Advies,Service,Aftersales en technisch inhoudelijk

Alles wat je zoekt in een nieuwe badkamer/toilet. Advies vooraf, service tijdens en ook na levering. Hulp bij technische vraagstukken en altijd oplossingsgericht en snel. Ik kan iedereen MEGA Tegels aanraden.

• Ervaring met: Badkamers

Very happy with the materials and the installation.

We bought our kitchen, bathroom, and floor tiles from Mega tegels. All were of perfect quality, and the installation team O.T.J Diensten ( Oleg and his crew ) did impressive work! Highly recommended

Uitstekende service!

Vandaag even langs de Mega in Hoorn gereden op zoek naar onze oude tegels. Jaren geleden hebben we hier tegels gekocht voor onze badkamer en toilet. Omdat we vloerverwarming in het toilet kregen hadden we vanwege herstel wat extra tegels nodig en die kregen we zo mee. Over een goede service gesproken!

• Ervaring met: Tegels

Super tevreden!!!!

Goede klantenserv, medewerkster behulpzaam klantvriendelijk en heel vakkundig bij het ontwerpen van mijn badkamer ! Kwaliteit producten! Aannemer via METMEGA aanbevolen Frank Smit! Super super super goed Zeer nauwkeurig, opgeruimd en zeer vakkundig werk geleverd! Echt een aanrader! Dikke 10 plus!

• Ervaring met: Badkamers

Meerwaarde in advies en service

Bij binnenkomst vriendelijk welkom en alle vrijheid om even rond te kijken. We hadden al een nieuw type badmeubel op het oog voor zelf plaatsing. We kregen op verzoek direct een vakkundig advies waardoor de aankoop snel rond was. Levertijd was uiteindelijk zoals bij aankoop ingeschat echter had ik graag tussentijds nog een mailtje ter bevestiging gehad. Zelf afhalen verliep netjes en hulp bij inladen ontvangen. Het positieve verschil dat Mega Hoorn echter maakte was na de aankoop. Bij uitpakken bleek dat de combinatie onderkasten met wastafel niet paste. Dit geheel buiten schuld van verkoper maar door de documentatie van de leverancier die deze combi als mogelijkheid had aangegeven. Verkoper Mega Hoorn reageerde direct op mijn hulpvraag en kon na overleg met leverancier enkele opties voorleggen. Uiteindelijk in samenspraak gekozen voor handmatige aanpassing van het meubel en zonder weerstand een passende compensatie voor de extra uren ontvangen. Kijk dan verdien je wat mij betreft ook een hoge beoordeling!

Zeer tevreden!

Prettig adviesgesprek, fijne hulp van Judith en zeer tevreden over de klantenservice! We zijn heel blij met het prachtige resultaat.

Goed meegedacht voor en na de aankoop

Vanaf eerste contact in de winkel al indruk er welkom te zijn. Met onze onze wensen voor een badkamermeubel werd goed meegedacht en omdat wij de montage zelf gingen doen ook bruikbare tips gekregen. Toen bij aflevering bleek dat de fabrikant een inschattingsfout had gemaakt is direct door ons contactpersoon Yoram contact met hen opgenomen en zijn ons diverse opties voorgelegd. Daardoor het meubel nog op tijd en naar wens kunnen afmonteren. Overal worden fouten gemaakt maar hoe het probleem je hier direct uit handen wordt genomen is een compliment waard.

Boven verwachting meegedacht

Bijna nog zeldzaam klantgericht team aan medewerkers, wat je al merk bij binnenkomst. Adviseur Yoram luisterde goed naar onze wensen voor het badmeubel van onze keuze. Nadat bij aflevering bleek dat fabrikant een inschattingsfout had gemaakt, is direct contact met hen opgenomen en zijn daarop verschillende mogelijkheden als oplossing aan ons voorgelegd. Daarmee uiteindelijk tijdig en naar onze tevredenheid het meubel kunnen monteren. Daarin zit m het verschil met de vele webshops die sanitair aanbieden maar het aan praktijkkennis ontbreekt.

Communicatie zeer rommelig

In de winkel zelf was alles perfect, ik werd goed geholpen, veel kennis, en ik had binnen 1,5uur een offerte op maat. Echter de communicatie met de installateur was heel erg slecht en kwam bepaalde afspraken niet na. Zo was het sanitair niet afgeleverd, waren er geen tegels toen de tegelzetter op de stoep stond en het ergste is nog dat de klus niet 100% is afgerond en dat de installateur niks meer van zich laat horen.

• Ervaring met: Toilet

Geweldige zaak en fijn personeel

Ik ben goed geholpen , door zeer professionele adviseurs. In de winkel word je goed ontvangen met een warm welkom. Ze namen ruim de tijd voor mij om te helpen. Zeker een aanrader om een kijkje te nemen

• Ervaring met: N.v.t.

Boos

Een jaar geleden een zwart bad gekocht, we hebben een tekening laten maken. In de praktijk bleek dit niet te passen. We hebben gevraagd of het bad terug genomen kon worden. Dit kon niet! Wij waren hier stom verbaasd over. Hebben een bad van ruim 700 euro verkocht en hebben hem met veel pijn en moeite uiteindelijk via marktplaats kunnen verkopen voor 200 euro. Wij zijn niet blij! Personeel is heel vriendelijk en zijn goed geholpen verder hoor maar dit vind ik wel echt een dikke min punt!

• Ervaring met: Baden

Fijn bedrijf

Fijn ontvangen door de verkopers. Mooie deal gesloten zonder druk te ervaren. Tijdens uitlevering wat vertraging op sommige producten wat begrijpelijk is deze tijd. Communicatie duurde soms even, maar kregen altijd een reactie. Fijne nazorg en er wordt in oplossingen meegedacht. Mega Tegel is zeker aan te raden.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers

Hier werden we blij van!!

We waren al een tijdje op zoek...en bij Mega Badkamers vonden we het. Een overzichtelijke winkel met de leukste ideeën, mooie spullen en bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons oog was gevallen op een mooi wastafelmeubel, maar deze was helaas niet op korte termijn beschikbaar. Dhr. Jaimy vond de oplossing het demo-model aan te bieden voor een erg aantrekkelijk prijs. Moest ik wel zelf demonteren. DEAL. Na twee weken het meubel gedemonteerd en kreeg grote rol verpakkingsmateriaal ter bescherming en heerlijke kop koffie. Ik mocht de winkel niet verlaten voordat ik ook de afvoerplug en sifon in ontvangst had genomen (ongevraagd!) We werden niet alleen blij van de spullen, maar ook van Jaimy en collega`s! HULDE!

• Kennis en informatie
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Top badkamer!

We hebben een mooie badkamer gekregen via MetMega Hoorn. Jaimy nam alle tijd en kwam met goede ideeën en mooie materialen. Alle spullen kwamen (ondanks Corona) gewoon netjes op tijd bij ons binnen en alles is daarna ook in de afgesproken periode netjes erin gemonteerd. En de (laatste) puntjes zoals die er bij iedere verbouwing altijd zijn hebben ze netjes opgelost. Het resultaat mag er zijn!

Betrouwbaar en meedenkend

Al jaren liep ik met het plan rond mijn badkamer aan te pakken. Tijdens een bezoek aan Mega Hoorn is dat plan uitgewerkt en daarna tot volle tevredenheid ook gerealiseerd. Mijn vragen en wensen werden door Jaimy geduldig en uitgebreid beantwoord tijdens en na het maken van de tekening hoe de nieuwe badkamer zou moeten worden. De totale verbouwing is door Kamil aangepakt en hij heeft dit op een zeer gedegen en uiterst vakkundige manier gedaan, mijn compliment!

• Ervaring met: Badkamers

Klantvriendelijk, deskundig en goed geprijst.

Al meerdere keren zaken gedaan met Megategel Hoorn en altijd naar volle tevredenheid! Als het een keer niet helemaal goed gaat, geen discussie maar meteen actie. Altijd bereid om mee te denken. Kortom, hier kun je gerust naar toe gaan.

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.