Hele fijne samenwerking met prachtig resultaat

Heel fijn advies gehad en een super service. Door de heldere communicatie en expertise gezamenlijk tot een prachtig resultaat gekomen.

top service vervanging radiator nieuwe badkamer 1 jaar oud

een jaar geleden nieuw badkamer en wc gekocht. er kwam er roestvorming bij handdoek radiator . Stephan leverde hiervoor weer een nieuwe. compliment en topservice !!!!

• Ervaring met: Badkamers

Goede service en personeel met kennis

In Mei hebben wij een badkamer besteld bij Mega Den Helder. We werden vriendelijk geholpen door Esther. Wij gaven onze wensen door aan haar en zij heeft ons perfect geholpen bij het uitkiezen van onze badkamer. Keurig op tijd en de afgesproken datum kregen we onze spullen binnen. Tijdens het plaatsen van de badkamer kwamen wij er achter dat de glazen douchewand verkeerd was besteld en dat de kraan van de badmeubel stuk was. Stefan de bedrijfsleider bood ons een aantal goede oplossingen waaruit we konden kiezen waardoor we optijd onze badkamer af konden maken. Wij zijn heel erg blij met onze droom badkamer.

• Vakmanschap N.v.t.

Super!!!!

Vanmorgen zijn er bij ons twee mooie badkamermeubels geplaatst. Onze badkamer is prachtig geworden. De badkamer en trap werden zelfs na afloop gezogen. Top!!!

• Ervaring met: Badkamermeubels

Sevice is top

Onwijs vriendelijk en warm ontvangen, kunnen meerdere winkels wat van leren. Al konden de tegels niet op tijd in huis wezen, het personeel gaat net zo lang door met het zoeken naar een oplossing zodat het wel op tijd binnen kan zijn. Mooi team die begrijpt wat de klant vraagt en wilt.

Heel goed!

Klantvriendelijke benadering. Goed advies bij uitzoeken van onze badkamer. Ondanks het feit dat Mega de badkamer niet zelf plaatst heeft hebben zij ons in contact gebracht met een ZZP'er die de nieuwe badkamer tot volle tevredenheid heeft geplaatst. Tijdens de werkzaamheden bleken een paar aanpassingen nodig waarbij zonder probleem onderdelen konden worden omgeruild.

meerdere badkamers al afgenomen

Samen met het team van mega inmiddels al vijf badkamers laten renoveren en moet zeggen dat ziet er daarna weer strak uit Jos & zijn team bedankt voor de goede zorgen Fijne Feestdagen en blijf gezond. Groeten, Arend

• Ervaring met: Badkamers

Onze badkamer is heel mooi geworden! Super goede service en echt vakmanschap. Bedankt voor het meedenken. Mega is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf, geen standaard verkooppraatjes. Bij Mega weet je waar je aan toe bent!

Waanzinnig

Onze badkamer is door Patrick Noordermeer gedaan en Stefan Boonstra heeft ons geholpen met de tekening. Wij zijn erg blij met het totale resultaat. Bedankt!!!!

• Ervaring met: Badkamers

Met service en vakmanschap maakt Megategel alles af!

Zowel tijdens de renovatie van de vloer in onze hal en WC, als bij de totale make-over van onze badkamer, bracht Megategel uitsluitend uitstekende vaklui met een tomeloze werklust bij ons over de vloer.

Tevreden klant!

Ons probleem met lekkage van de douche is goed opgelost. Mega tegel Den Helder denkt echt met je mee. Persoonlijk contact, goed advies, kennis van zaken en de vakkundige medewerkers hebben ervoor gezorgd dat wij weer heerlijk kunnen douchen.

Prima geholpen

Vriendelijke uitleg en samen een mooie ontwerp voor de badkamer en wc gemaakt.

• Ervaring met: Badkamers

Van begin tot eind prima geholpen met een fantastisch eindresultaat

In december 2019 MEGA Tegels & Badkamers Den Helder wezen kijken voor een keuken. Na het maken van een offerte nog meerdere keren langs geweest voor advies en het een en ander laten aanpassen. Dit was allemaal geen probleem. Na een snelle levering van de keuken, zijn wij sinds februari in het bezit van een fantastische keuken. Top geholpen door Maura en netjes afgewerkt door de installateur.

• Ervaring met: Keukens

Had 2 nieuwe tegels voor de badkamer nodig ivm lekkage. Ik kreeg er 2 gratis mee. Helemaal top

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Advies/ontwerp/offerte traject N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers

Uiteindelijk een ruim voldoende resultaat

Na aanvankelijke misverstanden (offertes) bij de bestelling van de nieuwe keuken is ondertussen, dit na persoonlijke tussenkomst van direkteur Alex Erhardt, de keuken opgeleverd en geplaatst waarbij kan worden gesteld dat uiteindelijk alles goed is terecht gekomen. Het resultaat mag er zijn!. Bij mogelijke (offerte) problemen raadpleeg derhalve dan de operationeel direkteur Alex Erhardt.

• Ervaring met: Keukens

Order voor de tegels geplaatst. Maar doordat het niet haalbaar is in ons huis. Hebben ze zonder kosten de order gecanceld. TOP Service goed geregeld door verkoper Dwayne.

• Ervaring met: Tegels

Wat kleine dingen in het voortraject welke door Jos Laan bij ons thuis werden gewijzigd in een betere oplossing, chapeau. zijn er super blij mee !!

• Ervaring met: Badkamers

Goed en degelijk advies van Maura. Ook met het bekijken van de 3D-bewerking kwam ze met prima ideeën v.w.b. kleurindelingen. Wel een paar foutjes in de offerte en een te kleine radiator, maar dat is allemaal zonder problemen direct en professioneel afgehandeld. Vakmanschap kan ik niet beoordelen, wij hebben het door Tony d'Amico laten installeren. Hij heeft het verder allemaal van A t/m Z geregeld. Geen omkijken aan gehad. Helemaal goed!!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Badkamers

Vanaf het begin goed geholpen en geinformeerd, echter tijdens de uitvoering van het werk enigszins rommelig hetgeen naar mijn mening te maken had met de inzet van zzp ers (overigens wel deskundig).

• Ervaring met: Badkamers

mooie winkel maar toch nog al prijzig !. een paar keer een foutje van het personeel. jammer. wel hele mooie spullen gekocht.

• Ervaring met: Badkamers

Het probleen was een misverstand en is netjes afgehandeld met meneer van Voorene.

• Ervaring met: Badkamermeubels

Dankzij de extra en op maat geleverde service gekoppeld aan de goede kwaliteit van de tegels zijn we zeer tevreden over Mega Tegels Den Helder

• Ervaring met: Tegels

Prima hulp bij keuzes. Snelle opeenvolging werkzaamheden, prima vaklui , keurige afwerkingen en als resultaat : een prachtig geheel !!

• Ervaring met: Badkamers

De hele verbouwing is geklaard terwijl ik op vakantie was. Alles was keurig voor elkaar toen ik thuis kwam. Een erg goede ervaring.

• Ervaring met: Badkamers

Dankzij Megategel zijn wij nu in het bezit van een prachtige badkamer in een ruimte waarvan ik dacht dat het nooit mogelijk zou zijn.

• Ervaring met: Badkamers

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.