte na een jaar mijn wastafelkraan. Hoewel filiaal Zaandam was opgeheven gaf de heer de Rijk mij tóch service en een nieuwe kraan. Binnen een jaar lekte deze ook. Helaas dubbele pech... Na contact met de heer de Rijk, kreeg ik een nieuwe wastafelkraan van topkwaliteit en aangezien ik uit Haarlem moet komen, zorgde hij er ook nog voor dat ik deze kon ophalen bij filiaal Heemskerk. Bedankt Marcel! Jacqueline van der Beek

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Ervaring met: Kranen

Gastvrij, vriendelijk, goed advies en coulante prijzen

Vanmiddag op aanraden van buren voor de 2e x naar Mega tegels Hoorn gereden. Gastvrij ontvangen en gelukkig geslaagd voor mijn badkamer en woonvloer. Geweldige collectie die ik na mijn eerste bezoek en verbouwing daar heb mogen bewonderen. Prima advies en prijs ervaring en alle lof voor Michael daar.

• Ervaring met: Badkamers

Super service, enthousiaste vakspecialisten! Oog voor detail, nieuwste trends & kwaliteitsproducten.

Na online veel inspiratie te hebben verzameld, op zoek gegaan naar een betaalbare zaak die goed van A-Z goed mee kon denken over het ontwerp van onze droombadkamer met een absolute must: een ligbad. Via social media bij de Mega terechtgekomen en tijdens de kennismaking werd er direct door behulpzame specialisten de tijd genomen om het assortiment te laten zien en ons over het verdere proces te informeren. Met een handige 3D tekening werden alle mogelijkheden en indeling van de ruimten goed in kaart gebracht. Zo hebben we slimme oplossingen gevonden voor alle wensen. Met een mooi geprijsde offerte en vertrouwd gevoel aan het project gestart. Inmiddels is onze droom gerealiseerd en ik stap iedere dag met een grote glimlach de badkamer in- en uit! Bedankt Mega voor het creatief meedenken, het deskundige advies en nette installatie. Super geholpen, absolute aanrader.

• Ervaring met: Badkamers

In december hadden wij een badkamer besteld bij de vestiging van Mega in Zaandam. Eind januari vernamen wij dat de franchisenemer van Mege in Zaandam failliet was verklaard. Na een gesprek met de directie van de Mega organisatie kregen wij de toezegging dat de order, zonder financiële consequenties voor ons alsnog uitgeleverd zou worden, via het filiaal in Hoorn. Megategels & Badkamers heeft hiermee laten zien een zeer betrouwbaar bedrijf te zijn. Het meedenken en zoeken naar oplossingen is door ons als zeer positief ervaren.

Fantastische ervaring, bedankt!

• Ervaring met: Tegels

Megategel Hoorn. Roel en collega's hebben ons uitstekend geholpen. Service was bijzonder hoog. Persoonlijk, betrokken en meedenkend. Problemen werden altijd spoedig opgelost zodat wij en onze monteur geen last ondervonden bij het plaatsen van de badkamer. Materiaal te weinig; kregen wij direct mee om verder te kunnen. Zeer meedenken en meewerkend personeel. Bedankt hiervoor!

• Ervaring met: Tegels

Wij zijn door annemarie heel goed geholpen,heel goed advies,en de tijd ergens voor nemen,niet opdringende houding ,heel prettig met haar en jullie zaken te doen,bedankt het was een prettige ervaring

• Ervaring met: Tegels

Veel keuze. Goede prijzen. Alleen jammer dat de novemberactie-korting niet automatisch op de offerte werd verrekend en ik daar zelf nog achteraan moest, scheelde wel 700 euro!

• Ervaring met: Badkamers

Badkamer inrichting, tegels en tegels voor woonkamervloer gekocht. Perfecte advisering en service.

• Ervaring met: Badkamers

Top geholpen door Jeroen Mega Tegel Hoorn Vriendelijk geholpen altijd blij goed advies scherpe prijs

• Ervaring met: Badkamers

Ik ben prima geholpen door Annemarie. Zij heeft goed naar mijn wensen geluisterd en hier een mooie badkamer van gemaakt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Badkamers

Goede ervaring met zowel Jeroen als Annemarie. Dit is zeker aan te raden. Vakkundig advies met 3D-opstelling op de computer. Afspraken worden keurig nagekomen.

• Ervaring met: Badkamers

Meedenken als iets niet past, bij breuk niet moeilijk doen omruilen

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.